Data: 2009-10-19 19:01:01 | |
Autor: Szymon | |
Getin VISA i reklamacja do pół roku | |
Niedawno miałem okazję złożyć reklamację dotyczącą nienależnego pobrania odsetek na karcie Getina. Na infolinii od ręki powiedzieli, że to wina banku (spłata całości w GP), jednak po złożeniu pisemnej reklamacji dowiedziałem się, iż Bank, w wyniku wewnętrznych procedur, ma czas do 180 dni na jej rozpatrzenie.
Nieźle... wkrótce minie miesiąc i na razie ani widu ani słychu... Dodam, że kwota naliczonych % liczona w setkach złotych... -- Pozdrawiam Szymon |
|
Data: 2009-10-19 20:20:57 | |
Autor: MarekZ | |
Getin VISA i reklamacja do pół roku | |
Użytkownik "Szymon" <xxx@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hbi5ut$6oj$1@news.dialog.net.pl...
Niedawno miałem okazję złożyć reklamację dotyczącą nienależnego pobrania odsetek na karcie Getina. Na infolinii od ręki powiedzieli, że to wina banku (spłata całości w GP), jednak po złożeniu pisemnej reklamacji dowiedziałem się, iż Bank, w wyniku wewnętrznych procedur, ma czas do 180 dni na jej rozpatrzenie. U mnie reklamację dotyczącą około 50 zł rozpatrują już ponad miesiąc. Wina także ewidentnie po stronie banku. Standardy reklamacyjne - żenada. |
|
Data: 2009-10-20 07:19:39 | |
Autor: xbartx | |
Getin VISA i reklamacja do pół roku | |
Dnia Mon, 19 Oct 2009 20:20:57 +0200, MarekZ napisaĹ(a):
U mnie reklamacjÄ dotyczÄ cÄ okoĹo 50 zĹ rozpatrujÄ juĹź ponad miesiÄ c. Jak i wiÄkszoĹÄ banku, Ĺźeby nie powiedzieÄ caĹego banku ;) -- xbartx |
|
Data: 2009-10-20 22:38:49 | |
Autor: Zdenio | |
Getin VISA i reklamacja do pół roku | |
Użytkownik "Szymon" <xxx@o2.pl> napisał w wiadomości news:hbi5ut$6oj$1news.dialog.net.pl... Niedawno miałem okazję złożyć reklamację dotyczącą nienależnego pobrania odsetek na karcie Getina. Na infolinii od ręki powiedzieli, że to wina banku (spłata całości w GP), jednak po złożeniu pisemnej reklamacji dowiedziałem się, iż Bank, w wyniku wewnętrznych procedur, ma czas do 180 dni na jej rozpatrzenie. mojej znajomej PKO S.A. reklamacje na 17 złotych rozpatrywało ok 4-5 miesiecy. dzwonic i dopytujac sie co miesiac co sie dzieje z reklamacja |