Data: 2009-04-30 07:28:46 | |
Autor: Don Pedro | |
Intruder - problem :( | |
m pisze:
Howk! Możliwe, że przewód któregoś z kierunkowskazów ma przebicie do masy. Najczęściej dzieje się to przy przednich lagach i półkach, gdzie przewody kierunkowskazów trą o nie przy każdym skręcie. Przebicie do masy może chwilowo tak obciążać alternator, że silnik na wolnych obrotach nie da rady go uciągnąć. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2009-04-30 08:45:25 | |
Autor: m | |
Intruder - problem :( | |
Możliwe, że przewód któregoś z kierunkowskazów ma przebicie do masy. Najczęściej dzieje się to przy przednich lagach i półkach, gdzie przewody kierunkowskazów trą o nie przy każdym skręcie. Przebicie do masy może chwilowo tak obciążać alternator, że silnik na wolnych obrotach nie da rady go uciągnąć. Sprawdzę, choć to mało prawdopodobne: gaśnie zarówno przy lewym jak i prawym kierunkowskazie. Poza tym kable w VS1400 są ukryte w kierownicy i wchodzą pod zbiornik bezpośrednio przy główce ramy - są bardzo solidnie zaizolowane. Mała szansa, by się coś przetarło. Motocykl ma zrobione tylko 18 tys km, większość po trasie. Dzisiaj jeszcze sprawdzę, czy podobny efekt powoduje włączanie długich świateł - jeśli tak, to problem się jeszcze bardziej zawęzi. Pytanie, czy będzie łatwiej go usunąć .. ;) M. |
|
Data: 2009-04-30 08:51:51 | |
Autor: falco | |
Intruder - problem :( | |
m pisze:
gaśnie zarówno przy lewym jak i prawym kierunkowskazie. Hej, jeśli gaśnie tylko przy włączaniu kierunków a jesteś pewny, że nie ma zwarcia na kablach, to szukaj przyczyny w przerywaczu ewentualnie włączniku. -- (Po)zdrówka! falco Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT Popiel 1200 '70 1.2 6V sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175 |
|