Gazeta vs Lech, runda 122

Data: 2011-01-28 17:54:24
Autor: Fidelio
Gazeta vs Lech, runda 122

Użytkownik "Rafał Wiśniewski" <rafalson@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ihtqeb$g8r$1news.onet.pl...
http://wyborcza.pl/1,75248,9016888,Pierwszy_kibol_RP.html

Pierwszy kibol RP
Marcin Kącki, Piotr Żytnicki2011-01-28, ostatnia aktualizacja 2011-01-28 07:29

Ciekawe co Lech z tym zrobi, nie zdziwię się jak nic.

Data: 2011-01-30 10:52:49
Autor: Aman
Gazeta vs Lech, runda 122
Ciekawe co Lech z tym zrobi, nie zdziwię się jak nic.

muszą coś z tym zrobić, bo taka akcje moze bardzo zaszkodzic i to nie tylko Lechowi. Okazjonalny kibic po przeczytaniu takiego tekstu nie zabierze swojej rodziny na mecz ani w Poznaniu ani w Warszawie ani gdziekolwiek indziej , bo dojdzie do wniosku ze na stadionach w Polsce dalej rzadzi prawo pięsci. Tym bardziej , że taki okazjonalny kibic mial okazje tez w ostatnich tygodniach czytac o porachunkach w Krakowie....

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-01-30 21:03:42
Autor: Fidelio
Gazeta vs Lech, runda 122
[...]

Oczywiście medialnie już to potępili, ale czy jakieś faktyczne działania i realne zmiany za tym pójdą to wątpię.

Data: 2011-01-30 22:09:44
Autor: Sklavin
Gazeta vs Lech, runda 122

Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihusc2$e0p$1@news.onet.pl...

Ciekawe co Lech z tym zrobi, nie zdziwię się jak nic.

Też mnie to ciekawi. Czy pokażą cojones i pójdą w ślady Zarządu Legii czy też (co bardziej prawdopodobne IMO) przeczekają aż sie rozejdzie po kościach.

Data: 2011-01-30 22:13:40
Autor: Cavallino
Gazeta vs Lech, runda 122
Użytkownik "Sklavin" <sklawin.w@_gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ii4k2q$n3t$1inews.gazeta.pl...

[...]

Obstawiam to drugie.
O ile oczywiście WL sama nie zechce czasowo wycofać Litara z pierwszej linii - bo to też jest rozwiązanie możliwe.

Data: 2011-01-30 23:08:54
Autor: grzeda
Gazeta vs Lech, runda 122
W dniu 2011-01-30 22:09, Sklavin pisze:

[...]

Zarzad Legii jest raczej kapitalnym przykladem, ze nie warto walczyc z kibicami. Pewnie, ze kibice tez nie postawili na swoim (ITI spierdalaj), ale de facto to Legia majac perspektywe pustawego stadionu odpuscila.

pozdr
PG

Data: 2011-01-31 09:26:48
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Gazeta vs Lech, runda 122
Pewna osoba, czyli grzeda
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Odpuściła?
W jaki sposób?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-01-31 09:50:51
Autor: Cavallino
Gazeta vs Lech, runda 122
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <kihltd@gmail.com> napisał w wiadomości news:

[...]

No weź nie żartuj.
A kto się grzecznie przeprosił z kibolami i zlikwidował dla nich wydane zakazy stadionowe?

Data: 2011-01-31 09:54:03
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Gazeta vs Lech, runda 122
Pewna osoba, czyli Cavallino
[...]

Nie żartuję; nie śledziłem tematu do końca
i byłem ciekaw w jaki sposób pękli.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-01-31 10:11:00
Autor: Cavallino
Gazeta vs Lech, runda 122
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <kihltd@gmail.com> napisał w wiadomości news:4d4678ce$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No właśnie w taki.
Obie strony wycofały się ze swoich pozycji i wróciły na pozycje wyjściowe.
Zresztą tuż po rozpoczęciu draki kibolom dokładnie o to chodziło, więc spokojnie można uznać iż wygrali.

Data: 2011-01-31 17:39:24
Autor: grzeda
Gazeta vs Lech, runda 122
W dniu 2011-01-31 09:26, Henryk "Plumski" Plumowski pisze:
[...]

Odpuscila pomysl 30 tysiecy "malyszow" z trabkami (ta opowiastka z pelnym magazynem tego gowna jest prawdziwa?) na kazdym meczu.

pozdr
PG

Data: 2011-01-31 17:59:56
Autor: yamma
Gazeta vs Lech, runda 122
grzeda wrote:
[...]

Nic nie odpuściła. Po prostu zebrała się pewna grupa kibiców, która zaczęła mocno lobbować zarówno po jednej jak i po drugiej stronie za rozwiązaniem konfliktu. ITI nic nie musiało odpuszczać, bo zainteresowanie nowym stadionem wśród warszawiaków było ogromne i gdyby pewni ludzie zwłaszcza po stronie SKLW nie zmiękli to istniało niebezpieczeństwo, że zostaną na peronie a pociąg im odjedzie. Zresztą ta grupa "lobbystów" rekrutowała się w większości z grona przeciwników ITI. Konflikt się zakończył bo obydwie strony odpuściły - wystarczy poczytać treść porozumienia aby dojść do wniosku, że tak właściwie to żadna strona nic dla siebie nie wygrała. W Lechu taki scenariusz jest raczej niemożliwy choćby z tego powodu, że nigdy tam nie było i raczej nie będzie konfliktu pomiędzy klubem a "najważniejszymi". Ja to się zastanawiam czy tam w ogóle są ludzie, którzy potrafiliby postawić dobro klubu ponad własne interesy i uprzedzenia - biorąc pod uwagę to jak łatwo doszło do fuzji z Amicą to raczej wątpię.
yamma

Data: 2011-02-05 20:49:02
Autor: Koriat
Gazeta vs Lech, runda 122
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:ii6pr1$aun$1inews.gazeta.pl...
[...]
[...]
Nie obserwowałem tej fuzji, ale akurat wpuszczenie do klubu kogoś z zewnątrz zawsze odbywa się kosztem dotychczasowych władz. Tak było, gdy Cupiał wchodził do Wisły i Filipiak do Cracovii. Można dużo zarzucić ówczesnym władzom Wisły i Cracovii, ale nie to, że postawiły swój interes ponad interes klubu. Gdyby uparcie trzymali się stołków to jeszcze przez kilka lat kluby mogły wegetować, a oni razem z nimi ugrywając coś dla siebie na boku. Wpuszczając zewnętrznego inwestora zmarginalizowali siebie. Pewnie tego nie chcieli, ale nie mogli się z tym nie liczyć. Wydaje mi się, że z kibicami Lecha (tymi, którzy mieli coś do powiedzenia w poprzednim rozdaniu) jest podobnie. Nie powiedziałbym, że trzymali się stołków za wszelką cenę.
pozdrawiam
Koriat

Data: 2011-02-01 09:29:46
Autor: Aman
Gazeta vs Lech, runda 122
Też mnie to ciekawi. Czy pokażą cojones i pójdą w ślady Zarządu Legii czy też (co bardziej prawdopodobne IMO) przeczekają aż sie rozejdzie po kościach.

Ale Legia przecież cofneła nawet zakaz Staruchowi , ktory zaintonowal przyspiewke na Wejcherta. Tylko  został teraz skazany przez sąd na ogolnopolski zakaz stadionowy , ale na razie sie odwolal ,a jezeli nic to nie da to, oczywiscie rowniez Legia bedzie musiala respektowac wyrok sadu.Na dzien dzisiejszy moze on wchodzi na Legie

Pozdrawiam

Aman

Gazeta vs Lech, runda 122