Data: 2017-07-09 18:00:21 | |
Autor: Pszemol | |
Imperium kontratakuje | |
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:
http://m.manager-magazin.de/unternehmen/artikel/tesla-volkswagen-will-elektroautobauer-tesla-strotz-model-3-stoppen-a-1156545.html Chcieć to móc... dobrze że chcą. Pytanie kiedy im się uda. I co to będzie? Jakaś wersja dziś sprzedawanego eGolfa? |
|
Data: 2017-07-09 14:27:01 | |
Autor: Zenek Kapelinder | |
Imperium kontratakuje | |
Data: 2017-07-09 17:36:13 | |
Autor: Pszemol | |
Imperium kontratakuje | |
"Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> wrote in message news:bb54f0ce-1f5b-4987-97c1-be85e5cf7297googlegroups.com...
Na razie zrobili taki samochod Jasne... |
|
Data: 2017-07-10 06:33:02 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Imperium kontratakuje | |
Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-)
Podają rok 2020 jako zdolność produkcyjna ale jak polegną w Dieselgate to może być święty nigdy. Pycha kroczy przed upadkiem pyszałki :-) |
|
Data: 2017-07-10 13:43:05 | |
Autor: Pszemol | |
Imperium kontratakuje | |
<przemek.jedrzejczak@gmail.com> wrote:
Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia Skrzynia biegów w EV? |
|
Data: 2017-07-10 15:56:56 | |
Autor: T. | |
Imperium kontratakuje | |
W dniu 2017-07-10 o 15:33, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-) Jak to nie ma? Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km. Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo. http://tinyurl.com/ycmlbsr6 https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html. T. |
|
Data: 2017-07-10 08:37:14 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Imperium kontratakuje | |
Golf to kupa a nie konkurencja dla Tesli
asem w rękawie ma być Id http://m.focus.de/auto/elektroauto/volkswagen-strategie-volkswagen-will-e-auto-pionier-tesla-stoppen_id_7328269.html |
|
Data: 2017-07-11 00:24:07 | |
Autor: re | |
Imperium kontratakuje | |
Użytkownik "T." Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-) Jak to nie ma? Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc na dziś ponad 43 tys. USD). Zasięg do 300 km. Produkcja nie taka mała - 35 samochodów dziennie w fabryce w Dreźnie i pewnie podobna produkcja w Wolfsburgu. To prawie 500 tygodniowo. http://tinyurl.com/ycmlbsr6 https://www.volkswagen.pl/pl/modele/nowy-e-golf.html. -- - Hehe, ma zasięg 300km, ale ... tylko w fabryce :-) "... 2) NEFZ: podany zasięg obliczono po dokonaniu jazd na stanowisku rolkowym według zasad przewidzianych w Nowym Cyklu Europejskim (NEFZ). Rzeczywisty zasięg różni się w praktyce. Podczas zwykłej jazdy, niezależnie od pory roku i warunków atmosferycznych, średnio wynosi on około 200 km .... " |
|
Data: 2017-07-10 22:46:22 | |
Autor: Pszemol | |
Imperium kontratakuje | |
re <re@re.invalid> wrote:
Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą różne samochody. Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w oby autach. I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi - będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częściej niż auto z zasięgiem 600km NEFZ. To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane 100km. Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km. |
|
Data: 2017-07-11 03:19:44 | |
Autor: re | |
Imperium kontratakuje | |
Użytkownik "Pszemol"
Ale to jest mądrze podane bo tylko tak jesteś w stanie porównać ze sobą różne samochody. -- - Ale, że jak ? Mam sobie wynik każdego samochodu pomnożyć razy 2/3 by ocenić jak daleko da się zajechać ? Bo mnie tylko to interesuje. Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w oby autach. -- - No i czemu nie oddaje autentycznego zasięgu ? I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi - będziesz wiedział że auto z zasięgiem 300km NEFZ będziesz musiał tankować/ładować orientacyjnie dwa razy częściej niż auto z zasięgiem 600km NEFZ. -- - Wiesz co, pieprzysz :-) To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane 100km. -- - No i właśnie, nasz postulat jest by przeprowadzane testy oddawały realne zużycie. Inaczej może każdy samochód będzie preparowany dla testu a w rzeczywistości będzie zupełnie inaczej. I nie mówimy tutaj o ekstremach, że jak sobie ktoś zapyla autostradą 200km/h to mu dużo pali a jak 90-tką to mało. Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie obietnica że Ty przejedziesz 300km czy spalisz 3,6l/100km. -- - Żeby test mógł służyć do porównywania musi być wiarygodny. Test, którego wyniki drastycznie odbiegają od rzeczywistych nie jest nic wart. |
|
Data: 2017-07-10 20:49:05 | |
Autor: Pszemol | |
Imperium kontratakuje | |
"re" <re@re.invalid> wrote in message news:ok193o$hpg$1mx1.internetia.pl...
Użytkownik "Pszemol" Sprawdź jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka. Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w Jak to czemu? Bo każdy inaczej używa samochodu? Jeden ma pod górkę, inny jeździ głównie w zimie, jeszcze inny wozi grubą teściową i zgraję dzieci, ktoś inny jeździ tylko autostradą na długie dystanse, inny spędza 100% w mieście. Pytasz jakbyś się wczoraj urodził ;-) I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi - Ależ nie: https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_cycle To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane No ale co to znaczy dla Ciebie "realne zużycie"? I czy będzie oznaczało to samo co dla Zenka w Łodzi? Albo dla mnie, w Chicago? Tak wygląda NEFZ: https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus#/media/File:NEDC.language.multi.svg Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie Test wystarczy że będzie w miarę podobny do przeciętnego użycia auta. Nigdy i u nikogo auto nie będzie palić dokładnie tyle co w testach - z byka spadłeś? Ważne jest, aby dwa różne samochody tej samej klasy były w ten sam sposób testowane. |
|
Data: 2017-07-10 22:12:47 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Imperium kontratakuje | |
Prawie uwierzyłem ale okazało się że nawet zakłamani urzędnicy UE stwierdzili że nefz to gruby wałek :-)
https://www.vda.de/de/themen/umwelt-und-klima/abgasemissionen/wltp-weltweit-harmonisierter-zyklus-fuer-leichte-fahrzeuge.html Wszyscy wiedzą że golf ani inne porównywalne auta nie trzymają zasięgu w realu ale teraz przyszła pora na Teslę :-) pierwsze egzemplarze już płyną przez ocean aby trafić w ręce obiektywnej niemieckiej prasy która oceni ich zalety i wady :-) |
|
Data: 2017-07-11 12:00:04 | |
Autor: T. | |
Imperium kontratakuje | |
W dniu 2017-07-11 o 07:12, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
Prawie uwierzyłem ale okazało się że nawet zakłamani urzędnicy UE stwierdzili że nefz to gruby wałek :-) Jak ich znam, i tak Golf będzie górą :-) Kiedyś tygodnik Motor opisał, jak się "robi" niemieckie testy aut. Coś jak w piłce nożnej - to taka gra, w której 22 facetów ugania się za piłką, a i tak wygrywają Niemcy... T. |
|
Data: 2017-07-11 04:36:52 | |
Autor: przemek.jedrzejczak | |
Imperium kontratakuje | |
coś w tym jest wczoraj był w TV test 3 aut: Kodiaq, Sorento i Edge
zwycięzcą ogłoszono Skodę która pokonała konkurencje schowkiem na parasol :-) |
|
Data: 2017-07-12 03:53:16 | |
Autor: re | |
Imperium kontratakuje | |
Użytkownik "Pszemol" Przecież można kupić model e-golf - moc 136 KM, cena 163 tys. zł (a więc Sprawdź jaki ma tam w ich bazie zasięg samochód którym teraz pomykasz pod drzewami i ptasie kupy na nim zbierasz ;-) Porównasz sobie do elektryka. -- - Po cholerę ? Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w Jak to czemu? Bo każdy inaczej używa samochodu? Jeden ma pod górkę, inny jeździ głównie w zimie, jeszcze inny wozi grubą teściową i zgraję dzieci, ktoś inny jeździ tylko autostradą na długie dystanse, inny spędza 100% w mieście. Pytasz jakbyś się wczoraj urodził ;-) -- - Ty masz jakiś problem mentalny. 90% ludzi osiąga zbliżone zużycie paliwa drastycznie różniące się od testów producenckich. I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi - Ależ nie: https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus https://en.wikipedia.org/wiki/Driving_cycle To samo dotyczy standardów spalania litrów paliwa na każde przejechane No ale co to znaczy dla Ciebie "realne zużycie"? I czy będzie oznaczało to samo co dla Zenka w Łodzi? Albo dla mnie, w Chicago? Tak wygląda NEFZ: https://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzyklus#/media/File:NEDC.language.multi.svg Ma to służyć jako narzędzie do porównywania samochodów między sobą a nie Test wystarczy że będzie w miarę podobny do przeciętnego użycia auta. -- - No i właśnie o to chodzi, że nie jest podobny. Masz w artykule napisane ile naprawdę zasięgu będzie. Nigdy i u nikogo auto nie będzie palić dokładnie tyle co w testach - z byka spadłeś? -- - Kurwa gościu, pierdolisz bez sensu. Ważne jest, aby dwa różne samochody tej samej klasy były w ten sam sposób testowane. -- - A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeździ inaczej ? |
|
Data: 2017-07-11 23:39:58 | |
Autor: Bolko | |
Imperium kontratakuje | |
A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeździ inaczej ? NIe ma czegoś takiego jak 90% ludzi. Przemol ma racje. Ja na jednym baku robie max 600 km. 60% po Krakowie 40% po A4 miesiecznie. W ubiegłym tygoniu jeździłem na zawody w okolice Olkusza. Czyli jak jechałem 80 km/h to było szybko. Efekt po raz pierwszy w życiu przejechałem 750 km na baku. Auto to seat 1,4 8v który mam od 8 lat. A jeszcze zabawniejsze jest to że jak podjechałem na stacje to paliwo mi się wylało. Jestem przyzwyczajony że jak mi się rezerwa świeci to do 50 litrów mi wchodziło. A tu przy 44,5 litra paliwo zaczeło mi się wylewać baku bo mi było trudno uwierzyć że bak pełny. Zwykle to auto dobija do 8l/100 a w tamtym tygodniu zszedłem poniżej 6l/100 To ile to auto mi pali? |
|
Data: 2017-07-12 17:19:17 | |
Autor: re | |
Imperium kontratakuje | |
Użytkownik "Bolko" A na ...ja to komu jak 90% ludzi jeździ inaczej ? NIe ma czegoś takiego jak 90% ludzi. Przemol ma racje. Ja na jednym baku robie max 600 km. 60% po Krakowie 40% po A4 miesiecznie. W ubiegłym tygoniu jeździłem na zawody w okolice Olkusza. Czyli jak jechałem 80 km/h to było szybko. Efekt po raz pierwszy w życiu przejechałem 750 km na baku. Auto to seat 1,4 8v który mam od 8 lat. -- - No i co z tego ? Średnie zużycie masz inne. W artykule podano, że średnie wynosi 300km a nie 400 jak deklaruje producent. A jeszcze zabawniejsze jest to że jak podjechałem na stacje to paliwo mi się wylało. Jestem przyzwyczajony że jak mi się rezerwa świeci to do 50 litrów mi wchodziło. A tu przy 44,5 litra paliwo zaczeło mi się wylewać baku bo mi było trudno uwierzyć że bak pełny. Zwykle to auto dobija do 8l/100 a w tamtym tygodniu zszedłem poniżej 6l/100 To ile to auto mi pali? -- - To proste, tyle ile zapierdalasz. Przeciętny ludzik jedzie np 120km/h i wychodzi np twoje 8l/100km. Nie wychodzi 2x tyle ani mniej. |
|
Data: 2017-07-12 02:10:48 | |
Autor: Pszemol | |
Imperium kontratakuje | |
re <re@re.invalid> wrote:
No a zastanów się, co właściwie chcesz wiedzieć? Ustalone warunki testu, prędkość, przyspieszanie, hamowanie - jednakowe w Podaj źródło tej rewelacji że 90% osiąga zbliżone zużycie. Jak zbliżone? Wewnątrz 5% błędu? 15%? 25% I jak bardzo różniące się od standardu? O 5%? 25%? 50%? I jeśli u Ciebie zasięg będzie mniejszy lub większy to nic nie szkodzi - No i po co te emocje? Ważne jest, aby dwa różne samochody tej samej klasy były w ten sam sposóbTłumaczę Ci jak dziecku a Ty nie łapiesz. Nie jest prawdą, że 90% ludzi jeździ tak samo - tylko wtedy mieliby takie samo zużycie. Skąd bierzesz te swoje statystyki-brednie? |
|
Data: 2017-07-12 17:12:37 | |
Autor: re | |
Imperium kontratakuje | |
Użytkownik "Pszemol" Przecież można kupić model e-golf - ... No a zastanów się, co właściwie chcesz wiedzieć? -- - Się dziecko zastanów ... po co komu wyniki testu producenckiego 400km jak podano wynik konsumenckiego 300km ?! |
|
Data: 2017-07-10 18:17:48 | |
Autor: J.F. | |
Imperium kontratakuje | |
Dnia Mon, 10 Jul 2017 06:33:02 -0700 (PDT),
przemek.jedrzejczak@gmail.com napisał(a): Nie mają aktualnie nic co mogłoby sprostać Tesli, tzn jest skrzynia biegów, jest platforma MEB ale nie ma auta :-) Alez Przemku ... pamietasz taka firme jak GM ? Zbankrutowala, a przeciez ma sie w najlepsze. Banktructwo wielkiego pracodawcy sie panstwu nie oplaca, wiec on nie banktruje. Czy raczej - nie upada :-) J. |