Jak takie zdjęcie wyszło

Data: 2010-07-04 11:05:54
Autor: Piotr M
Jak takie zdjęcie wyszło

Pierwszy plan ostry a z tyły świata w takie krechy.

http://krakow.gazeta.pl/krakow/51,35798,8097088.html?i=0

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-07-04 11:07:18
Autor: Piotr M
Jak takie zdjęcie wyszło

Oo, sorry... NTG

Data: 2010-07-04 11:56:30
Autor: J.F.
Jak takie zdjęcie wyszło
On Sun, 04 Jul 2010 11:05:54 +0200,  Piotr M wrote:
Pierwszy plan ostry a z tyły świata w takie krechy.
http://krakow.gazeta.pl/krakow/51,35798,8097088.html?i=0

Komorka z prawdziwa lampa blyskowa ? J.

Data: 2010-07-04 13:05:57
Autor: Piotr M
Jak takie zdjęcie wyszło
Dnia 04-07-2010 o 11:56:30 J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(a):

On Sun, 04 Jul 2010 11:05:54 +0200,  Piotr M wrote:
Pierwszy plan ostry a z tyły świata w takie krechy.
http://krakow.gazeta.pl/krakow/51,35798,8097088.html?i=0

Komorka z prawdziwa lampa blyskowa ?

Tylko dlaczego jest poruszenie świateł a pierwszego planu już nie. I  zastanawia mnie te poruszenie że takie dość precyzyjne, od linijki i  jeszcze z taką perspektywą. Nie wiem jak to można zrobić..

Data: 2010-07-04 13:07:59
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Jak takie zdjęcie wyszło
W dniu 2010-07-04 13:05, Piotr M pisze:
[...]

Spójrz na prawą dłoń misia po lewej stronie zdjęcia i sam się domyślisz :-)

Data: 2010-07-04 13:13:47
Autor: Piotr M
Jak takie zdjęcie wyszło
Dnia 04-07-2010 o 13:07:59 Maciej Bebenek (news.onet.pl)  <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał(a):

[...]

Tego po prawej? Dziewczyna pośrodku kadru też ma światło na twarzy. Ze  światłem to nieraz tyle różnych kosmosów wychodzi, ale że to co? Fake?

Data: 2010-07-04 13:12:22
Autor: Olgierd
Jak takie zdjęcie wyszło
Dnia Sun, 04 Jul 2010 13:13:47 +0200, Piotr M napisał(a):

Spójrz na prawą dłoń misia po lewej stronie zdjęcia i sam się

Tego po prawej? Dziewczyna pośrodku kadru też ma światło na twarzy. Ze
światłem to nieraz tyle różnych kosmosów wychodzi, ale że to co? Fake?

Prawidłowej odpowiedzi udzielił kol. Slawekk.

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-07-04 13:31:13
Autor: Slavekk
Jak takie zdjęcie wyszło

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości news:op.vfbfr7k613q3bqpiotr-asus...
[...]

Długi czas naświetlania w ciemności - naświetlają się tylko źródła światła.
Zmieniasz zoom - się one rozmazują "perspektywicznie"
Na koniec operacji błyska lampa i "zamraża" sylwetki z pierwszego planu

Sławek

Data: 2010-07-05 17:23:21
Autor: Maseł
Jak takie zdjęcie wyszło
On 2010-07-04 13:31, Slavekk wrote:
Długi czas naświetlania w ciemności - naświetlają się tylko źródła światła.
Zmieniasz zoom - się one rozmazują "perspektywicznie"
Na koniec operacji błyska lampa i "zamraża" sylwetki z pierwszego planu

Czyli blysk "na druga kurtyne" migawki

Pozdro

Maseł

Data: 2010-07-05 20:46:46
Autor: Piotr M
Jak takie zdjęcie wyszło
Dnia 05-07-2010 o 17:23:21 Maseł <mmasel@poczta.onet.pl> napisał(a):

On 2010-07-04 13:31, Slavekk wrote:
[...]

Musze zrobić update firmware swojej Noki, bo obecny nie pozwala na  sterowanie migawką.. ;P

Data: 2010-07-05 21:19:35
Autor: Maseł
Jak takie zdjęcie wyszło
On 2010-07-04 13:31, Slavekk wrote:
[...]

Uwierz mi, ze migawka tam jest - elektroniczna, ale zawsze. Co wiecej -
w exifie zdjecia wyczytasz, jak dlugo byla otwarta...

Pozdro

Maseł

Data: 2010-07-06 12:25:05
Autor: Tomek
Jak takie zdjęcie wyszło

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał Musze zrobić update firmware swojej Noki, bo obecny nie pozwala na
sterowanie migawką.. ;P

Tylko żebyś czasami nie uwierzył, że te zdjęcia były robione komórką, więc nie oczekuj zbyt wiele po swojej.

Data: 2010-07-06 16:13:39
Autor: Maseł
Jak takie zdjęcie wyszło
On 2010-07-06 12:25, Tomek wrote:
[...]

Facet nie dosc, ze sie chwile po pierwszym babolu poprawil, to jeszcze w
ostatnim poscie smajlejsa dal - mysle, ze nie pomysli, ze to bylo
zrobione komorka....

Pozdro

Maseł

Data: 2010-07-13 14:11:17
Autor: AL
Jak takie zdjęcie wyszło
Slavekk pisze:

[...]

dokladnie tak -
- blysk na druga kurtyne lub inaczej SlowSync w funkcjach aparatu
- inny efekt uzyska sie przy zmianie zoom na wiekszy a inny na mniejszy - warto poprobowac - efekty czasami sa szokujace :)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-07-04 18:50:48
Autor: Olek
Jak takie zdjęcie wyszło
On 2010-07-04 11:05, Piotr M wrote:

Pierwszy plan ostry a z tyły świata w takie krechy.

http://krakow.gazeta.pl/krakow/51,35798,8097088.html?i=0

szczelasz z lampą i długim czasem naświetlania, najlepiej firmy soony erikson

Jak takie zdjęcie wyszło