Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Gazniki w moto z ram/srad itp a nadcisnienie

Gazniki w moto z ram/srad itp a nadcisnienie

Data: 2011-11-22 15:10:59
Autor: Artur Tomczyk
Gazniki w moto z ram/srad itp a nadcisnienie
Wie ktos czy gazniki w motongach z doladowaniem dynamicznym (jak to piknie w folderach nazywaja) - np cebra 600 F4, sa jakos specjalnie projektowane do pracy z nadcisnieniem (vide gazniki pod doladowanie), czy po prostu robi sie wtedy ubozsza mieszanka i tyle w temacie?

pozdrawiam
Artur

Data: 2011-11-22 14:26:48
Autor: AZ
Gazniki w moto z ram/srad itp a nadcisnienie
On 2011-11-22, Artur Tomczyk <atatur@o-dwa.pl> wrote:
Wie ktos czy gazniki w motongach z doladowaniem dynamicznym (jak to piknie w folderach nazywaja) - np cebra 600 F4, sa jakos specjalnie projektowane do pracy z nadcisnieniem (vide gazniki pod doladowanie), czy po prostu robi sie wtedy ubozsza mieszanka i tyle w temacie?

Wiem tylko jak to jest w Kawasaki. W motocyklach bez tych ficzerow
wyrownanie cisnien w komorach plywakowych idzie sobie na glebe, przy
ram-air jest to wyprowadzone w doloty powietrza na masce. Czyli wieksza
predkosc -> wiecej powietrza w dolocie ale tez wieksze cisnienie w
komorach plywakowych przez te dodatkowe rurki wyciagniete na przod.

Tutaj to widac:
http://www.maxsalvage.com/media/25/a207920130db3622521259_m.JPG

Tam na srodku dodatkowo jest filterek siatkowy ktory raz na jakis czas
warto przedmuchac.

--
Artur
ZZR 1200

Gazniki w moto z ram/srad itp a nadcisnienie

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona