Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Ice truckers

Ice truckers

Data: 2010-11-28 19:36:13
Autor: PeJot
Ice truckers
Czołem.

Od czasu do czasu rzucam okiem na programy jak w tytule i kierowany inżynierską ciekawością zastanawiam się, czy te ciężarówki, pracujące normalnie przy -40 stopniach są jakoś specjalnie przystosowane do tych warunków ?

--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-11-28 22:36:49
Autor: Jacek
Ice truckers
Użytkownik "PeJot" <PeJot@o2.pl> napisał w wiadomości news:icu7eu$ira$1news.onet.pl...
Od czasu do czasu rzucam okiem na programy jak w tytule i kierowany inżynierską ciekawością zastanawiam się, czy te ciężarówki, pracujące normalnie przy -40 stopniach są jakoś specjalnie przystosowane do tych warunków ?

w pierwszych odcinkach było cos o tym:
- osłona silnika
- specjalny płyn hamulcowy i hydrauliczny
- osuszacze powietrza do pneumatyki
- wymiana przewodów gumowych na jakiś metal
- ogrzewacze kabin
- nowe opony

Jacek

Data: 2010-11-29 07:14:12
Autor: PeJot
Ice truckers
W dniu 2010-11-28 22:36, Jacek pisze:
Użytkownik "PeJot" <PeJot@o2.pl> napisał w wiadomości
news:icu7eu$ira$1news.onet.pl...
Od czasu do czasu rzucam okiem na programy jak w tytule i kierowany
inżynierską ciekawością zastanawiam się, czy te ciężarówki, pracujące
normalnie przy -40 stopniach sÄ… jakoÅ› specjalnie przystosowane do tych
warunków ?

w pierwszych odcinkach było cos o tym:
- osłona silnika
- specjalny płyn hamulcowy i hydrauliczny
- osuszacze powietrza do pneumatyki
- wymiana przewodów gumowych na jakiś metal
- ogrzewacze kabin
- nowe opony

A co z układem paliwowym i akumulatorami, jakieś ekstra podgrzewanie ?

--
P. Jankisz
O rowerach: http://coogee.republika.pl/pj/pj.html
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2010-11-29 08:38:00
Autor: GR
Ice truckers
Od czasu do czasu rzucam okiem na programy jak w tytule i kierowany
in¿yniersk± ciekawo¶ci± zastanawiam siê, czy te ciê¿arówki, pracuj±ce
normalnie przy -40 stopniach s± jako¶ specjalnie przystosowane do tych
warunków ?

w pierwszych odcinkach by³o cos o tym:
- os³ona silnika
- specjalny p³yn hamulcowy i hydrauliczny
- osuszacze powietrza do pneumatyki
- wymiana przewodów gumowych na jaki¶ metal
- ogrzewacze kabin
- nowe opony

by³a w zesz³ym roku wyprawa Toyotami HDJ na biegun,
go¶cie pisali, ¿e przy minus 30 non-stop, po prostu nie wy³±czasz silnika,
U ruskich przy takich temperaturach spali w samochodach,
najgorsz± rzecz± podobni by³y ³ami±ce siê lusterka, wszelkie plastiki,
zamarzaj±ce uszczelki
pozdr.
Gr

Data: 2010-11-29 14:45:18
Autor: kml
Ice truckers

U¿ytkownik "GR" <grafik(usuntosobie)@mbpress.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4cf35859$0$21008$65785112news.neostrada.pl...

by³a w zesz³ym roku wyprawa Toyotami HDJ na biegun,
go¶cie pisali, ¿e przy minus 30 non-stop, po prostu nie wy³±czasz silnika,
U ruskich przy takich temperaturach spali w samochodach,
najgorsz± rzecz± podobni by³y ³ami±ce siê lusterka, wszelkie plastiki,
zamarzaj±ce uszczelki
pozdr.

Rzuæ no jaki¶ link :) W TopGear pojechali na biegun i to jest jeden z najlepszych odcinków ;)

--
pozdrawiam
kml

Ice truckers

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona