Data: 2012-10-19 08:57:32 | |
Autor: Geronimo | |
Fraud na karcie Multibank | |
Cześć,
Przedwczoraj miałem niewątpliwy brak przyjemności dostania od Multi SMSa o zablokowaniu operacji, a następnie mejla z prośbą o kontakt. Ktoś sobie pofolgował moją kartą kredytową w Kalifornii (Target Freemont)... Na szczęście bank zablokował 6. z rzędu transakcję w tym samym sklepie w przeciągu paru minut... Karta praktycznie nieużywana od >6 miesięcy. Możliwości skopiowania były: w marcu na lotnisku Malpensa (automat do kupowania biletów kolejowych), w październiku 2011 na Krecie. Poza tymi przypadkami karta nie była używana (a w bankomacie nigdy). Nieprzyjemność dodatkowa to koszty połączenia z bankiem, bo jestem za granicą :( Karta zablokowana, reklamacja zgłoszona, ale oczywiście zgodnie z umową z organizacją Visa czas obsługi reklamacji do 90, a w szczególnych przypadkach do 180 dni :( Jakieś rady z Waszej strony? O postępach będę dawał znać. Pozdrawiam, G. |
|
Data: 2012-10-19 13:31:32 | |
Autor: witek | |
Fraud na karcie Multibank | |
Geronimo wrote:
Jakieś rady z Waszej strony? czekac |
|
Data: 2012-10-19 21:43:19 | |
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa) | |
Fraud na karcie Multibank | |
Dnia Fri, 19 Oct 2012 13:31:32 -0500, witek napisał(a):
Geronimo wrote: transakcje internetowe przez SW Global LLC Visa reklamację rozstrzyngnęła w ciągu 5 dni roboczych -- Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia Krzysztof 'kw1618' z Warszawy http://foto.3mam.net/Modlin/index.php |
|
Data: 2012-10-21 08:42:07 | |
Autor: xbartx | |
Fraud na karcie Multibank | |
Dnia Fri, 19 Oct 2012 08:57:32 -0700, Geronimo napisaĹ(a):
Karta zablokowana, reklamacja zgĹoszona, ale oczywiĹcie zgodnie z umowÄ Skoro sami zablokowali, to raczej nic Ci wielkiego nie grozi i musisz poczekaÄ na rozpatrzenie reklamacji. -- xbartx |