Data: 2011-03-28 20:39:19 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
GPZ 500 i shimmy | |
W dniu 2011-03-28 20:07, Sta$ pisze:
Spotkaliscie sie z takim zjawiskiem w tak slabym i ciezkim jak na te osiagi Jak zlozyles dobrze to co rozlozyles to zacznij moze standardowo od sprawdzenia lozysk glowki ramy? KJ |
|
Data: 2011-03-28 23:31:44 | |
Autor: Sta$ | |
GPZ 500 i shimmy | |
Jak zlozyles dobrze to co rozlozyles to zacznij moze standardowo od sprawdzenia lozysk glowki ramy? Podstawową metodą czyli proba poruszenia widelca przod/tyl nie wyczulem luzu, jednak pojde tym tropem i moze dokrecenie polek pomoze (oczywiscie tak zeby nie zrobic ciernego amortyzatora skretu jak w junaku ;) -- Pozdrawiam Sta$ GPZ500Sysunia Tatowa SR500 |
|
Data: 2011-03-29 13:04:26 | |
Autor: Hinek | |
GPZ 500 i shimmy | |
Użytkownik "Sta$" <skagger@op.pl> napisał
Dokrecenie polek nie ma wplywu na opory ruchu w lozyskach glowki ramy. Generalnie - szukaj luzow z przodu i sprawdz czy opona nie jest pozabkowana. Pozdr -- Hinek |
|