Data: 2014-04-28 20:19:27 | |
Autor: jerzu | |
Jakość Renault | |
On Sun, 27 Apr 2014 22:43:16 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: To nie był żadne pech, tylko dziadowska firma produkująca zwykły szmelc. I po co kupowałeś Dustera? ;) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-04-28 22:34:59 | |
Autor: Cavallino | |
Jakość Renault | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:us6tl9do9vmjr0gcvredh1cogn9v9kvk5i@4ax.com... On Sun, 27 Apr 2014 22:43:16 +0200, "Cavallino" Żeby się upewnić. Na razie się zastanawiam czy już im kazać oddawać kasę za auto, czy jeszcze trochę poczekać. |
|
Data: 2014-04-29 02:39:31 | |
Autor: Pablo Eldiablo | |
Jakość Renault | |
W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 22:34:59 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
Zebys sie nie zdziwil, jak szybko Ci ta kase oddadza, klaniajac sie wpol i ogromnym poczuciem winy, ze klient niedopieszczony ;-))) Ja sie z renault wyleczylem na szczescie na koszt pracodawcy - miedzy innymi obrocone panewki w 1.5dci, a w innym samozaplon alternatora podczas jazdy.... pablo |
|
Data: 2014-04-29 17:34:14 | |
Autor: Cavallino | |
Jakość Renault | |
Użytkownik "Pablo Eldiablo" <pabloeldiablo333@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:13121747-e743-448b-b344-7e19126c87ec@googlegroups.com... W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 22:34:59 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał: Nie mam złudzeń, że bez minimum roku walki w sądzie się nie obędzie. Ale jakby oddali jeżdżące auto, a usterka znowu się powtórzyła to mam czas i mogę sobie przez ten czas spokojnie jeździć. W uzupełnieniu historii - dzisiaj, po dwóch dniach bezowocnych walk z usterką ESP, wymienili nam swojego zepsutego Dustera na Sandero Stepway. Niestety - z 0,9 tce, więc znowu się trzęsie jak zmoknięty pies, ale zawsze jakieś nowe auto do testów jest. Jestem tylko ciekaw, kiedy się zepsuje - czy wytrzyma bez awarii do czasu aż już będą wiedzieć co dolega obu Dusterom - na razie nawet nie zaczęli ich naprawiać, czekają na informacje z centrali co mają w nich naprawiać, bo sami nie wiedzą. Widać producenci przegięli ze stopniem skomplikowania aut i teraz diagnoza przerasta nie tylko pana Kazia, ale również ASO. |
|
Data: 2014-04-29 20:10:24 | |
Autor: Irokez | |
Jakość Renault | |
W dniu 2014-04-29 17:34, Cavallino pisze:
Tutaj akutar nic dziwnego że przerasta ASO. Jakoś doświadczenie mam takie, że ASO to z łapanki jest i jedzie według instrukcji,= a pan Kazio szybciej namierzy co go boli. |
|
Data: 2014-04-29 20:15:25 | |
Autor: Cavallino | |
Jakość Renault | |
Użytkownik "Irokez" <no.email@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:535feb11$0$2144$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2014-04-29 17:34, Cavallino pisze: To wiem, problem w tym, że oni nic nie są w stanie wg tej instrukcji zdziałać. Mogli by chociaż zacząć szukać po omacku i powymieniać najbardziej podejrzane elementy czyli wtryski, common raila, komputer wtrysku, silnik, samochód ...... ;-) |
|
Data: 2014-04-30 10:02:35 | |
Autor: Ergie | |
Jakość Renault | |
Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ljoq7p$8nq$1@node2.news.atman.pl...
To wiem, problem w tym, że oni nic nie są w stanie wg tej instrukcji zdziałać. .... po co od razu wymieniać takie drogie podzespoły. Według "grupowej" wiedzy wystarczy zmienić znaczek na zielonego kurczaka i samochód stanie się bezawaryjny :-) Pozdrawiam Ergie |
|
Data: 2014-04-30 17:49:44 | |
Autor: Cavallino | |
Jakość Renault | |
Użytkownik "Ergie" <ergie@spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ljqap1$mm1$1@node2.news.atman.pl... Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ljoq7p$8nq$1@node2.news.atman.pl... Żeby auto usprawnić? Miesiąc czasu to chyba aż nadto, żeby coś zacząć w końcu robić? |
|
Data: 2014-05-16 11:40:31 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Jakość Renault | |
W dniu 2014-04-29 17:34, Cavallino pisze:
Nie mam złudzeń, że bez minimum roku walki w sądzie się nie obędzie. Załóż o tym bloga. Może wkrótce sami się zgłoszą z jakimiś ciekawymi propozycjami :) -- JW |
|
Data: 2014-05-30 17:17:17 | |
Autor: Cavallino | |
Jakość Renault | |
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ll4mem$hqa$2@news2.ipartners.pl... W dniu 2014-04-29 17:34, Cavallino pisze: Oczywiście znowu twierdzili, ze coś z softem poprawili i znowu po tygodniu od odbioru okazało się, że nic nie poprawili, jak było tak jest.
Stepway stanąć nie stanął, ale nie byłby z grupy Renault gdyby się nie zepsuł - tym razem zawiodła klima lub dmuchawa, w każdym razie chłodzić mu się odechciało po kilku godzinach. W każdym razie pojeździłem 2 tygodnie Stepwayem i odebrałem swojego Dustera, bo po co ma stać w ASO, które i tak go nie umie naprawić. Widać producenci przegięli ze stopniem skomplikowania aut i teraz diagnoza przerasta nie tylko pana Kazia, ale również ASO. No i Renault Polska się zgłosiło, bez bloga. Oczywiście nadal nie wiedzą co jest z autem ich produkcji, i jak je naprawić, za to chociaż zaoferowali wymianę na nowy. Więc będzie okazja przetestować kolejnego kandydata na bubla roku. |
|
Data: 2014-05-14 18:10:22 | |
Autor: Cavallino | |
Jakość Renault | |
Użytkownik "Pablo Eldiablo" <pabloeldiablo333@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:13121747-e743-448b-b344-7e19126c87ec@googlegroups.com... W dniu poniedziałek, 28 kwietnia 2014 22:34:59 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał: Jako że nie mam ciśnienia, to sprawa zaczyna mnie bawić. Po trzeciej bezowocnej wizycie w serwisie, który rozkłada ręce, bo nie wie co jest grane, dostałem pisemną informację że przez 2 tygodnie zdecydują wspólnie z Renault jak naprawić to auto. Jako alternatywę dla naprawy rozważają też zwrot kasy, tak sami z siebie. Niby nawet napisali specjalny soft do mojego silnika, który ma regulować wolne obroty, ale dlaczego spalanie jest większe o 2 l niż podaje komp pokładowy, to już nie wiedzą, mimo że prawie 3 tygodnie auto trzymali. Jakość Renault i ich sieci serwisowej...... |
|
Data: 2014-05-16 11:37:46 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Jakość Renault | |
W dniu 2014-04-28 22:34, Cavallino pisze:
I po co kupowałeś Dustera? ;) Stanął na grabie. Zabolało. Aby się upewnić, stanął ponownie :) -- JW |
|
Data: 2014-05-16 18:29:37 | |
Autor: Cavallino | |
Jakość Renault | |
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ll4m9g$hqa$1@news2.ipartners.pl... W dniu 2014-04-28 22:34, Cavallino pisze: Dacia miała pewne cechy, których nie miały nowe Renault, a które mogły zminimalizować awaryjność. Ale na razie się to nie potwierdziło, za to przynajmniej minimalizują ich dolegliwość. |
|
Data: 2014-04-29 14:01:15 | |
Autor: Gregoriusx | |
Jakość Renault | |
W dniu 2014-04-28 20:19, jerzu pisze:
I po co kupowałeś Dustera? ;) Kupił bo hejt daje życiu smak a o Megane już nikt nie chciał czytać ;p -- Gregorius |
|
Data: 2014-05-16 12:55:21 | |
Autor: J.F | |
Jakość Renault | |
Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości
On Sun, 27 Apr 2014 22:43:16 +0200, "Cavallino" To nie był żadne pech, tylko dziadowska firma produkująca zwykły szmelc.I po co kupowałeś Dustera? ;) Bo mial 5 lat gwarancji. I ta dzika satysfakcja, ze tym razem to Renault zaplaci za wszystkie buble :-) Znajomy Niemiec mial Lagune. Nie narzekal jakos bardzo, ale mowil ze firma dala mu propozycje upustu na nowa renowke z tytulu ilosc napraw starej. Nie musialy byc to jakies uciazliwe naprawy, bo z upustu skorzystal i kolejna Lagune kupil. Potem stracilem troche kontakt, nie wiem jak z druga bylo, ale teraz jezdzi mercedesem. J. |
|
Data: 2014-05-16 13:01:46 | |
Autor: Jakub Witkowski | |
Jakość Renault | |
W dniu 2014-05-16 12:55, J.F pisze:
Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości Tak może mówić tylko ktoś, kto nie wie, jak wyceniać swój czas :p -- JW |
|
Data: 2014-05-16 18:31:49 | |
Autor: Cavallino | |
Jakość Renault | |
Użytkownik "Jakub Witkowski" <jwitkows@domena.z.sygnatury> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ll4r70$jni$2@news2.ipartners.pl... W dniu 2014-05-16 12:55, J.F pisze: Spoko, żona zawozi do serwisu po drodze do pracy, a odbiera jak wraca, mój czas się nie marnuje. Chyba że na newsy na grupach. ;-) |
|
Data: 2014-05-16 18:30:52 | |
Autor: Cavallino | |
Jakość Renault | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5375ee9a$0$2143$65785112@news.neostrada.pl... Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości Na przykład. No i teraz mam zamiar im nie odpuszczać jeszcze przed upływem roku, najwyżej będę miał rok eksploatacji gratis. |