Jak to będzie z kredytami hipotecznymi

Data: 2011-03-12 20:29:15
Autor: MarekZ
Jak to będzie z kredytami hipotecznymi
Użytkownik "Piotr Gałka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d7bc649$1@news.home.net.pl...

Dziś (kolejne targi) typowa oferta jest rzędu 1,3 - 1,6%.
BZWBK oferuje 0,99% (niby prawie na pewno - analityk decyduje i podobno 8 na 10 dostaje 0,99%), ale (aby skorzystać z targowej prowizji = 0%)decyzję trzeba w miesiąc podjąć, a ja będę potrzebował kredyt dopiero za 6 miesięcy, a w lecie targów (w mojej okolicy) nie ma aby się załapać na kolejną promocję.
Czy to jest tak korzystna oferta, że trzeba brać póki dają, czy raczej należy się spodziewać dalszego spadku marż w takim tempie i za parę miesięcy to każda oferta będzie lepsza od tej ?

Marża 1% to oferta rewelacyjna (o ile nie jest obudowana jakimiś obowiązkowymi "ubezpieczeniami" albo nie wiąże się z obowiązkowym kupowaniem jakiejś innej oferty banku) i lepszych ofert bym się w przewidywalnej przyszłości nie spodziewał . Marża 1,3% to nadal oferta bardzo dobra.

Data: 2011-03-12 21:05:32
Autor: Piotr Gałka

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisał w wiadomości news:ilggb9$163$1srv.cyf-kr.edu.pl...
[...]

Mam nadzieję, że niczym nie obudowana, bo to jest niby ich standardowa oferta (prowizja 2,5%, (do przedwczoraj 3,5%)) tylko ze zredukowaną do 0 prowizją dla odwiedzających targi.
Mam w ciągu tygodnia dostać mailem szczegóły (chyba z treścią umowy) to się spróbuję wczytać.
Czy BZWBK ma jakieś istotne minusy, o których warto wiedzieć ?
P.G.

Data: 2011-03-12 21:22:58
Autor: MarekZ
Użytkownik "Piotr Gałka" <piotr.galka@CUTTHISmicromade.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d7bd217$1@news.home.net.pl...

[...]

BZWBK ma mnóstwo minusów (np. szczególnie spektakularna rzecz - płatne przelewy przez Internet, mało czytelna oferta). Na główny bank dla szanującego się grupowicza się nie nadaje, tak bym to łagodnie ujął. Natomiast jest to bank wielu sprzeczności (czasami bardzo innowacyjne produkty sprzężone z procedurami o filozofii z epoki króla Ćwieczka), na pewno da się wybrać jakieś konkretne dobre produkty.

Jak to będzie z kredytami hipotecznymi