Data: 2009-07-16 09:45:58 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
IGS Landi - serwis - zna ktoś? | |
Kuba (aka cita) wydusił z siebie te słowy:
(...) przy okazji. Czy ktoś wie, czy taka instalacja bierze sygnał z lambdy, czy z emulatora? Pytam, bo - podłączając sie pod ECU silnika .. lambda na benzynie chodzi tak jak trzeba, w pełnym zakresie 0-1V , ale po przełączeniu na gaz sygnał wędruje na 5-10V. Na moje coś nie tak z emulatorem sondy, ale nie wiem czy on tam w ogole jest ;) a jak go nie ma to ki czort? -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI |
|
Data: 2009-07-18 12:08:07 | |
Autor: Pa_blo | |
IGS Landi - serwis - zna ktoś? | |
Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:h3pcvm$pbk$1inews.gazeta.pl...
To dupy nie gazownicy... albo nigdy nie mieli do czynienia z instalacja 3 generacji czy jeszcze coś inszego), dysze też nie podejdą bo muszą być inne i to i tamto .. nawet jesli, to odpowiednia dysza kosztuje 2 zl
1200 z reduktorem, reduktor to jakies 300 zl ps. Z tymi wolnymi obrotami u mnie to wszytsko bym przeżył .. gdyby .. nie gasł. Raz dzien, dwa nie zgasnie ani razu, a później przez tydzien gaśnie na każdym skrzyzowaniu. Moze jednak zmien ta sonde, jesli mieszanka na gazie jest zbyt uboga, to spaliny maja wyzsza temperature i sonda moze swirowac - takie luzne dywagacje. Pozostaje jeszcze czyszczenie rozdzielacza, reduktora i silnikow krokowych. Ustawianie map jesli cos gdzies indziej nie gra jest bez sensu i mozna bardziej popsuc niz naprawic. Sa specjalne urzadzonka do regulowania wolnych obrotow przy instalkach 3 gen ale dedykowane sa dla samochodow z mechanicznymi wtryskami w ktorych IMO uzasadnione jest stosowanie III gen. BTW wez pod uwage, ze za poprawienie instalacji byc moze, tez bedziesz musial polozyc 400-500 zl... Picasso |
|