Data: 2013-09-09 00:06:16 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
witek wrote:
Ciekawe czy sie wyrobią. No patrz. Prawie sie wyrobili sie. Połowa funkcji to "transakcja nie może być zrealizowana". Pierwsza wpadka. Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała się historia? Druga wpadka. Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej kolumnie. Nie można tego było zostawić w dwóch. Trzecia wpadka. Czy w histori jedna transakcja naprawde musi zajmowac 1/4 ekranu? I dlaczego na jednej stronie wyświetla mi sie góra 5 transakcji. Ja mam monitor pionowy i 2/3 ekranu jest puste. Czwarta wpadku. Wszystkie operacje możlwie do wykonania czy to na rachunku czy to na operacji są w prawej kolumnie i trzeba dłubac myszką, żeby w cos trafic. Nie mozna tego było rozdzielic. Np klikniecie w saldo pokazuje historie, klikniecei w w wiersz transakcji pokazuje szczegóły. Ogólna ocena. Taka 4+ za urodę: 5 za funckjonalność: 3+ |
|
Data: 2013-09-09 00:34:27 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
witek wrote:
witek wrote: Niech was szlag trafi. data księgowania: dzisiaj. co za matoł to wymyślił. A exportu w OFX czy QFX dalej nie ma. sieroty. UWAGA. POPRZERABIALI TRESC PRZELEWOW ZDEFINIOWANYCH. POGUBILI SPACJE W JEDNM MIEJSCU PODODAWALI W DRUGIM. W EFEKCIE PARE RZECZY WYSZLO MI NIECZYTELNYCH. |
|
Data: 2013-09-09 08:36:50 | |
Autor: TrzyLinie | |
Inteligo | |
W dniu 2013-09-09 07:34, witek napisał(a):
Niech was szlag trafi. Data księgowania: wtorek, czwartek... czyli w grudniu po południu... -- TrzyLinie |
|
Data: 2013-09-09 11:03:35 | |
Autor: Michał Jankowski | |
Inteligo | |
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem i tak zalogować się nie można.
MJ |
|
Data: 2013-09-09 07:17:25 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
Michał Jankowski wrote:
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali. Mi tam działa. |
|
Data: 2013-09-09 14:51:59 | |
Autor: Michał | |
Inteligo | |
W dniu 2013-09-09 14:17, witek pisze:
a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali. Mi nie działa: - przelewy (zus) - potwierdzenia sms transakcji kartowych Konsultant powiedział, że może do jutra odpalą... może... pozdrawiam m. |
|
Data: 2013-09-09 08:19:46 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
Michał wrote:
W dniu 2013-09-09 14:17, witek pisze: a tego nie sprawdzałem, ogólna większość chodzi. przedsiebiorcy płacący ZUS sami sobie winni, ze chciało im sie firmę zakładać. |
|
Data: 2013-09-09 12:08:41 | |
Autor: J.F | |
Inteligo | |
Użytkownik "Michał Jankowski" napisał
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem i tak zalogować się nie można. Widac po weekendzie bezczynnosci wszyscy rzucili sie do zaleglych przelewow i system nie wytrzymuje. Albo ... nowy, lepszy system wcale nie jest taki lepszy :-) J. |
|
Data: 2013-09-09 12:22:59 | |
Autor: sqlwiel | |
Inteligo | |
W dniu 2013-09-09 12:08, J.F pisze:
Użytkownik "Michał Jankowski" napisałTaż już tłumaczyłem... Prezes ma siostrzeńca, któren ma firmę softową i też chce zarobić... To dlatego wymieniają nam co pół roku interfejs. -- Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel. |
|
Data: 2013-09-09 12:50:39 | |
Autor: Kamil Jońca | |
Inteligo | |
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> writes:
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut aSzkoda w sumie. INteligo rozważałem jako poważnego kandydata, gdyby mBankowi odbiło zupełnie. KJ -- http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/ When I left you, I was but the pupil. Now, I am the master. -- Darth Vader |
|
Data: 2013-09-09 14:17:03 | |
Autor: J.F | |
Inteligo | |
Użytkownik "Kamil "Jońca"" napisał w wiadomości
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> writes: Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a Juz sie polepszylo. W ciagu paru tygodni pewnie usuna niedorobki w nowym interfejsie. J. |
|
Data: 2013-09-09 17:15:30 | |
Autor: ikarek | |
Inteligo | |
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:l0jml3$7f2$3dont-email.me...
Pierwsza wpadka. Komu przeszkadzało, że po kliknięciu na przelewy widać było listę zaplanowanych przelewów, włączając w to pochodzące od stałych zleceń? Teraz kliknięcie na przelewy otwiera podstronę, na której jest to samo, co w dwóch innych miejscach na ekranie (z boku po lewej oraz w ramce "na skróty"). Naprawdę, zajebista zmiana! Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft Berlin. Zmiany są wyłacznie na gorsze, ponieważ niszczą funkcjonalność. |
|
Data: 2013-09-09 09:05:37 | |
Autor: pws | |
Inteligo | |
A ja za to zauważyłem jeden plus: chodzi o dodanie opcji "Zamknij rachunek" w Szczegółach rachunku. Nie wiem na ile to jest skuteczne przy tylko jednym rachunku głównym, ale przy nim też mam tę opcję. Ciekawe czy zdziała to, tak jak w Meritum, czy jednak dalej nie obejdzie się bez wysyłania/doniesienia wypowiedzenia do marmurowego PKO. Może ktoś przetestuje...? :)
Co ciekawe nie wymieniali tego chyba w wiadomości z wyliczeniem tych wszystkich zmian - z grubsza przeglądałem i nie doszukałem się tego, a nowego regulaminu nie sprawdzałem. Innych zmian nie oceniam, bo i tak z Inteligo korzystam sporadycznie - o takie dodatkowe techniczno-robocze konto z darmowymi wpłatami w marmurach. Tylko te spacje (entery) w szczegółach przelewów (np. w adresie) w historii rażą... |
|
Data: 2013-09-09 23:00:12 | |
Autor: Pit | |
Inteligo | |
W dniu 2013-09-09 18:05, pws pisze:
A ja za to zauważyłem jeden plus: chodzi o dodanie opcji "Zamknij rachunek" w Szczegółach rachunku. Nie wiem na ile to jest skuteczne przy tylko jednym rachunku głównym, ale przy nim też mam tę opcję. Ciekawe czy zdziała to, tak jak w Meritum, czy jednak dalej nie obejdzie się bez wysyłania/doniesienia wypowiedzenia do marmurowego PKO. Może ktoś przetestuje...?:) Proszę bardzo: Zamykasz rachunek Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW. Pit |
|
Data: 2013-09-09 16:06:14 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
Pit wrote:
W dniu 2013-09-09 18:05, pws pisze: ci programisci to chyba albo po gimnazjum są, albo nigdy nie udało im sie zaliczyc kursu pod tytulem programowanie interfejsu uzytkownika. |
|
Data: 2013-09-09 10:58:47 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
ikarek wrote:
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości no niestety gowno owiniete w papierek udające cukierek. funkcjonalnosc jest do dupy tylko ładniej wygląda. |
|
Data: 2013-09-09 22:05:14 | |
Autor: cef | |
Inteligo | |
ikarek wrote:
Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft I to jest prawda. Interfejs i jego funkcjonalość była od 2001 od razu dobra i przetrwała praktycznie bez większych zmian do dziś. Programistom się wydaje, że jak na jednej stronie będzie sto przycisków i okienek, to będzie lepiej. Ogólnie kicha i śmietnik. |
|
Data: 2013-09-09 23:07:19 | |
Autor: ehlo | |
Inteligo | |
W dniu 09.09.2013 o 22:05 cef <cezfar@interia.pl> pisze:
Nie programistom się wydaje, tylko biznesowi się wydaje. To biznes zamawia oprogramowanie/nową funkcjonalność/zmiany/itp., a programiści to realizują, zgodnie ze specyfikacją, którą dostarcza biznes. A potem programiści obrywają na usenecie, bo to niby im miało się coś wydawać :) |
|
Data: 2013-09-09 16:09:21 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
ehlo wrote:
W dniu 09.09.2013 o 22:05 cef <cezfar@interia.pl> pisze: biznes nie robi specyfikacji bo sie na tym nie zna. ktos kto to wymslił ten interfejs i go wczesniej nie przetestował na uzytkownikach w wersji beta jest miernotą. |
|
Data: 2013-09-09 23:29:58 | |
Autor: ehlo | |
Inteligo | |
W dniu 09.09.2013 o 23:09 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> pisze:
w firmach, w których ja pracowałem specyfikacją zajmował się właśnie biznes, ew. biznes + architekci, ale na pewno nie programiści. programiści byli od realizacji tego, co wymyślił biznes. natomiast to, że produkt nie jest przetestowany, to już inna sprawa i tutaj programiści i testerzy dali ciała. |
|
Data: 2013-09-09 23:33:40 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Inteligo | |
On 2013-09-09, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:
[...] Nie programistom się wydaje, tylko biznesowi się wydaje. Oj uwierz mi. Nie zajmuje się tym programista. :) Nie chciałbyś interfejsu wymyślonego przez programistę. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2013-09-09 16:35:07 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
Wojciech Bancer wrote:
On 2013-09-09, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote: Wolalbym juz ten interfejs programisty niz tego "biznesu". |
|
Data: 2013-09-09 09:48:30 | |
Autor: forestdumb | |
Inteligo | |
Pierwsza wpadka. ja tego oczekuje nadal w sumie nie sprawdze bo klikam i... Błąd działania aplikacji W trakcie działania aplikacji wystąpił błąd. Opis błędu jest niedostępny Działa obecnei strasznie wolnoooooo. Testujemy bete? |
|
Data: 2013-09-09 14:51:22 | |
Autor: Michał Jankowski | |
Inteligo | |
W dniu 09.09.2013 07:06, witek pisze:
Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej Jak się zapisze w .pdf, to już są w dwóch. Za to za cały opis każdej transakcji mamy 'data waluty'. Rubryczki ktoś pomylił, ratunku!!! MJ |
|
Data: 2013-09-09 08:20:51 | |
Autor: witek | |
Inteligo | |
Michał Jankowski wrote:
W dniu 09.09.2013 07:06, witek pisze: No wyszlo jak zwykle. Wicie obywatele, chcielismy dobrze, ale z przyczyn obiektywnych od nas niezaleznych..... |
|