Ile lat o wytrzymuje akumulator?

Data: 2011-12-05 08:45:48
Autor: Lewis
Ile lat o wytrzymuje akumulator?
W dniu 2011-12-05 08:41, Jacek pisze:
Napiszcie o własnych doświadczeniach.
U mnie (wszystko w autach benzynowych) wytrzymały:
Magneti marelli - niecałe 5 lat
Jenox - 4 lata
Czeski AKuma - 5 lat

Jacek

- centra plus 74Ah 2.0benzyna jakieś 6-7lat,
- Yuasa 9Ah w motocyklu jakieś 9lat.
- Sznajder 195Ah w deislu 3.2 jakieś 3 lata...

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-12-05 00:49:54
Autor: Czarek Daniluk
On Dec 5, 8:45 am, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
> [...]

- centra plus 74Ah 2.0benzyna jakieś 6-7lat,
- Yuasa 9Ah w motocyklu jakieś 9lat.
- Sznajder 195Ah w deislu 3.2 jakieś 3 lata...

Części do A6 C4 sprzedamhttp://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=399697
Pozdrawiam
Lewis

W obecnym samochodzie - Mondeo MK3 benzyna akumulator fabryczny
Motorcraft wytrzymał dokładnie 5 lat od daty produkcji samochodu :)
W poprzednim Golf MK3 TDI w sumie przez 4 lata wymieniałem 2 razy
akumulator - raz po półtora roku eklsploatacji nie wiem co to było coś
założone przez Niemca, nie oryginał, później Centra Plus wytrzymała
ciut ponad 2 lata, tuż po gwarancji zdechła, dostała zwarcia na
celach ;)
Centra i Motorcraft zachowały się podobnie - jeździło wszystko było
OK, rano podchodzę do samochodu przekręcam kluczyk ok, uruchamiam
rozrusznik - cyk i po akumulatorze ;)
w Golfie pierwszy zaczął ewidentnie gorzej kręcić na starcie i dlatego
został wymieniony na Centrę Plus - której nikomu nie polecam !!

Pozdrawiam !

Ile lat o wytrzymuje akumulator?