Jaka kupic pralke

Data: 2009-04-04 21:38:58
Autor: Jan Werbiński
Jaka kupic pralke
Użytkownik "Jacek" <jk240@wp.com> napisał w wiadomości news:gr64p8$icb$1news.ats.pl...
Witam wszystkich,

Mam pytanie. Moja mama ma niedlugo urodziny, a ja nie mieszkam w PL i wiem, ze cos jej zabytkowa pralka siada wiec chcialem jej kupic jakas dobra pralke co proponujecie. Wiadomo zeby byla energooszczedna i nie musi byc z suszarka byle porzadna niewadliwa pralka...
Z gory dziekuje za pomoc

Kupuj bez suszarki!
Bosch (za wyjątkiem WAA najtańszych), Siemens, AEG i jak lubisz szastać forsą to Miele.
Ładowana od przodu ze względu na trwałość.
Nie kupuj nic poniżej 1000. Za 1000-1500 kupisz bardzo dobrą pralkę, która posłuży lata.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Jaka kupic pralke