Getin & dwa dni modernizacji

Data: 2009-06-06 07:05:46
Autor: JanKo
Getin & dwa dni modernizacji
Agent Valdi.Pavlack nadaje:

Pytanie może trochę lamerskie, ale czy ktoś może mi w prosty sposób
wyjaśnić co getin (informatycy getinu) będą dłubać w systemie przez
ponad dwa dni? W wyniku ich prac nie ma możliwości zalogowania się na
swoje konto od dzisiaj (od godziny 18) aż do 23:30 w niedziele... :O

Nic. Od piątku do niedzieli trwa weekend a informatycy przychodzą do pracy w poniedziałek. Po prostu trzeba odłączyć chwilowo serwer bo panie sprzataczki potrzebują gniazdko dla czajnika. Nie wiem o co to halo, eliksir co tydzień leży z tego samego powodu i nikt się nie burzy? ;-)

Data: 2009-06-06 09:51:00
Autor: Valdi.Pavlack
Getin & dwa dni modernizacji
"JanKo" news:h0ctf1$l54$2inews.gazeta.pl

Nie wiem o co to halo,
eliksir co tydzień leży z tego samego powodu i nikt się nie burzy? ;-)

O eliksirze się słowem nie odzywam, ale jest coś takiego jak przelewy
wewnętrzne itp., które nawet w weekend od czasu do czasu trzeba zrobić.

Pocieszam się tym, że nie jestem uwiązany tylko do jednego banku bo było
niewesoło.

Getin & dwa dni modernizacji