Jaka kupic pralke

Data: 2009-04-04 07:21:43
Autor: Bbjk
Jaka kupic pralke
Jacek pisze:
  > Mam pytanie. Moja mama ma niedlugo urodziny, a ja nie mieszkam w PL i wiem,
ze cos jej zabytkowa pralka siada wiec chcialem jej kupic jakas dobra pralke co proponujecie. Wiadomo zeby byla energooszczedna i nie musi byc z suszarka byle porzadna niewadliwa pralka...

Zdecydowanie polecam Hoover, model do wyboru, w zależności od Waszych oczekiwań.
Są bezawaryjne, ciche, energooszczędne. Może być też istotne, że jest bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze, mimo wielości rozmaitych funkcji.
--
Basia

Data: 2009-04-04 08:39:28
Autor: doslaw
Jaka kupic pralke
Bbjk pisze:
Jacek pisze:
> [...]

Są bezawaryjne, ciche, energooszczędne. Może być też istotne, że jest bardzo prosta i intuicyjna w obsłudze, mimo wielości rozmaitych funkcji.

nie ma rzeczy bezawaryjnych i bez wad (chociaz kiedys byly, ale to za komuny)
pracujesz w hooverze?

ja moge polecic bosha, jak mama pierze nie czesciej niz 1-2x dziennie, to na 5-7-10 lat ( w zaleznosci od wielu czynnikow) powinno wystarczyc

Data: 2009-04-04 08:47:00
Autor: Bbjk
Jaka kupic pralke
doslaw pisze:

nie ma rzeczy bezawaryjnych i bez wad (chociaz kiedys byly, ale to za komuny)
pracujesz w hooverze?

Nie! Skąd ta supozycja?
Używam z satysfakcją. A Ty miałeś z tymi pralkami złe doświadczenia?

ja moge polecic bosha,

bosha, bosha.
Boscha?

jak mama pierze nie czesciej niz 1-2x dziennie,
to na 5-7-10 lat ( w zaleznosci od wielu czynnikow) powinno wystarczyc

Myślę, że to marki porównywalne, Ty polecasz swoją pralkę, ja swoją, jak te pliszki. Boscha też sobie chwalę, ale znam z autopsji inne urządzenia, np. zmywarkę.
--
Basia

Data: 2009-04-04 10:59:11
Autor: Chris
Jaka kupic pralke
Bbjk pisze:

Używam z satysfakcją. A Ty miałeś z tymi pralkami złe doświadczenia?

ja moge polecic bosha,

bosha, bosha.
Boscha?

To ja też polecę Boscha, mam i sobie chwalę. Przy małym dziecku pralka pracuje dość często i odpukać działa bezbłędnie i cicho.

Data: 2009-04-04 15:06:29
Autor: krys
Jaka kupic pralke
Chris wrote:

To ja też polecę Boscha, mam i sobie chwalę. Przy małym dziecku pralka
pracuje dość często i odpukać działa bezbłędnie i cicho.

Od jak dawna? Bo mój 12 letni Polar chyba następnych 12 lat nie przeżyje, muszę sie powoli rozglądać...

--
Justyna

Data: 2009-04-05 06:18:13
Autor: wolim
Jaka kupic pralke

Użytkownik "doslaw" <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> napisał

ja moge polecic bosha, jak mama pierze nie czesciej niz 1-2x dziennie, to na 5-7-10 lat ( w zaleznosci od wielu czynnikow) powinno wystarczyc

Ja używam od 10 lat Polara Dafne. Od 3 lat ze względu na dziecko pierze właściwie na okrągło, co najmniej raz dziennie. Przez te 10 lat wymieniłem tylko grzałkę, ale to z mojej głupoty, bo przy wyciąganiu śmieci spod bębna ją uszkodziłem. Teraz przydałoby się chyba wymienić łożyska... i może amortyzatory... Bo powoli zaczyna głośno chodzić przy wirowaniu

Widać, nie tylko Bosch jest bezawaryjny.

Data: 2009-04-05 18:16:20
Autor: Jan Werbiński
Jaka kupic pralke
Użytkownik "wolim" <nie@tutaj.pisz> napisał w wiadomości news:gr9ahb$meo$1news.interia.pl...

[...]

Miałem jakiegoś Polara, jeszcze jak był "dobry". Zwykle prała na 40 stopni, ale po pewnym czasie użyłem programu do gotowania i poszły wszystkie uszczelki, zalało silnik i łazienkę. Nie polecam.

Lodówka Polar zepsuła się po 2 latach. Tuż po upływie gwarancji.

Ta firma jest u mnie spalona.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-04-04 17:13:34
Autor: Piotrek
Jaka kupic pralke
Zdecydowanie polecam Hoover, model do wyboru, w zależności od Waszych oczekiwań.

ja rowniez polece Hoovera, co prawda dlugo go nie mam bo dopiero 3 lata ale poki co wszystko dziala super

--
pzdr
piotrek

Jaka kupic pralke