Data: 2010-11-30 02:07:33 | |
Autor: animka | |
FreecoNet | |
Tlenofon został przeniesiony do FreecoNet. No i teraz są problemy. W tym FreecoNet mają jakieś oszukańcze liczniki co to naliczaja już od samego wybrania numeru, od czasu oczekiwania na połączenie. Takich połaczeń w bilingu mam multum i jeszcze na dodatek za to płacę. Od "grosika" do "grosika" jakaś sumka zawsze się FreecoNetowi od każdego użytkownina uzbiera. Podobno oddali ten problem do działu technicznego (moja reklamacja, chociaż za faktury zapłaciłam), ale odzewu żadnego i żadnej poprawy nie ma. Dalej to samo. Dzwonię np. do kogoś czy do administracji gdzie nie ma sekretarki automatycznej, czekam na połączenie (nieraz nikt słuchawki nie odbierze), a licznik nabija. W Tlenofonie takich "numerów: nie było, no i jestem bardzo rozgoryczona. Co mam zrobić jak nie chcę zrezygnować z usługi, z której korzystam już parę lat?
-- animka |
|
Data: 2010-11-29 21:46:36 | |
Autor: witek | |
FreecoNet | |
On 11/29/2010 7:07 PM, animka wrote:
Co mam zrobić jak nie chcę zrezygnować z usługi, z której korzystam już nie rezygnuj. |
|
Data: 2010-11-30 08:26:29 | |
Autor: Henry(k) | |
FreecoNet | |
Dnia Tue, 30 Nov 2010 02:07:33 +0100, animka napisa³(a):
Podobno oddali ten problem do dzia³u technicznego (moja reklamacja, chocia¿ za faktury zap³aci³am), ale odzewu ¿adnego i ¿adnej poprawy nie ma. Dalej to samo. Po co p³acisz? Jakby co miesi±c musieli wynajdywaæ te b³êdne po³±czenia i je korygowaæ, to szybko by siê nauczyli co zrobiæ ¿eby nie trafia³y na fakturê. A tak polecia³ tylko e-mail do dzia³u rozliczeñ, z niego do dzia³u bilingu, z niego do central... A centrale VoIPowe s± tak skomplikowane ¿e nikomu siê nie bêdzie chcia³o ruszaæ konfiguracji... Henry |
|
Data: 2010-11-30 13:33:12 | |
Autor: animka | |
FreecoNet | |
W dniu 2010-11-30 08:26, Henry(k) pisze:
Dnia Tue, 30 Nov 2010 02:07:33 +0100, animka napisał(a): Jakbym nie zapłaciła za fakturę to poniosłabym konsekwencje. Poza tym musiałabym się już pożegnać z tą telefonią. -- animka |
|
Data: 2010-11-30 09:07:15 | |
Autor: Ludek Vasta | |
FreecoNet | |
On 30/11/2010 02:07, animka wrote:
Tlenofon zosta³ przeniesiony do FreecoNet. No i teraz s± problemy. W tym Jestem w Freeconet od 2008 r., a taka sytuacja nigdy nie mia³a miejsce. Wczoraj te¿ dzwoni³em i kilka razy mia³em zajête. Teraz sprawdzi³em w panelu Freeconet, naliczy³ tylko te naprawdê zrealizowane po³±czenia. Ludek |
|
Data: 2010-11-30 13:30:33 | |
Autor: animka | |
FreecoNet | |
W dniu 2010-11-30 09:07, Ludek Vasta pisze:
On 30/11/2010 02:07, animka wrote: Ale ja jestem przeniesiona z Tlenofonu. Tlenofon przenosił wszystko do Freeconet. Nie będę Ci udawadniała (wklejała) danych. Ktoś nie ma sekretarki automatycznej, czekam na połączenie np. ze 2 minuty, ktoś nie odbiera, rozłączam sie,a licznik policzył od czasu wybrania numeru do "położenia słuchawki". -- animka |
|
Data: 2010-11-30 17:46:51 | |
Autor: Kotlet | |
FreecoNet | |
W dniu 2010-11-30 13:30, animka pisze:
W dniu 2010-11-30 09:07, Ludek Vasta pisze: moze nie ma sekretarki ale ma centralke ktora odbiera przelacza pod wewnetrzny numer i daje sygnal oczekiwania ? -- http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl/ http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/ http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/ |
|
Data: 2010-11-30 23:19:22 | |
Autor: Smok Eustachy | |
FreecoNet | |
Dnia Tue, 30 Nov 2010 17:46:51 +0100, Kotlet napisał(a):
/../ Ale ja jestem przeniesiona z Tlenofonu. Tlenofon przenosił wszystko domoze nie ma sekretarki ale ma centralke ktora odbiera przelacza pod Ale świnie. Trzaby sprawdzić z innego numeru. |
|
Data: 2010-12-03 14:34:37 | |
Autor: animka | |
FreecoNet | |
W dniu 2010-12-01 00:19, Smok Eustachy pisze:
Dnia Tue, 30 Nov 2010 17:46:51 +0100, Kotlet napisał(a): W Tlenofonie nie było czegos takiego. Naliczania za niepołączone-oczekiwanie na połaczenie. Można jeszcze było sobie sprawdzić wykres połączenia (także czy odebrane, czy nie), a we FreeConet to jakaś lipa! -- animka |
|
Data: 2010-12-03 20:36:26 | |
Autor: gacek | |
FreecoNet | |
On 2010-12-03 14:34, animka wrote:
W Tlenofonie nie było czegos takiego. Naliczania za Przestań jęczeć i zajmij się sprawą "w realu". Wyślij reklamację na piśmie, po mailu czy telefonie nikt palcem nie kiwnie. Nie wiem czy są podstawy żądania zwrotu kosztu poleconego. gacek |
|
Data: 2010-12-01 05:55:44 | |
Autor: FreecoNet | |
FreecoNet | |
On 30 Lis, 02:07, animka <ani...@to.nie.ja.wp.pl> wrote:
Tlenofon zosta³ przeniesiony do FreecoNet. No i teraz s± problemy. W tym Na platformie FreecoNet rozmowa naliczana jest dopiero z momentem nawi±zania po³±czenia (w ¿adnym wypadku nie w trakcie oczekiwania). Dotyczy to zarówno oferty natywnej jak i Tlenofon (z której korzystaj± przeniesieni u¿ytkownicy). Jak napisa³ jeden z uczestników dyskusji mo¿liwe, ¿e pod wybranym numerem zg³asza siê centrala telefoniczna i daje sygna³ oczekiwania. Wtedy po³±czenie naturalnie jest naliczane poniewa¿ de facto zosta³o odebrane. Prosimy o podanie numeru zg³oszenia, który zosta³ Pani odes³any w odpowiedzi na przes³anego maila. Sprawdzimy i przeanalizujemy sprawê, gdy¿ opisana sytuacja nie jest mo¿liwa. Pozdrawiamy, Zespó³ FreecoNet |
|
Data: 2010-12-03 20:38:04 | |
Autor: gacek | |
FreecoNet | |
On 2010-11-30 02:07, animka wrote:
Co mam zrobić jak nie chcę No właśnie. Mam podobnie. Chleb razowy z pobliskiej piekarni tyle czasu kosztował 2.20, a teraz 2.60. Co mam zrobić, żeby nie rezygnować z ceny 2.20? gacek |
|
Data: 2010-12-03 14:06:53 | |
Autor: witek | |
FreecoNet | |
On 12/3/2010 1:38 PM, gacek wrote:
On 2010-11-30 02:07, animka wrote:przerzuć się na chleb o mniejszej wadze. moze nawet wyjsc taniej niz 2.20 jak nie ma, to na bułki. |
|