Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Imperium kontratakuje

Imperium kontratakuje

Data: 2017-07-09 18:00:21
Autor: Pszemol
Imperium kontratakuje
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:
http://m.manager-magazin.de/unternehmen/artikel/tesla-volkswagen-will-elektroautobauer-tesla-strotz-model-3-stoppen-a-1156545.html

Chłopaki z VW wreszcie się ogarnęły i planują kontratak :-) buńczuczne
zapowiedzi są ale konkurenta dla Tesli nie widać więc poczekajmy na
rozwój sytuacji choć giełda zareagowała nerwowo żeby nie powiedzieć
panicznie :-) aha Diess może nie doczekać końca e-rewolucji bo zeznania
świadków obciążają go podobnie jak Winterkorna.


Chcieć to móc... dobrze że chcą.
Pytanie kiedy im się uda.

I co to będzie? Jakaś wersja dziś sprzedawanego eGolfa?

Data: 2017-07-09 14:27:01
Autor: Zenek Kapelinder
Imperium kontratakuje
Na razie zrobili taki samochod
https://www.youtube.com/watch?v=U5P7yWyJISc

Data: 2017-07-09 17:36:13
Autor: Pszemol
Imperium kontratakuje
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:bb54f0ce-1f5b-4987-97c1-be85e5cf7297googlegroups.com...
Na razie zrobili taki samochod
https://www.youtube.com/watch?v=U5P7yWyJISc

Jasne...

Data: 2017-07-10 06:33:02
Autor: przemek.jedrzejczak
Imperium kontratakuje
Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolność produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to może być święty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)

Data: 2017-07-10 13:43:05
Autor: Pszemol
Imperium kontratakuje
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:
Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia
biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolność produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to
może być święty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)


Skrzynia biegów w EV?

Data: 2017-07-10 15:56:56
Autor: T.
Imperium kontratakuje
W dniu 2017-07-10 o 15:33, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolność produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to może być święty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)


Jak to nie ma?
Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.

T.

Data: 2017-07-10 08:37:14
Autor: przemek.jedrzejczak
Imperium kontratakuje
Data: 2017-07-11 00:24:07
Autor: re
Imperium kontratakuje


Użytkownik "T."

Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolność produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to może być święty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)


Jak to nie ma?
Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i
pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory roku i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
....
"

Data: 2017-07-10 22:46:22
Autor: Pszemol
Imperium kontratakuje
re <re@re.invalid> wrote:


Użytkownik "T."

Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolność produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to może być święty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)


Jak to nie ma?
Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i
pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory roku i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
...
"



Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą
różne samochody.

Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
oby autach.

I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częściej niż auto z zasięgiem 600km
NEFZ.

To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
100km.

Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.

Data: 2017-07-11 03:19:44
Autor: re
Imperium kontratakuje


Użytkownik "Pszemol"


Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia
biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolność produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to
może być święty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)


Jak to nie ma?
Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i
pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory roku
i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
...
"



Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą
różne samochody.
-- -
Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.

Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
oby autach.
-- -
No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ?

I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częściej niż auto z zasięgiem 600km
NEFZ.
-- -
Wiesz co, pieprzysz :-)

To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
100km.
-- -
No i właśnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w rzeczywistości będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach, że jak sobie ktoś zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką to mało.

Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.
-- -
Żeby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart.

Data: 2017-07-10 20:49:05
Autor: Pszemol
Imperium kontratakuje
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:ok193o$hpg$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "Pszemol"


Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia
biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolność produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to
może być święty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-)


Jak to nie ma?
Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i
pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory roku
i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
...
"



Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą
różne samochody.
-- -
Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.

Sprawdź jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz
pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka.

Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
oby autach.
-- -
No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ?

Jak to czemu? Bo każdy inaczej używa samochodu?
Jeden ma pod górkę, inny jeździ głównie w zimie, jeszcze inny
wozi grubą teściową i zgraję dzieci, ktoś inny jeździ tylko
autostradą na długie dystanse, inny spędza 100% w mieście.
Pytasz jakbyś się wczoraj urodził ;-)

I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częściej niż auto z zasięgiem
600km NEFZ.
-- -
Wiesz co, pieprzysz :-)

Ależ nie:
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus
https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_cycle

To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
100km.
-- -
No i właśnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w rzeczywistości będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach, że jak sobie ktoś zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką to mało.

No ale co to znaczy dla Ciebie "realne zużycie"?
I czy będzie oznaczało to samo co dla Zenka w Łodzi?
Albo dla mnie, w Chicago?

Tak wygląda NEFZ:
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus#/media/File:NEDC.language.multi.svg

Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.
-- -
Żeby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart.

Test wystarczy że będzie w miarę podobny do przeciętnego użycia auta.
Nigdy i u nikogo auto nie będzie palić dokładnie tyle co w testach - z byka spadłeś?
Ważne jest, aby dwa różne samochody tej samej klasy były w ten sam sposób testowane.

Data: 2017-07-10 22:12:47
Autor: przemek.jedrzejczak
Imperium kontratakuje
Prawie uwierzyłem ale okazało się że nawet zakłamani urzędnicy UE stwierdzili że nefz to gruby wałek :-)
https://www.vda.de/de/themen/umwelt-und-klima/abgasemissionen/wltp-weltweit-harmonisierter-zyklus-fuer-leichte-fahrzeuge.html
Wszyscy wiedzą że golf ani inne porównywalne auta nie trzymają zasięgu w realu ale teraz przyszła pora na Teslę :-) pierwsze egzemplarze już płyną przez ocean aby trafić w ręce obiektywnej niemieckiej prasy która oceni ich zalety i wady :-)

Data: 2017-07-11 12:00:04
Autor: T.
Imperium kontratakuje
W dniu 2017-07-11 o 07:12, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Prawie uwierzyłem ale okazało się że nawet zakłamani urzędnicy UE stwierdzili że nefz to gruby wałek :-)
https://www.vda.de/de/themen/umwelt-und-klima/abgasemissionen/wltp-weltweit-harmonisierter-zyklus-fuer-leichte-fahrzeuge.html
Wszyscy wiedzą że golf ani inne porównywalne auta nie trzymają zasięgu w realu ale teraz przyszła pora na Teslę :-) pierwsze egzemplarze już płyną przez ocean aby trafić w ręce obiektywnej niemieckiej prasy która oceni ich zalety i wady :-)


Jak ich znam, i tak Golf będzie górą :-)
Kiedyś tygodnik Motor opisał, jak się "robi" niemieckie testy aut. Coś jak w piłce nożnej - to taka gra, w której 22 facetów ugania się za piłką, a i tak wygrywają Niemcy...
T.

Data: 2017-07-11 04:36:52
Autor: przemek.jedrzejczak
Imperium kontratakuje
coś w tym jest wczoraj był w TV test 3 aut: Kodiaq, Sorento i Edge
zwycięzcą ogłoszono Skodę która pokonała konkurencje schowkiem na parasol :-)

Data: 2017-07-12 03:53:16
Autor: re
Imperium kontratakuje


Użytkownik "Pszemol"

Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i
pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory roku
i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
...
"



Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą
różne samochody.
-- -
Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.

Sprawdź jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz
pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka.
-- -
Po cholerę ?

Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
oby autach.
-- -
No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ?

Jak to czemu? Bo każdy inaczej używa samochodu?
Jeden ma pod górkę, inny jeździ głównie w zimie, jeszcze inny
wozi grubą teściową i zgraję dzieci, ktoś inny jeździ tylko
autostradą na długie dystanse, inny spędza 100% w mieście.
Pytasz jakbyś się wczoraj urodził ;-)
-- -
Ty masz jakiś problem mentalny. 90% ludzi osiąga zbliżone zużycie paliwa drastycznie różniące się od testów producenckich.

I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częściej niż auto z zasięgiem
600km NEFZ.
-- -
Wiesz co, pieprzysz :-)

Ależ nie:
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus
https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_cycle

To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
100km.
-- -
No i właśnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w rzeczywistości będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach, że jak sobie ktoś zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką to mało.

No ale co to znaczy dla Ciebie "realne zużycie"?
I czy będzie oznaczało to samo co dla Zenka w Łodzi?
Albo dla mnie, w Chicago?

Tak wygląda NEFZ:
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus#/media/File:NEDC.language.multi.svg

Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.
-- -
Żeby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart.

Test wystarczy że będzie w miarę podobny do przeciętnego użycia auta.
-- -
No i właśnie o to chodzi, że nie jest podobny. Masz w artykule napisane ile naprawdę zasięgu będzie.

Nigdy i u nikogo auto nie będzie palić dokładnie tyle co w testach - z byka
spadłeś?
-- -
Kurwa gościu, pierdolisz bez sensu.

Ważne jest, aby dwa różne samochody tej samej klasy były w ten sam sposób
testowane.
-- -
A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeździ inaczej ?

Data: 2017-07-11 23:39:58
Autor: Bolko
Imperium kontratakuje

A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeździ inaczej ?

NIe ma czegoś takiego jak 90% ludzi.
Przemol ma racje.
Ja na jednym baku robie max 600 km.
60% po Krakowie 40% po A4 miesiecznie.
W ubiegłym tygoniu jeździłem na zawody w okolice Olkusza.
Czyli jak jechałem 80 km/h to było szybko.
Efekt po raz pierwszy w życiu przejechałem 750 km na baku.
Auto to seat 1,4 8v który mam od 8 lat.

A jeszcze zabawniejsze jest to że jak podjechałem na stacje to paliwo mi się wylało.
Jestem przyzwyczajony że jak mi się rezerwa świeci to do 50 litrów mi wchodziło. A tu przy 44,5 litra paliwo zaczeło mi się wylewać baku bo mi było trudno uwierzyć że bak pełny.

Zwykle to auto dobija do 8l/100 a w tamtym tygodniu zszedłem poniżej 6l/100

To ile to auto mi pali?

Data: 2017-07-12 17:19:17
Autor: re
Imperium kontratakuje


Użytkownik "Bolko"

A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeździ inaczej ?

NIe ma czegoś takiego jak 90% ludzi.
Przemol ma racje.
Ja na jednym baku robie max 600 km.
60% po Krakowie 40% po A4 miesiecznie.
W ubiegłym tygoniu jeździłem na zawody w okolice Olkusza.
Czyli jak jechałem 80 km/h to było szybko.
Efekt po raz pierwszy w życiu przejechałem 750 km na baku.
Auto to seat 1,4 8v który mam od 8 lat.
-- -
No i co z tego ? Średnie zużycie masz inne. W artykule podano, że średnie wynosi 300km a nie 400 jak deklaruje producent.

A jeszcze zabawniejsze jest to że jak podjechałem na stacje
to paliwo mi się wylało.
Jestem przyzwyczajony że jak mi się rezerwa świeci
to do 50 litrów mi wchodziło. A tu przy 44,5 litra paliwo
zaczeło mi się wylewać baku bo mi było trudno uwierzyć że bak pełny.

Zwykle to auto dobija do 8l/100
a w tamtym tygodniu zszedłem poniżej 6l/100

To ile to auto mi pali?
-- -
To proste, tyle ile zapierdalasz. Przeciętny ludzik jedzie np 120km/h i wychodzi np twoje 8l/100km. Nie wychodzi 2x tyle ani mniej.

Data: 2017-07-12 02:10:48
Autor: Pszemol
Imperium kontratakuje
re <re@re.invalid> wrote:


Użytkownik "Pszemol"

Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc
na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km.
Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i
pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo.

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory roku
i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
...
"



Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą
różne samochody.
-- -
Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.

Sprawdź jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz
pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka.
-- -
Po cholerę ?

No a zastanów się, co właściwie chcesz wiedzieć?

Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w
oby autach.
-- -
No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ?

Jak to czemu? Bo każdy inaczej używa samochodu?
Jeden ma pod górkę, inny jeździ głównie w zimie, jeszcze inny
wozi grubą teściową i zgraję dzieci, ktoś inny jeździ tylko
autostradą na długie dystanse, inny spędza 100% w mieście.
Pytasz jakbyś się wczoraj urodził ;-)
-- -
Ty masz jakiś problem mentalny. 90% ludzi osiąga zbliżone zużycie paliwa drastycznie różniące się od testów producenckich.

Podaj źródło tej rewelacji że 90% osiąga zbliżone zużycie. Jak zbliżone?
Wewnątrz 5% błędu? 15%? 25%

I jak bardzo różniące się od standardu? O 5%? 25%? 50%?

I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi -
będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał
tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częściej niż auto z zasięgiem
600km NEFZ.
-- -
Wiesz co, pieprzysz :-)

Ależ nie:
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus
https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_cycle

To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane
100km.
-- -
No i właśnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w rzeczywistości będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach, że jak sobie ktoś zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką to mało.

No ale co to znaczy dla Ciebie "realne zużycie"?
I czy będzie oznaczało to samo co dla Zenka w Łodzi?
Albo dla mnie, w Chicago?

Tak wygląda NEFZ:
https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus#/media/File:NEDC.language.multi.svg

Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie
obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km.
-- -
Żeby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart.

Test wystarczy że będzie w miarę podobny do przeciętnego użycia auta.
-- -
No i właśnie o to chodzi, że nie jest podobny. Masz w artykule napisane ile naprawdę zasięgu będzie.

Nigdy i u nikogo auto nie będzie palić dokładnie tyle co w testach - z byka
spadłeś?
-- -
Kurwa gościu, pierdolisz bez sensu.

No i po co te emocje?

Ważne jest, aby dwa różne samochody tej samej klasy były w ten sam sposób
testowane.
-- -
A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeździ inaczej ?
Tłumaczę Ci jak dziecku a Ty nie łapiesz. Nie jest prawdą, że 90% ludzi
jeździ tak samo - tylko wtedy mieliby takie samo zużycie. Skąd bierzesz te
swoje statystyki-brednie?

Data: 2017-07-12 17:12:37
Autor: re
Imperium kontratakuje


Użytkownik "Pszemol"

Przecież można kupić model e-golf - ...

http://tinyurl.com/ycmlbsr6

https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html.
-- -
Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-)

"...
2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym
według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty
zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory
roku
i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km
...
"

Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą
różne samochody.
-- -
Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by
ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje.

Sprawdź jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz
pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka.
-- -
Po cholerę ?

No a zastanów się, co właściwie chcesz wiedzieć?
-- -
Się dziecko zastanów ... po co komu wyniki testu producenckiego 400km jak podano wynik konsumenckiego 300km ?!

Data: 2017-07-10 18:17:48
Autor: J.F.
Imperium kontratakuje
Dnia Mon, 10 Jul 2017 06:33:02 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a):

Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolność produkcyjna ale jak polegną w
Dieselgate to może być święty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem
pyszałki :-)

Alez Przemku ... pamietasz taka firme jak GM ?
Zbankrutowala, a przeciez ma sie w najlepsze.

Banktructwo wielkiego pracodawcy sie panstwu nie oplaca, wiec on nie
banktruje. Czy raczej - nie upada  :-)

J.

Imperium kontratakuje

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona