Data: 2020-07-28 17:50:05 | |
Autor: K | |
Izera | |
On 28/07/2020 17:15, Robert Wańkowski wrote:
Te zera w nazwie trochę deprymujące :-) Bardziej montownia niz fabryka: -jest zaprojektowany przez Włochów -integracją bebechów zajmą się Niemcy -baterie dostarczą zapewne Koreańczycy -Silnik będzie albo japoński albo francuski wiec jak Sasin nie bedzie sie tym zajmowal to moze tego nie spierdola. |
|
Data: 2020-07-28 18:57:01 | |
Autor: heby | |
Izera | |
On 28/07/2020 18:50, K wrote:
-jest zaprojektowany przez Włochów A rendery? Rendery choć nasze? wiec jak Sasin nie bedzie sie tym zajmowal to moze tego nie spierdola. Sasinów u nich jak mrówków. |
|
Data: 2020-07-28 11:21:31 | |
Autor: Przemek Jedrzejczak | |
Izera | |
Szansa że gamoniom się uda jest. Oczywiście że niewielka ale cuda przecież się zdarzają :-)
|
|
Data: 2020-07-28 21:25:46 | |
Autor: RadoslawF | |
Izera | |
W dniu 2020-07-28 o 20:21, Przemek Jedrzejczak pisze:
Szansa że gamoniom się uda jest. Oczywiście że niewielka ale cuda przecież się zdarzają :-) Zależy co zdefiniujesz jako "się uda". Jeśli samo wyprodukowanie niezależnie od wyniku finansowego to jest to możliwe, jeśli wyprodukowanie i zyskowna sprzedaż to jest to niemożliwe. Pozdrawiam |
|
Data: 2020-07-29 00:09:08 | |
Autor: K | |
Izera | |
On 28/07/2020 20:25, RadoslawF wrote:
W dniu 2020-07-28 o 20:21, Przemek Jedrzejczak pisze: Zakladajac, ze faktycznie wejdzie do masowej produkcji w 2023 to jesli wejdzie w tym ksztalcie to technologicznie moze byc juz wtedy przestarzaly przy czym cena moze byc jak za Tesle. Montownia zacznie to klepac i wtedy sie okaze, ze nie bedzie sieci serwisow, ktorych stworzenie polecono Sasinowi. Jako, ze bedzie blisko wyborow, to pojawi sie nowy program elektryk+ i kazdy prawdziwy bialy heteroseksualny Polak bedzie mogl go nabyc w obnizonej cenie. Jesli okaze sie awaryjny lub nie bedzie sie sprzedawal to wine zrzucimy na Niemcow. |
|
Data: 2020-07-28 22:04:41 | |
Autor: Przemek Jedrzejczak | |
Izera | |
masowej produkcji nie bedzie nigdy, do elekrykow w obecnym momencie nawet VW doplaca wiec bez doplat sie nie obejdzie a na to nie ma kasy (te marne pare milionow to zart)
|
|
Data: 2020-07-29 09:00:37 | |
Autor: K | |
Izera | |
On 29/07/2020 06:04, Przemek Jedrzejczak wrote:
masowej produkcji nie bedzie nigdy, do elekrykow w obecnym momencie nawet VW doplaca wiec bez doplat sie nie obejdzie a na to nie ma kasy (te marne pare milionow to zart) To beda dwa programy, program doplata+ do produkcji i program elektryk+ dla kupujaych. W 2023 statystyczny Polak jak sie pozniej okaze, przeszedl przez kryzys spowodowany pandemia sucha stopa i bedzie juz zarabial obiecane przez Andrzeja Du*e 2k Euro miesiecznie (inflacje zdusimy do zera juz w 2021) i bedzie masowo kupowal Izere. Na nowo odkryjemy wegiel potrzebny do produkcji pradu, ktorego zacznie brakowac. Nie wiem skad u Ciebie ten pesymizm. |
|
Data: 2020-07-29 10:33:16 | |
Autor: z | |
Izera | |
Ty to prorok jesteś i GOŚĆ ;-)
|
|
Data: 2020-07-29 01:49:33 | |
Autor: Przemek Jedrzejczak | |
Izera | |
-- Ty to prorok jesteś i GOŚĆ ;-)
tez widze tu odpowiednie kwalifikacje na wysokie stanowisko rzadowe :-) |
|
Data: 2020-07-29 10:30:27 | |
Autor: K | |
Izera | |
On 29/07/2020 09:49, Przemek Jedrzejczak wrote:
-- Ty to prorok jesteś i GOŚĆ ;-) Odwolaliby mnie za mobbing. |
|
Data: 2020-08-01 09:52:36 | |
Autor: jerzu.xyz | |
Izera | |
On Tue, 28 Jul 2020 22:04:41 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote: do elekrykow w obecnym momencie nawet VW doplaca Z WV to jest taka ciekawostka, że ten id3 jest smaochodem roku 2019 i najlepiej _sprzedającym_ się autem elektrycznym w 2020. Jak, kurwa? Jak oni ani jednej sztuki nie sprzedali? Liczą złożone zamówienia? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 |
|
Data: 2020-08-01 09:51:08 | |
Autor: jerzu.xyz | |
Izera | |
On Wed, 29 Jul 2020 00:09:08 +0100, K <email@server.com> wrote:
Jesli okaze sie awaryjny lub nie Na Muska i jego gigafabrykę pod Berlinem ;) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06 |
|
Data: 2020-07-29 20:37:14 | |
Autor: | |
Izera | |
Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f207c87$0$521$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2020-07-28 o 20:21, Przemek Jedrzejczak pisze: Szansa że gamoniom się uda jest. Oczywiście że niewielka ale cuda przecież się zdarzają :-) Zależy co zdefiniujesz jako "się uda". Zależny zyskowna dla kogo? Bo dla Niemców ten interes musi być zyskiem inaczej nie poszliby w to. |
|
Data: 2020-07-29 23:22:16 | |
Autor: RadoslawF | |
Izera | |
W dniu 2020-07-29 o 20:37, Ghost pisze:
Szansa że gamoniom się uda jest. Oczywiście że niewielka ale cuda przecież się zdarzają :-) Pisałem o zysku dla nas. Dla dostarczycieli części i rozwiązań konstrukcyjnych zysk będzie niezależnie jak na to wyjdzie. Pozdrawiam |
|
Data: 2020-07-30 08:49:36 | |
Autor: K | |
Izera | |
On 29/07/2020 22:22, RadoslawF wrote:
W dniu 2020-07-29 o 20:37, Ghost pisze: Nie bedziemy dostarczycielem rozwiazan konstrukcyjnych tylko posrednikiem. Wszystko zamowilismy za granica. |
|
Data: 2020-07-30 12:16:26 | |
Autor: RadoslawF | |
Izera | |
W dniu 2020-07-30 o 09:49, K pisze:
Szansa że gamoniom się uda jest. Oczywiście że niewielka ale cuda przecież się zdarzają :-) To przecież oczywiste że to nam będą sprzedawać części i rozwiązania konstrukcyjne. Pozdrawiam |
|
Data: 2020-07-31 10:43:20 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Izera | |
W dniu 2020-07-30 o 09:49, K pisze:
Nie bedziemy dostarczycielem rozwiazan konstrukcyjnych tylko posrednikiem. Wszystko zamowilismy za granica. Myślałem, że powróci temat polskiego silnika http://www.elektroonline.pl/news/9617,Polacy-zaprojektowali-bardziej-oszczedny-silnik-do-samochodow-elektrycznych Niestety umarł. Robert |
|
Data: 2020-07-31 11:48:08 | |
Autor: K | |
Izera | |
On 31/07/2020 09:43, Robert Wańkowski wrote:
W dniu 2020-07-30 o 09:49, K pisze: Jak grafen i milion innych projektow. Jesli chodzi o innowacyjnosc to jestesmy na szarym koncu Europy. |
|
Data: 2020-07-31 13:33:43 | |
Autor: T. | |
Izera | |
W dniu 2020-07-31 o 12:48, K pisze:
On 31/07/2020 09:43, Robert Wańkowski wrote: W sprawie grafenu właśnie toczy się śledztwo - szefowie firmy wyprowadzali kasę z dotacji, dlatego to się nie udało. T. |
|
Data: 2020-07-31 13:35:21 | |
Autor: T. | |
Izera | |
W dniu 2020-07-31 o 10:43, Robert Wańkowski pisze:
W dniu 2020-07-30 o 09:49, K pisze: To także opracowano u cas - silnik w piaście. Uważam, że to rozwiązanie docelowo będzie królować. Mało miejsca zajmuje, można łatwo wprowadzić ESP działające nie tylko przy hamowaniu ale także przy rozpędzaniu. No i 2 bagażniki w aucie :-) https://glowny-mechanik.pl/2018/05/04/silnik-piascie-kola-moze-przyspieszyc-rozwoj-branzy-samochodow-elektrycznych/ T. |
|
Data: 2020-07-31 14:28:38 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Izera | |
2020-07-31 o 13:35 +0200, T. napisał:
To także opracowano u cas - silnik w piaście. Uważam, że to Znaczące zwiększenie masy nieresorowanej. Fajne w teorii, kiedy asfalt na drogach równiutki i bez dziur, ale w praktyce różnie z tym bywa. Mateusz |
|
Data: 2020-08-01 21:10:25 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Izera | |
Hello T.,
Friday, July 31, 2020, 1:35:21 PM, you wrote: [...] To także opracowano u cas - silnik w piaście. Uważam, że to rozwiązanie Odśwież sobie pojęcie ,,masa nieresorowana". -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2020-08-01 21:35:34 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Izera | |
W dniu 2020-08-01 o 21:10, RoMan Mandziejewicz pisze:
Hello T., Może zyski większe niż straty? Czy tak dużo większa masa? A obecnie w autach pewnie między skrajnymi przypadkami masa nieresorowana znacznie większa. Robert |
|
Data: 2020-08-02 13:15:51 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Izera | |
Hello Robert,
Saturday, August 1, 2020, 9:35:34 PM, you wrote: Może zyski większe niż straty?To także opracowano u cas - silnik w piaście. Uważam, że to rozwiązanieOdśwież sobie pojęcie ,,masa nieresorowana". Nie. Czy tak dużo większa masa? Tak. A obecnie w autach pewnie między skrajnymi przypadkami masa nieresorowana znacznie większa. Nielogiczne - zawsze masa będzie większa z dodanym silnikiem niż bez niego. Dążymy do minimalizacji usuwać wszystko co da się usunąć. Silnik da się usunąć. Zobacz, ile miejsca zajmuje silnik w Tesli i jak wielki jest bagażnik. Jeden z dwóch. -- Best regards, RoMan PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2020-08-03 19:01:06 | |
Autor: J.F. | |
Izera | |
Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:rfpkvu$h67$1$horizn@news.chmurka.net...
On 28/07/2020 17:15, Robert Wańkowski wrote: Te zera w nazwie trochę deprymujące :-) Bardziej montownia niz fabryka: Z tym ze wiesz - nawet w spaliniakach takie czasy. Wyglad projektuja ... włoskie firmy, bo niekoniecznie włosi, podzespoly pochodza z wielu firm, nierzadko polskich, tzn z zakladow w Polsce zlokalizowanych, bo firma zagraniczna. -baterie dostarczą zapewne Koreańczycy Jesli dobre, niech beda koreanskie. -Silnik będzie albo japoński albo francuski no, o francuskich silnikach to raczej malo slyszalem. Ale przypomina mi sie Valeo i ich cewki do Renault - to sie juz skonczylo, czy nadal co dwa lata trzeba wymieniac ? :-P wiec jak Sasin nie bedzie sie tym zajmowal to moze tego nie spierdola. Posrednio pod niego to podpada ... chyba, ze odejdzie ... J. |
|
Data: 2020-08-03 21:32:17 | |
Autor: Cavallino | |
Izera | |
W dniu 03-08-2020 o 19:01, J.F. pisze:
-Silnik będzie albo japoński albo francuski A o Zoe słyszałeś? Albo Peugeocie e-208? |
|