Jaka kupic pralke

Data: 2009-04-04 05:21:59
Autor: Panslavista
Jaka kupic pralke
Użytkownik "Jacek" <jk240@wp.com> napisał w wiadomości
news:gr64p8$icb$1news.ats.pl...
Witam wszystkich,

Mam pytanie. Moja mama ma niedlugo urodziny, a ja nie mieszkam w PL i
wiem,
ze cos jej zabytkowa pralka siada wiec chcialem jej kupic jakas dobra
pralke
co proponujecie. Wiadomo zeby byla energooszczedna i nie musi byc z
suszarka
byle porzadna niewadliwa pralka...
Z gory dziekuje za pomoc

Automat ładowany od góry - niedrogie, bęben podparty z obu stron - mniejsza
awaryjność.

Data: 2009-04-04 10:12:34
Autor: J23
Jaka kupic pralke

[...]

Nie wiem jak obecne ładowane od góry
Ale posiadacze starszych skarżą się, że
np. firanki potrafią porwać bo zaczepiają
się w miejscu zamknięcia bębna.
Wygoda uzytkowania tez przemawia za tymi
ład. od góry.

Pzdr
J23

Data: 2009-04-04 10:13:49
Autor: Panslavista
Jaka kupic pralke

Użytkownik "J23" <izydor@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
np. firanki potrafią porwać bo zaczepiają
się w miejscu zamknięcia bębna.
Wygoda uzytkowania tez przemawia za tymi

Nic się nie zaczepia. Firanki powinno prać się w worku, a przynajmniej w
poszewce.

Data: 2009-04-04 12:23:04
Autor: Jarek P.
Jaka kupic pralke
J23 <izydor@poczta.onet.pl> wrote:

Wygoda uzytkowania tez przemawia za tymi
ład. od góry.

jak do kogo :-)
Było na ten temat milion dyskusji, nie chcę zaczynać kolejnej, ale dla mnie górnoładowana jest mniej wygodna. Gorzej się z niej wyciąga pranie (bo trzeba to robić na ślepo, w dodatku w niezdrowej dla kręgosłupa pozycji) no i nic na takiej pralce się nie postawi.

J.

Data: 2009-04-04 13:16:38
Autor: Panslavista
Jaka kupic pralke

> [...]

pranie (bo trzeba to robić na ślepo, w dodatku w niezdrowej dla
kręgosłupa pozycji) no i nic na takiej pralce się nie postawi.

Czyżbyś wyciągał u siebie pranie razem z bębnem jak NRD-owskiej WA-68?

Data: 2009-04-04 12:15:45
Autor: Jarek P.
Jaka kupic pralke
Panslavista <panslavista@wp.pl> wrote:

Automat ładowany od góry - niedrogie, bęben podparty z obu stron -
mniejsza awaryjność.

Niestety, nie jest to prawda. Bęben owszem jest podparty z dwóch stron, ale za to o wiele gorzej amortyzowany a i same łożyska są o wiele skromniejsze. Serwisanci twierdzą, że wbrew pozorom właśnie w tych górnoładowanych najszybciej łożyska się rozlatują.

J.

Data: 2009-04-04 13:15:25
Autor: Panslavista
Jaka kupic pralke
> [...]

wiele skromniejsze. Serwisanci twierdzą, że wbrew pozorom właśnie w
tych górnoładowanych najszybciej łożyska się rozlatują.

E tam. Serwisanci sobie, sprzedawcy sobie, a starzy nie piorą zbyt często...
I niekoniecznie pełnwe ładunki...

Data: 2009-04-04 13:17:28
Autor: Theli
Jaka kupic pralke
Panslavista pisze:
[...]

Jezeli starzy, to tym bardziej pralka ladowana z boku - zawsze mozna przy wkladaniu/wykladaniu siasc na stoleczku, a nie nurkowac do srodka w poszukiwaniu zaginionej skarpetki.

th

--
http://nitkowo.bloog.pl/

Data: 2009-04-04 13:41:24
Autor: Panslavista
Jaka kupic pralke

Użytkownik "Theli" <pisz_na_gosick@wp.pl> napisał w wiadomości
Panslavista pisze:
> [...]

Jezeli starzy, to tym bardziej pralka ladowana z boku - zawsze mozna
przy wkladaniu/wykladaniu siasc na stoleczku, a nie nurkowac do srodka w

Jak mali wzrostem to wystarczy taborecik aby siegnąć do dna.

Data: 2009-04-05 21:41:11
Autor: Boombastic
Jaka kupic pralke

Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gr7c0e$6qr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niestety, to prawda, mam tak w pralce Candy. Łożyska po 10 latach do wymiany, a pralka była użytkowana dosyc rzadko ze względu na kawalerskie życie. Do tego znaczny hałas i drgania, rozsypała się klapa która dodatkowo przywirowaniu waliła od samego początku jak oszalała. Teraz mam ładowanego od przodu Boscha i praktycznie ledno słyszę że pralka pracuje. Róznica jest kosmiczna.

Jaka kupic pralke