Jaka kupic pralke

Data: 2009-04-03 23:28:13
Autor: masti
Jaka kupic pralke
Dnia pięknego Fri, 03 Apr 2009 19:09:38 -0400, osobnik zwany Jacek
wystukał:

Witam wszystkich,

Mam pytanie. Moja mama ma niedlugo urodziny, a ja nie mieszkam w PL i
wiem, ze cos jej zabytkowa pralka siada wiec chcialem jej kupic jakas
dobra pralke co proponujecie. Wiadomo zeby byla energooszczedna i nie
musi byc z suszarka byle porzadna niewadliwa pralka...
Z gory dziekuje za pomoc

przez internet o ile do Twojego kraju dotarł :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Jaka kupic pralke