Data: 2011-11-22 15:10:59 | |
Autor: Artur Tomczyk | |
Gazniki w moto z ram/srad itp a nadcisnienie | |
Wie ktos czy gazniki w motongach z doladowaniem dynamicznym (jak to piknie w folderach nazywaja) - np cebra 600 F4, sa jakos specjalnie projektowane do pracy z nadcisnieniem (vide gazniki pod doladowanie), czy po prostu robi sie wtedy ubozsza mieszanka i tyle w temacie?
pozdrawiam Artur |
|
Data: 2011-11-22 14:26:48 | |
Autor: AZ | |
Gazniki w moto z ram/srad itp a nadcisnienie | |
On 2011-11-22, Artur Tomczyk <atatur@o-dwa.pl> wrote:
Wie ktos czy gazniki w motongach z doladowaniem dynamicznym (jak to piknie w folderach nazywaja) - np cebra 600 F4, sa jakos specjalnie projektowane do pracy z nadcisnieniem (vide gazniki pod doladowanie), czy po prostu robi sie wtedy ubozsza mieszanka i tyle w temacie?Wiem tylko jak to jest w Kawasaki. W motocyklach bez tych ficzerow wyrownanie cisnien w komorach plywakowych idzie sobie na glebe, przy ram-air jest to wyprowadzone w doloty powietrza na masce. Czyli wieksza predkosc -> wiecej powietrza w dolocie ale tez wieksze cisnienie w komorach plywakowych przez te dodatkowe rurki wyciagniete na przod. Tutaj to widac: http://www.maxsalvage.com/media/25/a207920130db3622521259_m.JPG Tam na srodku dodatkowo jest filterek siatkowy ktory raz na jakis czas warto przedmuchac. -- Artur ZZR 1200 |
|