Jadrys zapytaj Mazowieckiego dlaczego uwa偶a Ml adica za zbrodniarza.

Data: 2011-06-09 00:05:03
Autor: jadrys
Jadrys zapytaj Mazowieckiego dlaczego uwa偶a Ml adica za zbrodniarza.
W dniu 2011-06-08 10:38, cirrus pisze:
# - Czu艂em, 偶e spe艂nia si臋 sprawiedliwo艣膰 - m贸wi艂 o pojmaniu Ratko Maldcia Tadeusz Mazowiecki. On sam by艂 w latach 1992-95 specjalnym wys艂annikiem ONZ do pa艅stw by艂ej Jugos艂awii. W "Faktach po Faktach" przypomnia艂, dlaczego w贸wczas zdecydowa艂 si臋 demonstracyjnie zrezygnowa膰 z tej funkcji.
Mladi膰 zosta艂 aresztowany pod koniec maja we wsi Lazarevo na p贸艂nocy Serbii po latach poszukiwa艅. W ubieg艂膮 艣rod臋 trafi艂 do wi臋zienia w Hadze, gdzie przed trybuna艂em ma odpowiada膰 za zbrodnie wojenne pope艂nione podczas wojny domowej w by艂ej Jugos艂awii. - Czu艂em, 偶e spe艂nia si臋 sprawiedliwo艣膰. Wprawdzie nierychliwa - d艂ugo to trwa艂o zanim go uchwycono, kto艣 na pewno mu pomaga艂 w ukrywaniu si臋 - ale spe艂nia si臋 sprawiedliwo艣膰. Czu艂em to samo, co te kobiety, kt贸re
potraci艂y syn贸w, m臋偶贸w lub, kt贸re by艂y gwa艂cone - m贸wi艂 by艂y premier. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hf5fd

Mazowieckiego to ja widzialem w "akcji" gdzie jako specjalny wyslannik ONZ atakowa艂 s艂ownie Serb贸w i Milosevicia. Podczas gdy w noc poprzedzaj膮c膮 贸w wywiad by艂 nalot bombowc贸w B52 na senne spokojne miasteczko Kragujevac i rozszarpani bombami Serbowie lezeli jeszcze na ulicach. "Nasz" orze艂 dyplomacji ani s艂owam si臋 nie zajakn膮艂 o tym zdarzeniu. Za to rozwodzi艂 sie w nieskonczono艣c jakim偶e to z艂ym cz艂owiekiem by艂 Milosevi膰. I ja mia艂bym go o cos pyta膰?

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-06-09 03:07:01
Autor: cirrus
Jadrys zapytaj Mazowieckiego dlaczego uwa偶a Mladica za zbrodniarza.
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:isorn9$4g9$1news.onet.pl...
[...]

Bo rozmawia艂 z rodzinami ofiar Milosevica, Karadzica i Mladica.

--
stevep

Data: 2011-06-09 08:16:32
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-09 03:07, cirrus pisze:
[...]

A powinien porozmawia膰 ze wszystkimi ofiarami Clintona-Busha i ich pudelka na posy艂ki - Blair`a

Data: 2011-06-09 10:18:23
Autor: cirrus
Jadrys zapytaj Mazowieckiego dlaczego uwa偶a Mladica za zbrodniarza.
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ispofi$qch$1news.onet.pl...
[...]

By膰 mo偶e rozmawia艂 ze wszystkimi, ale te by艂y najliczniejsze.

--
stevep

Data: 2011-06-10 18:04:02
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-09 10:18, cirrus pisze:
[...]

On  nie by艂 wys艂any do rozm贸w, ale jako obserwator ONZ. Sam sobie odpowiedz jakim by艂 "obserwatorem"..

Data: 2011-06-11 03:47:54
Autor: cirrus
Jadrys zapytaj Mazowieckiego dlaczego uwa偶a Mladica za zbrodniarza.
U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:istffq$fq3$3news.onet.pl...
[...]

Hmm, nie po twojej my艣li, a to grzech smiertelny.

--
stevep

Jadrys zapytaj Mazowieckiego dlaczego uwa偶a Ml adica za zbrodniarza.