Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Jak siÄ™ bronić?

Jak się bronić?

Data: 2011-08-19 18:12:30
Autor: BydlÄ™
Jak się bronić?
On 2011-08-19 14:56:17 +0000, "Kub@" <kuba_praca@poczta.onet.pl> said:

http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,warszawa-bez-odcinkowego-pomiaru-predkosci,240199.html
http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,policja-ma-nowy-sposob-mierzenia-predkosci,62285.html

JakieĹ›

pomysły?

Locomotion Act sprawdza się doskonale.

Nie to żebym jeździł jak wariat i pewnie gdyby mi policzyć średnią na takiej
trasie(byle długi odcinek) to zmieszczę się w "przepisy + 10",
ale jeśli to będą odcinki po parę km to mogą być problemy.

System jest obliczony na musztrę i wpływy do budżetu, więc nie ma znaczenia jak szybko będziesz jechał, bo dozwolona prędkość będzie systematycznie zmniejszana….



--
BydlÄ™

Data: 2011-08-18 22:54:02
Autor: Tata
Jak się bronić?
Locomotion Act sprawdza siÄ™ doskonale.

Był jeszcze Locomotive Act (Red Flag Act). Podaję za www.znaki-drogowe.pl w XIX/XX.

  "W 1865 roku ukazaĹ‚ siÄ™ sĹ‚ynny „Locomotive act", uniemoĹĽliwiajÄ…cy wszelkie prĂłby wprowadzenia trakcji zmechanizowanej do transportu drogowego. Oto niektĂłre paragrafy tej uchwaĹ‚y:
Lokomotywy drogowe muszą być obsługiwane co najmniej przez 3 osoby, a w przypadku ciągnięcia przyczep czwarta osoba musi dawać baczenie nad ich ruchem...
Co najmniej na 55 metrów przed pojazdem ma iść człowiek z czerwoną chorągiewką i ostrzegać innych użytkowników drogi o zbliżaniu się pojazdu. Ma on ponadto pomagać w usuwaniu z drogi innych pojazdów, a w razie potrzeby zatrzymać lokomotywę drogową...
Każda lokomotywa drogowa ma być natychmiast zatrzymana na każde żądanie przechodniów, woźniców i jeźdźców, którzy wyrażą to podniesieniem ręki…
Największa dopuszczalna szybkość lokomotyw drogowych ograniczona zostaje poza obrębem osiedli do 6 kilometrów na godzinę, a w osiedlach do 3 kilometrów na godzinę..."
"Locomotive act"
„Locomotive act" został uchylony dopiero po trzydziestu latach. Uchwała ta skutecznie storpedowała w Anglii wszelki postęp techniczny w budownictwie mechanicznych pojazdów drogowych."

Warto poczytać tą witrynę, bo m.in:

"I tak w 1914 roku, w przededniu wybuchu pierwszej wojny światowej, cała Europa produkowała około 150 tysięcy wozów rocznie, a USA 1 milion 150 tysięcy.
Liczby te obejmują wyłącznie samochody osobowe. Nikt nie był wówczas zainteresowany w podejmowaniu na większą skalę produkcji samochodów ciężarowych, chociażby dlatego, że i tak rentowność zakładów przemysłu motoryzacyjnego biła rekordy. Wystarczy przypomnieć, że pan Durant, prezes General Motors Company, musiał ustąpić ze swojego stanowiska tylko dlatego, że w roku 1911 wypłacił akcjonariuszom „zaledwie" 11 procent dywidendy."

Z powaĹĽaniem
MJ

Data: 2011-08-19 22:23:00
Autor: Bydlę
Jak się bronić?
On 2011-08-18 20:54:02 +0000, Tata <kocityno.usuntoteraz@kki.net.pl> said:

Locomotion Act sprawdza się doskonale.

Był jeszcze Locomotive Act (Red Flag Act).

O! Popełniłem bł±d w pisowni.
Przepraszam i dziękuję za sprostowanie!



--
Bydlę

Data: 2011-08-22 09:40:41
Autor: Kub@
Jak się bronić?
Był jeszcze Locomotive Act (Red Flag Act). Podaję za www.znaki-drogowe.pl w XIX/XX.

 "W 1865 roku ukazał się słynny "Locomotive act", uniemożliwiaj±cy wszelkie próby wprowadzenia trakcji zmechanizowanej do transportu drogowego. Oto niektóre paragrafy tej uchwały:
Lokomotywy drogowe musz± być obsługiwane co najmniej przez 3 osoby, a w przypadku ci±gnięcia przyczep czwarta osoba musi dawać baczenie nad ich ruchem...
Co najmniej na 55 metrów przed pojazdem ma i¶ć człowiek z czerwon± chor±giewk± i ostrzegać innych użytkowników drogi o zbliżaniu się pojazdu. Ma on ponadto pomagać w usuwaniu z drogi innych pojazdów, a w razie potrzeby zatrzymać lokomotywę drogow±...
Każda lokomotywa drogowa ma być natychmiast zatrzymana na każde ż±danie przechodniów, woĽniców i jeĽdĽców, którzy wyraż± to podniesieniem ręki.
Największa dopuszczalna szybko¶ć lokomotyw drogowych ograniczona zostaje poza obrębem osiedli do 6 kilometrów na godzinę, a w osiedlach do 3 kilometrów na godzinę..."
"Locomotive act"
"Locomotive act" został uchylony dopiero po trzydziestu latach. Uchwała ta skutecznie storpedowała w Anglii wszelki postęp techniczny w budownictwie mechanicznych pojazdów drogowych."


¦wietne, ale i przerażaj±ce.
Tak na serio to chyba sobie pozdrapuję naklejkę i pojedyncze litery z rejestracji bo chyba mniejsza kara jest za nieczytelne blachy niż za prędko¶ć.
Jak do tej pory kapeluchy robiły jakie¶ cuda hamowania przed fotoradarami powoduj±c niebezpieczne sytuacje na drogach tak ciekaw jestem co teraz wymy¶l± na te bramki.
Przed każd± będzie hamowanie awaryjne lub jazda bokiem? Strach się bać.

Kub@

Data: 2011-08-22 10:27:55
Autor: Bydlę
Jak się bronić?
On 2011-08-22 07:40:41 +0000, "Kub@" <kuba_praca@poczta.onet.pl> said:

Przed każd± będzie hamowanie awaryjne lub jazda bokiem? Strach się bać.

Już widać, co się dzieje.
Zaczynaj± jechać na okrak - z lini± (ci±gł± czy przerywan±) między kołami...


Strach się bać.

Strach my¶leć o czasach przejazdów.
Nie, nie osobówke - te rz±dz±cy maj± w dupie, ale to nie problem.
Problemem będzie spowolnienie _całego_ transportu w kraju...


--
Bydlę

Jak się bronić?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona