Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Jakość obsĹ‚ugi w bankach

Jakość obsługi w bankach

Data: 2009-03-18 18:15:06
Autor: MarekZ
Jakość obsługi w bankach
Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478v39g2000yqm.googlegroups.com...

Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku.

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod-liderow-jakosci-obslugi

Bzdury jakieĹ›.

marekz

Data: 2009-03-18 10:30:51
Autor: bradley.st
Jako¶ć obsługi w bankach
On 18 Mar, 13:15, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:

Bzdury jakie¶.

No wlasnie... Bo tak mnie zastanowilo... Spodziewlem sie, ze kiedy
wejde na strone banku, ktory zajal pierwsze miejsce, to ta informacja
bedzie w najbardziej widocznym punkcie. A tam nic...

Gdyby nie ta Nordea jako "najgorszy z najgorszych" pewnie nawet bym
nie zwrocil uwagi.

Data: 2009-03-18 18:39:07
Autor: blad
Jakość obsługi w bankach
UĹĽytkownik "MarekZ"
Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku.

http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod-liderow-jakosci-obslugi

Bzdury jakieĹ›.

całość raportu jest na
http://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_obslugi_w_polsce_2008.pdf
kilka banków nie załapała się na ocenę ze względu na zbyt małą liczbę głosów
(np. Toyota Bank, Volkswagen Bank. )
- o Fortisie już nawet nikt nie wspomniał, ale dla mnie to najlepsza
obsługa jak sam się przez internet obsługuję :-)
*** blad ***

Data: 2009-03-18 10:47:18
Autor: bradley.st
Jako¶ć obsługi w bankach
On 18 Mar, 13:39, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

cało¶ć raportu jest nahttp://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_obslugi_w_polsce_2008...

Fajne! Dzieki za calosc! Znam moze jakies 20% firm tam wymienionych :D
("Apteka Magiczna"? "Bricomarche"?meble "Kler"? - WTF?)

No a jesli Wrangler wygrywa jako marka "Odzieży jeansowej" to ja
dziekuje za taki raport. :D

Data: 2009-03-18 11:03:45
Autor: BK
Jako¶ć obsługi w bankach
On 18 Mar, 18:47, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 18 Mar, 13:39, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:

> cało¶ć raportu jest nahttp://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_obslugi_w_polsce_2008...

Fajne! Dzieki za calosc! Znam moze jakies 20% firm tam wymienionych :D
("Apteka Magiczna"? "Bricomarche"?meble "Kler"? - WTF?)

No a jesli Wrangler wygrywa jako marka "Odzieży jeansowej" to ja
dziekuje za taki raport. :D

Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa.

Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble.

Data: 2009-03-18 11:14:05
Autor: bradley.st
Jako¶ć obsługi w bankach
On 18 Mar, 14:03, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa.

Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble.

Alez ja nie twierdze ze jesli "nie znam jakiejs firmy to znaczy, ze to
jakas lipa"!
Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje
odziezy najwyzszej jakosci.

Mowie tylko, ze wlasnie do mnie dotarlo ze nie mam pojecia jakie firmy
operuja na polskim rynku.
A "kler" mi sie raczej negatywnie kojarzy. I to niekoniecznie z
meblami. :)

Ewentualnie dotknietych przepraszam za moja ignorancje.

Data: 2009-03-18 11:20:24
Autor: BK
Jako¶ć obsługi w bankach
On 18 Mar, 19:14, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 18 Mar, 14:03, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

> Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa.

> Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble.

Alez ja nie twierdze ze jesli "nie znam jakiejs firmy to znaczy, ze to
jakas lipa"!
Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje
odziezy najwyzszej jakosci.

Mowie tylko, ze wlasnie do mnie dotarlo ze nie mam pojecia jakie firmy
operuja na polskim rynku.
A "kler" mi sie raczej negatywnie kojarzy. I to niekoniecznie z
meblami. :)

Ewentualnie dotknietych przepraszam za moja ignorancje.

A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac
poprawke na swoje braki w wiedzy na temat polskiej rzeczywistosci :)
"Kler" moze faktycznie sie kojarzyc, ale to od nazwiska rodziny, ktora
ta firme stworzyla ;)

Data: 2009-03-18 11:31:56
Autor: bradley.st
Jako¶ć obsługi w bankach
On 18 Mar, 14:20, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac
poprawke na swoje braki w wiedzy na temat polskiej rzeczywistosci :)
"Kler" moze faktycznie sie kojarzyc, ale to od nazwiska rodziny, ktora
ta firme stworzyla ;)

Alez ja "biore poprawke". I dlatego PYTAM, jesli o czyms nie mam
pojecia. :) No chyba, ze "branie poprawki" ma sie jakos inaczej
przejawiac?

"Niezalezny raport" od poczatku nie budzil mojego zaufania, a na
marketingowy BS mam uczulenie - pod kazda szerokoscia geograficzna.

Data: 2009-03-18 13:26:00
Autor: witek
Jakość obsługi w bankach
BK wrote:

A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac
poprawke na swoje braki w wiedzy na temat polskiej rzeczywistosci :)
"Kler" moze faktycznie sie kojarzyc, ale to od nazwiska rodziny, ktora
ta firme stworzyla ;)

A ja myślałem, że od grupy klientów którzy u nich te wypasione meble za kosmiczne sumy kupują.
W zasadzie to oni jedyni posiadają pomieszczenia o wielkości w których te meble się prezentują przyzwoicie.

Data: 2009-03-18 11:50:10
Autor: BK
Jako¶ć obsługi w bankach
On 18 Mar, 19:26, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:

W zasadzie to oni jedyni posiadaj± pomieszczenia o wielko¶ci w których
te meble się prezentuj± przyzwoicie.

Przesadzasz ;)

Data: 2009-03-18 19:30:22
Autor: MarekZ
Jakość obsługi w bankach
Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cf7a7a92-289a-405d-ab25-a0089799bee2d19g2000yqb.googlegroups.com...

Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje
odziezy najwyzszej jakosci.

Diesel i marki podobnego poziomu, szczególnie w tych wyższych liniach produktowych w PL zbyt wysokiego udziału w rynku nie mają. To badanie trzeba odnosić do realiów w PL a nie w US.

Data: 2009-03-18 11:44:11
Autor: bradley.st
Jako¶ć obsługi w bankach
On 18 Mar, 14:30, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:

Diesel i marki podobnego poziomu, szczególnie w tych wyższych liniach
produktowych w PL zbyt wysokiego udziału w rynku nie maj±. To badanie trzeba
odnosić do realiów w PL a nie w US.

Nie mam absolutnie zadnego pojecia na temat produktow Diesel.

W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej
dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak
bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera".

Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

Data: 2009-03-18 11:49:10
Autor: BK
Jako¶ć obsługi w bankach
On 18 Mar, 19:44, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

A to juz inna sprawa ;-)

Data: 2009-03-18 11:55:31
Autor: bradley.st
Jako¶ć obsługi w bankach
On 18 Mar, 14:49, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
On 18 Mar, 19:44, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

> Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
> jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

A to juz inna sprawa ;-)

I jak to sie ma do uwagi: "Kler to akurat solidna firma i naprawde
bardzo dobre meble.", kolego spostrzegawczy? :D

Data: 2009-03-18 14:36:29
Autor: BK
Jako¶ć obsługi w bankach
On 18 Mar, 19:55, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 18 Mar, 14:49, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:

> On 18 Mar, 19:44, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:

> > Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
> > jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

> A to juz inna sprawa ;-)

I jak to sie ma do uwagi: "Kler to akurat solidna firma i naprawde
bardzo dobre meble.", kolego spostrzegawczy? :D

No przeciez nie twierdze, ze jestem nieomylny ;-))))

Data: 2009-03-18 19:49:07
Autor: kb
Jako¶ć obsługi w bankach
bradley.st wrote:
W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej
dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak
bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera".

Ja z obslugi Levis'a zadowolony nie bylem - ale rzadko tam bywam.

Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie
jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow?

tak, raport obrazuje jakosc obslugi - a nie oferty/produktu

Data: 2009-03-19 13:57:26
Autor: ±ćęłń󶼿
Jako¶ć obsługi w bankach
W salonach levisa to panienki jakie¶ takie dziwne fucktycznie.....
JaC


-- -- -
"Levi's: 2.00"

Jakość obsługi w bankach

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona