Jaki slick do mtb 26

Data: 2012-06-10 20:12:11
Autor: Mike
Jaki slick do mtb 26
ale problem jest taki, ze juz jej nie mozna od dwoch lat nigdziej
kupic.

Eee- są na allegro aktualnie, wprawdzie używki, ale po 1,5kkm.

Swoją drogą przypomniałeś mi, że u mnie też gdzieś leżą na dnie szuflady. Przebieg- jedno dwutygodniowe zgrupowanie, czyli pewnie koło 1200-1300km. W sumie myślałem, że kiedyś się przydadzą, ale teraz już chyba nie, bo na 29" ich nie naciągnę ;)
Jak jesteś zainteresowany, to dane kontaktowe poniżej

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org