Data: 2009-07-09 17:46:37 | |
Autor: tom | |
Jak ładnie podziękować za współpr acę | |
Witam wszystkich
Otóż zaliczam się już do rosnącego grona nie zadowolonych z usług Multi mieli kilka drobnych wpadek u mnie ale jestem wyrozumiały i cierpliwy, do czasu ... korzystałem z taryfy active i miałem regularne zwroty opłat za prowadzenie konta, w tym miesiącu nie chociaż spełniam wyagane warunki... i teraz pytanie czy da się coś na tym ugrac czy tylko zareklamować i podziękować za współpracę... Czekam na podpowiedzi i pozdrawiam |
|
Data: 2009-07-09 19:09:23 | |
Autor: RobertS | |
Jak ładnie podziękować za współ pracę | |
Otóż zaliczam się już do rosnącego grona nie zadowolonych z usług Multi jezeli kwalifikowales sie do zwrotu i go nie otrzymales to powinienes zlozyc reklamacje, niech bank oddaje kase! -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2009-07-09 19:50:45 | |
Autor: tom | |
Jak ładnie podziękować za współ pracę | |
No tak tyle to i ja wymyśliłem :) Pytanie czy może ktoś coś więcej wywalczył np. zwolnienie z opłat za kartę przez kilka miesięcy albo coś podobnego...lepszego :) |
|
Data: 2009-07-09 20:20:36 | |
Autor: Mithos | |
Jak ładnie podziękować za współ pracę | |
tom pisze:
No tak tyle to i ja wymyśliłem :) W Multi nic się nie da wywalczyć. Jak masz tam KK, która robisz 2-3k PLN obrotu miesięcznie, spore wpływy na konto (trzy średnie krajowe) oraz normalne oszczędności, a następnie wyślesz wypowiedzenie wszystkich produktów pocztą to za około miesiąc oni wszystko zamkną. Nikt się nawet niczym nie zainteresuje :) Ot i JAKOŚĆ nie jakoś, w końcu to MULTIBANK, a nie jakiś tam bank. Po co chcesz mieć u nich konto ? Płacisz 2 PLN miesięcznie za kartę podczas gdy u konkurencji możesz mieć ROR za darmo (sensownie oprocentowany) bez żadnych warunków i np wszystkie bankomaty bezprowizyjne, a całość za np. 3 PLN miesięcznie. Nie brzmi to lepiej ? :) -- Mithos |
|
Data: 2009-07-09 23:57:11 | |
Autor: Kris | |
Jak ładnie podziękować za współpracę | |
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:h35cem$ldr$1news.onet.pl... tom pisze:A co byś chciał jeszcze. Wysłaleś wypowiedzenie, uszanowali Twoją wole i Tyle. Chyba że wysłałeś aby "szantażowac" licząc na ugranie czegokolwiek. Ale to niepowazne jest. -- Pozdrawiam Kris |
|
Data: 2009-07-10 00:35:50 | |
Autor: filip lach | |
Jak ładnie podziękować za współ pracę | |
Mithos pisze:
W Multi nic się nie da wywalczyć. Mithos, lubię twoje wątki, ale stajesz się trochę monotematyczny. W Multi nic nie wywalczysz, to prawda, ale tam po prostu wszystko jest. Czasem coś nie działa, ale tak bywa i nigdy nie miałem problemu z reklamacjami. Mam u nich konto, wszystko jest za darmo (taryfa AQ Intensive) i działa zgodnie z TOiP i regulaminami. Wkurza mnie to, jak często ostatnio zmieniają się regulaminy. Ostatnio, po dłuższym zastanowieniu i rozważeniu wariantów zdecydowałem się zostać. Bo bank nie jest od bycia pięknym i dobrym dla wszystkich, tylko, przynajmniej w moim przypadku, od sprawnego realizowania dyspozycji. PRowo bank leży. Cały koncept AQ jest według mnie do zaorania. Próbowałem kilkukrotnie korzystać z usług doradców, ale poziom wyedukowania i merytoryczny doradców, z którymi się spotkałem w żaden sposób nie spełniał moich oczekiwań. Z doświadczenia wiem, że jak już od wielkiego dzwonu stawię się w oddziale, to najlepiej łapać stażystę, który może niewiele wie (ale to podobnie jak doradcy AQ) to przynajmniej wykazuje się entuzjazmem. Nie jestem typem klienta, który potrzebuje private banking, tylko sprawnego systemu transakcyjnego i oddziału, kiedy potrzebuję coś w nim załatwić. I te potrzeby Multi załatwia i jest dla mnie najtańszy. Więc na Twoje "Po co checz mieć u nich konto" odpowiedzi może być wiele. Rozumiem, że realizujesz zasadę, że jeden niezadowolony klient zrazi iluśtam potencjalnych (twoje prawo), ale przybastuj już, proszę. |
|
Data: 2009-07-10 18:49:50 | |
Autor: Mithos | |
Jak ładnie podziękować za współ pracę | |
filip lach pisze:
Mithos, lubię twoje wątki, ale stajesz się trochę monotematyczny. W Multi nic nie wywalczysz, to prawda, ale tam po prostu wszystko jest. Czasem coś nie działa, ale tak bywa i nigdy nie miałem problemu z reklamacjami. Ty tutaj piszesz o AQ Intensive, a my o taryfie JA Active. To trochę dwa różne światy. Osoby, które bez większych problemów (i cyrków z ręcznym robieniem obrotów) mogą sobie pozwolić na to konto stanowią raczej wyjątki, bo i warunki na to konto są spore. Taryfa AQ Intensive jest faktycznie świetna ale zrób sobie porównanie tej taryfy do najzwyklejszego konto w Alior i zobacz co dla przeciętnego obywatela jest wygodniejsze, korzystniejsze i fajniejsze. Dla zabawy porównaj podstawowe konto (JA Active) w Multibanku z podstawowym kontem w Alior. No i które oferta jest ciekawsza ? -- Mithos |
|
Data: 2009-07-10 18:11:19 | |
Autor: Filip Lach | |
Jak ładnie podziękować za współpracę | |
Mithos <fake@adres.pl> napisał(a):
Ty tutaj piszesz o AQ Intensive, a my o taryfie JA Active. To trochę dwa różne światy. Osoby, które bez większych problemów (i cyrków z ręcznym robieniem obrotów) mogą sobie pozwolić na to konto stanowią raczej wyjątki, bo i warunki na to konto są spore.Ale Ty potępiasz w czambuł Multi, a ja doceniam, że ten bank zrywa z fikcją "wszystko gratis dla każdego" i dokonuje skutecznej weryfikacji klientów dopasowując swój "portfel klientów" do strategii. BRE próbuje zrobić porządki w swojej działalności detalicznej, co w czasie kryzysu (niezależnie od tego, czy on jest, czy go nie ma)wydaje się być normalną rzeczą. Taryfa AQ Intensive jest faktycznie świetna ale zrób sobie porównanie tej taryfy do najzwyklejszego konto w Alior i zobacz co dla przeciętnego obywatela jest wygodniejsze, korzystniejsze i fajniejsze. Zrobiłem i wypadło to niestety minimalnie niekorzystnie dla Aliora, mimo że mam tam konto dożywotnio gratis. Minusy Aliora to brak księgowania trzeciej sesji oraz mniej korzystne rachunki firmowe (albo płatne, albo z płatnymi przelewami) a także gorsze oprocentowanie produktów kredytowych. Dla zabawy porównaj podstawowe konto (JA Active) w Multibanku z podstawowym kontem w Alior. To nie jest dla mnie niestety atrakcyjna zabawa, bo i nie jestem targetem tych kont. -- |
|
Data: 2009-07-10 18:41:16 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Jak Ĺadnie podziÄkowaÄ za wspĂłĹpracÄ | |
On 2009-07-10, Filip Lach <filip6198@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
[...] Taryfa AQ Intensive jest faktycznie świetna ale zrób sobie porównanie tej taryfy do najzwyklejszego konto w Alior i zobacz co dla przeciętnego obywatela jest wygodniejsze, korzystniejsze i fajniejsze. To musisz sporo tych przelewów robić, bo Alior ma bezpłatne 20 pierwszych przelewów w koncie "DG". Alior ma jedną, znaczną przewagę nad Multi, gdy się ma jakieś płatności zza granicy - mimo opłat rzędu 35 / m-c, Alior mi daje co miesiąc ok. 400 zł więcej na samym kursie waluty. A jeśli chodzi o AQ Intensive, to przyznaję Ci rację, że konto jest bardzo dobre, o ile się jest "targetem". :) -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2009-07-10 20:46:38 | |
Autor: Mithos | |
Jak ładnie podziękować za współ pracę | |
Filip Lach pisze:
Ale Ty potępiasz w czambuł Multi, a ja doceniam, że ten bank zrywa z fikcją Powodzenia z taką strategią "zrazimy do siebie wielu, a później się zobaczy". Zrobiłem i wypadło to niestety minimalnie niekorzystnie dla Aliora, mimo że Rachunków firmowych ? Przecież tutaj rozmawiamy o rachunkach dla osób fizycznych. Zobacz za to plusy Aliora : KK z cashback, znacznie oprocentowany ROR (w Multi 0%), możliwość bezpłatnych wpłat/wypłat w placówce, bezpłatne bankomaty dla każdego (AQ Intensive to jednak niszowa taryfa IMO). Dla mnie te plusy to znacznie większa korzyść niż brak trzeciej sesji albo kredyty (z których póki co nie muszę korzystać), które de facto i tak są wszędzie oprocentowane podobnie. Powiem jeszcze tak : aktualnie wyrabiam KK w Alior. Mam bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z doradcą (sam do mnie dzwoni) wszystko jest załatwiane szybko i konkretnie. W Multi gdy byłem w AQ mogłem tylko śnić o takiej obsłudze. Oczywiście nie twierdzę, że Alior jest idealny, bo pewnie wyjdzie sporo jego minusów. Natomiast jak dotychczas zarówno obsługa jak i ofertą są lepsze od tego, co prezentuje sobą Multibank, To nie jest dla mnie niestety atrakcyjna zabawa, bo i nie jestem targetem tych No więc właśnie. Autor ma problem ze zwykłym rachunkiem (JA Active), podczas gdy Ty udowadniasz, że taryfa AQ Intensive jest super. A obie oferty dzieli przepaść. -- Mithos |
|
Data: 2009-07-10 23:05:06 | |
Autor: MarekZ | |
Jak ładnie podziękować za współpracę | |
Użytkownik "Filip Lach" <filip6198@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h38087$m2i$1inews.gazeta.pl...
Ale Ty potępiasz w czambuł Multi, a ja doceniam, że ten bank zrywa z fikcją Zrobiłem i wypadło to niestety minimalnie niekorzystnie dla Aliora, mimo że Nie uważasz oferty depozytowej Multi za wyjątkowo słabą? Oferta kredytowa jest lepsza, ale nie najlepsza na rynku. Jako rachunek rozliczeniowy - świetna rzecz, ale tylko tyle - takie ja odnoszę wrażenie, być może mylne. Brak księgowaćIII sesji w Aliorze to rzeczywiście porażka, ich podejście do kredytów jest wręcz śmieszne, z tym nie sposób się nie zgodzić, ale ofertą depozytową i inwestycyjną to w moim odczuciu Alior wygrywa. |
|
Data: 2009-07-10 14:52:48 | |
Autor: jacko | |
Jak ładnie podziękować za współpracę | |
Pytanie czy może ktoś coś więcej wywalczył np. zwolnienie z opłat za kartę przez kilka miesięcy albo coś podobnego...lepszego :)Tak, ja mialem taka sama sytuacje i po reklamacji kupili mi wille w Sopocie i zaproponowali stanowisko wiceprezesa. Jednak o ile wille przyjalem, bo przeciez mi sie slusznie nalezala, to prezesury odmowilem, kierujac sie wrodzona skromnoscia. |
|
Data: 2009-07-10 07:59:43 | |
Autor: Mariusz | |
Jak ładnie podziękować za współpracę | |
tom <ja@wp.pl> napisał(a):
Witam wszystkich Spojrz na konto dzisiaj - mysle ze masz tam swoj zwrot oplaty za konto. Pisalem o tym wczesniej - wg jakiegos stukrotnie poprawianego regulaminu bank dokonuje zwrotu oplaty w ilus tam dniach, przy czym algorytm ich liczenia jest znany multibankowym specom. I oczywiscie przetrzymaja ten zwrot do ostatniej mozliwej chwili. U mnie wlasnie dzis zaksiegowano - jest 10-ty, pobrano oplate 1-ego, przy czym zaksiegowano 2-giego, wiec znowu nawet nie ma na co sie wkurzac - ot po prostu multibank. Jakos. Mi zostal jeszcze miesiac i skladam wypowiedzenie umowy o swiadczeniu uslug bankowych. I zrobie to z duza przyjemnoscia. -- |