Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Fazer 600 (2001), nada się na początek?

Fazer 600 (2001), nada się na początek?

Data: 2012-04-03 08:05:49
Autor: Seba
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Dnia Thu, 29 Mar 2012 13:08:12 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

znalazł tego fazera z tzw. pewnej ręki i
stąd temat. Przeżyje czy raczej odradzać mu? ;)


Ja tak zaczynałem przygodę z motocyklami 4 lata temu. Ażeby było śmieszniej
- nie odczuwam nawet potrzeby zmiany moto :)

FZS ma swoje wady (napier....a skrzynia, kubatura (która czasami też jest
zaletą), światła)  ale i ma zalety (silnik/elastyczność/oddawanie mocy,
hamulce, ilość akcesoriów/części na rynku, łatwość serwisu, etc.) .

Moim zdaniem, jeżeli rzeczywiście trafił na zadbany egzemplarz to warto.


--
Pozdrawiam,
Sebastian S.
FZS 600

Data: 2012-04-03 16:13:08
Autor: Ivam
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Użytkownik "Seba"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ht6wktvisfnj$.1u8ucr23xv4gx.dlg@40tude.net...
Ażeby było śmieszniej
- nie odczuwam nawet potrzeby zmiany moto :)

Ja odczuwam. Chcialbym takie samo tylko z:
- gwarancja
- lepszymi swiatlami
- dolaczonym domkiem w okolicy alp;)

FZS ma swoje wady (napier....a skrzynia, kubatura (która czasami też jest
zaletą), światła)

Skrzynia to wiem;), ale kubatura? Pardon, ale nie wiem o co Ci chodzi. Caly chleb sie miesci+spray na przebite kolo, sterowniki i kabelki od ogrzewanych manetek i wciaz jest miejsce na deseczke pod nozke boczna. Nowy FZ8 wcale nie jest duzo mniejszy (sprawia wrazenie jakby byl krotszy), a miejsca w nim brak.

ale i ma zalety (silnik/elastyczność/oddawanie mocy,
hamulce, ilość akcesoriów/części na rynku, łatwość serwisu, etc.) .

I tutaj sie w 99% zgadzam. Dla poczatkujacego z glowa moze byc. Moc nie powala (ponizej 9krpm), jest wygodnie, nie wieje, etc.

Tylko ten wzrost to problem - trzeba bedzie wysoka szybe.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-04-03 16:19:30
Autor: duddits
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
On 03.04.2012 16:13, Ivam wrote:
Nowy FZ8 wcale nie jest duzo mniejszy (sprawia wrazenie jakby byl
krotszy), a miejsca w nim brak.

Jest gabarytowo taki sam jak FZ1, różnice są kosmetyczne.
Ja się spokojnie mieszczę (181cm), a wyższy kolega (~190cm), który do niedawna ujeżdżał właśnie dużego Fazziego też nie narzekał.

Nie wiem też co rozumiesz przez "brak miejsca", bo to "przypadłość" wszystkich jednośladów :) No może poza tymi największymi (goldwing, k1600gt ...itd.)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-03 16:38:13
Autor: AZ
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
On 04/03/2012 04:19 PM, duddits wrote:
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach
>
Witam somsiada z Marek, widać dróżka Marki-Legionowo to nie tylko moja ulubiona ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-03 16:44:31
Autor: duddits
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
On 03.04.2012 16:38, AZ wrote:
Witam somsiada z Marek, widać dróżka Marki-Legionowo to nie tylko moja
ulubiona ;-)

Konkretnie: z Białołęki :)

A no to prawda, blisko mam i faktycznie jak cieplej się robi to troszkę ludzi na motórach tam się pojawia :)
Co zrobić, każdy zakręt na Mazowszu na wagę złota ... ;)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-03 16:49:22
Autor: AZ
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
On 04/03/2012 04:44 PM, duddits wrote:

Konkretnie: z Białołęki :)

A no to prawda, blisko mam i faktycznie jak cieplej się robi to troszkę
ludzi na motórach tam się pojawia :)
Co zrobić, każdy zakręt na Mazowszu na wagę złota ... ;)

No niestety sporo się tam rozwala, w zeszłym roku ze trzy wypadki tam widziałem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-03 16:52:32
Autor: duddits
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
On 03.04.2012 16:49, AZ wrote:
No niestety sporo się tam rozwala, w zeszłym roku ze trzy wypadki tam
widziałem.

Taka prawda, koleś który jechał za mną nie ogarnął i rozjechał (na szczęście niegroźnie) rowerzystę. Najbardziej ucierpiał testowy S1000RR, któremu niby nic się nie stało, a poszedł do kasacji (coś tam z elektroniką ...)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-03 16:56:37
Autor: AZ
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
On 04/03/2012 04:52 PM, duddits wrote:
No niestety sporo się tam rozwala, w zeszłym roku ze trzy wypadki tam
widziałem.

Taka prawda, koleś który jechał za mną nie ogarnął i rozjechał (na
szczęście niegroźnie) rowerzystę. Najbardziej ucierpiał testowy S1000RR,
któremu niby nic się nie stało, a poszedł do kasacji (coś tam z
elektroniką ...)

No właśnie tego S1000RR widziałem. Leżał w trawie do góry nogami ale nie potrafiłem ogarnąć jak to się stało bo gość sporo dalej leżał i jacyś rowerzyści już go ogarnęli.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-03 17:05:38
Autor: duddits
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
On 03.04.2012 16:56, AZ wrote:
No właśnie tego S1000RR widziałem. Leżał w trawie do góry nogami ale nie
potrafiłem ogarnąć jak to się stało bo gość sporo dalej leżał i jacyś
rowerzyści już go ogarnęli.

Ja tego nie widziałem, bo zorientowałem się dopiero kilkaset metrów dalej, że kolesia gdzieś wcięło.

Wersja motonity była taka, że ponoć rowerzysta wykonał jakiś nagły manewr w stronę środka jezdni. Po mojemu to motocyklista po prostu źle obliczył zakręt (bo to się stało na łuku) i zahaczył bicykla.

Sprawy dalej nie śledziłem, nie wiem jak się zakończyła. Pomagałem tylko dealerowi motóra na pakę ładować :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-03 17:00:15
Autor: Monster
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
W dniu 2012-04-03 16:44, duddits pisze:
On 03.04.2012 16:38, AZ wrote:
Witam somsiada z Marek, widać dróżka Marki-Legionowo to nie tylko moja
ulubiona ;-)

Konkretnie: z Białołęki :)

A no to prawda, blisko mam i faktycznie jak cieplej się robi to troszkę
ludzi na motórach tam się pojawia :)
Co zrobić, każdy zakręt na Mazowszu na wagę złota ... ;)

Fajna dróżka ale nie z tej strony miasta..

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2012-04-03 17:01:23
Autor: AZ
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
On 04/03/2012 05:00 PM, Monster wrote:

Fajna dróżka ale nie z tej strony miasta..

Zawsze możesz wstapić jak lecisz wypocząć nad Zegrze ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-03 17:05:26
Autor: Monster
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
W dniu 2012-04-03 17:01, AZ pisze:
On 04/03/2012 05:00 PM, Monster wrote:

Fajna dróżka ale nie z tej strony miasta..

Zawsze możesz wstapić jak lecisz wypocząć nad Zegrze ;-)

A są tam jakieś winkle do wypoczynku?

--
Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

Data: 2012-04-03 17:08:43
Autor: duddits
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
On 03.04.2012 17:01, AZ wrote:
Zawsze możesz wstapić jak lecisz wypocząć nad Zegrze

W sezonie wypoczynek nad Zegrzem? No nie wiem, może znasz jakieś spokojne miejsca, bo jak tam kilka razy przejeżdżałem to było gęściej niż w centrum miasta w godzinach szczytu :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-03 17:12:41
Autor: AZ
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
On 04/03/2012 05:08 PM, duddits wrote:
On 03.04.2012 17:01, AZ wrote:
Zawsze możesz wstapić jak lecisz wypocząć nad Zegrze

W sezonie wypoczynek nad Zegrzem? No nie wiem, może znasz jakieś
spokojne miejsca, bo jak tam kilka razy przejeżdżałem to było gęściej
niż w centrum miasta w godzinach szczytu :)

To taki żarcik był ;-) Większej mordowni od Zegrza w okolicach Wawy to nie znam...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-04-03 18:59:35
Autor: Ivam
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Użytkownik "duddits"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlf0tj$8mh$1@news2.ipartners.pl...
Nie wiem też co rozumiesz przez "brak miejsca", bo to "przypadłość" wszystkich jednośladów :)

Pod siedzeniem miesci sie najwyzej puszka sprayu do opon, a pasazer siedzi na powierzchni malej koperty.

W typowych scigantach moge to zrozumiec, ale chcac kupic nowy motur z klasy naked to mam do wyboru:
- ~70 konne mini-turystyki
- ~100-120 konne nakedy

Brakuje mi (w ofercie japonczykow) 90-110 konnego UJMa, ktorym pojade po bulki bez tankbaga czy kufrow.


--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-04-03 19:16:31
Autor: duddits
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
W dniu 2012-04-03 18:59, Ivam pisze:
Pod siedzeniem miesci sie najwyzej puszka sprayu do opon, a pasazer
siedzi na powierzchni malej koperty.

Bo pasażer na tego typu motocyklu to fikcja ..., jest może kilka jednośladów którymi wygodnie podróżuje się we dwójkę. Nie przeszkadza to oczywiście mieszkańcom Indii wozić na skuterach całej rodziny :)

W FZ8 to się tylko kastet mieści ..., ale dla mnie to żadna wada. Jak coś muszę przewieźć to biorę plecak, albo torbę na siodełko.
Bardziej mnie denerwuje błoto, które leci mi na plecy w czasie jazdy w deszczu :)

W typowych scigantach moge to zrozumiec, ale chcac kupic nowy motur z
klasy naked to mam do wyboru:
- ~70 konne mini-turystyki
- ~100-120 konne nakedy

A tak z ciekawości, to w którym golasie masz duży schowek i pasażer ma wygodnie? Poważnie pytam. Mnie się zawsze zdawało, że nie do tego one są :)

Brakuje mi (w ofercie japonczykow) 90-110 konnego UJMa, ktorym pojade po
bulki bez tankbaga czy kufrow.

Wygląda, że coś tam zarysowało się na horyzoncie ..., vide Honda NC700X/S. Chociaż mocy to ma mniej od Twoich założeń.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-03 20:35:05
Autor: Ivam
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Użytkownik "duddits"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlfb9a$aem$1@inews.gazeta.pl...
Bo pasażer na tego typu motocyklu to fikcja ...,

Nie mowie o trasach po 500km dziennie. Ot - czasami sie z plecaczkiem przewiezc.

W FZ8 to się tylko kastet mieści ..., ale dla mnie to żadna wada. Jak coś muszę przewieźć to biorę plecak, albo torbę na siodełko.

No wlasnie. Plecak mi na wietrze furta, torba szpeci i na deszcz trzeba uwazac.

A tak z ciekawości, to w którym golasie masz duży schowek i pasażer ma wygodnie? Poważnie pytam. Mnie się zawsze zdawało, że nie do tego one są :)

Moze nie sensu-stricto golas, ale UJM:
- FZS 600
- FZS 1000
- TDM 850
- CB 750
- CB 600f
- ZR 750

Jeszcze pewnie kilka by sie znalazlo, ale nie chce mi sie wymyslac;)

Brakuje mi (w ofercie japonczykow) 90-110 konnego UJMa, ktorym pojade po
bulki bez tankbaga czy kufrow.

Wygląda, że coś tam zarysowało się na horyzoncie ..., vide Honda NC700X/S. Chociaż mocy to ma mniej od Twoich założeń.

Jest jeszcze xj'ta, cbf 600, er-6, versys, bandzior, gladius i pewnie by sie cos jeszcze wymyslilo. Ale slabawe. Albo malawe. Albo z drugiej strony:
- duzy fazer
- duzy cbf
- tdm
- z750

Ale wszystko musi udawac, ze pochodzi w prostej linii od modelu sportowego, byc zajebiscie krotkie (tak zeby mialo sie wrazenie, ze kierowinca jest pode mna, niez przede mna), siodlo dla pasazera miec za tylna osia, tlumik (zeby obnizyc srodek ciezkosci) musi byc ponizej silnika, albo (zeby sie mocniej pochylac) pod siedzeniem.

A ja bym chetnie kupil cos o mocy duzego cbf'a w rozmiarze malego cbf'a. Albo xj'te (600) z silnikiem z fz8.

BTW - tak na serio fajne, w miare lekkie i mocne (z niczym bez przesady) to VFR 800, ale drogo, oj drogo.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-04-03 20:50:55
Autor: duddits
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
W dniu 2012-04-03 20:35, Ivam pisze:
Nie mowie o trasach po 500km dziennie. Ot - czasami sie z plecaczkiem
przewiezc.

To i na "kopercie" da radę :)

W FZ8 to się tylko kastet mieści ..., ale dla mnie to żadna wada. Jak
coś muszę przewieźć to biorę plecak, albo torbę na siodełko.

No wlasnie. Plecak mi na wietrze furta, torba szpeci i na deszcz trzeba
uwazac.

Haha, "furta" - dobre :) Tyle razy z nim jeździłem i jakoś nigdy nie przeszkadzał. W sensie nie bardziej niż gdy z nim idę na piechotę.

Torbę mam wodoodporną. Sprawdzone. Z bonusów: jak ją założę na tę, jak to ładnie napisałeś, kopertę to powstrzymuje błoto, które leci z opony prosto na tyłek :)

A tak z ciekawości, to w którym golasie masz duży schowek i pasażer ma
wygodnie? Poważnie pytam. Mnie się zawsze zdawało, że nie do tego one
są :)

Moze nie sensu-stricto golas, ale UJM:
- FZS 600
- FZS 1000
- TDM 850
- CB 750
- CB 600f
- ZR 750

I wszędzie tam są duże schowki? Albo inaczej: co dla Ciebie oznacza "duży schowek" w motocyklu? :)

Jest jeszcze xj'ta, cbf 600, er-6, versys, bandzior, gladius i pewnie by
sie cos jeszcze wymyslilo. Ale slabawe. Albo malawe. Albo z drugiej strony:
- duzy fazer
- duzy cbf
- tdm
- z750

Momencik, jeździłem XJ-tą. Miejsca pasażer ma tyle co kot napłakał, schowek też jakiś szczątkowy, więc chyba coś tu nie gra ... :)
ER6 też z bliska widziałem i doprawdy ..., wóz towarowy to to nie jest.
To samo Gladius czy GSR750, na obu latałem w zeszłym roku. Są różne istotne detale, które wyróżniają te motocykle, ale nie sądzę by wielkość schowka czy ilość miejsca dla pasażera była pomiędzy nimi :)

A ja bym chetnie kupil cos o mocy duzego cbf'a w rozmiarze malego cbf'a.
Albo xj'te (600) z silnikiem z fz8.

Przesadzasz. Mam porównanie. XJ-ta bardzo daje radę w zestawieniu z FZ8.
W zasadzie pod każdym względem. Kiedyś tam nawet testowali i wyszło, że jest minimalnie szybsza do setki od FZ6 :) Niby pierdółka, ale mówi to coś niecoś o zwinności tej maszyny. Do miasta - bardzo fajny latawiec.
Za miasto troszkę też. Teraz zresztą nawet robią ją w pełnej owiewce.

BTW - tak na serio fajne, w miare lekkie i mocne (z niczym bez przesady)
to VFR 800, ale drogo, oj drogo.

Za drogo. Zniknęła z oferty Hondy. Przynajmniej w tym sezonie.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-03 21:45:56
Autor: Ivam
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Użytkownik "duddits"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlfgqe$p2l$1@inews.gazeta.pl...
Haha, "furta" - dobre :) Tyle razy z nim jeździłem i jakoś nigdy nie przeszkadzał. W sensie nie bardziej niż gdy z nim idę na piechotę.

Ja mam tak, ze nie mam problemu tak dlugo jak caly czas jezdze z plecakiem. Raz pojade na wycieczke bez plecaka i potem dluuuuugo mi przeszkadza.

Z bonusów: jak ją założę na tę, jak to ładnie napisałeś, kopertę to powstrzymuje błoto, które leci z opony prosto na tyłek :)

Ja mam zadupek i nie musze sie torba zaslaniac.

I wszędzie tam są duże schowki? Albo inaczej: co dla Ciebie oznacza "duży schowek" w motocyklu? :)

Duzy schowek to taki, ktory wystarcza na:
- pare adidaskow (w pracy przebieram buty moto na zwykle)
- puszke sprayu do opon
- sniadanie do pracy

W fzs'ie mam na tyle miejsca, ze do pracy jezdze bez plecaka.

Momencik, jeździłem XJ-tą. Miejsca pasażer ma tyle co kot napłakał, schowek też jakiś szczątkowy, więc chyba coś tu nie gra ... :)

Przyznam sie szczerze, ze siedzialem tylko raz na targach. Jesli schowek jest szczatkowy to nie wiem co upchneli w zadupek, bo wygladalo jakby troche miejsca tam bylo.

ER6 też z bliska widziałem i doprawdy ..., wóz towarowy to to nie jest.

Tutaj mi bardziej chodzilo o to, ze honda NC700 to nie jedyne co by moglo podpasowac. Ale wszystkie wlasciwie lacza te same wady;)

A ja bym chetnie kupil cos o mocy duzego cbf'a w rozmiarze malego cbf'a.
Albo xj'te (600) z silnikiem z fz8.

Przesadzasz. Mam porównanie. XJ-ta bardzo daje radę w zestawieniu z FZ8.

Powaznie? Na papierze nie wyglada zbyt ciekawie. Nawet w porownaniu z fzs'em - mocy mniej, momentu mniej, obrotow mniej, masy wiecej. Jak beda jakies jazdy to bede musial to zweryfikowac.

W zasadzie pod każdym względem. Kiedyś tam nawet testowali i wyszło, że jest minimalnie szybsza do setki od FZ6 :)

Do setki to nie problem (przelozenia nawet na lancuchu mozna dobrac), gorzej dalej.

Za drogo. Zniknęła z oferty Hondy. Przynajmniej w tym sezonie.

Dziwne. Na stronie jest i ten rocznik i zeszly. 49 za zeszly 53 za ten.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-04-03 21:58:47
Autor: duddits
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
W dniu 2012-04-03 21:45, Ivam pisze:
Ja mam zadupek i nie musze sie torba zaslaniac.

Ja go nie zasłaniam specjalnie :) To taki ficzer, po prostu.
Chyba nie przewidzieli, że tym modelem ktoś w deszczu będzie chciał jeździć :)

I wszędzie tam są duże schowki? Albo inaczej: co dla Ciebie oznacza
"duży schowek" w motocyklu? :)

Duzy schowek to taki, ktory wystarcza na:
- pare adidaskow (w pracy przebieram buty moto na zwykle)

He? Ja po prostu trzymam drugi komplet ciuchów w pracy. Na kija miałbym adidasy pod tyłkiem wozić? :) No ale co kto lubi.

- puszke sprayu do opon
- sniadanie do pracy

No, no. Zorganizowany kolega :)

W fzs'ie mam na tyle miejsca, ze do pracy jezdze bez plecaka.

Ja okazjonalnie jeżdżę. Jak muszę coś przewieźć po prostu. Zwykle śmigam bez.

Momencik, jeździłem XJ-tą. Miejsca pasażer ma tyle co kot napłakał,
schowek też jakiś szczątkowy, więc chyba coś tu nie gra ... :)

Przyznam sie szczerze, ze siedzialem tylko raz na targach. Jesli schowek
jest szczatkowy to nie wiem co upchneli w zadupek, bo wygladalo jakby
troche miejsca tam bylo.

No to wiedz, że nie ma. To znaczy może jest ten 1cm3 więcej niż u mnie ...., aż tak nie mierzyłem :)

ER6 też z bliska widziałem i doprawdy ..., wóz towarowy to to nie jest.

Tutaj mi bardziej chodzilo o to, ze honda NC700 to nie jedyne co by
moglo podpasowac. Ale wszystkie wlasciwie lacza te same wady;)

Ja wspomniałem o NC z innego powodu. Tam masz schowek w atrapie baku z przodu. Dla Ciebie zdaje się to ważna zaleta.

A ja bym chetnie kupil cos o mocy duzego cbf'a w rozmiarze malego cbf'a.
Albo xj'te (600) z silnikiem z fz8.

Przesadzasz. Mam porównanie. XJ-ta bardzo daje radę w zestawieniu z FZ8.

Powaznie? Na papierze nie wyglada zbyt ciekawie. Nawet w porownaniu z
fzs'em - mocy mniej, momentu mniej, obrotow mniej, masy wiecej. Jak beda
jakies jazdy to bede musial to zweryfikowac.

No właśnie, zweryfikuj :)

W zasadzie pod każdym względem. Kiedyś tam nawet testowali i wyszło,
że jest minimalnie szybsza do setki od FZ6 :)

Do setki to nie problem (przelozenia nawet na lancuchu mozna dobrac),
gorzej dalej.

Ano widzisz, dalej w mieście nie bardzo się przydaje. A to umówmy się, nie jest wół turystyczny na dalekie trasy. Poza tym ta góra nie jest taka zła. Niedużo gorsza niż w takim Hornecie dajmy na to. Czy nowej CBR600F.

Za drogo. Zniknęła z oferty Hondy. Przynajmniej w tym sezonie.

Dziwne. Na stronie jest i ten rocznik i zeszly. 49 za zeszly 53 za ten.

Mnie mówili, że nie będzie, bo tam teraz jakieś cross-cośtam lansują w to miejsce :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-03 22:13:29
Autor: Ivam
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Użytkownik "duddits"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlfkpi$g0m$1@inews.gazeta.pl...
He? Ja po prostu trzymam drugi komplet ciuchów w pracy. Na kija miałbym adidasy pod tyłkiem wozić? :) No ale co kto lubi.

Jestem facet. Mam 4 pary butow:
- do garnituru
- motocyklowe
- adidasy
- roboczo/budowlane

Koniec. Jesli zostawie adidasy w pracy i tego samego dnia bede chcial sobie isc na spacer (po pracy) to albo wroce do pracy po buty, albo w butach motocyklowyc albo do garnituru bede musial chodzic.

- puszke sprayu do opon
- sniadanie do pracy

No, no. Zorganizowany kolega :)

Nie mamy stolowki.

Ja okazjonalnie jeżdżę. Jak muszę coś przewieźć po prostu. Zwykle śmigam bez.

No wlasnie ja tez jezdze bez, ale cos chcialbym zmiescic. Inna sprawa, ze ja nie jezdze po miescie - do pracy mam 30km przez las.

Ja wspomniałem o NC z innego powodu. Tam masz schowek w atrapie baku z przodu. Dla Ciebie zdaje się to ważna zaleta.

Aaaaa... nie zauwazylem.

Ano widzisz, dalej w mieście nie bardzo się przydaje. A to umówmy się, nie jest wół turystyczny na dalekie trasy.

Umowmy sie, ze w miescie tak naprawde nie ma znaczenia czy do setki leci w 4,2 sekundy czy 4,3.

Krotka sprawa - szukam po prostu UJMa. Ma robic wszystko przecietnie. Nie chce latawca do miasta, nie chce krowy w trase, nie chce szlifierki na tor. Ma robic wszystkie rzeczy, niekoniecznie super. FZS'y te wymagania spelnia, FZ'ty juz gorzej.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-04-03 22:24:18
Autor: duddits
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
W dniu 2012-04-03 22:13, Ivam pisze:
Jestem facet. Mam 4 pary butow:
- do garnituru
- motocyklowe
- adidasy
- roboczo/budowlane

Koniec. Jesli zostawie adidasy w pracy i tego samego dnia bede chcial
sobie isc na spacer (po pracy) to albo wroce do pracy po buty, albo w
butach motocyklowyc albo do garnituru bede musial chodzic.

Ja już nie wnikam dalej w Twoje przyzwyczajenia, kolego facet :)

Umowmy sie, ze w miescie tak naprawde nie ma znaczenia czy do setki leci
w 4,2 sekundy czy 4,3.

To był tylko taki przykład. Nie przywiązywałbym się tak do niego :)
Dla mnie każdy z tych motocykli byłby dobry. XJ-tą byłem naprawdę mile rozczarowany. Jeździła tak samo dobrze jak mały Fazer, a kosztuje mniej.

Krotka sprawa - szukam po prostu UJMa. Ma robic wszystko przecietnie.
Nie chce latawca do miasta, nie chce krowy w trase, nie chce szlifierki
na tor. Ma robic wszystkie rzeczy, niekoniecznie super. FZS'y te
wymagania spelnia, FZ'ty juz gorzej.

Jak widać każdy rozumie to na swój sposób, ja na przykład nawet nie próbuję sobie wmówić, że istnieje coś takiego jak UJM, choć kilka modeli by się pewnie znalazło, które uważałbym za bliskie temu. Jednak nie szukam czegoś takiego.

Chociaż ..., KTM 990 SMT wygląda tu chyba całkiem obiecująco :) No ale, znów - co komu pasuje.

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-03 22:29:57
Autor: Ivam
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Użytkownik "duddits"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jlfm9h$709$1@inews.gazeta.pl...
To był tylko taki przykład. Nie przywiązywałbym się tak do niego :)
Dla mnie każdy z tych motocykli byłby dobry. XJ-tą byłem naprawdę mile rozczarowany. Jeździła tak samo dobrze jak mały Fazer, a kosztuje mniej.

Guglnalem. Nie jestes odosobniony w tej opinii. Koniecznie musze sie przewiezc:)

Jak widać każdy rozumie to na swój sposób, ja na przykład nawet nie próbuję sobie wmówić, że istnieje coś takiego jak UJM, choć kilka modeli by się pewnie znalazło, które uważałbym za bliskie temu. Jednak nie szukam czegoś takiego.

Ja wlasnie szukam, ale chyba zostane jeszcze rok czy dwa z FZS'em - duzo kasy juz wpompowalem i coraz mniej rzeczy powinno sie zuzyc i zepsuc.

Chociaż ..., KTM 990 SMT wygląda tu chyba całkiem obiecująco :) No ale, znów - co komu pasuje.

Za duza pojemnosc - poza tym ja maly jestem (~175cm)


--
pzdr:
Ivam

Data: 2012-04-04 09:25:24
Autor: duddits
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
On 03.04.2012 22:29, Ivam wrote:
Za duza pojemnosc - poza tym ja maly jestem (~175cm)

Jednak najpierw się przejedź ... :)

Właśnie zdałem sobie sprawę, że to nie podpada pod kategorię UJM, tylko, bo ja wiem, UEM, UAM? :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-03 23:03:29
Autor: Kuczu
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
W dniu 2012-04-03 18:59, Ivam pisze:

W typowych scigantach moge to zrozumiec, ale chcac kupic nowy motur z
klasy naked to mam do wyboru:
- ~70 konne mini-turystyki
- ~100-120 konne nakedy

Brakuje mi (w ofercie japonczykow) 90-110 konnego UJMa, ktorym pojade po
bulki bez tankbaga czy kufrow.


XB9SX - maly, zwinny, moc ok 90 KM. Tylko ciezko znalezc nowego. Aczkolwiek mozna jeszcze kupic z zapasow u meksykanskich dealerow.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-04-04 20:35:59
Autor: Jasio
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jlfoj3$f3u$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-04-03 18:59, Ivam pisze:

W typowych scigantach moge to zrozumiec, ale chcac kupic nowy motur z
klasy naked to mam do wyboru:
- ~70 konne mini-turystyki
- ~100-120 konne nakedy

Brakuje mi (w ofercie japonczykow) 90-110 konnego UJMa, ktorym pojade po
bulki bez tankbaga czy kufrow.


XB9SX - maly, zwinny, moc ok 90 KM. Tylko ciezko znalezc nowego.

Ale ze schowkiem to tam chyba kiepawo.

Tak bajdełejem, warto zamiast ulyssesa rozważać xb12xt?
Oba raczej na asfalt, na codzień używane z centralnym kufrem.
Co tam w necie do przeczytania, to już przeczytałem, chciałem zapytać obeznanego w temacie.

--
Jasio
vfr etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2012-04-04 20:41:20
Autor: Kuczu
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
W dniu 2012-04-04 20:35, Jasio pisze:

Tak bajdełejem, warto zamiast ulyssesa rozważać xb12xt?
Oba raczej na asfalt, na codzień używane z centralnym kufrem.
Co tam w necie do przeczytania, to już przeczytałem, chciałem zapytać
obeznanego w temacie.


XB12XT to tez Ulysses (XB12X) tyle ze z literka T czyli dodatkami typu kufry H&B, grzane manety i navi (byla za doplata). No i ostatni rocznik XT ma blotnik klasyczny zas X ma podwojny. Oponami tez sie roznil - XT mial szosowe a X semi-terenowe Scorpion Sync.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-04-04 21:35:42
Autor: Jasio
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
Użytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisał w wiadomości news:jli4kk$ej1$1inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-04-04 20:35, Jasio pisze:

Tak bajdełejem, warto zamiast ulyssesa rozważać xb12xt?
Oba raczej na asfalt, na codzień używane z centralnym kufrem.
Co tam w necie do przeczytania, to już przeczytałem, chciałem zapytać
obeznanego w temacie.


XB12XT to tez Ulysses (XB12X) tyle ze z literka T czyli dodatkami typu kufry H&B, grzane manety i navi (byla za doplata). No i ostatni rocznik XT ma blotnik klasyczny zas X ma podwojny. Oponami tez sie roznil - XT mial szosowe a X semi-terenowe Scorpion Sync.


Błotnik w xb12x IMHO jest praktyczniejszy, bo chroni silnik i kolektory przed zachlapaniem, ale to przecież można przełożyć.
Mi bardziej chodziło o zawieszenie z mniejszym prześwitem i różnice w prowadzeniu w związku z tym.
Myśląc o Ulyssesie myślałem tylko o rocznikach nowszych niż 2008, ze względu na wydajnieszą pompę oleju, nowy pas (rzekomo z gwarancją dożywotnią-czyli w praktyce pewnie do 2018) i mniejszy promień skrętu.

A potem pojawiły się XT właśnie. Co np. możesz powiedzieć o tym na podstawie fotek? (wiadomo, owijka na kolektorach może maskować zagniotki po glebie):
http://www.ebay.co.uk/itm/BUELL-ULYSSES-XB12XT-HARLEY-DAVIDSON-/270946125472?pt=UK_Motorcycles&hash=item3f15a5c6a0

No i tekst, że "zasuwa jak gówno z tłustego szpadla" pobija wszystko. (:
I pytanie dodatkowe, czemu jako akcesoryjne tłumiki w 99% są stosowane Jardiny?

Z góry dziękuję.

--
Jasio
vfr etz
Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze.
FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj

Data: 2012-04-04 22:49:06
Autor: Kuczu
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
W dniu 2012-04-04 21:35, Jasio pisze:

Błotnik w xb12x IMHO jest praktyczniejszy, bo chroni silnik i kolektory
przed zachlapaniem, ale to przecież można przełożyć.

Dupa tam chroni

Mi bardziej chodziło o zawieszenie z mniejszym prześwitem i różnice w
prowadzeniu w związku z tym.

A nie wiem. Ale ten ostatni XT to pewnie zwykly XB12S long z elementami Ulyssesa.

Myśląc o Ulyssesie myślałem tylko o rocznikach nowszych niż 2008, ze
względu na wydajnieszą pompę oleju, nowy pas (rzekomo z gwarancją
dożywotnią-czyli w praktyce pewnie do 2018) i mniejszy promień skrętu.

Nie stwierdzilem problemow ze smarowaniem a zaden pasek nie jest wieczny. Promien skretu wynika raczej z zastosowania zawiechy z longa

A potem pojawiły się XT właśnie. Co np. możesz powiedzieć o tym na
podstawie fotek? (wiadomo, owijka na kolektorach może maskować zagniotki
po glebie):
http://www.ebay.co.uk/itm/BUELL-ULYSSES-XB12XT-HmmARLEY-DAVIDSON-/270946125472?pt=UK_Motorcycles&hash=item3f15a5c6a0

Wyglada niezle tylko czemu nie ma deflektorow pod siedzeniem zapobiegajacych grzaniu ud kierowcy w korku ? Od 2008 montowano je standardowo. Do swojego tez dokupilem.


No i tekst, że "zasuwa jak gówno z tłustego szpadla" pobija wszystko. (:
I pytanie dodatkowe, czemu jako akcesoryjne tłumiki w 99% są stosowane
Jardiny?

Jardine RT-One wygladaja i brzmia zajebiscie. No i sa stosunkowo niedrogie. Ja tez mam tak w wersji Alu.


--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-04-05 09:13:16
Autor: duddits
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
On 04.04.2012 20:35, Jasio wrote:
Ale ze schowkiem to tam chyba kiepawo.

Co Wy z tymi schowkami? Mania jakaś ... :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2012-04-05 09:44:59
Autor: Kuczu
Fazer 600 (2001), nada się na początek?
W dniu 2012-04-05 09:13, duddits pisze:
On 04.04.2012 20:35, Jasio wrote:
Ale ze schowkiem to tam chyba kiepawo.

Co Wy z tymi schowkami? Mania jakaś ... :)


Nie maja gdzie schowac kosmetyczki

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Fazer 600 (2001), nada się na początek?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona