Hipoteczny w Millenium - koszty ubezpieczenia nisk iego wkładu

Data: 2009-11-03 20:44:08
Autor: dooh
Hipoteczny w Millenium - koszty ubezpieczenia nisk iego wkładu
Witam

Z uwagi na to że dostałem "pozdrwienia" z millenium mam szybkie pytanie
odnośnie ubezpieczenia niskiego wkładu:

Kredyt we frankach
Obecne zadłuzenie w PLN: 176 000zł
Kursy z dzisiaj: 2,7755 / 2,9518

Ile by musiało być warte mieszkanie żebym nie musiał płacić ubezpieczenia
niskiego wkładu ?

Przypuśćmy że mieszkanie warte jest na rynku ~195 000 zł. Jak obliczyć
stawkę ubezpiecznia w millenium? Z góry dzięki za odpowiedź.

--
by dooh

Data: 2009-11-03 20:00:44
Autor: jk
dooh <dooh@wirtualnapolska.pl> napisał(a):
[...]

Więc tak, 195k x 80% = 156k. 176k - 156k = 20k. 20k x 3% (składka ubezpieczenia na 3 lata) = 600 zł.
Żeby nie było ubezpieczenia NWW mieszkanie musi być warte 220k. 220k x 80% = 176k. Wartość kredytu w stosunku do wartości mieszkania musi być nie większa niż 80%

Data: 2009-11-03 20:52:27
Autor: RobertS
[...]

a od jakiej wartości LTV Mille pobiera ww. ubezpieczenie?

poza tym ta wycena to skąd jest?

RobertS

Hipoteczny w Millenium - koszty ubezpieczenia nisk iego wkładu