Data: 2011-01-23 16:30:56 | |
Autor: Maciek | |
Inteligo - anulowanie wniosku o za³o¿enie konta firmowego | |
Dzieñ dobry,
dzi¶ obudzi³ mnie telefon z Inteligo. Pani o¶wiadczy³a, ¿e przes³ana do nich kopia za¶wiadczenia o numerze REGON jest nieczytelna - nie widaæ jednej piecz±tki. Nie wystarcza, ¿e podpisa³em krwi± i podstemplowa³em formu³kê o zgodno¶ci z orygina³em, choæ gdy podpisywa³em, to nie mia³em problemu z widoczno¶ci± piecz±tek na tej kopii. Doszed³em wiêc do wniosku, ¿e zamiast czekaæ kolejne kilkana¶cie dni na prze³o¿enie tego jednego papierka na drug± stronê, pójdê jutro do innego banku i za³atwiê wszystko od rêki. Chcia³bym jednak w jaki¶ sposób poinformowaæ Inteligo, ¿e nie zamierzam zak³adaæ u nich konta a jednocze¶nie chcê im wys³aæ tê kopiê regonu, ¿eby nie wyj¶æ na oszusta albo nie trafiæ do jakiego¶ rejestru podejrzanych. Móg³bym w sumie przej¶æ ca³± procedurê do koñca i np. nie braæ karty VE aby nie p³aciæ 4 z³ miesiêcznie za brak transkacji kart± a potem nie korzystaæ z konta w Inteligo. W efekcie mia³bym 2 konta firmowe, w 2 bankach ale jak sobie pomy¶lê, ¿e muszê podaæ informacje o posiadanych rachunkach w innych bankach (regulamin Inteligo) i znów jaka¶ pani zapomni wzi±æ okulary z domu, to... Odechciewa mi siê. Czy wystarczy, ¿e razem z kopi± regonu wy¶lê do nich pismo, ¿e "Dziêkujê za fatygê ale nie skorzystam!"? Pytam, bo dodatkowo zaniepokoi³ mnie fakt u¿ywania przez pani± telefonistkê s³ów "_musi_ pan wys³aæ kopiê" albo "_musi_ pan i¶æ do urzêdu po drugie za¶swiadczenie"... M. |
|
Data: 2011-01-23 16:55:28 | |
Autor: MarekZ | |
Inteligo - anulowanie wniosku o za³o¿enie konta firmowego | |
U¿ytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:ihhhji$5ol$1@news.onet.pl...
Czy wystarczy, ¿e razem z kopi± regonu wy¶lê do nich pismo, ¿e "Dziêkujê za fatygê ale nie skorzystam!"? Pytam, bo dodatkowo zaniepokoi³ mnie fakt u¿ywania przez pani± telefonistkê s³ów "_musi_ pan wys³aæ kopiê" albo "_musi_ pan i¶æ do urzêdu po drugie za¶swiadczenie"... Daj sobie z tym spokój, po prostu to olej. Nic im nie wysy³aj. |
|
Data: 2011-01-23 17:20:22 | |
Autor: Iksinski | |
Inteligo - anulowanie wniosku o za³o¿enie konta firmowego | |
U¿ytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ihhhji$5ol$1news.onet.pl... Czy wystarczy, ¿e razem z kopi± regonu wy¶lê do nich pismo, ¿e "Dziêkujê za fatygê ale nie skorzystam!"? Pytam, bo dodatkowo zaniepokoi³ mnie fakt u¿ywania przez pani± telefonistkê s³ów "_musi_ pan wys³aæ kopiê" albo "_musi_ pan i¶æ do urzêdu po drugie za¶swiadczenie"... Za ka¿dym razem gdy czytam podobne pytania, nie opuszcza mnie zdumienie, jak ³atwo ludzie daj± sob± manipulowaæ i daj± siê zastraszaæ niewiele znacz±cym instytucjom. Wystarczy u¿yæ odpowiednich zwrotów: "musi, wymagany, pod rygorem, itp" a petent trzêsie portkami, a¿ s³ychaæ brzêk monet w kieszeni i przestaje logicznie my¶leæ... Pozdrawiam X |
|
Data: 2011-01-23 18:31:46 | |
Autor: Maciek | |
Inteligo - anulowanie wniosku o za³o¿enie konta firmowego | |
U¿ytkownik "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl> napisa³
Wystarczy u¿yæ odpowiednich zwrotów: "musi, wymagany, pod rygorem, itp" a petent trzêsie portkami, a¿ s³ychaæ brzêk monet w kieszeni i przestaje logicznie my¶leæ... Przez ponad 10 lat pracowa³em w firmie, do której stopniowo trafi³o mnóstwo osób z PKO BP. Dlatego to, co dla mnie wydaje siê byæ logicznym czy zdroworozs±dkowym nie oznacza, ¿e dla zwyk³ego urzêdnika z tego banku te¿ takie bêdzie. Swego czasu przez kilka lat odbiera³em zwyk³e listy od "wysoce wykwalifikowanych prawników" z KRUK S.A. Nie pomaga³y moje pisma o wierzytelno¶ciach spornych, o przedawnieniu. Rzucali s³uchawk± telefonu chc±c wywo³aæ wra¿enie, ¿e to ja jestem winny. Straszyli, nak³aniali, obiecywali, rozk³adali na raty... A za³atwi³em sprawê wrzucaj±c po kolei 2 listy do przegródki z napisem ZWROTY. Zada³em pytanie licz±c na odpowiedzi od osób, które mia³y podobne do¶wiadczenia wcze¶niej. Zale¿y mi na tym, aby sprawê zakoñczyæ czysto i bez konsekwencji w postaci zawracania dupy w przez X lat, tylko dlatego, ¿e kto¶ kiedy¶ umie¶ci³ w procedurze jak±¶ bzdurê. Szukam sprawdzonej w boju przegródki z napisem "To ja jednak dziêkujê ale tym razem nie skorzystam". M. |
|
Data: 2011-01-23 19:28:15 | |
Autor: Iksinski | |
Inteligo - anulowanie wniosku o za³o¿enie konta firmowego | |
U¿ytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ihhom4$2hh$1news.onet.pl... A za³atwi³em sprawê wrzucaj±c po kolei 2 listy do przegródki z napisem ZWROTY. Wiêc jednak wiesz jak rozwi±zywaæ podobne problemy. Dlaczego w takim razie obawiasz siê obecnej sytuacji? Jak bêd± Ciê nagabywaæ, zrobisz to co wy¿ej. Na etapie wniosku, zarówno bank jak i Ty mo¿ecie zrezygnowaæ z dalszej procedury. Dopóki nie podpiszecie umowy, nic Was nie wi±¿e. Zada³em pytanie licz±c na odpowiedzi od osób, które mia³y podobne do¶wiadczenia wcze¶niej. Zale¿y mi na tym, aby sprawê zakoñczyæ czysto i bez konsekwencji w postaci zawracania dupy w przez X lat, tylko dlatego, ¿e kto¶ kiedy¶ umie¶ci³ w procedurze jak±¶ bzdurê. Szukam sprawdzonej w boju przegródki z napisem "To ja jednak dziêkujê ale tym razem nie skorzystam". Takiej gwarancji nikt Ci nie da. Jak ju¿ tak bardzo siê "boisz" to wy¶lij pismo, ¿e rezygnujesz z dalszej procedury i ¿±dasz usuniêcia swoich danych z ich baz danych (zapewne zgodzi³e¶ siê na przetwarzanie we wniosku). Jak bêdziesz mia³ pecha to i tak nie unikniesz wymiany korespodencji zanim siê u nich to przeproceduje. Ja bym po prostu ola³ temat i poszed³ do innego banku. Pozdrawiam X |
|
Data: 2011-01-23 18:35:31 | |
Autor: Kotlet | |
Inteligo - anulowanie wniosku o za³o¿enie konta firmowego | |
W dniu 2011-01-23 16:30, Maciek pisze:
Dzieñ dobry, nasrane maja, ja kolekcjonuje konta dlatego napisalem maila do tych od regonu z prosba o przeslanie nowego zaswiadczenie. Ale jak to ma byc Twoje podstawowe konto to daj sobie spokoj. Bedziesz im wysylal to samo dwukrotnie i to samo dwukrotnie Ci odpisza a pozniej jakis debil doprecyzuje (zamiast zrobic to na poczatku), brak [pieczatki a nie nie widac, nie widzac ze w urzedzie statystycznym z reguly przybijaja jedna a nie dwie. Tak wiec jak az tak strasznie Ci zalezy to pisz do urzedu statystycznego prosbe o przesalnei zaswiadczenia z dwoma pieczatkami. |
|
Data: 2011-01-23 18:58:27 | |
Autor: Maciek | |
Inteligo - anulowanie wniosku o za³o¿enie konta firmowego | |
U¿ytkownik "Kotlet" <Kotlet@nowedopalacze.eu> napisa³
nasrane maja, ja kolekcjonuje konta dlatego napisalem maila do tych od regonu z prosba o przeslanie nowego zaswiadczenie. Ale jak to ma byc Twoje podstawowe konto to daj sobie spokoj. W³a¶nie chcê sobie odpu¶ciæ, bo zwyczajnie nie mam ju¿ czasu. Potrzebny mi nr rachunku :) Bedziesz im wysylal to samo dwukrotnie i to samo dwukrotnie Ci odpisza a pozniej jakis debil doprecyzuje (zamiast zrobic to na poczatku), brak [pieczatki a nie nie widac, nie widzac ze w urzedzie statystycznym z reguly przybijaja jedna a nie dwie. Ja mam 2 piecz±tki, s³ownie: dwie :) Z lewej u do³u na napisie "pieczêæ US": Urz±d Statystyczny w Warszawie tel. 22 464-20-83 Z prawej u do³u jest odcisk pieczêci imiennej z podpisem. Wszystko jest w porz±dku z kserokopiark± w³±cznie. Tylko ta nadgorliwo¶æ... ;) M. |
|
Data: 2011-01-24 07:39:03 | |
Autor: xbartx | |
Inteligo - anulowanie wniosku o za³o¿enie konta firmowego | |
Dnia Sun, 23 Jan 2011 16:30:56 +0100, Maciek napisał(a):
Czy wystarczy, że razem z kopią regonu wyślę do nich pismo, że "Dziękuję Nic im nie wysyłaj. Skoro nie podpisałeś umowy, to nie masz też czego rozwiązywać ani z czego rezygnować. -- xbartx |
|
Data: 2011-01-24 10:11:10 | |
Autor: RobertS | |
Inteligo - anulowanie wniosku o założenie ko nta firmowego | |
Nic im nie wysyłaj. Skoro nie podpisałeś umowy, to nie masz też czegomoże w Inteligo, ale spróbuj iść pogadać nt. kk w jakimś hipermarkecie (np. Realu), ja po takiej rozmowie (niczego nie podpisywałem ani nie deklarowałem) musiałem pisać wypowiedzenie czegoś czego nie podpisałem, oj działo się wtedy ;-/ -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2011-01-24 09:37:13 | |
Autor: xbartx | |
Inteligo - anulowanie wniosku o za³o¿enie konta firmowego | |
Dnia Mon, 24 Jan 2011 10:11:10 +0100, RobertS napisał(a):
może w Inteligo, ale spróbuj iść pogadać nt. kk w jakimś hipermarkecie No ale skoro nic nie podpisałeś, to w świetle prawa przy ewentualnych roszczeniach banku raczej nic Ciebie spotkać nie może. -- xbartx |
|
Data: 2011-01-24 10:49:23 | |
Autor: RobertS | |
Inteligo - anulowanie wniosku o założenie ko nta firmowego | |
No ale skoro nic nie podpisałeś, to w świetle prawa przy ewentualnychwiem i rozmowa nawet nie była rejestrowana, ale facet w punkcie był przerażony, bo "będzie mu wisiało w systemie i jak on się szefostwu wytłumaczy" finalnie wziąłem kartę (dawali kupon na zakupy za 20 zł), wykonałem jedną transakcję, spłaciłem, wypowiedziałem umowę i NIGDY więcej tego rodzaju historii -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2011-01-25 11:06:49 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
Inteligo - anulowanie wniosku o za³o¿enie konta firmowego | |
On Mon, 24 Jan 2011 10:49:23 +0100, RobertS <bob75@xpostx.pl> wrote:
Nie wyt³umaczy³by. Moja "karta" (nie zawar³em umowy) by³a w BIK i musia³em od Sygma Banque za¿±daæ sprostowania fa³szywej informacji (co uczynili). -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski |
|