Interpretacja nowego zapisu art. 33

Data: 2012-06-09 04:38:42
Autor: Rowerex
Interpretacja nowego zapisu art. 33
On 9 Cze, 10:53, piecia aka dracorp <imie.nazwi...@wp.eu> wrote:

Właściwa interpretacja?

Dyskusje teoretyczne na mają sensu - sprawdź to w warunkach
rzeczywistych pod okiem patrolu policyjnego. Potem możemy dyskutować,
ale tylko o faktach.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-06-09 13:44:05
Autor: johnkelly
W dniu 2012-06-09 13:38, Rowerex pisze:
[...]

Bwahahahahah... "Sprawdź w warunkach *rzeczywistych*". "Możemy dyskutować, ale tylko o *faktach*".

-Rowerex

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2012-06-09 14:02:18
Autor: BoDro
Dnia 09-06-2012 o 13:44:05 johnkelly <stara@maciejrozalski.eu> napisał(a):

Bwahahahahah... "Sprawdź w warunkach *rzeczywistych*". "Możemy  dyskutować, ale tylko o *faktach*".

patrol policyjny swój rozum ma - albo i nie ma :-) - i trzeba rozważyć,  czy warto iść na konfrontację (czas i pieniadze stracone w resortach  siłowo-sądowych). Zwłaszcza, że zapisy (zarówno w PoRD, jak i  rozporządzeniu "o znakach...") nie do końca są jednoznaczne w kwestiach  obowiązkowości DDR czy DDPiR.

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-06-09 14:08:53
Autor: johnkelly
W dniu 2012-06-09 14:02, BoDro pisze:
[...]

Tylko, że niezależnie od jednoznaczności zapisów konfrontacja z patrolem niekoniecznie mieć musi cokolwiek wspólnego z warunkami rzeczywistymi i faktami. Przykładowo - ta sama sprawa dotycząca DDRiP a dokumentacja z lokalnej KPP ma się w poprzek do dokumentacji z KGP.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2012-06-09 11:16:54
Autor: Rowerex
On 9 Cze, 13:08, johnkelly <st...@maciejrozalski.eu> wrote:

> [...]

faktami. Przykładowo - ta sama sprawa dotycząca DDRiP a dokumentacja z
lokalnej KPP ma się w poprzek do dokumentacji z KGP.

Tylko, że jeśli nie konfrontacja z patrolem to co?

Przyjmujemy założenie: TAK, MOŻNA JECHAĆ JEZDNĄ, no i jedziemy od
dzisiaj. Wszyscy z precla przy zawartym w pierwszym poście założeniu
jeździmy po jezdni. Jeśli jest to zgodne z prawem, to przecież nic
nikomu się nie stanie. Co to tam patrole policji, w sądzie policja
polegnie, co nie?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-06-09 21:04:50
Autor: johnkelly
W dniu 2012-06-09 20:16, Rowerex pisze:

[...]

Teoretycznie polegnie (o ile polegnie bo Twoja czy moja interpretacja niekoniecznie mogą być właściwe) niemniej najpierw sprawa musiałaby tam trafić co nie jest szczególnie pewne.

-Rowerex

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2012-06-09 21:25:15
Autor: Rowerex
On 9 Cze, 20:04, johnkelly <st...@maciejrozalski.eu> wrote:

> [...]

Teoretycznie polegnie (o ile polegnie bo Twoja czy moja interpretacja
niekoniecznie mogą być właściwe) niemniej najpierw sprawa musiałaby tam

Czyli potwierdzasz, że ta dyskusja nie ma sensu? ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2012-06-10 07:22:14
Autor: johnkelly
W dniu 2012-06-10 06:25, Rowerex pisze:

[...]

Jest czysto teoretyczna.

-Rowerex

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2012-06-12 12:28:10
Autor: Fabian
On 09.06.2012 13:38, Rowerex wrote:
[...]

W warunkach rzeczywistych (hehe, co za określenie!) ostatnio przejechałem przez skrzyżowanie na czerwonym świetle przed dwoma radiowozami, w tym jednym z drogówki. Czy to znaczy, że można już jeździć "na czerwonym" bez narażania się na mandat?

Fabian.

Data: 2012-06-12 19:22:42
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Fabian" <fabian1234567890@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jr75ka$s4p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Widocznie masz taki sam rower jak córka komendanta.

--
Yogi(n)

Interpretacja nowego zapisu art. 33