Data: 2010-06-12 16:45:01 | |
Autor: Bugatti | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Użytkownik "Katanka" napisał w wiadomości:
Ale ślicznie prowadzi się na asfalcie. Zastanawiam się tylko czy po kilku kółeczkach tego toru opony nie będą już do niczego ;) Zerknijcie, bo warto: Eee...parę dygnięć z rękawa niczemu nie dowodzi. To pokazuje genialność Revoknuckla - http://www.youtube.com/watch?v=tgJv_CrfEag A to z zawiasem KW i klatką lecz nadal z seryjną mocą - http://www.youtube.com/watch?v=fQi0y6pPR_M I miota tyłki innym autkom kosztującym niekiedy tyle co trzy RSy. http://www.fastestlaps.com/track2.html Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-06-12 15:01:52 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Sat, 12 Jun 2010 16:45:01 +0200, Bugatti
<spamerzy@maklerzy.pl> wrote: http://www.youtube.com/watch?v=GSP_MvxtoeU&feature=related Gdzie tam widzisz rękaw? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-12 17:21:17 | |
Autor: Bugatti | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości:
On Sat, 12 Jun 2010 16:45:01 +0200, Bugatti A gdzie ty tam nie widzisz rękawa ? ;-) r. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-06-12 15:25:55 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Sat, 12 Jun 2010 17:21:17 +0200, Bugatti
<spamerzy@maklerzy.pl> wrote: Gdzie tam widzisz rękaw? Prawie wszędzie. Na agrafce wyglądało jeden z nich się wspomógł, cała reszta to zabawy balansem auta (zresztą jakbyś podciął nakręcone auto rękawem, to zamiast pójść bokiem poszedłbyś tyłem). Nawet na pierwszym onboardzie widać, że auto jest ustawiane ,,na trzy''. Nie przyglądałem się światłom stopu, więc możliwe że gdzieś sobie pomagali lewą nogą. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-12 18:52:18 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
W dniu 2010-06-12 16:45, Bugatti pisze:
Co nie zmienia faktu, że Megane R26.R jest 32 oczka wyżej. :P Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po środku między .R-ką a Foką. Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-06-12 17:39:23 | |
Autor: to | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Marcin \"Kenickie\" Mydlak wrote:
Co nie zmienia faktu, Ĺźe Megane R26.R jest 32 oczka wyĹźej. :P Ale ona je Ĺźaby... -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-06-12 20:03:30 | |
Autor: Bugatti | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości:
W dniu 2010-06-12 16:45, Bugatti pisze: Owszem...ale Meganka nie oferuje takiego wyposażenia jak RS za taką kasę...Focus był o ok 30 tys zł droższy...a warto dopłacić za takie auto które ma navi no i 5 miejsc w porównaniu do 2-óch w R26.R Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po środku między .R-ką a Foką. Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P Lipa ? Skoro wychwalasz Meganke...to ona też wg ciebie jest lipa bo w niej także jest coś na kształt RevoKnuckla bo tutaj również oś skrętu koła przesunięto na zewnątrz względem osi pracy amortyzatora. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-06-12 20:14:13 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Sat, 12 Jun 2010 20:03:30 +0200, Bugatti
<spamerzy@maklerzy.pl> wrote: kasę...Focus był o ok 30 tys zł droższy...a warto dopłacić za takie auto które ma navi no i 5 miejsc w porównaniu do 2-óch w R26.R Ktoś, kto kupuje R26.R, ma w pompie tylną kanapę, navi i klimę. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-12 21:35:18 | |
Autor: to | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Robert RÄdziak wrote:
kasÄ...Focus byĹ o ok 30 tys zĹ droĹźszy...a warto dopĹaciÄ za takie PotÄĹźnÄ ma zatem pompÄ... -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-06-12 20:10:49 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Sat, 12 Jun 2010 18:52:18 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp> wrote: Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po środku między .R-ką a Foką. Nie, nie byłaby: http://fastestlaps.com/track1.html http://fastestlaps.com/track98.html Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P Oczywiście, i wcale Megane nie ma podobnego rozwiązania oddzielającego zwrotnicę od kolumny. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-13 00:12:53 | |
Autor: Bugatti | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Użytkownik "Robert Rędziak" napisał w wiadomości:
On Sat, 12 Jun 2010 18:52:18 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak Ano faktycznie...gafe strzeliłem...ma MacPhersona Ale czemu twierdzisz że RevoKluckle to lipa ? Jak na większą masę RSa w porównaniu do R26.R (choć fakt ten drugi ma 230 hp) to i tak nieźle sobie radzi z wyrywaniem kiery na wyjściu w winkla. Gdyby RS ważył tylke co Meganka to wogóle byłaby przepaść. -- Bugatti |
|
Data: 2010-06-12 22:24:17 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Sun, 13 Jun 2010 00:12:53 +0200, Bugatti
<spamerzy@maklerzy.pl> wrote: Ale czemu twierdzisz że RevoKluckle to lipa ? Ja tak twierdzę? :> Jak na większą masę RSa w porównaniu do R26.R (choć fakt ten drugi ma 230 hp) to i tak nieźle sobie radzi z wyrywaniem kiery na wyjściu w winkla. Gdyby RS ważył tylke co Meganka to wogóle byłaby przepaść. Wystarczyłoby, gdyby został poddany analogicznej kuracji jak R26.R, czyli wypasów zostaje w aucie rollbar, lekkie szyby i semi-slicki. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-13 17:56:21 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
W dniu 2010-06-12 22:10, Robert Rędziak pisze:
On Sat, 12 Jun 2010 18:52:18 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak No tak, trochę podobne rozwiązanie to to jest. Ale wiesz, że tu nie chodzi tylko o zawieszenie przednie. Focus ma zdecydowanie więcej mocy niż Megane, a i tak przegrywa. Popatrz np. tu: http://www.fastestlaps.com/track59.html Focus RS Mk II zajmuje dość odległe miejsce, przegrywając m.in. z Foką ST czy Meganką R26 z edycji F1 (czyli normalnym, 5-miejscowym hot-hatchem). Choć, z drugiej strony - dziwi mnie tu pozycja Megane RS Mk III - parę pozycji za Focusem. -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój." |
|
Data: 2010-06-13 18:22:51 | |
Autor: Scypio | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Dnia Sun, 13 Jun 2010 17:56:21 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisal(a):
Popatrz np. tu: http://www.fastestlaps.com/track59.html To jest "wet lap"... pytanie jak bardzo mokro było gdy jechała foka a jak mokro w przypadku megane III... jak dla mnie to tu leży pies pogrzebany ;) pozdrawiam, -- scypio |
|
Data: 2010-06-13 21:36:03 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Sun, 13 Jun 2010 18:22:51 +0000 (UTC), Scypio
<scypio.N0SP4M@poczta.fm> wrote: To jest "wet lap"... pytanie jak bardzo mokro było gdy jechała foka a jak mokro w przypadku megane III... jak dla mnie to tu leży pies pogrzebany ;) http://www.autocar.co.uk/blogs/stillatthewheel/archive/2008/10/08/296.aspx ,,We don't list conditions for wet laps because it's so consistent. MIRA's very good wet handling circuit gets doused evenly, though it takes a while to get evenly damp:'' r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-13 21:27:22 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Sun, 13 Jun 2010 17:56:21 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp> wrote: No tak, trochę podobne rozwiązanie to to jest. Ale wiesz, że tu nie chodzi tylko o zawieszenie przednie. Focus ma zdecydowanie więcej mocy niż Megane, a i tak przegrywa. Focus jest o ponad 200kg cięższy i nie jeździ na semislickach. Ten sam RS na R888 zyskuje blisko sekundę na kilometrze: http://www.fastestlaps.com/track7.html co by się mogło teoretycznie przełożyć na ~8:09 na Ringu. I może ktoś zmierzy RS-a na R888 (i tyle mu wyjdzie), ale to nie będzie miało żadnego znaczenia, ponieważ nie będzie to auto seryjne. Focus RS Mk II zajmuje dość odległe miejsce, przegrywając m.in. z Foką ST czy Meganką R26 z edycji F1 (czyli normalnym, 5-miejscowym hot-hatchem). Specyfika próby, gdzie auto słabsze i lżejsze może zapewniać większy margines błędu? Ogumienie? Zobacz, gdzie wylądowało R26.R. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-12 21:09:13 | |
Autor: Scypio | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Dnia Sat, 12 Jun 2010 18:52:18 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisal(a):
Co nie zmienia faktu, że Megane R26.R jest 32 oczka wyżej. :P R26.R to stary model... teraz to jeździ się Renaultsport Megane 250... które to ma kanapę z tyłu, NAVi i jest szybsze od Focusa RS, przynajmniej na torze :) A tu teścik dla tych co znają angielski: http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Renault-Megane-2.0T-Renaultsport-250/244208/ -- scypio |
|
Data: 2010-06-15 06:19:03 | |
Autor: Olleo | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
I miota tyłki innym autkom kosztującym niekiedy tyle co trzy RSy.http://www.fastestlaps.com/track2.html Masz nieaktualne dane ;) Tommi Makinen najnowszym STI sedanem zszedl do 7:55. -- Olleo |
|
Data: 2010-06-15 14:11:46 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Tue, 15 Jun 2010 06:19:03 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote: Masz nieaktualne dane ;) Tommi Makinen najnowszym STI sedanem zszedl Seryjnym? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-15 07:49:06 | |
Autor: Olleo | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
> Masz nieaktualne dane ;) Tommi Makinen najnowszym STI sedanem zszedl To zalezy jak patrzec. Nie byl to seryjny sprzedawany, bo zdaje sie prototyp 2011, ale jako 2011, to to-be-seria ;) Moc kolo 320KM, wiec wzrost 20KM wzgledem 2010 - mocniejsze heble, ciut wieksze turbo i pare pomniejszych spraw. Zaden dlubany byc nie mogl, skoro to bylo bicie rekordu. Znacznie wieksze mody ma pierwszy lepszy zdlubany STI z polskiej ulicy. Aha.. najwazniejsze, to silnik - 2.0 JDM, a nie EU 2.5. Tutaj wiecej o gratach i filmach: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=1&t=134314 Ja sie zastanawiam ile jeszcze Tommi moglby zejsc z czasem, bo byl to ponoc jego drugi wystep na tym torze, a jechal dosc nerwowo, choc w k... szybko. Zreszta on zdaje sie torowym kierowca nie jest ;) -- Olleo |
|
Data: 2010-06-15 08:01:41 | |
Autor: Olleo | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Ja sie zastanawiam ile jeszcze Tommi moglby zejsc z czasem, bo byl to A do tego tak sobie jeszcze mysle, czy Tommi dobrze ogarnia samochody z kierownica nie po tej stronie ;) p.s. czy przypadkiem nie padal na dodatek deszcz? Jeszcze troche i wyjdzie, ze moznaby zejsc ponizej 7:30, a co dopiero tym?: http://blog.caranddriver.com/subaru-unveils-cosworth-impreza-wrx-sti-cs400/ -- Olleo |
|
Data: 2010-06-15 18:37:47 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Tue, 15 Jun 2010 08:01:41 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote: p.s. czy przypadkiem nie padal na dodatek deszcz? Jeszcze troche i Tak, tak. A z odrobiną treningu to nawet wynik Stefana Bellofa zostanie odesłany na ,,emeryturę''. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-15 12:35:50 | |
Autor: Olleo | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
> p.s. czy przypadkiem nie padal na dodatek deszcz? Jeszcze troche i Tam mial byc ;) -- Olleo |
|
Data: 2010-06-15 20:30:53 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Tue, 15 Jun 2010 12:35:50 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote: Tam mial byc ;) To tak na wszelki wypadek sprawdź, w ile minut Bellof ,,machnął'' Ring. Podpowiem Ci tylko, że szybszego od niego nie było od ponad dwudziestu lat. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-15 16:05:08 | |
Autor: Scypio | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Dnia Tue, 15 Jun 2010 07:49:06 -0700 (PDT), Olleo napisal(a):
To zalezy jak patrzec. Nie byl to seryjny sprzedawany, bo zdaje sie Lista modów liczy parę punktów... spoiler, zderzaki, maska, opony, klatka, fotele, pasy. Łączny koszt takiego STI to pewnie ze dwa focusy RS, skoro dzisiaj nowy STI to jakieś 200k PLN a Focus RS ~130. A ja osobiście jestem ciekaw jak będzie sobie dawać radę na torze nowa Alfa Romeo Guilietta QV 1.75T 235KM :) pozdrawiam, -- scypo |
|
Data: 2010-06-15 12:32:52 | |
Autor: Olleo | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Lista modów liczy parę punktów... spoiler, zderzaki, maska, opony, klatka, Wydaje mi sie, ze to nie mody, a zmiany wzgledem modelu z 2010. Cos, co teoretycznie ma wejsc do serii 2011. Inna sprawa ile te tzw. "mody" kosztuja, a ile daja do wyniku. Klatka, ktora wazy? Fotele i pasy, ktore trzymaja? Zderzaki i spojler teoretycznie moga ciutke pomoc urwac ze sekunde na najdluzszych odcinkach. -- Olleo |
|
Data: 2010-06-15 20:29:36 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Tue, 15 Jun 2010 12:32:52 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote: Wydaje mi sie, ze to nie mody, a zmiany wzgledem modelu z 2010. Cos, Lekka maska i błotniki (fender to błotnik, a nie zderzak) oraz płyta pod silnikiem to tylko obniżenie środka ciężkości. Niewiele znaczący drobiazg. Lekkie, niższe fotele to znów parę kg i obniżenie środka ciężkości, znów niewiele znaczący drobiazg. Klatka czyli sztywniejsze nadwozie. Wystarczy że te niewiele znaczące drobiazgi dadzą pół sekundy na kilometrze. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-15 18:29:15 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Tue, 15 Jun 2010 07:49:06 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote: To zalezy jak patrzec. Nie byl to seryjny sprzedawany, bo zdaje sie Tak? To u którego dealera mogę kupić taką mieszankę Spec C, S205 i lekkich paneli? Jak dla mnie to auto jest tak samo ,,seryjne'', jak rekordowy GT-R R35. Znacznie wieksze mody ma pierwszy lepszy zdlubany STI z A skąd wiesz, jak to auto było zmapowane? r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-15 12:35:12 | |
Autor: Olleo | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Tak? To u kt rego dealera mog kupi tak mieszank Spec C, S205 A czytac umie? Przeczytal, ze to prototyp modelu rocznikowego 2011? A sk d wiesz, jak to auto by o zmapowane? I znow - czytac umie? 20KM ponad serie z roku 2009/10, czyli 320KM. Jesli mamy rozmawiac o faktycznie zdlubanych imprezach, to poczekajmy, az przegonia po Nurburgring wersje Cosworth (395KM, 400Nm). -- Olleo |
|
Data: 2010-06-15 14:30:57 | |
Autor: Olleo | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Przeczytał, że to I nigdy nie twierdzil, ze inaczej. Uh-oh. WRC-e mają 300KM -- widzisz pewną analogię? Niespecjalnie. Wurce ograniczone sa do 300KM. Model rocznikowy 2009 STI (tzw. lanos) tez ma 300KM, tyle ze nijak sie ma do Wurca. Nawet N14-tka to juz nie jest wurc :( I jakoś nie wierzę że auto, które mając jakieś 210-220KM/t, Ale to juz twoj problem, ze nie wierzysz. Zdaje sie przy biciu rekordow na Nurburgringu sprawdzaja samochod pod katem modow. -- Olleo |
|
Data: 2010-06-15 21:43:39 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Tue, 15 Jun 2010 14:30:57 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote: I nigdy nie twierdzil, ze inaczej. A my porównujemy auta seryjne, a nie seryjne inaczej. Bo w takim przypadku każde można zmodyfikować tak, by poprawić konkretnie wynik. Niespecjalnie. Wurce ograniczone sa do 300KM. Model rocznikowy 2009 No co Ty? A widzisz pewną analogię? Około 300KM, a jeżdżą inaczej? I jakoś nie wierzę że auto, które mając jakieś 210-220KM/t, Kto sprawdza? (I dlaczego fastestlaps.com nie listuje tego auta?) Jeśli w przyszłym roku Horst von Saurma ze Sport Auto zejdzie Imprezą STI MY11 poniżej 8:00, to jestem gotów ufundować Ci kratkę Noteckiego Niepasteryzowanego. Ale jestem dziwnie spokojny, że nie pojedzie (notabene ostatni testowany prze von Saurmę STI MY04 zrobił Ring w 8:24). Ba, nie będę zdziwiony, jak w ogóle go nie przetestują. A póki co odkładam 7:55 między fanbojskie bajki. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-15 20:32:05 | |
Autor: Robert Rędziak | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
On Tue, 15 Jun 2010 12:35:12 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote: A czytac umie? Przeczytal, ze to prototyp modelu rocznikowego 2011? Przeczytał, że to a) mieszanka części ze Spec C i S205. b) auto przedprodukcyjne. Czyli nieseryjne. I znow - czytac umie? 20KM ponad serie z roku 2009/10, czyli 320KM. Uh-oh. WRC-e mają 300KM -- widzisz pewną analogię? Poza tym w moim słowniku ,,claim'' znaczy twierdzić. To znaczy że ktoś twierdzi że to auto ma 320KM, ale Subaru tego nie potwierdza: http://subaru.eu/index.php/en/about-subaru/news/3-subaru/117-new-subaru-wrx-sti-proves-faster-than-ever- I jakoś nie wierzę że auto, które mając jakieś 210-220KM/t, prowadzone do tego przez Makinena, a nie jakiegoś specjalistę od Ringu, łoi wózki które są również czteropędne, mają ponad 300KM/t i podobną masę. Cuda zdarzają się w bajkach Disneya. Jesli mamy rozmawiac o faktycznie zdlubanych imprezach, to poczekajmy, Nono. Bellof już się przewraca w grobie na samą myśl o tym przejeździe. r. -- _________________________________________________________________ robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia. |
|
Data: 2010-06-15 23:11:45 | |
Autor: Adam 'Chloru' Drzewososki | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
Dnia 15.06.2010 Olleo <olleo@tlen.pl> napisał/a:
> Masz nieaktualne dane ;) Tommi Makinen najnowszym STI sedanem zszedl Nie zależy. To auto nie jest autem seryjnym. http://www.kmh24.pl/kmh24_newsWiecej_11273/Sedan_wraca_na_N%C3%BCrburgring.html "Mógłby to być najszybszy seryjnie produkowany sedan. Mógłby, ale jednak nie jest. Dlaczego? Subaru bowiem przyznaje, że niestety, nie była to do końca fabryczna wersja WRX STI. Pod maskę trafiła na przykład większa turbina, zamontowano mocniejsze hamulce, a błotniki i maska w przeciwieństwie do produkcyjnej wersji były aluminiowe." -- ___________________________________________ Chloru ** XU10J4RS ** chloru at chloru net |
|
Data: 2010-06-15 21:20:05 | |
Autor: Olleo | |
Ford Focus RS w akcji ... | |
http://www.kmh24.pl/kmh24_newsWiecej_11273/Sedan_wraca_na_N%C3%BCrbur... Zobaczymy, co bedzie z tego w 2011. Subaru od ladnych paru lat montuje aluminiowe maski, nie wiem jak blotniki. Sam sie ostatnio zdziwilem, jak leciutka jest maska od Forka MY'04. -- Olleo |
|