Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Jakość Renault

Jakość Renault

Data: 2014-04-28 20:19:27
Autor: jerzu
Jakość Renault
On Sun, 27 Apr 2014 22:43:16 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

To nie był żadne pech, tylko dziadowska firma produkująca zwykły szmelc.

I po co kupowałeś Dustera? ;)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145

Data: 2014-04-28 22:34:59
Autor: Cavallino
Jakość Renault

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:us6tl9do9vmjr0gcvredh1cogn9v9kvk5i@4ax.com...
On Sun, 27 Apr 2014 22:43:16 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

To nie był żadne pech, tylko dziadowska firma produkująca zwykły szmelc.

I po co kupowałeś Dustera? ;)

Żeby się upewnić.
Na razie się zastanawiam czy już im kazać oddawać kasę za auto, czy jeszcze trochę poczekać.

Data: 2014-04-29 02:39:31
Autor: Pablo Eldiablo
Jakość Renault
W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 22:34:59 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:



Na razie siďż˝ zastanawiam czy juďż˝ im kazaďż˝ oddawaďż˝ kasďż˝ za auto, czy jeszcze trochďż˝ poczekaďż˝.

Zebys sie nie zdziwil, jak szybko Ci ta kase oddadza, klaniajac sie wpol i ogromnym poczuciem winy, ze klient niedopieszczony ;-)))

Ja sie z renault wyleczylem na szczescie na koszt pracodawcy - miedzy innymi obrocone panewki w 1.5dci, a w innym samozaplon alternatora podczas jazdy....

pablo

Data: 2014-04-29 17:34:14
Autor: Cavallino
Jakość Renault

Użytkownik "Pablo Eldiablo" <pabloeldiablo333@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:13121747-e743-448b-b344-7e19126c87ec@googlegroups.com...
W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 22:34:59 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:



Na razie siďż˝ zastanawiam czy juďż˝ im kazaďż˝ oddawaďż˝ kasďż˝ za auto, czy jeszcze

trochďż˝ poczekaďż˝.

Zebys sie nie zdziwil, jak szybko Ci ta kase oddadza, klaniajac sie wpol i ogromnym poczuciem winy, ze klient niedopieszczony ;-)))

Nie mam złudzeń, że bez minimum roku walki w sądzie się nie obędzie.
Ale jakby oddali jeżdżące auto, a usterka znowu się powtórzyła to mam czas i mogę sobie przez ten czas spokojnie jeździć.

W uzupełnieniu historii - dzisiaj, po dwóch dniach bezowocnych walk z usterką ESP, wymienili nam swojego zepsutego Dustera na Sandero Stepway.
Niestety - z 0,9 tce, więc znowu się trzęsie jak zmoknięty pies, ale zawsze jakieś nowe auto do testów jest.

Jestem tylko ciekaw, kiedy się zepsuje - czy wytrzyma bez awarii do czasu aż już będą wiedzieć co dolega obu Dusterom - na razie nawet nie zaczęli ich naprawiać, czekają na informacje z centrali co mają w nich naprawiać, bo sami nie wiedzą.
Widać producenci przegięli ze stopniem skomplikowania aut i teraz diagnoza przerasta nie tylko pana Kazia, ale również ASO.

Data: 2014-04-29 20:10:24
Autor: Irokez
Jakość Renault
W dniu 2014-04-29 17:34, Cavallino pisze:

Widać producenci przegięli ze stopniem skomplikowania aut i teraz diagnoza przerasta nie tylko pana Kazia, ale również ASO.


Tutaj akutar nic dziwnego że przerasta ASO. Jakoś doświadczenie mam takie, że ASO to z łapanki jest i jedzie według instrukcji,=  a pan Kazio szybciej namierzy co go boli.

Data: 2014-04-29 20:15:25
Autor: Cavallino
Jakość Renault

Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:535feb11$0$2144$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2014-04-29 17:34, Cavallino pisze:

Widać producenci przegięli ze stopniem skomplikowania aut i teraz diagnoza przerasta nie tylko pana Kazia, ale również ASO.


Tutaj akutar nic dziwnego że przerasta ASO. Jakoś doświadczenie mam takie, że ASO to z łapanki jest i jedzie według instrukcji,

To wiem, problem w tym, że oni nic nie są w stanie wg tej instrukcji zdziałać.
Mogli by chociaż zacząć szukać po omacku i powymieniać najbardziej podejrzane elementy czyli wtryski, common raila, komputer wtrysku, silnik, samochód ...... ;-)

Data: 2014-04-30 10:02:35
Autor: Ergie
Jakość Renault
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ljoq7p$8nq$1@node2.news.atman.pl...

To wiem, problem w tym, że oni nic nie są w stanie wg tej instrukcji zdziałać.
Mogli by chociaż zacząć szukać po omacku i powymieniać najbardziej podejrzane elementy czyli wtryski, common raila, komputer wtrysku, silnik, samochód ...... ;-)

.... po co od razu wymieniać takie drogie podzespoły. Według "grupowej" wiedzy wystarczy zmienić znaczek na zielonego kurczaka i samochód stanie się bezawaryjny :-)

Pozdrawiam
Ergie

Data: 2014-04-30 17:49:44
Autor: Cavallino
Jakość Renault

Użytkownik "Ergie" <ergie@spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ljqap1$mm1$1@node2.news.atman.pl...
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ljoq7p$8nq$1@node2.news.atman.pl...

To wiem, problem w tym, że oni nic nie są w stanie wg tej instrukcji zdziałać.
Mogli by chociaż zacząć szukać po omacku i powymieniać najbardziej podejrzane elementy czyli wtryski, common raila, komputer wtrysku, silnik, samochód ...... ;-)

... po co od razu wymieniać takie drogie podzespoły.

Żeby auto usprawnić?
Miesiąc czasu to chyba aż nadto, żeby coś zacząć w końcu robić?

Data: 2014-05-16 11:40:31
Autor: Jakub Witkowski
Jakość Renault
W dniu 2014-04-29 17:34, Cavallino pisze:
Nie mam złudzeń, że bez minimum roku walki w sądzie się nie obędzie.
Ale jakby oddali jeżdżące auto, a usterka znowu się powtórzyła to mam czas i mogę sobie przez ten czas spokojnie jeździć.

W uzupełnieniu historii - dzisiaj, po dwóch dniach bezowocnych walk z usterką ESP, wymienili nam swojego zepsutego Dustera na Sandero Stepway.
Niestety - z 0,9 tce, więc znowu się trzęsie jak zmoknięty pies, ale zawsze jakieś nowe auto do testów jest.

Jestem tylko ciekaw, kiedy się zepsuje - czy wytrzyma bez awarii do czasu aż już będą wiedzieć co dolega obu Dusterom - na razie nawet nie zaczęli ich naprawiać, czekają na informacje z centrali co mają w nich naprawiać, bo sami nie wiedzą.
Widać producenci przegięli ze stopniem skomplikowania aut i teraz diagnoza przerasta nie tylko pana Kazia, ale również ASO.

Załóż o tym bloga. Może wkrótce sami się zgłoszą z jakimiś ciekawymi propozycjami :)

--
JW

Data: 2014-05-30 17:17:17
Autor: Cavallino
Jakość Renault

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ll4mem$hqa$2@news2.ipartners.pl...
W dniu 2014-04-29 17:34, Cavallino pisze:
Nie mam złudzeń, że bez minimum roku walki w sądzie się nie obędzie.
Ale jakby oddali jeżdżące auto, a usterka znowu się powtórzyła to mam czas i mogę sobie przez ten czas spokojnie jeździć.

Oczywiście znowu twierdzili, ze coś z softem poprawili i znowu po tygodniu od odbioru okazało się, że nic nie poprawili, jak było tak jest.


W uzupełnieniu historii - dzisiaj, po dwóch dniach bezowocnych walk z usterką ESP, wymienili nam swojego zepsutego Dustera na Sandero Stepway.
Niestety - z 0,9 tce, więc znowu się trzęsie jak zmoknięty pies, ale zawsze jakieś nowe auto do testów jest.

Jestem tylko ciekaw, kiedy się zepsuje - czy wytrzyma bez awarii do czasu aż już będą wiedzieć co dolega obu Dusterom - na razie nawet nie zaczęli ich naprawiać, czekają na informacje z centrali co mają w nich naprawiać, bo sami nie wiedzą.

Stepway stanąć nie stanął, ale nie byłby z grupy Renault gdyby się nie zepsuł - tym razem zawiodła klima lub dmuchawa, w każdym razie chłodzić mu się odechciało po kilku godzinach.
W każdym razie pojeździłem 2 tygodnie Stepwayem i odebrałem swojego Dustera, bo po co ma stać w ASO, które i tak go nie umie naprawić.

Widać producenci przegięli ze stopniem skomplikowania aut i teraz diagnoza przerasta nie tylko pana Kazia, ale również ASO.

Załóż o tym bloga. Może wkrótce sami się zgłoszą z jakimiś ciekawymi propozycjami :)

No i Renault Polska się zgłosiło, bez bloga.
Oczywiście nadal nie wiedzą co jest z autem ich produkcji, i jak je naprawić, za to chociaż zaoferowali wymianę na nowy.
Więc będzie okazja przetestować kolejnego kandydata na bubla roku.

Data: 2014-05-14 18:10:22
Autor: Cavallino
Jakość Renault

Użytkownik "Pablo Eldiablo" <pabloeldiablo333@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:13121747-e743-448b-b344-7e19126c87ec@googlegroups.com...
W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 22:34:59 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:



Na razie siďż˝ zastanawiam czy juďż˝ im kazaďż˝ oddawaďż˝ kasďż˝ za auto, czy jeszcze

trochďż˝ poczekaďż˝.

Zebys sie nie zdziwil, jak szybko Ci ta kase oddadza, klaniajac sie wpol i ogromnym poczuciem winy, ze klient niedopieszczony ;-)))

Ja sie z renault wyleczylem na szczescie na koszt pracodawcy - miedzy innymi obrocone panewki w 1.5dci, a w innym samozaplon alternatora podczas jazdy...

Jako że nie mam ciśnienia, to sprawa zaczyna mnie bawić.
Po trzeciej bezowocnej wizycie w serwisie, który rozkłada ręce, bo nie wie co jest grane, dostałem pisemną informację że przez 2 tygodnie zdecydują wspólnie z Renault jak naprawić to auto.
Jako alternatywę dla naprawy rozważają też zwrot kasy, tak sami z siebie.

Niby nawet napisali specjalny soft do mojego silnika, który ma regulować wolne obroty, ale dlaczego spalanie jest większe o 2 l niż podaje komp pokładowy, to już nie wiedzą, mimo że prawie 3 tygodnie auto trzymali.

Jakość Renault i ich sieci serwisowej......

Data: 2014-05-16 11:37:46
Autor: Jakub Witkowski
Jakość Renault
W dniu 2014-04-28 22:34, Cavallino pisze:

I po co kupowałeś Dustera? ;)

Żeby się upewnić.

Stanął na grabie. Zabolało. Aby się upewnić, stanął ponownie :)

--
JW

Data: 2014-05-16 18:29:37
Autor: Cavallino
Jakość Renault

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ll4m9g$hqa$1@news2.ipartners.pl...
W dniu 2014-04-28 22:34, Cavallino pisze:

I po co kupowałeś Dustera? ;)

Żeby się upewnić.

Stanął na grabie. Zabolało. Aby się upewnić, stanął ponownie :)

Dacia miała pewne cechy, których nie miały nowe Renault, a które mogły zminimalizować awaryjność.
Ale na razie się to nie potwierdziło, za to przynajmniej minimalizują ich dolegliwość.

Data: 2014-04-29 14:01:15
Autor: Gregoriusx
Jakość Renault
W dniu 2014-04-28 20:19, jerzu pisze:

I po co kupowałeś Dustera? ;)

Kupił bo hejt daje życiu smak a o Megane już nikt nie chciał czytać ;p

--
Gregorius

Data: 2014-05-16 12:55:21
Autor: J.F
Jakość Renault
Użytkownik "jerzu"  napisał w wiadomości
On Sun, 27 Apr 2014 22:43:16 +0200, "Cavallino"
To nie był żadne pech, tylko dziadowska firma produkująca zwykły szmelc.
I po co kupowałeś Dustera? ;)

Bo mial 5 lat gwarancji. I ta dzika satysfakcja, ze tym razem to Renault zaplaci za wszystkie buble :-)

Znajomy Niemiec mial Lagune. Nie narzekal jakos bardzo, ale mowil ze firma dala mu propozycje upustu na nowa renowke z tytulu ilosc napraw starej.
Nie musialy byc to jakies uciazliwe naprawy, bo z upustu skorzystal i kolejna Lagune kupil.
Potem stracilem troche kontakt, nie wiem jak z druga bylo, ale teraz jezdzi mercedesem.

J.

Data: 2014-05-16 13:01:46
Autor: Jakub Witkowski
Jakość Renault
W dniu 2014-05-16 12:55, J.F pisze:
Użytkownik "jerzu"  napisał w wiadomości
On Sun, 27 Apr 2014 22:43:16 +0200, "Cavallino"
To nie był żadne pech, tylko dziadowska firma produkująca zwykły szmelc.
I po co kupowałeś Dustera? ;)

Bo mial 5 lat gwarancji. I ta dzika satysfakcja, ze tym razem to Renault zaplaci za wszystkie buble :-)

Tak może mówić tylko ktoś, kto nie wie, jak wyceniać swój czas :p

--
JW

Data: 2014-05-16 18:31:49
Autor: Cavallino
Jakość Renault

Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ll4r70$jni$2@news2.ipartners.pl...
W dniu 2014-05-16 12:55, J.F pisze:
Użytkownik "jerzu"  napisał w wiadomości
On Sun, 27 Apr 2014 22:43:16 +0200, "Cavallino"
To nie był żadne pech, tylko dziadowska firma produkująca zwykły szmelc.
I po co kupowałeś Dustera? ;)

Bo mial 5 lat gwarancji. I ta dzika satysfakcja, ze tym razem to Renault zaplaci za wszystkie buble :-)

Tak może mówić tylko ktoś, kto nie wie, jak wyceniać swój czas :p

Spoko, żona zawozi do serwisu po drodze do pracy, a odbiera jak wraca, mój czas się nie marnuje.
Chyba że na newsy na grupach. ;-)

Data: 2014-05-16 18:30:52
Autor: Cavallino
Jakość Renault

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5375ee9a$0$2143$65785112@news.neostrada.pl...
Użytkownik "jerzu"  napisał w wiadomości
On Sun, 27 Apr 2014 22:43:16 +0200, "Cavallino"
To nie był żadne pech, tylko dziadowska firma produkująca zwykły szmelc.
I po co kupowałeś Dustera? ;)

Bo mial 5 lat gwarancji. I ta dzika satysfakcja, ze tym razem to Renault zaplaci za wszystkie buble :-)

Na przykład.
No i teraz mam zamiar im nie odpuszczać jeszcze przed upływem roku, najwyżej będę miał rok eksploatacji gratis.

Jakość Renault

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona