Data: 2011-08-02 07:29:14 | |
Autor: AZ | |
Gratka dla tunerow | |
On 2011-08-01, marider <marider_CUT_@go2.pl> wrote:
A nie napalencow ktorzy zakladajac "sportowe" byle jakie koncowki i niekiedy PC3 mysla ze maja po 200km w byle rzezbie sciagnietej do polszy :)No. To akurat dla wiekszych napalencow ktorzy maja jeszcze wiecej kasy. Moga pod lokalna kolumna poszczycic sie ogromna iloscia koni i przed zasnieciem podziwiac wydruk z hamowni powieszony w ramce nad lozkiem. Nigdy nie widzialem glebszego sensu duszenia z moto pinciuset koni i wkladania w to kupe kasy by jezdzic po drogach... Na tor to owszem, ale na drogi? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-08-02 10:12:04 | |
Autor: de Fresz | |
Gratka dla tunerow | |
On 2011-08-02 09:29:14 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said:
Nigdy nie widzialem glebszego sensu duszenia z moto pinciuset koni i No ale przeca ten silnik nie został tak wymuskany na drogi, tylko na tor właśnie. A kupi go ten, kto go kupi, czy to lanser spod kolumny, czy ścigant - sprzedającemu pewnie od żadnego kasa nie będzie śmierdzieć. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-08-02 18:53:44 | |
Autor: marider | |
Gratka dla tunerow | |
W dniu 2011-08-02 10:12, de Fresz pisze:
On 2011-08-02 09:29:14 +0200, AZ <artur.zabronski@gmail.com> said: Dlaczego? jesli ktos gania R1 po torach to to jest naprawde swietny deal wyrwac taki silnik za taka kase zamiast wysylac silnik na rzezbienie do Niemiec czy do Yarta gdzie za "slabsze" cuda na YEC'u placi sie kokosy.. Gogus spod Kolumny nie potrafilby wykorzystac chocby i ze 30% mozliwosci takiego silnika, chyba ze sie tam cos pozmienialo w Stolycy ostatnio. Z ciekawosci zapytalem goscia o wyniki tego silnika z hamowni (przy lepszym rzezbieniu w silniku takie pomiary to podstawa): "On BSB dyno was showing 198bhp at wheel with Motec engine management" (przypomne - koszt przebudowy silnika ok. 50 tys zl ) A u nas? Ludki jezdzace na moto w wiekszosci maja pobozne zyczenia rodem z katalogow ze ich maszynki maja po 200KM, wystarczy przejrzec Allegro zeby sie posmiac ile to "potworow" lata po naszych polskich dziurawych drogach ;) Pierwsze z brzegu padaki (ale z czym do ludzi?): http://tinyurl.com/3uaw46x Z drugiej strony jakiego rzedu hamowane wyniki maja litry z polskiej MMP, ktos wie? Pzdr PS: jak dotrze resztka dodatkow, to wypluje swoje nowe cyferki (bez ingerencji w silnik). -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki |
|
Data: 2011-08-02 19:45:22 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Gratka dla tunerow | |
W dniu 2011-08-02 18:53, marider pisze:
Ale... na jaki tor dokladnie? Na 1/4 mili slabizna, przerobki ma takie ze chyba w Polsce mozesz go wlozyc do SBK co zaweza grupe kupcow w Polsce do 0. Zostaje Nowodwór i amatorskie treningi w Poznaniu. KJ |
|
Data: 2011-08-02 21:42:26 | |
Autor: Kuczu | |
Gratka dla tunerow | |
W dniu 2011-08-02 18:53, marider pisze:
Pzdr I bedziesz dumny z cyferek ? I na ch.. ten lans ? Przeciez sie przed chwila smiales z takich leszczy. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-08-02 20:52:07 | |
Autor: AZ | |
Gratka dla tunerow | |
On 2011-08-02, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:
A Ty w ogole wiesz jak wyglada tytanowy uklad wydechowy na zdjeciach?! -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-08-02 22:55:11 | |
Autor: Kuczu | |
Gratka dla tunerow | |
W dniu 2011-08-02 22:52, AZ pisze:
On 2011-08-02, Kuczu<qczu666@gmail.com> wrote: Hmmm. Na dobrze zrobionym zdjeciu kazdy paszczur wygladac moze jak laska z marzen nastolatka. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-08-03 09:34:54 | |
Autor: Roman Niewiarowski | |
Gratka dla tunerow | |
W dniu 2011-08-02 21:42, Kuczu pisze:
I bedziesz dumny z cyferek ? I na ch.. ten lans ? Przeciez sie przed Moze hamulce tez mu przyjda razem z tjuningowymi czesciami i nastepna babcia przejdzie bez strat ? ;) pozdr newrom -- Estrella - do sprzedania RD07 - doĹźywocie. Cos Jesus he knows me And he knows I'm right |
|
Data: 2011-08-05 01:54:35 | |
Autor: marider | |
Gratka dla tunerow | |
W dniu 2011-08-03 09:34, Roman Niewiarowski pisze:
W dniu 2011-08-02 21:42, Kuczu pisze: Nie-e. Hamulce w R1 sa wiecej niz swietne ale babce sie za bardzo spieszylo chyba na tamten swiat :) Jutro- a wlasciwie juz dzis- ide znowu na Policje wiec moze sie cos wyjasni wiecej w sprawie zwrotu kosztow naprawy, za ktora babka ma zaplacic. Na razie chca negocjowac a prawnika mam dobrego i staremu mocherowi nie popuszcze ;) Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki |
|
Data: 2011-08-02 22:08:22 | |
Autor: Kuczu | |
Gratka dla tunerow | |
W dniu 2011-08-02 18:53, marider pisze:
A u nas? Ludki jezdzace na moto w wiekszosci maja pobozne zyczenia rodem Nie umiesz wyszukiwac na Allegro: http://tinyurl.com/3f5oeow A w tej grupie fajna okazja: http://otomoto.pl/ducati-desmosedici-M2136934.html Skoro w przypadku niektorych motocykli producenci deklaruja moc 200 KM to dlaczego sprzedajacy nie ma sie tym pochwalic ? Bo kazdy ma jechac na hamownie i udowodnic ile ma naprawde na kole ? Ja rozumiem ze niektorych ponosi fantazja ale skad wiesz ze, pomijajac motocykle majace 147 kW w papierach, pozostale nie byly hamowane i nie maja na to kwitu ? Cos mi sie wydaje ze dotknela Cie megalomania. BTW. Po co tuningujesz swoja R1 ? Zeby celniej trafiac staruszki czy jak ? Bo na szybkie wycieczki po Europie to wystarczy 110-130 KM. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-08-02 23:19:49 | |
Autor: marider | |
Gratka dla tunerow | |
W dniu 2011-08-02 22:08, Kuczu pisze:
Nie umiesz wyszukiwac na Allegro: Wpisalem "tylko" 200 KM, mogles wpisac i 300 ;) A w tej grupie fajna okazja: Moze i fajna ale jakos nie widze w Polsce potencjalnego nabywcy, chyba ze do postawienia w salonie sprzedazy BMW, Merca czy innych podobnych jako "choinka". Mysle ze go nawet w Polsce nie ma (podobnie jak pomysl sprzedazy auto/mot stojacych w szczatkach przewaznie za oceanem ktore beda licytowane za pol roku a juz sie zbiera zaliczki i mami naiwnych tanioscia hehe). Skoro w przypadku niektorych motocykli producenci deklaruja moc 200 KM I tam, to co podaja producenci, a to co weryfikuje rzeczywistosc, to 2 rozne rzeczy :) BTW. Po co tuningujesz swoja R1 ? Zeby celniej trafiac staruszki czy jak Ja nie tuninguje, wrzucam przemyslane dodatki ktore ciesza i oko i ucho a czasami jest z tego banan na gebie po krotkiej nawet jezdzie. Cyferki i wykresy z hamowni sa dla mnie sprawdzeniem tego, na ile skuteczne sa poniesione wydatki oraz co poprawiaja lub psuja. I tyle :) Moglbym Ci odbic pileczke pytajac po co rzezbisz w H-D i innych czopkach? Przeciez ani Ty ani ja Kolumny czy toru u siebie nie mamy, a legendy to w bajkach ino ;))) Pzdr PS. sprawa z babcia w toku i idzie do przodu odkad wsiadl na nia prokurator, sprzet poki co poskladany jest "na odwal" ale jezdzi dobrze, gorzej wyglada ;)) -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki |
|
Data: 2011-08-02 23:30:52 | |
Autor: Kuczu | |
Gratka dla tunerow | |
W dniu 2011-08-02 23:19, marider pisze:
Moze i fajna ale jakos nie widze w Polsce potencjalnego nabywcy, chyba A kto bogatemu zabroni ? Skoro kogos stac i ma kaprysa to dlaczego by nie ? Skoro w przypadku niektorych motocykli producenci deklaruja moc 200 KM Ale bo co ? Znaczy producent sie nie zna ? Gwarantuje Ci ze ten sam motocykl na dwoch roznych hamowniach osiagnie dwa rozne wyniki. Zreszta producent podaje moc silnika a nie moc na kole. I na dodatek podaja moc max z RamAir. Zreszta nie w mocy magia a w umiejetnosciach. No ale skoro ktos kupil sobie motocykl z wpisanymi w papierach 147 kW to dlaczego masz go dolowac ze tyle nie ma skoro ma ?
A co to jesli nie "tuning" ? Ozdobing ? Cyferki i wykresy z hamowni sa dla mnie sprawdzeniem tego, na ile skuteczne sa Ale po co ? I tak nie umiesz jezdzic na tyle aby to wykorzystac. I dlaczego uwazasz ze Tobie wolno a innym nie ? Moglbym Ci odbic pileczke pytajac po co rzezbisz w H-D i innych czopkach? W innych nie rzezbie. Rzezbie w swoim, bo lubie, umiem i mnie stac. Ale nie twierdze ze tylko ja umiem a inni to buraki. A Ty tak twierdzisz. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X |
|
Data: 2011-08-05 01:50:36 | |
Autor: marider | |
Gratka dla tunerow | |
W dniu 2011-08-02 23:30, Kuczu pisze:
Ale bo co ? Znaczy producent sie nie zna ? Gwarantuje Ci ze ten sam w/w to wiadoma sprawa, ale te wszystkie papierowe kunie to dobry lep na nabywcow. Tez sie usmialem z "moich" obiecywanych 182KM i 115Nm jak zobaczylem prawdziwe wyniki na hamowni. Ale taka juz rola marketingu zeby kit wcisnac i sprzedac ;) No ale skoro ktos kupil sobie motocykl z wpisanymi w papierach 147 kW to dlaczego Udowodnij ;] A co to jesli nie "tuning" ? Ozdobing ? Hmmm, raczej customizing ;> Ale po co ? I tak nie umiesz jezdzic na tyle aby to wykorzystac. "bo lubie, umiem i mnie stac" :) I dlaczego uwazasz ze Tobie wolno a innym nie ? Alez nikomu nie zabraniam, moga sobie nawet kwasem polac moto i zrobic zgnitego ratbike z GoldWinga jak sie podoba ;) Efekt jest fajny, jak jest przemyslany i nie konczy sie wrzuceniem byle czego i byle jak do moto. Ale nie twierdze ze tylko ja umiem a inni to buraki. A Ty tak twierdzisz. Nie, jest kilka osob w Polszy ktore to robia na wieksza skale i z wieksza skarbonka niz moja. Tyle ze nikt nie pisze ze ma wyssane z palca 200KM w swoich wydumkach po wstawieniu byle jakich koncowek wydechu. Tak z innej beczki troche: Obecnie bodajze najmocniejszy torowy potwor: "We took the BMW S1000RR to the dyno after having the rev restriction taken off with the 600 mile service. The end result was over 182hp on a Superflow Dynomoter with 89 octane pump gas." I wiecej szczegolow technicznych dla ciekawskich jest tutaj: http://tinyurl.com/y5pmask plus artykul wart przeczytania tutaj: http://tinyurl.com/3zs642o Pzdr -- marider Wsciekla Rn22 + dodatki |
|
Data: 2011-08-05 08:04:54 | |
Autor: AZ | |
Gratka dla tunerow | |
On 2011-08-04, marider <marider_CUT_@go2.pl> wrote:
Ale rozumiesz co napisal Kuczu? Ty sie jarasz RWHP, producent natomiastAle bo co ? Znaczy producent sie nie zna ? Gwarantuje Ci ze ten sam podaje moc na silniku, bez pomp, bez alternatora, z RamAir i pewnie sie zgadza. Hint: moc na SILNIKU. No i co z tego? -- Artur ZZR 1200 |
|