Hybryda Citi

Data: 2009-06-06 09:01:58
Autor: m1ch4l.j
Hybryda Citi
Witam,
czy ktoś z grupowiczów analizował ustawienia chipa na kartach
hybrydowych Citi? Parę dni temu aktywowałem taką kartę i wczoraj po
raz pierwszy jej użyłem. Na pierwszy ogień poszedł EMPIK - były dwie
próby, obie zakończone niepowodzeniem po około dwóch minutach
oczekiwania. W końcu zapłaciłem kartą mBanku (również hybrydową).
Następnie udałem się do Media Marktu, gdzie karta Citi zadziałała bez
problemów (autoryzacja online). Po powrocie do domu z ciekawości
zadzwoniłem na CitiPhone. Podejrzewałem, że może dwie pierwsze
nieudane próby wynikały z braku pinu offline na karcie. Konsultant
poinformował mnie jednak, że według jego informacji był to problem z
terminalem. Dzisiaj płaciłem w sklepie i nie było żadnych problemów.
Ciekawi mnie jednak, jak ustawiony jest chip na karcie Citi, a
dokładniej czy preferuje autoryzację offline czy online.

Hybryda Citi