Data: 2010-11-22 07:10:35 | |
Autor: Tzva Adonai | |
Izrael zdobywa serca Polaków... | |
W październiku, w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Łodzi, rozpoczęła
się kampania reklamowa, promująca Izrael jako atrakcję turystyczną. Reklamy Izraela pojawiły się na ponad 200 billboardach, w radiu, prasie i Internecie. Uzupełnieniem działań promocyjnych jest roadshow.. Kampania reklamowa promująca Izrael potrwa do lutego 2011 roku i obejmuje różne media (billboardy, radio, prasę i Internet). Wartość całej kampanii, realizowanej w Polsce, wynosi około 2 miliony złotych.. Uzupełnieniem działań reklamowych jest cykl bezpośrednich spotkań z przedstawicielami polskiego rynku turystycznego. Roadshow, promujący Izrael, odbędzie się w dniach 15 - 19 listopada 2010 roku w Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku oraz Warszawie. Śródziemnomorskie Miami Beach - tak według prestiżowego magazynu National Geografic należy oceniać Tel Aviv, stolicę Izraela. Według tego czasopisma, Tel Aviv jest jednym z dziesięciu topowych nadmorskich miast. Miesięcznik Forbes w swoim rankingu umieścił tę nigdy niezasypiającą metropolię w czołówce najbardziej rozrywkowych miejsc. Nowojorski Travel+Leisure Magazine oraz przewodnik po europejskich miastach Louis Vuitton 2010 również docenili stolicę Izraela jako wyjątkowe miejsce turystyki i zabawy. Dla Lonely Planet Guide, Tel Aviv jest całkowitym przeciwieństwem Jerozolimy, jest bardziej Miastem Grzechu znad Morza aniżeli Świętym Miastem znad wzgórza. Ponadto, hedonizm jest tu jedną z religii jednoczącą mieszkańców. Jest tu więcej barów niż synagog, Bogiem jest DJ, a każde ciało - świątynią. Plaże czterech mórz, aktywny wypoczynek, różnorodność kulturowa, czy wreszcie najmodniejsze kluby nocne - to tylko przykłady atrakcji, które chce przedstawić swojemu audytorium Yehuda Shen. http://www.fzp.net.pl/fn_news/fullnews.php?id=4624 |
|
Data: 2010-11-22 17:11:26 | |
Autor: raff | |
Izrael zdobywa serca PolakĂłw... | |
W dniu 2010-11-22 16:10, Tzva Adonai pisze:
W paĹşdzierniku, w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Ĺodzi, rozpoczÄĹa Lepsza reklama jest jak izraelscy zolnierze uzywaja palestynskich chlopcow jako wykrywaczy min, hehe. R. |
|