Data: 2012-03-27 19:54:04 | |
Autor: Liwiusz | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 2012-03-27 19:43, Piotr M pisze:
Istnieje jakaś firma, która pomogłaby w sprawie odszkodowania? Ile czasu potrzebujecie do przeniesienia się do innego hostingodawcy i dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność hostongodawcy). -- Liwiusz |
|
Data: 2012-03-27 20:25:59 | |
Autor: KiloSierra | |
Firma zajmujÄ ca siÄ odszkodowaniami | |
W dniu 12/03/27 19:54, Liwiusz pisze:
W dniu 2012-03-27 19:43, Piotr M pisze: jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu... |
|
Data: 2012-03-27 14:02:48 | |
Autor: witek | |
Firma zajmujÄ ca siÄ odszkodowaniami | |
KiloSierra wrote:
W dniu 12/03/27 19:54, Liwiusz pisze: to backup trzymajÄ na tym samym serwerze co backupowane dane? |
|
Data: 2012-03-27 19:49:30 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Firma zajmujÄ ca siÄ odszkodowaniami | |
On 2012-03-27, KiloSierra <foru@10g.pl> wrote:
[...] Ile czasu potrzebujecie do przeniesienia się do innego hostingodawcy ijak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu... To się backup nazywa. Krytyczna dla działalności infrastruktura *nie ma kopii*? A jak się hostingodawcy serwer zepsuje i dane zostaną utracone, to firma pada? -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2012-03-27 14:03:31 | |
Autor: witek | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Wojciech Bancer wrote:
To się backup nazywa. Krytyczna dla działalności infrastruktura a bo to jedna juz przez to poległa? |
|
Data: 2012-03-27 20:59:43 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 27.03.2012 o 21:49 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):
On 2012-03-27, KiloSierra <foru@10g.pl> wrote: "oferuje najwyższe bezpieczeństwo. Dlaczego? Ponieważ posiadamy własne centra danych zlokalizowane na całym świecie" "centra połączone są z najważniejszymi węzłami przesyłu danych w Europie" Bezpieczeństwo, profesjonalizm, odpowiedzialność, całodobowa pomoc, brak ukrytych kosztów, inne cuda na kiju.. -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-27 20:16:33 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Firma zajmujÄ ca siÄ odszkodowaniami | |
On 2012-03-27, Piotr M <xxx@xxx.xx> wrote:
[...] To się backup nazywa. Krytyczna dla działalności infrastruktura A tymczasem takiemu Amazonowi w serwerownię strzelił piorun. Różne przypadki się zdarzają. Bezpieczeństwo, profesjonalizm, odpowiedzialność, całodobowa pomoc, brak Nikt nie gwarantuje 100% bezpieczeństwa i 100% czasu świadczenia usług. Skoro to są rzeczy krytyczne dla działalności firmy, to niestety trzeba odżałować trochę grosza i odpowiednio zabezpieczyć swoje dane. Samemu. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2012-03-27 21:24:47 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 27.03.2012 o 22:16 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):
Nikt nie gwarantuje 100% bezpieczeństwa i 100% czasu świadczenia usług. Nie chodzi o bezpieczeństwo danych, a o narażenie na straty naszą firmę, poprzez nieuprawnione wstrzymanie usług. Nie wiem jak to jeszcze inaczej nazwać.. -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-27 16:10:22 | |
Autor: witek | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Piotr M wrote:
Dnia 27.03.2012 o 22:16 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a): a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała 24h nieprzerwane działanie. Jakies tam odszkodowanie pewnie dostaniesz. Za czas i nakład pracy potrzebny do wyniesienia sie gdzieindziej. Ale to dopiero za jakies 20 lat. Narazie sedziowie są na etapie odszkodowan medycznych w realnej wysokosci. |
|
Data: 2012-03-27 23:24:21 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 27.03.2012 23:10, witek pisze:
a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała 24h A w przypadku odszkodowania za utracone dochody to trzeba by mieć sposób na przekonanie sędziego, że na pewno byłby taki dochód, a nie tylko teoretycznie mógłby być na podstawie średnich. Zwłaszcza że dość słusznie można argumentować, że średnie po awarii mogą być zawyżone, bo ci którzy się nie "dopukali" wcześniej a im zależało ruszyli po naprawieniu awarii. No i w regulaminie widzę już parę myków uzasadniających stanowisko, że mogli wyłączyć dostęp, a poza tym odszkodowania (na które w umowie zgodził się klient) są ograniczone do kwot, jakie zapłacił za usługę w ciągu roku. |
|
Data: 2012-03-28 08:15:15 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 27.03.2012 o 23:10 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała 24h nieprzerwane działanie. A musi być? To ja pytam, dlaczego nie działa. A odpowiedź od konsultantów znam - bo system błędnie działa, księgowość w Niemczech w dodatku, a oni sa tylko "przekaźnikami" i to co "im system wyświetli". Wyłączyli bo nie była uregulowana faktura proforma. Nie uważasz że to jest delikatnie mówiąc dziwne? Jakies tam odszkodowanie pewnie dostaniesz. Ogólnie dużo mnie i nas już to nauczyło, również dzięki wszystkim wypowiedziom w wątku. Ehh. -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-28 18:16:43 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 28.03.2012 08:15, Piotr M pisze:
a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała Do odszkodowania? Musi. |
|
Data: 2012-03-28 19:06:23 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 28.03.2012 o 18:16 Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.spam_precz.com> napisał(a):
W dniu 28.03.2012 08:15, Piotr M pisze: Ale wiesz jaką oni praktykę zastosowali? Wyłączyli usługi aby im udowadniać że coś jest opłacone! Mało tego. dziś dostaliśmy maila: Informujemy Pana, że opłata za domenę xxx.xx w wysokości xx PLN, numer rachunku xx została automatycznie przez system w dniu 22.03.2012 zwrócona na Pańskie konto bankowe. Prosimy o ponowne opłacenie tej faktury w celu aktywacji Pańskiego pakietu. Przepraszamy Pana za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. Pakiet, to inaczej hosting. I co takim ch* zrobić? I znów będą to księgować ze 3 dni robocze bo księgowość mają w Niemczech, czyli jak dobrze pójdzie odblokują po niedzieli.. Firma 1&1 to ku*y i zło*je. Grupka konsultantów w Polsce niczym niewinna tylko ciągle przepraszają. Pierwszy raz mam do czynienia z taką sytuacją. Przestrzegam wszystkich przed 1&1! -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-28 20:37:17 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 28.03.2012 19:06, Piotr M pisze:
Do odszkodowania? Musi. Ale też się tłumaczyli, że to z powodu awarii automatycznego systemu rozliczeniowego - czyli w pewnym sensie system komputerowy im nawalił i sam wyłączył twoje usługi ;) Bez klauzul gwarancyjnych nie licz na uzyskanie czegoś więcej, jak zwrot tego, co zapłaciłeś. |
|
Data: 2012-03-27 23:04:05 | |
Autor: m | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 27.03.2012 21:24, Piotr M pisze:
Dnia 27.03.2012 o 22:16 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a): Ale jakbyście mieli te dane bezpieczne, to byście mogli w "chwilę" na ich podstawie przenieść się do innego hostingodawcy. p. m. |
|
Data: 2012-03-27 20:30:46 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 27.03.2012 o 20:25 KiloSierra <foru@10g.pl> napisał(a):
jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu... Mało tego, jest ze 20 skrzynek pocztowych, wszystko zablokowane, maile powracają do klientów. Kilkadziesiąt wypromowanych aukcji Allegro zmarnowało się... -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-27 21:06:37 | |
Autor: Liwiusz | |
Firma zajmujÄ ca siÄ odszkodowaniami | |
W dniu 2012-03-27 20:25, KiloSierra pisze:
jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu... Mam dziĹ gorszy dzieĹ, jak widaÄ ;) -- Liwiusz |
|
Data: 2012-03-27 20:28:09 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 27.03.2012 o 19:54 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> napisał(a):
W dniu 2012-03-27 19:43, Piotr M pisze: Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta... -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-27 14:06:12 | |
Autor: witek | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Piotr M wrote:
Dnia 27.03.2012 o 19:54 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> a gdzie jest backup? |
|
Data: 2012-03-27 21:21:37 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 27.03.2012 o 21:06 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
Piotr M wrote: A jak zrobisz transfer domen? -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-27 16:06:37 | |
Autor: witek | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Piotr M wrote:
Dnia 27.03.2012 o 21:06 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):normalnie. a w czym problem. No chyba, ze domena nalezy do nich, a nie do ciebie. ALe to już twoja wina. |
|
Data: 2012-03-27 21:27:54 | |
Autor: SDD | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Piotr M pisze:
A jak zrobisz transfer domen? To teraz juz bedziesz wiedzial - domeny gdzie indziej, hosting gdzie indziej :) Pozdrawiam SDD |
|
Data: 2012-03-28 08:08:20 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 27.03.2012 o 21:27 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):
Piotr M pisze: Daje do myślenia, w ogóle cieszę się i dziękuję za wypowiedzi. -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-31 13:34:50 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia Tue, 27 Mar 2012 21:27:54 +0200, SDD napisał(a):
A jak zrobisz transfer domen? Jeśli się na Ciebie aktualny rejestrator domeny wypnie podobnie, jak 1&1 na Piotra, to będziesz w podobnej sytuacji. Niezależnie od tego, gdzie sobie zorganizujesz hosting. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2012-03-27 23:05:17 | |
Autor: m | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 27.03.2012 21:21, Piotr M pisze:
Dnia 27.03.2012 o 21:06 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a): Na podstawie kodu authinfo który powinniście mieć w dokumentacji. p. m. |
|
Data: 2012-03-27 21:08:32 | |
Autor: Liwiusz | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 2012-03-27 20:28, Piotr M pisze:
Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta... W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;) -- Liwiusz |
|
Data: 2012-03-27 20:22:43 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Firma zajmujÄ ca siÄ odszkodowaniami | |
On 2012-03-27, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
[...] Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;) Podał. Wygooglaj sobie frazę którą zacytował :) Najdroższa opcja w tymże cudzie to 69,90 zł/m-c. W tej cenie to na kokosy nie ma co liczyć. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2012-03-27 21:41:33 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 27 Mar 2012 21:22:43 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):
Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;) Warto też pogooglać za opiniami i numerami, jakie potrafi robić ta "firma". Koszmar. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2012-03-28 08:02:26 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 27.03.2012 o 21:41 Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> napisał(a):
Dnia 27 Mar 2012 21:22:43 +0100, Wojciech Bancer napisał(a): Koszmarem jest to, jaki Polska jeszcze dziki kraj. Ale firma zagraniczna, ponoć lider Europejski, zapewne doskonale się orientuje w realiach polskich i może sobie pozwolić na wiele. -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-28 14:21:47 | |
Autor: maruda | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 2012-03-27 21:41, Borys Pogoreło pisze:
Dnia 27 Mar 2012 21:22:43 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):No zara... Ale o ile dobrze zrozumiałem (!), to jeden-i-jeden wyłączył Piotrowi dostęp do serwisu, bo uważa, że Piotr mu nie płaci - tak? To nie jest kwestia "gwarantowania" jakiejś-tam technicznej sprawności, a działanie restrykcyjne. I o to się Piotr wkurza (uważając, że płaci). Więc jeśli płacił, to teraz te łany powinny mu w zębach przynieść kasę za wykazane straty z powodu ich poczynań (a nie żadnej "siły wyższej") -- Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda |
|
Data: 2012-03-28 14:25:59 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 28.03.2012 o 14:21 maruda <maruda@null.com> napisał(a):
Ale o ile dobrze zrozumiałem (!), to jeden-i-jeden wyłączył Piotrowi dostęp do serwisu, bo uważa, że Piotr mu nie płaci - tak? W dodatku chodzi o faktury proforma na 4 domeny z których nie chcemy. Zmusili nas do wykupienia ich, z informacją od konsultanta, że "niech lepiej Pan je opłaci dla dobra sprawy, a później wyśle maila z informacją o rezygnacji" -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-28 15:26:00 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Firma zajmujÄ ca siÄ odszkodowaniami | |
On 2012-03-28, Piotr M <xxx@xxx.xx> wrote:
[...] Ale o ile dobrze zrozumiałem (!), to jeden-i-jeden wyłączył Piotrowi dostęp do serwisu, bo uważa, że Piotr mu nie płaci - tak? Ja bym na Twoim miejscu opłacił, odzyskał dostęp, a potem się bujał o zwrot kasy. W ten sposób nie mieliby argumentu żeby blokować, a firma mogłaby pracować. Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później. -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2012-03-28 19:27:51 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 28.03.2012 o 17:26 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):
Ja bym na Twoim miejscu opłacił, odzyskał dostęp, a potem się bujał Ale chcemy tak zrobić i robimy. Nawet na odczepne zapłaciliśmy faktury proforma za kilak domen których nie chcemy. Chodzi o to że ta firma sama wymyśla ze nie ma jakiejś wpłaty , a księgowość jest w Niemczech i maja to głęboko i trzeba im udowadniać, a samo zaksięgowanie dowolnej wykupionej usługi przy przelewie płatności elektronicznej, trwa 3-5 dni roboczych! A dziś dostaliśmy maila: Informujemy Pana, że opłata za domenę xxxx w wysokości xxxxx PLN, numer rachunku xxxxxxxxxxx została automatycznie przez system w dniu 22.03.2012 zwrócona na Pańskie konto bankowe. Prosimy o ponowne opłacenie tej faktury w celu aktywacji Pańskiego pakietu. Przepraszamy Pana za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość. I co im zrobić?? Mogą tak jeszcze przez miesiąc! Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później. Teraz chcemy jak najszybciej się uwolnić od 1&1, złodziei i naciągaczy! -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-28 19:02:27 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Firma zajmujÄ ca siÄ odszkodowaniami | |
On 2012-03-28, Piotr M <xxx@xxx.xx> wrote:
[...] Informujemy Pana, że opłata za domenę xxxx w wysokości xxxxx PLN, numer rachunku xxxxxxxxxxx została automatycznie przez system w dniu 22.03.2012 zwrócona na Pańskie konto bankowe. Cóż. Na takie ultimatum, to można jedynie rozłożyć ręce. Próbowaliście zażądać od nich wydania plików? Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później.Teraz chcemy jak najszybciej się uwolnić od 1&1, złodziei i naciągaczy! Ale naprawdę nie macie nic, żeby chociaż częściowo ruszyć z usługą którą świadczycie? Nie ma żadnych możliwości, aby część materiałów poskładać i wrzucić gdzieś indziej? -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2012-03-28 20:58:07 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 28.03.2012 o 21:02 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):
I co im zrobić?? Mogą tak jeszcze przez miesiąc! Nie widzę sensu. Jest tam tyle "działów" że Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później.Teraz chcemy jak najszybciej się uwolnić od 1&1, złodziei i naciągaczy! Mamy dane pozwalające ruszyć bez problemu, ale nie wiem jak zrobić transfer domen, skoro nie mogę zalogować się do własnego Panelu Klienta nawet. http://img217.imageshack.us/img217/8153/przechwytywaniebx.png Nie mam wystarczającej wiedzy.. -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-28 20:48:09 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
Firma zajmujÄ ca siÄ odszkodowaniami | |
On 2012-03-28, Piotr M <xxx@xxx.xx> wrote:
[...] Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później.Teraz chcemy jak najszybciej się uwolnić od 1&1, złodziei i naciągaczy! Jeśli jesteście właścicielami (bo to niestety nie jest oczywiste), to możecie zainicjować transfer i dostęp do panelu nie jest potrzebny. Jak się gdzieś przenosicie, to skontaktujcie się z BOKiem tej firmy, a oni wam podpowiedzą co zrobić i czy w ogóle się da. Dla przykładu: http://www.domeny.pl/transfer-domeny.html Jak dokonać transferu domeny 1. Aby dokonać transferu domeny do DOMENY.PL wystarczy wpisać powyżej nazwę domeny do przetransferowania, a następnie, w przypadku niektórych domen, zostaną Państwo poproszeni o wpisanie kodu AUTHINFO. Później pozostaje tylko oczekiwać na wiadomość e-mail z prośbą o zaakceptowanie przeniesienia domeny do DOMENY.PL sp. z o.o. 2. Kod AUTHINFO powinni Państwo uzyskać od obecnego operatora domeny. Kod taki musi zostać natychmiast wydany na każde Państwa żądanie. 3. Do transferu domeny polskiej z NASK nie jest wymagany kod AUTHINFO. Do przeniesienia domeny z NASK do DOMENY.PL potrzebne nam będą dane Abonenta domeny. Następnie transfer domeny zostanie wygenerowany w systemie NASK, a Państwo na swój adres e-mail otrzymają wiadomość wraz z dokumentem transferowym. Dokument ten należy wydrukować, podpisać i przybić pieczątkę firmową a następnie przesłać wraz z dokumentami firmy (KRS, wpis do ewidencji itp.) faksem do NASK i DOMENY.PL. Po około dwóch dniach otrzymają Państwo wiadomość e-mail z NASK z informacją o chęci przeniesienia domeny. 4. Transfer domeny europejskiej .EU wiąże się z jednoczesnym wniesieniem opłaty za jej utrzymanie na minimum 1 rok. Aby zainicjować transfer nie potrzebują Państwo kodów AUTHINFO, wystarczy wnieść opłatę za odnowienie domeny, a następnie potwierdzić chęć przeniesienia poprzez akceptację linku zawartego w e-mailu otrzymanego z EURid. (wKF: nie polecam tej firmy, ale to jest całkiem czytelna instrukcja). -- Wojciech Bańcer proteus@post.pl |
|
Data: 2012-03-28 22:12:14 | |
Autor: m | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 28.03.2012 22:48, Wojciech Bancer pisze:
On 2012-03-28, Piotr M<xxx@xxx.xx> wrote:[...]
Musi to na Rusi, a w Polsce - jak kto chce. Skoro firma nie potrafi poprawnie zaksięgować wpłaty, to przewiduję że kod authinfo będzie wydawać miesiąc albo i dłużej. p. m. |
|
Data: 2012-03-30 03:08:48 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 28 Mar 2012 21:48:09 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):
2. Kod AUTHINFO powinni Państwo uzyskać od obecnego operatora domeny. Kod taki musi zostać natychmiast wydany na każde Państwa żądanie. Teoria sobie, praktyka sobie... ;) Taki home.pl wydaje natychmiast, ale najpierw musisz podpisać, opieczętować i przefaksować stos papieru. Taka metoda na zniechęcenie. Ale może by spróbować podobnie? Może mają bałagan w telefonach, ale żądanie wydania kodów authinfo wysłane poleconym ZPO zadziała? -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2012-03-28 08:06:40 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 27.03.2012 o 22:22 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):
Najdroższa opcja w tymże cudzie to 69,90 zł/m-c. Uważasz, że to zbyt duże wymagania, aby zagraniczna firma dojąca Polaków miesięcznie po 69,9zł/mc, działała jak jej się tylko podoba? -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-28 10:53:23 | |
Autor: m | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 28.03.2012 08:06, Piotr M pisze:
Dnia 27.03.2012 o 22:22 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a): 70zł/mc jak na hosting to całkiem nietanio. p. m. |
|
Data: 2012-03-28 15:59:02 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 2012-03-28 10:53, m pisze:
W dniu 28.03.2012 08:06, Piotr M pisze: Tam jest za serwer.... -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2012-03-30 03:05:08 | |
Autor: Borys Pogoreło | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia Wed, 28 Mar 2012 15:59:02 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):
70zł/mc jak na hosting to całkiem nietanio. Wirtualny. Dedyki i VPS-y w normalnych cenach. -- Borys Pogoreło borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2012-03-30 09:21:24 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 2012-03-30 03:05, Borys Pogoreło pisze:
Dnia Wed, 28 Mar 2012 15:59:02 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a): Tak czy inaczej - zazwyczaj w okolicach tych cen jest zwykły hosting... -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2012-03-28 16:01:41 | |
Autor: Aron von Tusk | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Użytkownik "Piotr M" napisał:
Uważasz, że to zbyt duże wymagania, aby zagraniczna firma Przysłuchuję się tej nic nie wynikającej dyskusji i powiem ci tak: Ty jako Polak stałeś się konkurencją dla innej firmy, której właściciel jest jedynej słusznej narodowości, więc on zakapował cię do swojej centrali a ta zablokowała ci domeny na serwerach owej zagranicznej korporacji, której właścicielami są oczywiście osoby jedynej słusznej narodowości, możesz w to nie wierzyć ale tak to właśnie działa! Zwróć uwagę na taki szczegół że owa zagraniczne, pewnie międzynarodowa firma stoi ponad prawem, więc praktycznie nic jej nie możesz zrobić, natomiast TY w stosunku do niej nie stoisz ponad prawem, Ta zagraniczna firma może ciebie skutecznie ścigać prawem twojego kraju, tym prawem które odmówi ci prawa ścigania owej zagranicznej firmy! Zresztą zauważyłeś stanowisko większości osób na forum prawnym: "że to oczywiście twoja wina", bo oczywiście większość "aparatu prawnego" jest obsadzona ludźmi jedynej słusznej narodowości! Ta firma narobiła ci strat celowo pod byle wymyślonym pretekstem celem narażenia cię na straty, nie wiem czy jest szansa uzyskania jakiegoś odszkodowania, ale jeśli nawet to pewnie będzie ono wynosiło znacznie poniżej strat a odlicz jeszcze od tego koszty prawników, więc teraz ty narób tej firmie strat, powiedz jasno co to za firma i podaj szacowaną kwotę strat przemawiającą do wyobraźni, niech ludzie ich omijają i nie wypychają złodziejom kieszeni! Co do obwiniania Cię za nie robienie backup'ów to też nie do końca prawda, bo kopia bezpieczeństwa to nie jest coś co się robi raz i jest, w przypadku serwisu trzeba je robić na bieżąco a i to nie gwarantuje bezpieczeństwa a jedynie zmniejsza ryzyko! Zresztą przy "naszych" standardach internetu zrobienie większej kopi bezpieczeństwa może się okazać niemożliwe ze względu na przepustowości łączy, zresztą nawet cotygodniowa kopia może nic nie dać bo skoro stracił byś zyski z tygodnia aukcji a te aukcje przygotowywałeś miesiącami, towar kupowałeś miesiącami a straciłeś wszystko w tydzień, czy nawet dzień! Teraz naskoczy ma mnie zgraja osób, oczywiście jedynej słusznej narodowości! |
|
Data: 2012-03-28 09:05:33 | |
Autor: witek | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Aron von Tusk wrote:
[ciach bzdety] idz sie lecz. |
|
Data: 2012-03-28 16:02:20 | |
Autor: maruda | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 2012-03-28 16:01, Aron von Tusk pisze:
Użytkownik "Piotr M" napisał: Kolina? (Nie chce mi się klikać ^U... ) -- Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda |
|
Data: 2012-03-27 21:18:46 | |
Autor: spp | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 2012-03-27 21:08, Liwiusz pisze:
Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta... Przecież podał... ;) -- spp |
|
Data: 2012-03-27 21:22:16 | |
Autor: Piotr M | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
Dnia 27.03.2012 o 21:18 spp <spp-to-ja@gazeta.pl> napisał(a):
W dniu 2012-03-27 21:08, Liwiusz pisze: Dokładnie.. -- Pozdrawiam, Piotr M Największe wyprzedaże w UK już w Polsce! Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/ |
|
Data: 2012-03-27 21:41:26 | |
Autor: Liwiusz | |
Firma zajmująca się odszkodowaniami | |
W dniu 2012-03-27 21:22, Piotr M pisze:
Dnia 27.03.2012 o 21:18 spp <spp-to-ja@gazeta.pl> napisał(a): Aj waj, przecież gdyby to było mięso, to by się nawet dla psa nie nadawało, a co dopiero mówić o poważnym biznesie ;) Przecież do klasyczna "wina w wyborze" klienta ;) -- Liwiusz |
|