Data: 2011-08-19 18:12:30 | |
Autor: BydlÄ™ | |
Jak się bronić? | |
On 2011-08-19 14:56:17 +0000, "Kub@" <kuba_praca@poczta.onet.pl> said:
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,warszawa-bez-odcinkowego-pomiaru-predkosci,240199.htmlhttp://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,policja-ma-nowy-sposob-mierzenia-predkosci,62285.html JakieĹ›
Locomotion Act sprawdza się doskonale. Nie to żebym jeździł jak wariat i pewnie gdyby mi policzyć średnią na takiej System jest obliczony na musztrę i wpływy do budżetu, więc nie ma znaczenia jak szybko będziesz jechał, bo dozwolona prędkość będzie systematycznie zmniejszana…. -- Bydlę |
|
Data: 2011-08-18 22:54:02 | |
Autor: Tata | |
Jak się bronić? | |
Locomotion Act sprawdza się doskonale. Był jeszcze Locomotive Act (Red Flag Act). Podaję za www.znaki-drogowe.pl w XIX/XX. "W 1865 roku ukazał się słynny „Locomotive act", uniemożliwiający wszelkie próby wprowadzenia trakcji zmechanizowanej do transportu drogowego. Oto niektóre paragrafy tej uchwały: Lokomotywy drogowe muszą być obsługiwane co najmniej przez 3 osoby, a w przypadku ciągnięcia przyczep czwarta osoba musi dawać baczenie nad ich ruchem... Co najmniej na 55 metrów przed pojazdem ma iść człowiek z czerwoną chorągiewką i ostrzegać innych użytkowników drogi o zbliżaniu się pojazdu. Ma on ponadto pomagać w usuwaniu z drogi innych pojazdów, a w razie potrzeby zatrzymać lokomotywę drogową... Każda lokomotywa drogowa ma być natychmiast zatrzymana na każde żądanie przechodniów, woźniców i jeźdźców, którzy wyrażą to podniesieniem ręki… Największa dopuszczalna szybkość lokomotyw drogowych ograniczona zostaje poza obrębem osiedli do 6 kilometrów na godzinę, a w osiedlach do 3 kilometrów na godzinę..." "Locomotive act" „Locomotive act" został uchylony dopiero po trzydziestu latach. Uchwała ta skutecznie storpedowała w Anglii wszelki postęp techniczny w budownictwie mechanicznych pojazdów drogowych." Warto poczytać tą witrynę, bo m.in: "I tak w 1914 roku, w przededniu wybuchu pierwszej wojny światowej, cała Europa produkowała około 150 tysięcy wozów rocznie, a USA 1 milion 150 tysięcy. Liczby te obejmują wyłącznie samochody osobowe. Nikt nie był wówczas zainteresowany w podejmowaniu na większą skalę produkcji samochodów ciężarowych, chociażby dlatego, że i tak rentowność zakładów przemysłu motoryzacyjnego biła rekordy. Wystarczy przypomnieć, że pan Durant, prezes General Motors Company, musiał ustąpić ze swojego stanowiska tylko dlatego, że w roku 1911 wypłacił akcjonariuszom „zaledwie" 11 procent dywidendy." Z poważaniem MJ |
|
Data: 2011-08-19 22:23:00 | |
Autor: Bydlę | |
Jak się bronić? | |
On 2011-08-18 20:54:02 +0000, Tata <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> said:
Locomotion Act sprawdza się doskonale. O! Popełniłem bł±d w pisowni. Przepraszam i dziękuję za sprostowanie! -- Bydlę |
|
Data: 2011-08-22 09:40:41 | |
Autor: Kub@ | |
Jak się bronić? | |
Był jeszcze Locomotive Act (Red Flag Act). Podaję za www.znaki-drogowe.pl w XIX/XX. ¦wietne, ale i przerażaj±ce. Tak na serio to chyba sobie pozdrapuję naklejkę i pojedyncze litery z rejestracji bo chyba mniejsza kara jest za nieczytelne blachy niż za prędko¶ć. Jak do tej pory kapeluchy robiły jakie¶ cuda hamowania przed fotoradarami powoduj±c niebezpieczne sytuacje na drogach tak ciekaw jestem co teraz wymy¶l± na te bramki. Przed każd± będzie hamowanie awaryjne lub jazda bokiem? Strach się bać. Kub@ |
|
Data: 2011-08-22 10:27:55 | |
Autor: Bydlę | |
Jak się bronić? | |
On 2011-08-22 07:40:41 +0000, "Kub@" <kuba_praca@poczta.onet.pl> said:
Przed każd± będzie hamowanie awaryjne lub jazda bokiem? Strach się bać. Już widać, co się dzieje. Zaczynaj± jechać na okrak - z lini± (ci±gł± czy przerywan±) między kołami... Strach się bać. Strach my¶leć o czasach przejazdów. Nie, nie osobówke - te rz±dz±cy maj± w dupie, ale to nie problem. Problemem będzie spowolnienie _całego_ transportu w kraju... -- Bydlę |
|