Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Inteligo

Inteligo

Data: 2013-09-09 00:06:16
Autor: witek
Inteligo
witek wrote:
Ciekawe czy sie wyrobią.

No patrz. Prawie sie wyrobili sie.
Połowa funkcji to "transakcja nie może być zrealizowana".




Pierwsza wpadka.
Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała się historia?

Druga wpadka.
Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej kolumnie. Nie można tego było zostawić w dwóch.

Trzecia wpadka.
Czy w histori jedna transakcja naprawde musi zajmowac 1/4 ekranu?
I dlaczego na jednej stronie wyświetla mi sie góra 5 transakcji.
Ja mam monitor pionowy i 2/3 ekranu jest puste.

Czwarta wpadku.
Wszystkie operacje możlwie do wykonania czy to na rachunku czy to na operacji są w prawej kolumnie i trzeba dłubac myszką, żeby w cos trafic.

Nie mozna tego było rozdzielic. Np klikniecie w saldo pokazuje historie, klikniecei w w wiersz transakcji pokazuje szczegóły.

Ogólna ocena.
Taka 4+

za urodę: 5
za funckjonalność: 3+

Data: 2013-09-09 00:34:27
Autor: witek
Inteligo
witek wrote:
witek wrote:
Ciekawe czy sie wyrobią.

No patrz. Prawie sie wyrobili sie.
Połowa funkcji to "transakcja nie może być zrealizowana".




Pierwsza wpadka.
Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała
się historia?

Druga wpadka.
Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej
kolumnie. Nie można tego było zostawić w dwóch.

Trzecia wpadka.
Czy w histori jedna transakcja naprawde musi zajmowac 1/4 ekranu?
I dlaczego na jednej stronie wyświetla mi sie góra 5 transakcji.
Ja mam monitor pionowy i 2/3 ekranu jest puste.

Czwarta wpadku.
Wszystkie operacje możlwie do wykonania czy to na rachunku czy to na
operacji są w prawej kolumnie i trzeba dłubac myszką, żeby w cos trafic.

Nie mozna tego było rozdzielic. Np klikniecie w saldo pokazuje historie,
klikniecei w w wiersz transakcji pokazuje szczegóły.

Ogólna ocena.
Taka 4+

za urodę: 5
za funckjonalność: 3+





Niech was szlag trafi.
data księgowania: dzisiaj.
co za matoł to wymyślił.

A exportu w OFX czy QFX dalej nie ma.
sieroty.


UWAGA.
POPRZERABIALI  TRESC PRZELEWOW ZDEFINIOWANYCH. POGUBILI SPACJE W JEDNM MIEJSCU PODODAWALI W DRUGIM. W EFEKCIE PARE RZECZY WYSZLO MI NIECZYTELNYCH.

Data: 2013-09-09 08:36:50
Autor: TrzyLinie
Inteligo
W dniu 2013-09-09 07:34, witek napisał(a):
Niech was szlag trafi.
data księgowania: dzisiaj.
co za matoł to wymyślił.

Data księgowania: wtorek, czwartek... czyli w grudniu po południu...

--
TrzyLinie

Data: 2013-09-09 11:03:35
Autor: Michał Jankowski
Inteligo
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem i tak zalogować się nie można.

   MJ

Data: 2013-09-09 07:17:25
Autor: witek
Inteligo
Michał Jankowski wrote:
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem
i tak zalogować się nie można.

   MJ

a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali.
Mi tam działa.

Data: 2013-09-09 14:51:59
Autor: Michał
Inteligo
W dniu 2013-09-09 14:17, witek pisze:
a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali.
Mi tam działa.

Mi nie działa:

- przelewy (zus)
- potwierdzenia sms transakcji kartowych

Konsultant powiedział, że może do jutra odpalą...
może...

pozdrawiam
m.

Data: 2013-09-09 08:19:46
Autor: witek
Inteligo
Michał wrote:
W dniu 2013-09-09 14:17, witek pisze:
a bylo robic przelewy jak wszyscy jeszcze spali.
Mi tam działa.

Mi nie działa:

- przelewy (zus)
- potwierdzenia sms transakcji kartowych

Konsultant powiedział, że może do jutra odpalą...
może...

pozdrawiam
m.

a tego nie sprawdzałem,
ogólna większość chodzi.

przedsiebiorcy płacący ZUS sami sobie winni, ze chciało im sie firmę zakładać.

Data: 2013-09-09 12:08:41
Autor: J.F
Inteligo
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a potem i tak zalogować się nie można.

Widac po weekendzie bezczynnosci wszyscy rzucili sie do zaleglych przelewow i system nie wytrzymuje.

Albo ... nowy, lepszy system wcale nie jest taki lepszy :-)

J.

Data: 2013-09-09 12:22:59
Autor: sqlwiel
Inteligo
W dniu 2013-09-09 12:08, J.F pisze:
Użytkownik "Michał Jankowski" napisał
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a
potem i tak zalogować się nie można.

Widac po weekendzie bezczynnosci wszyscy rzucili sie do zaleglych
przelewow i system nie wytrzymuje.

Albo ... nowy, lepszy system wcale nie jest taki lepszy :-)

J.

Taż już tłumaczyłem... Prezes ma siostrzeńca, któren ma firmę softową i też chce zarobić... To dlatego wymieniają nam co pół roku interfejs.


--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-09-09 12:50:39
Autor: Kamil Jońca
Inteligo
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> writes:

Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a
potem i tak zalogować się nie można.

  MJ
Szkoda w sumie. INteligo rozważałem jako poważnego kandydata, gdyby
mBankowi odbiło zupełnie.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
When I left you, I was but the pupil.  Now, I am the master.
-- Darth Vader

Data: 2013-09-09 14:17:03
Autor: J.F
Inteligo
Użytkownik "Kamil "Jońca""  napisał w wiadomości
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> writes:
Nie wiem, o czym piszecie. Na stronę logowania czeka się 5 minut a
potem i tak zalogować się nie można.

Szkoda w sumie. INteligo rozważałem jako poważnego kandydata, gdyby
mBankowi odbiło zupełnie.

Juz sie polepszylo.
W ciagu paru tygodni pewnie usuna niedorobki w nowym interfejsie.


J.

Data: 2013-09-09 17:15:30
Autor: ikarek
Inteligo
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:l0jml3$7f2$3dont-email.me...
Pierwsza wpadka.
Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała
się historia?

Komu przeszkadzało, że po kliknięciu na przelewy widać było listę
zaplanowanych przelewów, włączając w to pochodzące od stałych
zleceń? Teraz kliknięcie na przelewy otwiera podstronę, na której
jest to samo, co w dwóch innych miejscach na ekranie (z boku po
lewej oraz w ramce "na skróty"). Naprawdę, zajebista zmiana!

Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft Berlin.
Zmiany są wyłacznie na gorsze, ponieważ niszczą funkcjonalność.

Data: 2013-09-09 09:05:37
Autor: pws
Inteligo
A ja za to zauważyłem jeden plus: chodzi o dodanie opcji "Zamknij rachunek" w Szczegółach rachunku. Nie wiem na ile to jest skuteczne przy tylko jednym rachunku głównym, ale przy nim też mam tę opcję. Ciekawe czy zdziała to, tak jak w Meritum, czy jednak dalej nie obejdzie się bez wysyłania/doniesienia wypowiedzenia do marmurowego PKO. Może ktoś przetestuje...? :)
Co ciekawe nie wymieniali tego chyba w wiadomości z wyliczeniem tych wszystkich zmian - z grubsza przeglądałem i nie doszukałem się tego, a nowego regulaminu nie sprawdzałem. Innych zmian nie oceniam, bo i tak z Inteligo korzystam sporadycznie - o takie dodatkowe techniczno-robocze konto z darmowymi wpłatami w marmurach. Tylko te spacje (entery) w szczegółach przelewów (np. w adresie) w historii rażą...

Data: 2013-09-09 23:00:12
Autor: Pit
Inteligo
W dniu 2013-09-09 18:05, pws pisze:
A ja za to zauważyłem jeden plus: chodzi o dodanie opcji "Zamknij rachunek" w Szczegółach rachunku. Nie wiem na ile to jest skuteczne przy tylko jednym rachunku głównym, ale przy nim też mam tę opcję. Ciekawe czy zdziała to, tak jak w Meritum, czy jednak dalej nie obejdzie się bez wysyłania/doniesienia wypowiedzenia do marmurowego PKO. Może ktoś przetestuje...?:)

Proszę bardzo:

Zamykasz rachunek
Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW
Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW.

Pit

Data: 2013-09-09 16:06:14
Autor: witek
Inteligo
Pit wrote:
W dniu 2013-09-09 18:05, pws pisze:
A ja za to zauważyłem jeden plus: chodzi o dodanie opcji "Zamknij
rachunek" w Szczegółach rachunku. Nie wiem na ile to jest skuteczne
przy tylko jednym rachunku głównym, ale przy nim też mam tę opcję.
Ciekawe czy zdziała to, tak jak w Meritum, czy jednak dalej nie
obejdzie się bez wysyłania/doniesienia wypowiedzenia do marmurowego
PKO. Może ktoś przetestuje...?:)

Proszę bardzo:

Zamykasz rachunek
Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW
Nie można zamknąć rachunku głównego w serwisie WWW.

Pit

ci programisci to chyba albo po gimnazjum są, albo nigdy nie udało im sie zaliczyc kursu pod tytulem programowanie interfejsu uzytkownika.

Data: 2013-09-09 10:58:47
Autor: witek
Inteligo
ikarek wrote:
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:l0jml3$7f2$3dont-email.me...
Pierwsza wpadka.
Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała
się historia?

Komu przeszkadzało, że po kliknięciu na przelewy widać było listę
zaplanowanych przelewów, włączając w to pochodzące od stałych
zleceń? Teraz kliknięcie na przelewy otwiera podstronę, na której
jest to samo, co w dwóch innych miejscach na ekranie (z boku po
lewej oraz w ramce "na skróty"). Naprawdę, zajebista zmiana!

Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft Berlin.
Zmiany są wyłacznie na gorsze, ponieważ niszczą funkcjonalność.


no niestety

gowno owiniete w papierek udające cukierek.
funkcjonalnosc jest do dupy tylko ładniej wygląda.

Data: 2013-09-09 22:05:14
Autor: cef
Inteligo
ikarek wrote:

Najlepszy interfejse Inteligo odziedziczyło po Bankgesellschaft
Berlin. Zmiany są wyłacznie na gorsze, ponieważ niszczą
funkcjonalność.

I to jest prawda. Interfejs i jego funkcjonalość była od 2001
od razu dobra i przetrwała praktycznie bez większych zmian do dziś.
Programistom się wydaje, że jak na jednej stronie będzie
sto przycisków i okienek, to będzie lepiej. Ogólnie kicha i śmietnik.

Data: 2013-09-09 23:07:19
Autor: ehlo
Inteligo
W dniu 09.09.2013 o 22:05 cef <cezfar@interia.pl> pisze:


I to jest prawda. Interfejs i jego funkcjonalość była od 2001
od razu dobra i przetrwała praktycznie bez większych zmian do dziś..
Programistom się wydaje, że jak na jednej stronie będzie
sto przycisków i okienek, to będzie lepiej. Ogólnie kicha i śmietnik.


Nie programistom się wydaje, tylko biznesowi się wydaje.
To biznes zamawia oprogramowanie/nową funkcjonalność/zmiany/itp., a  programiści to realizują, zgodnie ze specyfikacją, którą dostarcza biznes.  A potem programiści obrywają na usenecie, bo to niby im miało się coś  wydawać :)

Data: 2013-09-09 16:09:21
Autor: witek
Inteligo
ehlo wrote:
W dniu 09.09.2013 o 22:05 cef <cezfar@interia.pl> pisze:


I to jest prawda. Interfejs i jego funkcjonalość była od 2001
od razu dobra i przetrwała praktycznie bez większych zmian do dziś.
Programistom się wydaje, że jak na jednej stronie będzie
sto przycisków i okienek, to będzie lepiej. Ogólnie kicha i śmietnik.


Nie programistom się wydaje, tylko biznesowi się wydaje.
To biznes zamawia oprogramowanie/nową funkcjonalność/zmiany/itp., a
programiści to realizują, zgodnie ze specyfikacją, którą dostarcza
biznes. A potem programiści obrywają na usenecie, bo to niby im miało
się coś wydawać :)

biznes nie robi specyfikacji bo sie na tym nie zna.
ktos kto to wymslił ten interfejs i go wczesniej nie przetestował na uzytkownikach w wersji beta jest miernotą.

Data: 2013-09-09 23:29:58
Autor: ehlo
Inteligo
W dniu 09.09.2013 o 23:09 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> pisze:


biznes nie robi specyfikacji bo sie na tym nie zna.
ktos kto to wymslił ten interfejs i go wczesniej nie przetestował na  uzytkownikach w wersji beta jest miernotą.


w firmach, w których ja pracowałem specyfikacją zajmował się właśnie  biznes, ew. biznes + architekci, ale na pewno nie programiści. programiści  byli od realizacji tego, co wymyślił biznes.
natomiast to, że produkt nie jest przetestowany, to już inna sprawa i  tutaj programiści i testerzy dali ciała.

Data: 2013-09-09 23:33:40
Autor: Wojciech Bancer
Inteligo
On 2013-09-09, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:

[...]

Nie programistom się wydaje, tylko biznesowi się wydaje.
To biznes zamawia oprogramowanie/nową funkcjonalność/zmiany/itp., a
programiści to realizują, zgodnie ze specyfikacją, którą dostarcza
biznes. A potem programiści obrywają na usenecie, bo to niby im miało
się coś wydawać :)

biznes nie robi specyfikacji bo sie na tym nie zna.
ktos kto to wymslił ten interfejs i go wczesniej nie przetestował na uzytkownikach w wersji beta jest miernotą.

Oj uwierz mi. Nie zajmuje się tym programista. :)
Nie chciałbyś interfejsu wymyślonego przez programistę.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-09-09 16:35:07
Autor: witek
Inteligo
Wojciech Bancer wrote:
On 2013-09-09, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:

[...]

Nie programistom się wydaje, tylko biznesowi się wydaje.
To biznes zamawia oprogramowanie/nową funkcjonalność/zmiany/itp., a
programiści to realizują, zgodnie ze specyfikacją, którą dostarcza
biznes. A potem programiści obrywają na usenecie, bo to niby im miało
się coś wydawać :)

biznes nie robi specyfikacji bo sie na tym nie zna.
ktos kto to wymslił ten interfejs i go wczesniej nie przetestował na
uzytkownikach w wersji beta jest miernotą.

Oj uwierz mi. Nie zajmuje się tym programista. :)
Nie chciałbyś interfejsu wymyślonego przez programistę.


Wolalbym juz ten interfejs programisty niz tego "biznesu".

Data: 2013-09-09 09:48:30
Autor: forestdumb
Inteligo
Pierwsza wpadka.
Komu kurna przeszkadzało, ze po kliknięciu w saldo rachunku pojawiała
się historia?

ja tego oczekuje nadal w sumie nie sprawdze bo klikam i...

Błąd działania aplikacji
W trakcie działania aplikacji wystąpił błąd. Opis błędu jest niedostępny

Działa obecnei strasznie wolnoooooo. Testujemy bete?

Data: 2013-09-09 14:51:22
Autor: Michał Jankowski
Inteligo
W dniu 09.09.2013 07:06, witek pisze:

Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej
kolumnie. Nie można tego było zostawić w dwóch.

Jak się zapisze w .pdf, to już są w dwóch. Za to za cały opis każdej transakcji mamy 'data waluty'. Rubryczki ktoś pomylił, ratunku!!!

   MJ

Data: 2013-09-09 08:20:51
Autor: witek
Inteligo
Michał Jankowski wrote:
W dniu 09.09.2013 07:06, witek pisze:

Po jaką cholere kwota transakcji i saldo po transakcji są w jednej
kolumnie. Nie można tego było zostawić w dwóch.

Jak się zapisze w .pdf, to już są w dwóch. Za to za cały opis każdej
transakcji mamy 'data waluty'. Rubryczki ktoś pomylił, ratunku!!!

   MJ

No wyszlo jak zwykle.
Wicie obywatele, chcielismy dobrze, ale z przyczyn obiektywnych od nas niezaleznych.....

Inteligo

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona