Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Firma zajmująca się odszkodowaniami

Firma zajmująca się odszkodowaniami

Data: 2012-03-27 19:54:04
Autor: Liwiusz
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 2012-03-27 19:43, Piotr M pisze:

Istnieje jakaś firma, która pomogłaby w sprawie odszkodowania?
Są takie które chętnie by się tym zajęły?

Ile czasu potrzebujecie do przeniesienia się do innego hostingodawcy i dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność hostongodawcy).

--
Liwiusz

Data: 2012-03-27 20:25:59
Autor: KiloSierra
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 12/03/27 19:54, Liwiusz pisze:
W dniu 2012-03-27 19:43, Piotr M pisze:

Istnieje jakaś firma, która pomogłaby w sprawie odszkodowania?
Są takie które chętnie by się tym zajęły?

Ile czasu potrzebujecie do przeniesienia się do innego hostingodawcy i
dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do
powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność
hostongodawcy).


jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu...

Data: 2012-03-27 14:02:48
Autor: witek
Firma zajmująca się odszkodowaniami
KiloSierra wrote:
W dniu 12/03/27 19:54, Liwiusz pisze:
W dniu 2012-03-27 19:43, Piotr M pisze:

Istnieje jakaś firma, która pomogłaby w sprawie odszkodowania?
Są takie które chętnie by się tym zajęły?

Ile czasu potrzebujecie do przeniesienia się do innego hostingodawcy i
dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do
powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność
hostongodawcy).


jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu...

to backup trzymają na tym samym serwerze co backupowane dane?

Data: 2012-03-27 19:49:30
Autor: Wojciech Bancer
Firma zajmująca się odszkodowaniami
On 2012-03-27, KiloSierra <foru@10g.pl> wrote:

[...]

Ile czasu potrzebujecie do przeniesienia się do innego hostingodawcy i
dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do
powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność
hostongodawcy).
jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu...

To się backup nazywa. Krytyczna dla działalności infrastruktura *nie ma kopii*? A jak się hostingodawcy serwer zepsuje i dane zostaną utracone, to firma pada?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-03-27 14:03:31
Autor: witek
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Wojciech Bancer wrote:
To się backup nazywa. Krytyczna dla działalności infrastruktura
*nie ma kopii*? A jak się hostingodawcy serwer zepsuje i dane zostaną
utracone, to firma pada?


a bo to jedna juz przez to poległa?

Data: 2012-03-27 20:59:43
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 27.03.2012 o 21:49 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):

On 2012-03-27, KiloSierra <foru@10g.pl> wrote:

[...]

Ile czasu potrzebujecie do przeniesienia się do innego hostingodawcy i
dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do
powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność
hostongodawcy).
jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu...

To się backup nazywa. Krytyczna dla działalności infrastruktura
*nie ma kopii*? A jak się hostingodawcy serwer zepsuje i dane zostaną
utracone, to firma pada?

"oferuje najwyższe bezpieczeństwo. Dlaczego? Ponieważ posiadamy własne  centra danych zlokalizowane na całym świecie"
"centra połączone są z najważniejszymi węzłami przesyłu danych w Europie"

Bezpieczeństwo, profesjonalizm, odpowiedzialność, całodobowa pomoc, brak  ukrytych kosztów, inne cuda na kiju..

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-27 20:16:33
Autor: Wojciech Bancer
Firma zajmująca się odszkodowaniami
On 2012-03-27, Piotr M <xxx@xxx.xx> wrote:

[...]

To się backup nazywa. Krytyczna dla działalności infrastruktura
*nie ma kopii*? A jak się hostingodawcy serwer zepsuje i dane zostaną
utracone, to firma pada?

"oferuje najwyższe bezpieczeństwo. Dlaczego? Ponieważ posiadamy własne  centra danych zlokalizowane na całym świecie"
"centra połączone są z najważniejszymi węzłami przesyłu danych w Europie"

A tymczasem takiemu Amazonowi w serwerownię strzelił piorun.
Różne przypadki się zdarzają.

Bezpieczeństwo, profesjonalizm, odpowiedzialność, całodobowa pomoc, brak
ukrytych kosztów, inne cuda na kiju..

Nikt nie gwarantuje 100% bezpieczeństwa i 100% czasu świadczenia usług.
Skoro to są rzeczy krytyczne dla działalności firmy, to niestety trzeba
odżałować trochę grosza i odpowiednio zabezpieczyć swoje dane.

Samemu.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-03-27 21:24:47
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 27.03.2012 o 22:16 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):

Nikt nie gwarantuje 100% bezpieczeństwa i 100% czasu świadczenia usług.
Skoro to są rzeczy krytyczne dla działalności firmy, to niestety trzeba
odżałować trochę grosza i odpowiednio zabezpieczyć swoje dane.

Nie chodzi o bezpieczeństwo danych, a o narażenie na straty naszą firmę,  poprzez nieuprawnione wstrzymanie usług.

Nie wiem jak to jeszcze inaczej nazwać..

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-27 16:10:22
Autor: witek
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Piotr M wrote:
Dnia 27.03.2012 o 22:16 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):

Nikt nie gwarantuje 100% bezpieczeństwa i 100% czasu świadczenia usług.
Skoro to są rzeczy krytyczne dla działalności firmy, to niestety trzeba
odżałować trochę grosza i odpowiednio zabezpieczyć swoje dane.

Nie chodzi o bezpieczeństwo danych, a o narażenie na straty naszą firmę,
poprzez nieuprawnione wstrzymanie usług.

Nie wiem jak to jeszcze inaczej nazwać..


a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała 24h nieprzerwane działanie.

Jakies tam odszkodowanie pewnie dostaniesz.
Za czas i nakład pracy  potrzebny do wyniesienia sie gdzieindziej.
Ale to dopiero za jakies 20 lat.
Narazie sedziowie są na etapie odszkodowan medycznych w realnej wysokosci.

Data: 2012-03-27 23:24:21
Autor: Andrzej Lawa
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 27.03.2012 23:10, witek pisze:

a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała 24h
nieprzerwane działanie.

Jakies tam odszkodowanie pewnie dostaniesz.
Za czas i nakład pracy potrzebny do wyniesienia sie gdzieindziej.

A w przypadku odszkodowania za utracone dochody to trzeba by mieć sposób na przekonanie sędziego, że na pewno byłby taki dochód, a nie tylko teoretycznie mógłby być na podstawie średnich.

Zwłaszcza że dość słusznie można argumentować, że średnie po awarii mogą być zawyżone, bo ci którzy się nie "dopukali" wcześniej a im zależało ruszyli po naprawieniu awarii.

No i w regulaminie widzę już parę myków uzasadniających stanowisko, że mogli wyłączyć dostęp, a poza tym odszkodowania (na które w umowie zgodził się klient) są ograniczone do kwot, jakie zapłacił za usługę w ciągu roku.

Data: 2012-03-28 08:15:15
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 27.03.2012 o 23:10 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała 24h  nieprzerwane działanie.

A musi być? To ja pytam, dlaczego nie działa. A odpowiedź od konsultantów  znam - bo system błędnie działa, księgowość w Niemczech w dodatku, a oni  sa tylko "przekaźnikami" i to co "im system wyświetli". Wyłączyli bo nie  była uregulowana faktura proforma. Nie uważasz że to jest delikatnie  mówiąc dziwne?

 Jakies tam odszkodowanie pewnie dostaniesz.
Za czas i nakład pracy  potrzebny do wyniesienia sie gdzieindziej.
Ale to dopiero za jakies 20 lat.
Narazie sedziowie są na etapie odszkodowan medycznych w realnej  wysokosci.

Ogólnie dużo mnie i nas już to nauczyło, również dzięki wszystkim  wypowiedziom w wątku. Ehh.

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-28 18:16:43
Autor: Andrzej Lawa
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 28.03.2012 08:15, Piotr M pisze:

a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała
24h nieprzerwane działanie.

A musi być?

Do odszkodowania? Musi.

Data: 2012-03-28 19:06:23
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 28.03.2012 o 18:16 Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.spam_precz.com>  napisał(a):

W dniu 28.03.2012 08:15, Piotr M pisze:

a co masz w regulaminie, bo raczej nie wierze, ze firma gwarantowała
24h nieprzerwane działanie.

A musi być?

Do odszkodowania? Musi.

Ale wiesz jaką oni praktykę zastosowali? Wyłączyli usługi aby im  udowadniać że coś jest opłacone!
Mało tego. dziś dostaliśmy maila:

Informujemy Pana, że opłata za domenę xxx.xx w wysokości xx PLN, numer  rachunku xx została automatycznie przez system w dniu 22.03.2012 zwrócona  na Pańskie konto bankowe.
Prosimy o ponowne opłacenie tej faktury w celu aktywacji Pańskiego pakietu.
Przepraszamy Pana za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.


Pakiet, to inaczej hosting.
I co takim ch* zrobić? I znów będą to księgować ze 3 dni robocze bo  księgowość mają w Niemczech, czyli jak dobrze pójdzie odblokują po  niedzieli..

Firma 1&1 to ku*y i zło*je. Grupka konsultantów w Polsce niczym niewinna  tylko ciągle przepraszają.

Pierwszy raz mam do czynienia z taką sytuacją.

Przestrzegam wszystkich przed 1&1!

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-28 20:37:17
Autor: Andrzej Lawa
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 28.03.2012 19:06, Piotr M pisze:

Do odszkodowania? Musi.

Ale wiesz jaką oni praktykę zastosowali? Wyłączyli usługi aby im
udowadniać że coś jest opłacone!

Ale też się tłumaczyli, że to z powodu awarii automatycznego systemu rozliczeniowego - czyli w pewnym sensie system komputerowy im nawalił i sam wyłączył twoje usługi ;)

Bez klauzul gwarancyjnych nie licz na uzyskanie czegoś więcej, jak zwrot tego, co zapłaciłeś.

Data: 2012-03-27 23:04:05
Autor: m
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 27.03.2012 21:24, Piotr M pisze:
Dnia 27.03.2012 o 22:16 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):

Nikt nie gwarantuje 100% bezpieczeństwa i 100% czasu świadczenia usług.
Skoro to są rzeczy krytyczne dla działalności firmy, to niestety trzeba
odżałować trochę grosza i odpowiednio zabezpieczyć swoje dane.

Nie chodzi o bezpieczeństwo danych, a o narażenie na straty naszą firmę,
poprzez nieuprawnione wstrzymanie usług.

Ale jakbyście mieli te dane bezpieczne, to byście mogli w "chwilę" na ich podstawie przenieść się do innego hostingodawcy.

p. m.

Data: 2012-03-27 20:30:46
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 27.03.2012 o 20:25 KiloSierra <foru@10g.pl> napisał(a):

jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu...

Mało tego, jest ze 20 skrzynek pocztowych, wszystko zablokowane, maile  powracają do klientów. Kilkadziesiąt wypromowanych aukcji Allegro  zmarnowało się...

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-27 21:06:37
Autor: Liwiusz
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 2012-03-27 20:25, KiloSierra pisze:

jak moga przeniesc cos do czego maja zablokowany dostep geniuszu...

Mam dziś gorszy dzień, jak widać ;)

--
Liwiusz

Data: 2012-03-27 20:28:09
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 27.03.2012 o 19:54 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>  napisał(a):

W dniu 2012-03-27 19:43, Piotr M pisze:

Istnieje jakaś firma, która pomogłaby w sprawie odszkodowania?
Są takie które chętnie by się tym zajęły?

Ile czasu potrzebujecie do przeniesienia się do innego hostingodawcy i  dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do  powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność  hostongodawcy).

Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...


--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-27 14:06:12
Autor: witek
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Piotr M wrote:
Dnia 27.03.2012 o 19:54 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
napisał(a):

W dniu 2012-03-27 19:43, Piotr M pisze:

Istnieje jakaś firma, która pomogłaby w sprawie odszkodowania?
Są takie które chętnie by się tym zajęły?

Ile czasu potrzebujecie do przeniesienia się do innego hostingodawcy i
dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do
powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność
hostongodawcy).

Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...



a gdzie jest backup?

Data: 2012-03-27 21:21:37
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 27.03.2012 o 21:06 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

Piotr M wrote:
Dnia 27.03.2012 o 19:54 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
napisał(a):

W dniu 2012-03-27 19:43, Piotr M pisze:

Istnieje jakaś firma, która pomogłaby w sprawie odszkodowania?
Są takie które chętnie by się tym zajęły?

Ile czasu potrzebujecie do przeniesienia się do innego hostingodawcy i
dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do
powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność
hostongodawcy).

Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...



a gdzie jest backup?

A jak zrobisz transfer domen?


--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-27 16:06:37
Autor: witek
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Piotr M wrote:
Dnia 27.03.2012 o 21:06 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

Piotr M wrote:
Dnia 27.03.2012 o 19:54 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
napisał(a):

W dniu 2012-03-27 19:43, Piotr M pisze:

Istnieje jakaś firma, która pomogłaby w sprawie odszkodowania?
Są takie które chętnie by się tym zajęły?

Ile czasu potrzebujecie do przeniesienia się do innego hostingodawcy i
dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do
powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność
hostongodawcy).

Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...



a gdzie jest backup?

A jak zrobisz transfer domen?


normalnie.
a w czym problem.
No chyba, ze domena nalezy do nich, a nie do ciebie. ALe to już twoja wina.

Data: 2012-03-27 21:27:54
Autor: SDD
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Piotr M pisze:

A jak zrobisz transfer domen?

To teraz juz bedziesz wiedzial - domeny gdzie indziej, hosting gdzie indziej :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2012-03-28 08:08:20
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 27.03.2012 o 21:27 SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> napisał(a):

Piotr M pisze:

A jak zrobisz transfer domen?

To teraz juz bedziesz wiedzial - domeny gdzie indziej, hosting gdzie  indziej :)

Daje do myślenia, w ogóle cieszę się i dziękuję za wypowiedzi.


--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-31 13:34:50
Autor: Borys Pogoreło
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia Tue, 27 Mar 2012 21:27:54 +0200, SDD napisał(a):

A jak zrobisz transfer domen?

To teraz juz bedziesz wiedzial - domeny gdzie indziej, hosting gdzie indziej :)

 Jeśli się na Ciebie aktualny rejestrator domeny wypnie podobnie, jak 1&1
na Piotra, to będziesz w podobnej sytuacji. Niezależnie od tego, gdzie
sobie zorganizujesz hosting.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-03-27 23:05:17
Autor: m
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 27.03.2012 21:21, Piotr M pisze:
Dnia 27.03.2012 o 21:06 witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):

Piotr M wrote:
Dnia 27.03.2012 o 19:54 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl>
napisał(a):

W dniu 2012-03-27 19:43, Piotr M pisze:

Istnieje jakaś firma, która pomogłaby w sprawie odszkodowania?
Są takie które chętnie by się tym zajęły?

Ile czasu potrzebujecie do przeniesienia się do innego hostingodawcy i
dlaczego jeszcze tego nie zrobiliście? (przyczyniacie się tym samym do
powiększenia rozmiaru szkody, przez co zmniejszacie odpowiedzialność
hostongodawcy).

Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...



a gdzie jest backup?

A jak zrobisz transfer domen?

Na podstawie kodu authinfo który powinniście mieć w dokumentacji.

p. m.

Data: 2012-03-27 21:08:32
Autor: Liwiusz
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 2012-03-27 20:28, Piotr M pisze:
Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...

W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;)

--
Liwiusz

Data: 2012-03-27 20:22:43
Autor: Wojciech Bancer
Firma zajmująca się odszkodowaniami
On 2012-03-27, Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...
W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;)

Podał. Wygooglaj sobie frazę którą zacytował :)
Najdroższa opcja w tymże cudzie to 69,90 zł/m-c.
W tej cenie to na kokosy nie ma co liczyć.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-03-27 21:41:33
Autor: Borys Pogoreło
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 27 Mar 2012 21:22:43 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...
W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;)

Podał. Wygooglaj sobie frazę którą zacytował :)
Najdroższa opcja w tymże cudzie to 69,90 zł/m-c.
W tej cenie to na kokosy nie ma co liczyć.

 Warto też pogooglać za opiniami i numerami, jakie potrafi robić ta
"firma". Koszmar.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-03-28 08:02:26
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 27.03.2012 o 21:41 Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> napisał(a):

Dnia 27 Mar 2012 21:22:43 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...
W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;)

Podał. Wygooglaj sobie frazę którą zacytował :)
Najdroższa opcja w tymże cudzie to 69,90 zł/m-c.
W tej cenie to na kokosy nie ma co liczyć.

 Warto też pogooglać za opiniami i numerami, jakie potrafi robić ta
"firma". Koszmar.

Koszmarem jest to, jaki Polska jeszcze dziki kraj. Ale firma zagraniczna,  ponoć lider Europejski, zapewne doskonale się orientuje w realiach  polskich i może sobie pozwolić na wiele.

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-28 14:21:47
Autor: maruda
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 2012-03-27 21:41, Borys Pogoreło pisze:
Dnia 27 Mar 2012 21:22:43 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...
W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;)

Podał. Wygooglaj sobie frazę którą zacytował :)
Najdroższa opcja w tymże cudzie to 69,90 zł/m-c.
W tej cenie to na kokosy nie ma co liczyć.

  Warto też pogooglać za opiniami i numerami, jakie potrafi robić ta
"firma". Koszmar.

No zara...
Ale o ile dobrze zrozumiałem (!), to jeden-i-jeden wyłączył Piotrowi dostęp do serwisu, bo uważa, że Piotr mu nie płaci - tak? To nie jest kwestia "gwarantowania" jakiejś-tam technicznej sprawności, a działanie restrykcyjne. I o to się Piotr wkurza (uważając, że płaci). Więc jeśli płacił, to teraz te łany powinny mu w zębach przynieść kasę za wykazane straty z powodu ich poczynań (a nie żadnej "siły wyższej")



--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-03-28 14:25:59
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 28.03.2012 o 14:21 maruda <maruda@null.com> napisał(a):

Ale o ile dobrze zrozumiałem (!), to jeden-i-jeden wyłączył Piotrowi  dostęp do serwisu, bo uważa, że Piotr mu nie płaci - tak?

W dodatku chodzi o faktury proforma na 4 domeny z których nie chcemy.  Zmusili nas do wykupienia ich, z informacją od konsultanta, że "niech  lepiej Pan je opłaci dla dobra sprawy, a później wyśle maila z informacją  o rezygnacji"

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-28 15:26:00
Autor: Wojciech Bancer
Firma zajmująca się odszkodowaniami
On 2012-03-28, Piotr M <xxx@xxx.xx> wrote:

[...]

Ale o ile dobrze zrozumiałem (!), to jeden-i-jeden wyłączył Piotrowi  dostęp do serwisu, bo uważa, że Piotr mu nie płaci - tak?

W dodatku chodzi o faktury proforma na 4 domeny z których nie chcemy.  Zmusili nas do wykupienia ich, z informacją od konsultanta, że "niech  lepiej Pan je opłaci dla dobra sprawy, a później wyśle maila z informacją  o rezygnacji"

Ja bym na Twoim miejscu opłacił, odzyskał dostęp, a potem się bujał
o zwrot kasy. W ten sposób nie mieliby argumentu żeby blokować, a firma
mogłaby pracować.

Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-03-28 19:27:51
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 28.03.2012 o 17:26 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):

Ja bym na Twoim miejscu opłacił, odzyskał dostęp, a potem się bujał
o zwrot kasy. W ten sposób nie mieliby argumentu żeby blokować, a firma
mogłaby pracować.

Ale chcemy tak zrobić i robimy. Nawet na odczepne zapłaciliśmy faktury  proforma za kilak domen których nie chcemy.

Chodzi o to że ta firma sama wymyśla ze nie ma jakiejś wpłaty , a  księgowość jest w Niemczech i maja to głęboko i trzeba im udowadniać, a  samo zaksięgowanie dowolnej wykupionej usługi przy przelewie płatności  elektronicznej, trwa 3-5 dni roboczych!

A dziś dostaliśmy maila:

Informujemy Pana, że opłata za domenę xxxx w wysokości xxxxx PLN, numer  rachunku xxxxxxxxxxx została automatycznie przez system w dniu 22.03.2012  zwrócona na Pańskie konto bankowe.
Prosimy o ponowne opłacenie tej faktury w celu aktywacji Pańskiego pakietu.
Przepraszamy Pana za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.

I co im zrobić?? Mogą tak jeszcze przez miesiąc!

Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później.

Teraz chcemy jak najszybciej się uwolnić od 1&1, złodziei i naciągaczy!


--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-28 19:02:27
Autor: Wojciech Bancer
Firma zajmująca się odszkodowaniami
On 2012-03-28, Piotr M <xxx@xxx.xx> wrote:

[...]

Informujemy Pana, że opłata za domenę xxxx w wysokości xxxxx PLN, numer  rachunku xxxxxxxxxxx została automatycznie przez system w dniu 22.03.2012  zwrócona na Pańskie konto bankowe.
Prosimy o ponowne opłacenie tej faktury w celu aktywacji Pańskiego pakietu.
Przepraszamy Pana za niedogodności i prosimy o wyrozumiałość.

I co im zrobić?? Mogą tak jeszcze przez miesiąc!

Cóż. Na takie ultimatum, to można jedynie rozłożyć ręce. Próbowaliście
zażądać od nich wydania plików?

Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później.
Teraz chcemy jak najszybciej się uwolnić od 1&1, złodziei i naciągaczy!

Ale naprawdę nie macie nic, żeby chociaż częściowo ruszyć z usługą
którą świadczycie? Nie ma żadnych możliwości, aby część materiałów poskładać i wrzucić gdzieś indziej?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-03-28 20:58:07
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 28.03.2012 o 21:02 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):

I co im zrobić?? Mogą tak jeszcze przez miesiąc!

Cóż. Na takie ultimatum, to można jedynie rozłożyć ręce. Próbowaliście
zażądać od nich wydania plików?

Nie widzę sensu. Jest tam tyle "działów" że

Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później.
Teraz chcemy jak najszybciej się uwolnić od 1&1, złodziei i naciągaczy!

Ale naprawdę nie macie nic, żeby chociaż częściowo ruszyć z usługą
którą świadczycie? Nie ma żadnych możliwości, aby część materiałów
poskładać i wrzucić gdzieś indziej?

Mamy dane pozwalające ruszyć bez problemu, ale nie wiem jak zrobić  transfer domen, skoro nie mogę zalogować się do własnego Panelu Klienta  nawet.
http://img217.imageshack.us/img217/8153/przechwytywaniebx.png

Nie mam wystarczającej wiedzy..

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-28 20:48:09
Autor: Wojciech Bancer
Firma zajmująca się odszkodowaniami
On 2012-03-28, Piotr M <xxx@xxx.xx> wrote:

[...]

Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później.
Teraz chcemy jak najszybciej się uwolnić od 1&1, złodziei i naciągaczy!

Ale naprawdę nie macie nic, żeby chociaż częściowo ruszyć z usługą
którą świadczycie? Nie ma żadnych możliwości, aby część materiałów
poskładać i wrzucić gdzieś indziej?

Mamy dane pozwalające ruszyć bez problemu, ale nie wiem jak zrobić  transfer domen, skoro nie mogę zalogować się do własnego Panelu Klienta  nawet.
http://img217.imageshack.us/img217/8153/przechwytywaniebx.png

Nie mam wystarczającej wiedzy..

Jeśli jesteście właścicielami (bo to niestety nie jest oczywiste), to możecie zainicjować transfer i dostęp do panelu nie jest potrzebny. Jak się gdzieś przenosicie, to skontaktujcie się z BOKiem tej firmy, a oni wam podpowiedzą co zrobić i czy w ogóle się da.

Dla przykładu:
http://www.domeny.pl/transfer-domeny.html

Jak dokonać transferu domeny

1. Aby dokonać transferu domeny do DOMENY.PL wystarczy wpisać powyżej nazwę domeny do przetransferowania, a następnie, w przypadku niektórych domen, zostaną Państwo poproszeni o wpisanie kodu AUTHINFO. Później pozostaje tylko oczekiwać na wiadomość e-mail z prośbą o zaakceptowanie przeniesienia domeny do DOMENY.PL sp. z o.o.

2. Kod AUTHINFO powinni Państwo uzyskać od obecnego operatora domeny. Kod taki musi zostać natychmiast wydany na każde Państwa żądanie.

3. Do transferu domeny polskiej z NASK nie jest wymagany kod AUTHINFO. Do przeniesienia domeny z NASK do DOMENY.PL potrzebne nam będą dane Abonenta domeny. Następnie transfer domeny zostanie wygenerowany w systemie NASK, a Państwo na swój adres e-mail otrzymają wiadomość wraz z dokumentem transferowym. Dokument ten należy wydrukować, podpisać i przybić pieczątkę firmową a następnie przesłać wraz z dokumentami firmy (KRS, wpis do ewidencji itp.) faksem do NASK i DOMENY.PL. Po około dwóch dniach otrzymają Państwo wiadomość e-mail z NASK z informacją o chęci przeniesienia domeny.

4. Transfer domeny europejskiej .EU wiąże się z jednoczesnym wniesieniem opłaty za jej utrzymanie na minimum 1 rok. Aby zainicjować transfer nie potrzebują Państwo kodów AUTHINFO, wystarczy wnieść opłatę za odnowienie domeny, a następnie potwierdzić chęć przeniesienia poprzez akceptację linku zawartego w e-mailu otrzymanego z EURid.

(wKF: nie polecam tej firmy, ale to jest całkiem czytelna instrukcja).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-03-28 22:12:14
Autor: m
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 28.03.2012 22:48, Wojciech Bancer pisze:
On 2012-03-28, Piotr M<xxx@xxx.xx>  wrote:

[...]

>>>>  Dochodzić swojego możecie przecież zawsze później.
>>>  Teraz chcemy jak najszybciej się uwolnić od 1&1, złodziei i naciągaczy!
>>
>>  Ale naprawdę nie macie nic, żeby chociaż częściowo ruszyć z usługą
>>  którą świadczycie? Nie ma żadnych możliwości, aby część materiałów
>>  poskładać i wrzucić gdzieś indziej?
>
>  Mamy dane pozwalające ruszyć bez problemu, ale nie wiem jak zrobić
>  transfer domen, skoro nie mogę zalogować się do własnego Panelu Klienta
>  nawet.
http://img217.imageshack.us/img217/8153/przechwytywaniebx.png
>
>  Nie mam wystarczającej wiedzy..
Jeśli jesteście właścicielami (bo to niestety nie jest oczywiste), to możecie
zainicjować transfer
[...]

2. Kod AUTHINFO powinni Państwo uzyskać od obecnego operatora domeny. Kod
taki musi zostać natychmiast wydany na każde Państwa żądanie

Musi to na Rusi, a w Polsce - jak kto chce.

Skoro firma nie potrafi poprawnie zaksięgować wpłaty, to przewiduję że kod authinfo będzie wydawać miesiąc albo i dłużej.

p. m.

Data: 2012-03-30 03:08:48
Autor: Borys Pogoreło
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 28 Mar 2012 21:48:09 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

2. Kod AUTHINFO powinni Państwo uzyskać od obecnego operatora domeny. Kod taki musi zostać natychmiast wydany na każde Państwa żądanie.

 Teoria sobie, praktyka sobie... ;)

 Taki home.pl wydaje natychmiast, ale najpierw musisz podpisać,
opieczętować i przefaksować stos papieru. Taka metoda na zniechęcenie.

 Ale może by spróbować podobnie? Może mają bałagan w telefonach, ale
żądanie wydania kodów authinfo wysłane poleconym ZPO zadziała?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-03-28 08:06:40
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 27.03.2012 o 22:22 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):

Najdroższa opcja w tymże cudzie to 69,90 zł/m-c.
W tej cenie to na kokosy nie ma co liczyć.

Uważasz, że to zbyt duże wymagania, aby zagraniczna firma dojąca Polaków  miesięcznie po 69,9zł/mc, działała jak jej się tylko podoba?

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-28 10:53:23
Autor: m
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 28.03.2012 08:06, Piotr M pisze:
Dnia 27.03.2012 o 22:22 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):

Najdroższa opcja w tymże cudzie to 69,90 zł/m-c.
W tej cenie to na kokosy nie ma co liczyć.

Uważasz, że to zbyt duże wymagania, aby zagraniczna firma dojąca Polaków
miesięcznie po 69,9zł/mc, działała jak jej się tylko podoba?


70zł/mc jak na hosting to całkiem nietanio.

p. m.

Data: 2012-03-28 15:59:02
Autor: Tomasz Kaczanowski
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 2012-03-28 10:53, m pisze:
W dniu 28.03.2012 08:06, Piotr M pisze:
Dnia 27.03.2012 o 22:22 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> napisał(a):

Najdroższa opcja w tymże cudzie to 69,90 zł/m-c.
W tej cenie to na kokosy nie ma co liczyć.

Uważasz, że to zbyt duże wymagania, aby zagraniczna firma dojąca Polaków
miesięcznie po 69,9zł/mc, działała jak jej się tylko podoba?


70zł/mc jak na hosting to całkiem nietanio.

Tam jest za serwer....

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2012-03-30 03:05:08
Autor: Borys Pogoreło
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia Wed, 28 Mar 2012 15:59:02 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

70zł/mc jak na hosting to całkiem nietanio.

Tam jest za serwer....

 Wirtualny. Dedyki i VPS-y w normalnych cenach.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2012-03-30 09:21:24
Autor: Tomasz Kaczanowski
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 2012-03-30 03:05, Borys Pogoreło pisze:
Dnia Wed, 28 Mar 2012 15:59:02 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

70zł/mc jak na hosting to całkiem nietanio.

Tam jest za serwer....

  Wirtualny. Dedyki i VPS-y w normalnych cenach.


Tak czy inaczej - zazwyczaj w okolicach tych cen jest zwykły hosting...

--
Kaczus
http://kaczus.republika.pl

Data: 2012-03-28 16:01:41
Autor: Aron von Tusk
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Użytkownik "Piotr M" napisał:
Uważasz, że to zbyt duże wymagania, aby zagraniczna firma
dojąca Polaków miesięcznie po 69,9zł/mc, działała jak
jej się tylko podoba?

Przysłuchuję się tej nic nie wynikającej dyskusji i powiem ci tak:
Ty jako Polak stałeś się konkurencją dla innej firmy, której właściciel jest jedynej słusznej narodowości, więc on zakapował cię do swojej centrali a ta zablokowała ci domeny na serwerach owej zagranicznej korporacji, której właścicielami są oczywiście osoby jedynej słusznej narodowości, możesz w to nie wierzyć ale tak to właśnie działa!

Zwróć uwagę na taki szczegół że owa zagraniczne, pewnie międzynarodowa firma stoi ponad prawem, więc praktycznie nic jej nie możesz zrobić, natomiast TY w stosunku do niej nie stoisz ponad prawem, Ta zagraniczna firma może ciebie skutecznie ścigać prawem twojego kraju, tym prawem które odmówi ci prawa ścigania owej zagranicznej firmy!
Zresztą zauważyłeś stanowisko większości osób na forum prawnym: "że to oczywiście twoja wina", bo oczywiście większość "aparatu prawnego" jest obsadzona ludźmi jedynej słusznej narodowości!

Ta firma narobiła ci strat celowo pod byle wymyślonym pretekstem celem narażenia cię na straty, nie wiem czy jest szansa uzyskania jakiegoś odszkodowania, ale jeśli nawet to pewnie będzie ono wynosiło znacznie poniżej strat a odlicz jeszcze od tego koszty prawników, więc teraz ty narób tej firmie strat, powiedz jasno co to za firma i podaj szacowaną kwotę strat przemawiającą do wyobraźni, niech ludzie ich omijają i nie wypychają złodziejom kieszeni!

Co do obwiniania Cię za nie robienie backup'ów to też nie do końca prawda, bo kopia bezpieczeństwa to nie jest coś co się robi raz i jest, w przypadku serwisu trzeba je robić na bieżąco a i to nie gwarantuje bezpieczeństwa a jedynie zmniejsza ryzyko!
Zresztą przy "naszych" standardach internetu zrobienie większej kopi bezpieczeństwa może się okazać niemożliwe ze względu na przepustowości łączy, zresztą nawet cotygodniowa kopia może nic nie dać bo skoro stracił byś zyski z tygodnia aukcji a te aukcje przygotowywałeś miesiącami, towar kupowałeś miesiącami a straciłeś wszystko w tydzień, czy nawet dzień!

Teraz naskoczy ma mnie zgraja osób, oczywiście jedynej słusznej narodowości!

Data: 2012-03-28 09:05:33
Autor: witek
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Aron von Tusk wrote:

[ciach bzdety]

idz sie lecz.

Data: 2012-03-28 16:02:20
Autor: maruda
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 2012-03-28 16:01, Aron von Tusk pisze:
Użytkownik "Piotr M" napisał:
Uważasz, że to zbyt duże wymagania, aby zagraniczna firma
dojąca Polaków miesięcznie po 69,9zł/mc, działała jak
jej się tylko podoba?

Przysłuchuję się tej nic nie wynikającej dyskusji i powiem ci tak:
Ty jako Polak stałeś się konkurencją dla innej firmy, której właściciel
jest jedynej słusznej narodowości, więc on zakapował cię do swojej

Kolina? (Nie chce mi się klikać ^U... )

--
Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

Data: 2012-03-27 21:18:46
Autor: spp
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 2012-03-27 21:08, Liwiusz pisze:

Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...

W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;)

Przecież podał... ;)

--
spp

Data: 2012-03-27 21:22:16
Autor: Piotr M
Firma zajmująca się odszkodowaniami
Dnia 27.03.2012 o 21:18 spp <spp-to-ja@gazeta.pl> napisał(a):

W dniu 2012-03-27 21:08, Liwiusz pisze:

Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...

W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;)

Przecież podał... ;)

Dokładnie..

--
Pozdrawiam, Piotr M

Największe wyprzedaże w UK już w Polsce!
Jedyny taki sklep w kraju - http://ukeo.pl/

Data: 2012-03-27 21:41:26
Autor: Liwiusz
Firma zajmująca się odszkodowaniami
W dniu 2012-03-27 21:22, Piotr M pisze:
Dnia 27.03.2012 o 21:18 spp <spp-to-ja@gazeta.pl> napisał(a):

W dniu 2012-03-27 21:08, Liwiusz pisze:

Nie możemy. Wszystko zablokowane. Nawet Panel Klienta...

W sumie co się szczypiesz, podaj nazwę ;)

Przecież podał... ;)

Dokładnie..

Aj waj, przecież gdyby to było mięso, to by się nawet dla psa nie nadawało, a co dopiero mówić o poważnym biznesie ;)

Przecież do klasyczna "wina w wyborze" klienta ;)

--
Liwiusz

Firma zajmująca się odszkodowaniami

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona