Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy

Data: 2010-12-12 16:41:24
Autor: Jacek
Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy
Użytkownik "PawelC" <pablo34CUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:4d04c6c8$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
I teraz taka mysl - probowac isc na wojne, podpierajac sie wlasnie tym, ze znak byl zwyczajnie zasypany(tym bardziej ze przeciez, jest tam cale centrum sluzb porzadkowych), wygral ktos taka sprawe?

bez szans.
tak samo jak kolizja aut spowodana nieświadomoą zmianą pasa, gdy te są zaśnieżone i niewodoczne.
Znak jest, więc obowiązuje. A że go nie widzisz to Twój problem a nie sędziego. Łopata, szmatka i piła do drewna powinan być obowiązkowym wyposażeniem pojazdu :)

Jacek

Data: 2010-12-12 16:45:12
Autor: J.F.
Fotoradar i zaœnieżony znak drogowy
On Sun, 12 Dec 2010 16:41:24 +0100,  Jacek wrote:
[...]

Spokojnie panowie, spokojnie - jest jeszcze instytucja apelacji w
naszym kraju. Ciekaw jestem co wyzsza instancja na takie uzasadnienie
powie.

Tylko trzeba miec odpowiednie dowody .. choc w sumie to moze i nie
trzeba, zalezy co sad w uzasadnieniu napisze.

J.

Data: 2010-12-12 16:53:11
Autor: Jacek
Fotoradar i za?nieżony znak drogowy
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5dr9g651rqnsi8vh1o7dtepn8luuhcchld4ax.com...

[...]

sąd mówi zawsze tak samo. Skoro w papierach jest znak, więc obowiązuje.
To zadaniem kierowcy jest jechać na tyle wolno żeby go zauważyć.
Nie tak dawno ktoś tu sie sądził, bo złomiarze zabrali ograniczenie prędkości przed fr.
I nic nie wskurał, bo nikt nie zgłosił braku znaku do odpowiednich służb.
Nieobecny znak też obowiązuje, taki paradoks.

Jacek

Data: 2010-12-12 17:02:01
Autor: BearBag
Fotoradar i za?nieżony znak drogowy
ale bzdury wypisujecie i jeszcze pewnie nieswiadomi w to wierzą. Znak musi być widoczny i to z odpowiedniej odległosci, a jeśli ktoś
przegrał taką sprawę to nie mam pojęcia jak on się bronił bo to prawie
wprost z przepisów wynika.
Nie tak dawno ktoś tu sie sądził, bo złomiarze zabrali ograniczenie prędkości przed fr.
I nic nie wskurał, bo nikt nie zgłosił braku znaku do odpowiednich służb.
Nieobecny znak też obowiązuje, taki paradoks.

tak, może jeszcze płacić trzeba mandaty z znaki ktore są w planach i w
papierach ale jeszcze nie zdażyli ich postawić? Ludzie pomyślcie trochę.

Pozdrawia BearBag...

Data: 2010-12-12 17:25:29
Autor: Jotte
Fotoradar i za?nieżony znak drogowy
Użytkownik "BearBag" <boxtomka@o2.pl> napisał w wiadomości news:ng5lp64n7zn4$.1cy4sc36i98mr.dlg40tude.net...

nie mam pojęcia
Właśnie...

--
Jotte

Data: 2010-12-12 21:21:12
Autor: Kazimierz Uromski
On 12.12.2010 16:53, Jacek wrote:

[...]
I nic nie !_wskÓÓrał_!, bo nikt nie zgłosił braku znaku do odpowiednich służb.
Nieobecny znak też obowiązuje, taki paradoks.

Hmm...
Ale przecież jeśli kierującego pojazdem obowiązują _tylko_ ograniczenia prędkości* umieszczone po prawej lub nad jego pasem ruchu to na jakiej postawie takowy kierujący - nie uświadczywszy w tych lokalizacjach znaku - miałby otrzymać mandat?

Domyślam się, że powyższa wypowiedź bazuje na doświadczeniach, staram się działać przyszłościowo.
Opisane postępowanie pasuje mocno do terenu zabudowanego, wyśmiewanego w Misiu - tyle że to była nieco inna epoka...

*-pomijając ograniczenia "domyślne" pokroju 90km/h

Data: 2010-12-12 22:01:50
Autor: MadMan
Dnia Sun, 12 Dec 2010 16:53:11 +0100, Jacek napisał(a):

Nie tak dawno ktoś tu sie sądził, bo złomiarze zabrali ograniczenie prędkości przed fr.
I nic nie wskurał, bo nikt nie zgłosił braku znaku do odpowiednich służb.

A kto miał wiedzieć i zgłosić że danego znaku nie ma?

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-12-13 08:56:45
Autor: Massai
Jacek wrote:

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w
wiadomości news:o02akx44p8d9.dlgrower.power.pl...

słup został

Znaki bywają montowane także np. na słupach latarni.
To co, dzwonić do służb że ktos ukradł 200 znaków z Grójeckiej?

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-13 11:18:38
Autor: Uncle Pete
Fotoradar i za?nieżony znak drogowy
Znaki bywają montowane także np. na słupach latarni.
To co, dzwonić do służb że ktos ukradł 200 znaków z Grójeckiej?

Wow, a na Grójeckiej jest aż 200 słupów bez znaków?

Piotr

Data: 2010-12-13 10:54:07
Autor: Massai
Uncle Pete wrote:

> Znaki bywają montowane także np. na słupach latarni.
> To co, dzwonić do służb że ktos ukradł 200 znaków z Grójeckiej?
> Wow, a na Grójeckiej jest aż 200 słupów bez znaków?

Piotr

Latarni się ze 200 znajdzie...
A na jednej to można nawet więcej niż jeden zawiesić ;-)

Skoro argumentem za obowiązywaniem znaku ma być że stoi słup bez
znaku...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-13 22:22:24
Autor: Jacek
[...]

Praktyczna sytuacja:
przejeżdzasz na lewą strone jezdni i parkujesz na chodniku po lewej, bo tam jest cokolwiek, sklep.
Podjezdza sm/policja i dostajesz mandat za parkowanie na zakazie.
Zakaz jest 200m dalej przed Tobą, oczywiście w przeciwną strone bo tak stanowią przepisy.
Odwołujesz sie ponieważ nie widziałes znaku?

Jacek

Data: 2010-12-14 08:32:36
Autor: Rychu
W dniu 2010-12-13 22:22, Jacek pisze:
A kto miał wiedzieć i zgłosić że danego znaku nie ma?

Praktyczna sytuacja:
przejeżdzasz na lewą strone jezdni i parkujesz na chodniku po lewej,

Co ma jedno do drugiego?

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana KR637** :)

Data: 2010-12-14 14:39:09
Autor: Jacek
Użytkownik "Rychu" <ryszard@activTRZY.pl> napisał w wiadomości news:4d071dbf$1news.home.net.pl...
[...]

że znak który jest, ale go "nie widać" nadal obowiązuje.

Jacek

Data: 2010-12-14 14:59:18
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-12-14 14:39, Jacek pisze:
[...]

A co ma prawidłowo ustawiony znak, którego kierowca nie zobaczył,
do takiego którego po prostu fizycznie nie ma, albo do ustawionego
tak, że nie da się go zobaczyć?

Data: 2010-12-15 09:30:54
Autor: Robert_J
[...]

Sytuacja praktyczna, ale zupełnie nie w temacie :-). Zauważ że wątek jest o troszeczkę innym rodzaju znaku...

Odwołujesz sie ponieważ nie widziałes znaku?

Rozumiem że wjeżdżając w każdą uliczkę najpierw zatrzymujesz auto, wysiadasz i drałujesz na koniec coby sprawdzić, czy aby nie jest jednokierunkowa? Twój przykład o zakazie zatrzymywania jest bez sensu :-).

Fotoradar i zaśnieżony znak drogowy