Data: 2009-03-18 18:15:06 | |
Autor: MarekZ | |
Jakość obsługi w bankach | |
Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:437334ac-f114-4e3e-8933-c24b7ec90478v39g2000yqm.googlegroups.com...
Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku. http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=62,Alior-Bank-wsrod-liderow-jakosci-obslugi Bzdury jakieĹ›. marekz |
|
Data: 2009-03-18 10:30:51 | |
Autor: bradley.st | |
Jako¶ć obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 13:15, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:
No wlasnie... Bo tak mnie zastanowilo... Spodziewlem sie, ze kiedy wejde na strone banku, ktory zajal pierwsze miejsce, to ta informacja bedzie w najbardziej widocznym punkcie. A tam nic... Gdyby nie ta Nordea jako "najgorszy z najgorszych" pewnie nawet bym nie zwrocil uwagi. |
|
Data: 2009-03-18 18:39:07 | |
Autor: blad | |
Jakość obsługi w bankach | |
UĹĽytkownik "MarekZ"
Linki ponizej. Ostrzegam, prowadza na strone Pewnego Banku. całość raportu jest na http://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_obslugi_w_polsce_2008.pdf kilka banków nie załapała się na ocenę ze względu na zbyt małą liczbę głosów (np. Toyota Bank, Volkswagen Bank. ) - o Fortisie już nawet nikt nie wspomniał, ale dla mnie to najlepsza obsługa jak sam się przez internet obsługuję :-) *** blad *** |
|
Data: 2009-03-18 10:47:18 | |
Autor: bradley.st | |
Jako¶ć obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 13:39, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote:
cało¶ć raportu jest nahttp://jakoscobslugi.pl/downloads/raport_jakosc_obslugi_w_polsce_2008... Fajne! Dzieki za calosc! Znam moze jakies 20% firm tam wymienionych :D ("Apteka Magiczna"? "Bricomarche"?meble "Kler"? - WTF?) No a jesli Wrangler wygrywa jako marka "Odzieży jeansowej" to ja dziekuje za taki raport. :D |
|
Data: 2009-03-18 11:03:45 | |
Autor: BK | |
Jako¶ć obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 18:47, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 18 Mar, 13:39, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote: Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa. Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble. |
|
Data: 2009-03-18 11:14:05 | |
Autor: bradley.st | |
Jako¶ć obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 14:03, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
Sorry to, ze nie znasz jakiejs firmy to nie znaczy, ze to jakas lipa. Alez ja nie twierdze ze jesli "nie znam jakiejs firmy to znaczy, ze to jakas lipa"! Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje odziezy najwyzszej jakosci. Mowie tylko, ze wlasnie do mnie dotarlo ze nie mam pojecia jakie firmy operuja na polskim rynku. A "kler" mi sie raczej negatywnie kojarzy. I to niekoniecznie z meblami. :) Ewentualnie dotknietych przepraszam za moja ignorancje. |
|
Data: 2009-03-18 11:20:24 | |
Autor: BK | |
Jako¶ć obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 19:14, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 18 Mar, 14:03, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote: A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac poprawke na swoje braki w wiedzy na temat polskiej rzeczywistosci :) "Kler" moze faktycznie sie kojarzyc, ale to od nazwiska rodziny, ktora ta firme stworzyla ;) |
|
Data: 2009-03-18 11:31:56 | |
Autor: bradley.st | |
Jako¶ć obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 14:20, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
A ja niewiele wiem o wranglerze ale wlasnie powinies chyba jednak brac Alez ja "biore poprawke". I dlatego PYTAM, jesli o czyms nie mam pojecia. :) No chyba, ze "branie poprawki" ma sie jakos inaczej przejawiac? "Niezalezny raport" od poczatku nie budzil mojego zaufania, a na marketingowy BS mam uczulenie - pod kazda szerokoscia geograficzna. |
|
Data: 2009-03-18 13:26:00 | |
Autor: witek | |
Jakość obsługi w bankach | |
BK wrote:
A ja myślałem, że od grupy klientów którzy u nich te wypasione meble za kosmiczne sumy kupują. W zasadzie to oni jedyni posiadają pomieszczenia o wielkości w których te meble się prezentują przyzwoicie. |
|
Data: 2009-03-18 11:50:10 | |
Autor: BK | |
Jako¶ć obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 19:26, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
W zasadzie to oni jedyni posiadaj± pomieszczenia o wielko¶ci w których Przesadzasz ;) |
|
Data: 2009-03-18 19:30:22 | |
Autor: MarekZ | |
Jakość obsługi w bankach | |
Użytkownik "bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:cf7a7a92-289a-405d-ab25-a0089799bee2d19g2000yqb.googlegroups.com...
Wrecz przeciwnie, twierdze ze Wrangler (firme znam) nie produkuje Diesel i marki podobnego poziomu, szczególnie w tych wyższych liniach produktowych w PL zbyt wysokiego udziału w rynku nie mają. To badanie trzeba odnosić do realiów w PL a nie w US. |
|
Data: 2009-03-18 11:44:11 | |
Autor: bradley.st | |
Jako¶ć obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 14:30, "MarekZ" <marekz_us...@irc.pl> wrote:
Diesel i marki podobnego poziomu, szczególnie w tych wyższych liniach Nie mam absolutnie zadnego pojecia na temat produktow Diesel. W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej dysproporcji nie ma -- chyba ze polski "Wrangler" rozni sie az tak bardzo na korzysc od amerykanskiego "Wranglera". Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie jakosci obslugi w salonach firmowych, a nie jakosci produktow? |
|
Data: 2009-03-18 11:49:10 | |
Autor: BK | |
Jako¶ć obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 19:44, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie A to juz inna sprawa ;-) |
|
Data: 2009-03-18 11:55:31 | |
Autor: bradley.st | |
Jako¶ć obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 14:49, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
On 18 Mar, 19:44, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote: I jak to sie ma do uwagi: "Kler to akurat solidna firma i naprawde bardzo dobre meble.", kolego spostrzegawczy? :D |
|
Data: 2009-03-18 14:36:29 | |
Autor: BK | |
Jako¶ć obsługi w bankach | |
On 18 Mar, 19:55, "bradley.st" <bradley...@gazeta.pl> wrote:
On 18 Mar, 14:49, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote: No przeciez nie twierdze, ze jestem nieomylny ;-)))) |
|
Data: 2009-03-18 19:49:07 | |
Autor: kb | |
Jako¶ć obsługi w bankach | |
bradley.st wrote:
W raporcie widze "Wrangler: 4.67" i "Levi's: 2.00". Az takiej Ja z obslugi Levis'a zadowolony nie bylem - ale rzadko tam bywam. Ewentualnie nie zrozumialem tego raportu i pokazuje on porownanie tak, raport obrazuje jakosc obslugi - a nie oferty/produktu |
|
Data: 2009-03-19 13:57:26 | |
Autor: ±ćęłń󶼿 | |
Jako¶ć obsługi w bankach | |
W salonach levisa to panienki jakie¶ takie dziwne fucktycznie.....
JaC -- -- - "Levi's: 2.00" |