Jakie siodelko do 100zl dla damy?

Data: 2009-11-23 08:47:16
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Jakie siodelko do 100zl dla damy?

Przejrzalem Grupe i nawet ucieszylem sie z polecanego przez Panie
Selle Italia Lady Gel Flow, dopoki nie sprawdzilem ceny tego cuda. To
polowa wartosci roweru kolezanki ;)

A ja dodam, ze oduczylem sie juz porownywania cen akcesoriow / czesci
do wartosci pojazdu i namawiam jak najszybciej zaprzestac tego samego.
W koncu mozna kupic samochod za 2000 zlotych, mozna i za 200000, a
zmiana oleju wciaz bedzie kosztowala powiedzmy 150 PLN.

Data: 2009-11-23 18:07:01
Autor: pmolski
Jakie siodelko do 100zl dla damy?
On 23 Lis, 17:47, "frank.castle0...@googlemail.com"
<frank.castle0...@googlemail.com>

A ja dodam, ze oduczylem sie juz porownywania cen akcesoriow / czesci
do wartosci pojazdu i namawiam jak najszybciej zaprzestac tego samego.
Racja. Ale tutaj chyba budzet bedzie ograniczony.
pozdr
Piotr

Jakie siodelko do 100zl dla damy?