Data: 2018-03-21 10:39:44 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-20 o 23:58, Animka pisze:
W ramach akcji "Konwój Wstydu", zorganizowanej przez Platformę Obywatelską, po Polsce jeżdżą billboardy z wizerunkami polityków PiS oraz kwotami ich jednorazowych nagród. W sobotę politycy PO w różnych miastach apelowali do polityków PiS o oddanie pieniędzy podatników. A PO nie mogłaby się podłączyć do akcji oddania pieniędzy podatnikom? Pobierali premie tak jak dobra zmiana. Ponadto przydałoby dołączyć do konwoju wstydu oblicza platformiarzy wraz z kwotami ich premii. A może i łapówek? Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-21 11:08:16 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-20 o 23:58, Animka pisze: A można link? |
|
Data: 2018-03-21 11:25:39 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-21 o 11:08, radekp@konto.pl pisze:
A PO nie mogłaby się podłączyć do akcji oddania pieniędzy podatnikom? Pogóglaj. Była sytuacja gdy platformiarze wzięli premie aż się T. Nałęcz oburzył. Jego oburzenie zmalało, gdy wypłynęło że i on wziął premię (chyba 44 k PLN). Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-21 12:39:05 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-21 o 11:08, radekp@konto.pl pisze: Googlałem. Nic nie ma. A więc jednak proszę o link. |
|
Data: 2018-03-22 12:52:35 | |
Autor: z | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-21 o 12:39, radekp@konto.pl pisze:
Googlałem. Nic nie ma. A więc jednak proszę o link. Było tak potwierdzam. Nie rżnij głupa Co nie zmienia faktu że jedni i drudzy są siebie warci. Pis robi za mało i za wolno i to będzie przyczyna jego upadku tak gdzieś za 2 kadencje ;-) z |
|
Data: 2018-03-22 17:43:22 | |
Autor: KubuĹ Puchatek | |
Facjata Gowina jeĹşdzi po Polsce | |
W dniu 22.03.2018 o 12:52 z <z@z.pl> pisze:
Weź nie strasz :-( Aż tak głupiego społeczeństwa (chyba) nie mamy. Pozdrawiam Kamil |
|
Data: 2018-03-22 18:02:58 | |
Autor: Sonn | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-22 o 17:43, Kubuś Puchatek pisze:
W dniu 22.03.2018 o 12:52 z <z@z.pl> pisze: Mamy. Trzeba być skończonym idiota żeby popierać postkomuszą pisowską hołotę. -- Sonn |
|
Data: 2018-03-23 01:53:51 | |
Autor: Kris | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu czwartek, 22 marca 2018 18:02:05 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:
Mamy. Trzeba być skończonym idiota żeby popierać postkomuszą pisowską hołotę.Jako cząstka tego społeczeństwa też wiec za idiote robisz. |
|
Data: 2018-03-23 01:53:03 | |
Autor: Kris | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu czwartek, 22 marca 2018 17:43:38 UTC+1 użytkownik Kubuś Puchatek napisał:
Weź nie strasz :-( Nieśmiało zauważę ze jesteś cząstką tego społeczeństwa wiec jeśli uważasz ze jest głupie to sam siebie jako idiote traktujesz. |
|
Data: 2018-03-23 13:44:36 | |
Autor: Kris | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu piątek, 23 marca 2018 16:55:11 UTC+1 użytkownik Kubuś Puchatek napisał:
Ano jestem częścią głupiego społeczeństwa :-( Typowe Bywają tacy co im się zdaje ze sa mądrzejsi od innych Nawet sporo ich jest |
|
Data: 2018-03-24 00:05:55 | |
Autor: KubuĹ Puchatek | |
Facjata Gowina jeĹşdzi po Polsce | |
W dniu 23.03.2018 o 21:44 Kris <kszysztofc@gmail.com> pisze:
W dniu piątek, 23 marca 2018 16:55:11 UTC+1 użytkownik Kubuś Puchatek napisał: Dziękuję, że się w czymś zgadzamy. Nie wiem w czym, ale w czymś na pewno. Pozdrawiam Kamil P.S. O czy my w ogóle rozmawiamy? Przypomnę nieśmiało, że zaczęło się od straszenia mnie dwiema kadencjami rządów pis-u. |
|
Data: 2018-03-23 14:22:51 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Thu, 22 Mar 2018 12:52:35 +0100, w
<5ab39904$0$31354$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a): W dniu 2018-03-21 o 12:39, radekp@konto.pl pisze: A co brałeś czy świadkowałeś? :))) Śmiało podaj linka, zamiast powielać kłamstewka. |
|
Data: 2018-03-26 09:36:14 | |
Autor: z | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-23 o 14:22, radekp@konto.pl pisze:
A co brałeś czy świadkowałeś? :))) Nie płacą mi za dokształcanie niedowiarków. Mam ciekawsze zajęcia Jesteś młody, leniwy z natury czy za opłatą ;-) z |
|
Data: 2018-03-27 10:30:02 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
<5ab8a2f0$0$660$65785112@news.neostrada.pl>, z <z@z.pl> napisał(-a):
W dniu 2018-03-23 o 14:22, radekp@konto.pl pisze: .... tylko za powielanie bzdur? :D |
|
Data: 2018-03-27 12:32:40 | |
Autor: J_D | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 21.03.2018 o 11:08, radekp@konto.pl pisze:
https://www.wprost.pl/tylko-u-nas/238048/50-tysiecy-zlotych-normalna-urzednicza-premia.htmlW dniu 2018-03-20 o 23:58, Animka pisze: http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/szokujaca-lista-nagrod-dla-ludzi-wladzy/s6hg1nt http://telewizjarepublika.pl/quotdo-rzeczyquot-ponad-60-tysiecy-zlotych-premii-dla-doradcow-komorowskiego,23919.html |
|
Data: 2018-03-27 18:17:49 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Tue, 27 Mar 2018 12:32:40 +0200, w
<5aba1dca$0$1001$65785112@news.neostrada.pl>, J_D <comizrobisz2@gmail.com> napisał(-a): W dniu 21.03.2018 o 11:08, radekp@konto.pl pisze: I które z nich sa ministerialnymi premiami? |
|
Data: 2018-03-28 09:58:15 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-27 o 18:17, radekp@konto.pl pisze:
A to jest duża różnica czy jakiś platfus obywatelski doi budżet z tytułu stołka ministerialnego czy innego stołka? Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-28 14:17:01 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Wed, 28 Mar 2018 09:58:15 +0200, w <p9fi1s$db6$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
Wojtek <wojsal1960@o2.pl> napisał(-a): W dniu 2018-03-27 o 18:17, radekp@konto.pl pisze: Ministerialni są z politycznego nadania. Pozostali muszą spełniać warunki służby cywilnej, więc 1) są (przynajmniej na papierze) kompetentni, 2) dostają premie zgodnie z regulaminem |
|
Data: 2018-03-28 15:47:07 | |
Autor: Olin | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Dnia Wed, 28 Mar 2018 14:17:01 +0200, radekp@konto.pl napisał(a):
Ministerialni są z politycznego nadania. Po dobrej zmianie "pozostali" muszą już tylko popierać PiS; tak jak choćby Kaja Godek - z wykształcenia anglistka; na co dzień walczy z aborcją - która została 17 grudnia 2015 r. członkiem rady nadzorczej w Warszawskich Zakładach Mechanicznych. -- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl "Wartość kobiety polega na jej zdolnościach rozrodczych i możliwości wykorzystania do prac domowych" św. Tomasz z Akwinu https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums |
|
Data: 2018-03-28 16:25:23 | |
Autor: Sonn | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-28 o 15:47, Olin pisze:
Dnia Wed, 28 Mar 2018 14:17:01 +0200, radekp@konto.pl napisał(a): I całkiem przypadkiem zbiegło się z rozpętaniem przez nią gównoburzy aborcyjnej. Paczpan jakie to przypadki chodzą po ludziach. Zwłaszcza po tych z dojnej zmiany -- Sonn |
|
Data: 2018-03-29 11:26:32 | |
Autor: J.F. | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:uANuC.224580$%a5.150360@fx21.am4...
W dniu 2018-03-28 o 15:47, Olin pisze: Po dobrej zmianie "pozostali" muszą już tylko popierać PiS; tak jak choćby I całkiem przypadkiem zbiegło się z rozpętaniem przez nią gównoburzy aborcyjnej. Paczpan jakie to przypadki chodzą po ludziach. Zwłaszcza po tych z dojnej zmiany No, powiedzmy prawde - przez poprzednie 8 lat tez ktos zasiadal w radzie nadzorczej, i myslisz, ze na jakiej zasadzie byl mianowany ? A przez jeszcze wczesniejsze lata ? Tak gwoli scislosci, to mamy obecnie calkiem nieglupia ustawe, i calkiem sensowna wymagania https://www.mbaportal.pl/pl-PL/article/artykuly/article/o-studiach-mba/z-dyplomem-mba-do-rady-nadzorczej Tyle, ze swoich przedstawicieli PIS delegowal przed ta ustawą. A czy przy tym nie ominal wymagan z wczesniejszych ustaw ? No i ciagle w ustawie, ze premier moze powolac specjalna komisje, ktora przeegzaminuje kandydata i dopusci. Zasluzona pielegniarke np, czy anglistke. (Pielegniarstwo ani anglistyka nie wyklucza znajomosci ekonomii). J. |
|
Data: 2018-03-29 12:19:36 | |
Autor: Olin | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Dnia Thu, 29 Mar 2018 11:26:32 +0200, J.F. napisał(a):
No, powiedzmy prawde - przez poprzednie 8 lat tez ktos zasiadal w radzie nadzorczej, i myslisz, ze na jakiej zasadzie byl mianowany ? Takiej ilości misiewiczów na metr kwadratowy jednak sobie nie przypominam, a przynajmniej kłamiący ze swej natury dziennikarze nie donosili o legionach pomocników aptekarzy, anglistek i pielęgniarek, które tak znakomicie znają się na zarządzaniu przedsiębiorstwami. Gdyby ten antychryst Balcerowicz dłużej zajmował się gospodarką, pewnie wszystkie perły naszej gospodarki zostałyby sprywatyzowane, a tak jest motywacja do działalności politycznej. -- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl "Potrzeba jednej iskry, by spalić las, ale całej paczki zapałek, żeby rozpalić grilla." autor nieznany https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums |
|
Data: 2018-03-29 04:42:54 | |
Autor: Kris | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu czwartek, 29 marca 2018 12:19:37 UTC+2 użytkownik Olin napisał:
Takiej ilości misiewiczów na metr kwadratowy jednak sobie nie przypominam, Bo jak "Twoi" byli u koryta to nie zwracałes uwagi Jak "Twoi" byli u koryta to nie przypominam sobie abyś z taka regularnościa i zaciekłościa wypisywał komentarze na grupach nawet z polityką nie związanych |
|
Data: 2018-03-29 14:36:45 | |
Autor: Olin | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Dnia Thu, 29 Mar 2018 04:42:54 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
Bo jak "Twoi" byli u koryta to nie zwracałes uwagi To dlatego, że na co dzień stoję tam, gdzie ZOMO. -- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego, ani międzynarodowego, którego nie można byłoby rozwiązać przy pomocy Różańca" Matka Boża do s. Łucji https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums |
|
Data: 2018-03-29 19:34:08 | |
Autor: J.F. | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Użytkownik "Olin" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:12rxrf2v48at7.ehhx8sn9ir9r$.dlg@40tude.net...
Dnia Thu, 29 Mar 2018 11:26:32 +0200, J.F. napisał(a): No, powiedzmy prawde - przez poprzednie 8 lat tez ktos zasiadal w Takiej ilości misiewiczów na metr kwadratowy jednak sobie nie przypominam, Bo zlosliwa prasa o nich nie pisala :-) A pamietasz, jak zwolennik Tuska proponowal posadke w KGHM za glosowanie przeciw Schetynie ? Mozliwe tez, ze przecietny czlonek PO jest bardziej rozgarniety niz przecietny czlonek PiS lub przyjaciel prezesa, to i wybor troche lepszy. a przynajmniej kłamiący ze swej natury dziennikarze nie donosili o No tak, i gdzie mozna by posadzic kolesiow :-) J. |
|
Data: 2018-03-30 11:15:55 | |
Autor: Olin | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Dnia Thu, 29 Mar 2018 19:34:08 +0200, J.F. napisał(a):
A pamietasz, jak zwolennik Tuska proponowal posadke w KGHM za glosowanie przeciw Schetynie ? Nie mam złudzeń, że PO, i inne partie zresztą też, to wyłącznie szczerzy ideowcy pragnący służyć Ojczyźnie, ale teraz to wygląda jak nalot szarańczy. Nawet nie udają, że mają jakieś kompetencje, bo dobrze płatne posady im się po prostu należą za wystawanie godzinami na męczennicach smoleńskich, szefowanie klubom Gazety Polskiej i inne niepodważalne zasługi. -- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego, ani międzynarodowego, którego nie można byłoby rozwiązać przy pomocy Różańca" Matka Boża do s. Łucji https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums |
|
Data: 2018-03-30 11:19:58 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-30 o 11:15, Olin pisze:
To zależy skąd czerpiesz wiedzę na temat naszych władców. Jeśli korzystasz ze źródeł przychylnych władzy - wtedy władza jest zdecydowanie lepsza od swych poprzedników. Natomiast niezależni dziennikarze powiązani z opozycją - będą wieszali psy na władzy. Ten mechanizm jest niezależny od tego kto nami rządzi. Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-30 16:07:37 | |
Autor: Animka | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-30 o 11:19, Wojtek pisze:
W dniu 2018-03-30 o 11:15, Olin pisze: My nie psy, żeby nami rządzić. Zresztą psy-zwierzęta też nie są głupie. -- animka |
|
Data: 2018-03-30 11:50:10 | |
Autor: Olin | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Dnia Fri, 30 Mar 2018 11:19:58 +0200, Wojtek napisał(a):
To zależy skąd czerpiesz wiedzę na temat naszych władców. Jeśli korzystasz ze źródeł przychylnych władzy - wtedy władza jest zdecydowanie lepsza od swych poprzedników. Natomiast niezależni dziennikarze powiązani z opozycją - będą wieszali psy na władzy. Skoro nic się nie zmienia, niezależnie od tego, kto rządzi, poproszę o przykłady beneficjentów poprzednich władz na miarę choćby tych: - Bartłomiej Misiewicz; rada nadzorcza spółki Energa Ciepło Ostrołęka; pomocnik aptekarza - Violetta Lilianna Mackiewicz-Sasiak; rada nadzorcza spółki Energa-Operator; pielęgniarka Domu Pomocy Społecznej w Wejherowie i szefowa tamtejszego klubu "Gazety Polskiej" - Kaja Godek; rada nadzorcza Warszawskich Zakładach Mechanicznych; anglistka - Daniel Obajtek; prezes Orlenu; zaoczne studia kończył w prywatnej Wyższej Szkole Ochrony Środowiska w Radomiu. Specjalizacja: bezpieczeństwo i higiena w środowisku pracy oraz zarządzanie środowiskowe w sytuacjach kryzysowych. - Anna Mrowińska; była w radzie nadzorczej Energa-Obrót, a dziś jest w radzie Energa Ciepło Kaliskie; do niedawna bibliotekarka w słupskiej szkole policji - Hanna Mazur, gdyńska radna PiS, pracująca społecznie dla ,,Gazety Polskiej" dostała pracę w spółce Lotos Kolej. Przekonywała, że stało się to po tym, jak w ciemno wysłała swoje CV. Zarabia tam co najmniej 12 tys. zł miesięcznie. Tu są zresztą całe listy dla wytrwałych: https://oko.press/miliony-zlotych-dla-ludzi-pis-w-spolkach-z-udzialem-skarbu-panstwa/ https://oko.press/29-mln-zlotych/ -- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl "Wierzę, że tam w górze jest coś, co czuwa nad nami. Niestety, jest to rząd." Woody Allen https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums |
|
Data: 2018-03-30 16:10:52 | |
Autor: Animka | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-30 o 11:50, Olin pisze:
Dnia Fri, 30 Mar 2018 11:19:58 +0200, Wojtek napisał(a): To po prostu może być rodzina i znajomi królika. Tak jak w mafii. Tak było i tak jest - dopóki nie zdechniemy wszyscy jako Naród. -- animka |
|
Data: 2018-03-30 12:06:28 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-30 o 11:50, Olin pisze:
Skoro nic się nie zmienia, niezależnie od tego, kto rządzi, poproszę o Jeśli o tę opcję pytasz, to odsyłam do takich źródeł jak TVP (oczywiście TVP obecne), "Trwam", "TV Republika" itp Jak powiedział klasyk: świnie się zmieniają, koryto zostaje. Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-30 12:23:44 | |
Autor: Olin | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Dnia Fri, 30 Mar 2018 12:06:28 +0200, Wojtek napisał(a):
Jeśli o tę opcję pytasz, to odsyłam do takich źródeł jak TVP (oczywiście TVP obecne), "Trwam", "TV Republika" itp A tak konkretnie, jakie nazwiska podają te najbardziej wiarygodne ze źródeł? -- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego, ani międzynarodowego, którego nie można byłoby rozwiązać przy pomocy Różańca" Matka Boża do s. Łucji https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums |
|
Data: 2018-03-30 13:35:22 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-30 o 12:23, Olin pisze:
Zajrzyj do tych źródeł - dowiesz się. A czy źródła umoczone w politykę są wiarygodne? Dla Ciebie, jak rozumiem, tak - pod warunkiem, że stoją po słusznej stronie. Dla mnie niezależni dziennikarze umoczeni w politykę są niewiarygodni. Od siebie dodam, że beneficjentem poprzednich władz była organizacja zwana PO - kosiła chyba ok. 52 mln PLN rocznie, za to że jest partią polityczną. Dzisiaj ich sytuacja jest trudniejsza - koszą tylko 16 mln PLN rocznie z tego samego tytułu. Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-30 14:12:58 | |
Autor: Olin | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Dnia Fri, 30 Mar 2018 13:35:22 +0200, Wojtek napisał(a):
Zajrzyj do tych źródeł - dowiesz się. Jak powiada Człowiek z Drabinką: wiem, ale nie powiem. Doskonale go rozumiem, bo łatwiej - szczególnie gdy adresatem jest ciemny lud - insynuować, niż podpierać się faktami. Dla mnie niezależni dziennikarze umoczeni w politykę są niewiarygodni. Zatem Obajtek - absolwent renomowanej radomskiej uczelni - wcale nie jest prezesem Orlenu. Nawiasem mówiąc, ziobrotura umorzyła zarzuty korupcyjne przeciwko temu zdolnemu menedżerowi. Od siebie dodam, że beneficjentem poprzednich władz była organizacja zwana PO - kosiła chyba ok. 52 mln PLN rocznie, za to że jest partią polityczną. Dzisiaj ich sytuacja jest trudniejsza - koszą tylko 16 mln PLN rocznie z tego samego tytułu. Największym beneficjentem dotacji do partii politycznych jest PiS; od 2005 zgarnęli 274 mln zł. W przeciwieństwie do Ciebie, mam się czym podeprzeć: http://www.rp.pl/Polityka/170329929-Subwencje-dla-partii-politycznych-Ponad-miliard-zlotych-z-budzetu.html W 2016 PiS wzięło 56,4 mln zł i te pieniądze się im za morderczą pracę należały. https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ponad-100-mln-zl-z-budzetu-dla-partii-politycznych-w-2016-r-7521392.html -- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl "Wierzę, że tam w górze jest coś, co czuwa nad nami. Niestety, jest to rząd." Woody Allen https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums |
|
Data: 2018-04-09 12:07:51 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Fri, 30 Mar 2018 14:12:58 +0200, w
<1al71zvp8d45t$.1v8bd95hfqmv5$.dlg@40tude.net>, Olin <kuku@adres.w.stopce> napisał(-a): > Dla mnie niezależni dziennikarze umoczeni w > politykę są niewiarygodni. Oj tam, umorzyła też przeciwko funkcjonariuszowi CBA, który wynosił z firmy tajne dokumenty. Przypadkiem w 2015 został on wiceszefem CBA, gdy jeszcze toczyło się przeciwko niemu postępowanie prokuratorskie. Dopiero później umorzono. Jak to możliwe? :) |
|
Data: 2018-03-30 14:19:05 | |
Autor: J.F. | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p9l7h8$g9f$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
Od siebie dodam, że beneficjentem poprzednich władz była organizacja zwana PO - kosiła chyba ok. 52 mln PLN rocznie, za to że jest partią polityczną. Dzisiaj ich sytuacja jest trudniejsza - koszą tylko 16 mln PLN rocznie z tego samego tytułu. Skad taka dysporporcja ? O ile pamietam, to tam rozne pozycje byly w tej dotacji, za glos, za radnego, za posla, - az tak bardzo im wynik wyborczy nie spadl. Za to jesli czegos nie pomylilem - to np Dorn popadl w dlugi, jak go ostatnio nie wybrano. J. |
|
Data: 2018-03-30 14:27:07 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-30 o 14:19, J.F. pisze:
Skad taka dysporporcja ? To zależy od wyniku wyborczego do Sejmu (może też Senatu?). PO w poprzednim okresie miała więcej i brała z tego tytułu 48 mln (53 mln to były ich przychody "zusammen do kupy"). Dzisiaj PiS prowadzi z PO: 18 mln do 16 mln. Natomiast to co jest tu istotne, ze PO-PiS, nie zamierza tego koryta likwidować, więc obie te organizacje zgodnie nie eksponują tego faktu. Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-30 14:48:11 | |
Autor: Olin | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Dnia Fri, 30 Mar 2018 14:27:07 +0200, Wojtek napisał(a):
Natomiast to co jest tu istotne, ze PO-PiS, nie zamierza tego koryta likwidować, więc obie te organizacje zgodnie nie eksponują tego faktu. Alternatywą są lobbyści, zachęcający partie do przeprowadzenia korzystnych dla nich ustaw w zamian za wpłaty na konto partyjne, czego u nas w przypadku osób prawnych robić nie wolno. -- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl "Wartość kobiety polega na jej zdolnościach rozrodczych i możliwości wykorzystania do prac domowych" św. Tomasz z Akwinu https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums |
|
Data: 2018-03-30 16:02:09 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-30 o 14:48, Olin pisze:
Alternatywą są lobbyści, zachęcający partie do przeprowadzenia korzystnych A gdyby takich skorumpowanych polityków wrzucać do więzienia? Wiem, rozmarzyłem się... Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-04-03 08:31:23 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-30 o 14:48, Olin pisze:
Dnia Fri, 30 Mar 2018 14:27:07 +0200, Wojtek napisał(a): Akurat to jest bzdura... Lobbysci i tak są.Są też ci, co przekupują, poprawą może być decentralizacja miejsca podejmowania decyzji o głosowaniu, a nie subwencje, które też są często wykorzystywane na granicy prawa (zlecenia na zawyżone usługi dostają określone osoby). Teraz wiadomo do kogo w partii należy się udać, by mieć pewnośc, że ci zagłosują właściwie. -- http://kaczus.zrzeda.pl |
|
Data: 2018-03-30 15:13:48 | |
Autor: J.F. | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p9lai8$ihl$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
W dniu 2018-03-30 o 14:19, J.F. pisze: Skad taka dysporporcja ? To zależy od wyniku wyborczego do Sejmu (może też Senatu?). PO w poprzednim okresie miała więcej i brała z tego tytułu 48 mln (53 mln to były ich przychody "zusammen do kupy"). Znalazlem pare danych http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/425724,rekordowe-dotacje-budzetowe-dla-partii-ile-dostaly-za-2012.html 2012 PO 47,6 mln, PIS 47,2 mln. Tak duzo, bo byl zwrot za kampanie - po ok 30 mln https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ponad-100-mln-zl-z-budzetu-dla-partii-politycznych-w-2016-r-7521392.html 2016 PO 16mln, PIS 18 mln Wiec obie partie szly leb w leb, zaloze sie, ze w pozostalych latach podobnie, a podkreslanie roznic, to zwykla demagogia ... albo celowa, oczerniajaca demagogia. Natomiast to co jest tu istotne, ze PO-PiS, nie zamierza tego koryta likwidować, więc obie te organizacje zgodnie nie eksponują tego faktu. No coz, nie bedzie drobnych pieniedzy z budzetu (bo to sa naprawde drobne), to partie beda musialy poszukac pieniedzy u sponsorow. A ci sponsorzy potem, albo i przedtem, wystawia rachunek. I kto za to zaplaci ? i z jaka marza ? To lepiej dajmy im te drobne, i niech pilnuja, zeby konkurencja nie kradla :-) J. |
|
Data: 2018-03-30 16:01:06 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-30 o 15:13, J.F. pisze:
Czyli złodziejowi zamiast więzienie za kradzież, lepiej zapłacić by nie kradł? Na korupcję polityków najlepszym narzędziem jest prokuratura. W naszym państwie politycy zabezpieczyli się przed tym przy pomocy upolitycznienia prokuratury + immunitet (są poza prawem). I w tej sytuacji doją budżet a i co do uczciwości polityków jestem mocno sceptyczny. Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-30 16:30:20 | |
Autor: Animka | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-30 o 15:13, J.F. pisze:
Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup Te drobne mogą się przydać dla informatyka w ZUS-ie, żeby usunął z systemu składki na ubezpieczenia zdrowotne emerytów. Rząd "mówi", że to się nie opłaca, że ta procedura za dużo by kosztowała. -- animka |
|
Data: 2018-03-30 17:25:23 | |
Autor: J.F. | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p9lg2g$n5q$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
W dniu 2018-03-30 o 15:13, J.F. pisze: No coz, nie bedzie drobnych pieniedzy z budzetu (bo to sa naprawde drobne), Czyli złodziejowi zamiast więzienie za kradzież, lepiej zapłacić by nie kradł? Po prostu badzmy realistami - jak wygrana bedzie zalezala od funduszu propagandowego, to sie juz niektorzy zabezpiecza. A poza tym ... utrzymanie wieznia ponoc sporo kosztuje. Moze lepiej zasilek mu wyplacic ? No chyba zeby tak ... polowe do wiezienia, a druga polowe na straznikow :-) Na korupcję polityków najlepszym narzędziem jest prokuratura. Taaa, niezalezna, mianowana przez wyborcow ... a kto im da na propagande ? :-) J. |
|
Data: 2018-04-09 12:09:09 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Fri, 30 Mar 2018 14:27:07 +0200, w <p9lai8$ihl$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
Wojtek <wojsal1960@o2.pl> napisał(-a): W dniu 2018-03-30 o 14:19, J.F. pisze: Gdyby PiS poparł w poprzedniej kadencji projekt, koryta by nie było. PSL nie popierał, więc większości nie było. |
|
Data: 2018-03-30 18:00:05 | |
Autor: J.F. | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p9l7h8$g9f$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
Od siebie dodam, że beneficjentem poprzednich władz była organizacja zwana PO - kosiła chyba ok. 52 mln PLN rocznie, za to że jest partią polityczną. Dzisiaj ich sytuacja jest trudniejsza - koszą tylko 16 mln PLN rocznie z tego samego tytułu. I dane swieze http://biznes.onet.pl/wiadomosci/kraj/ile-dostaja-z-budzetu-partie-polityczne/f0p85f PiS 29.7+18 mln PO 26.7+16 mln Adekwatnie do woli suwerena :-) J. |
|
Data: 2018-03-31 00:24:26 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Fri, 30 Mar 2018 12:06:28 +0200, w <p9l2ag$bba$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
Wojtek <wojsal1960@o2.pl> napisał(-a): W dniu 2018-03-30 o 11:50, Olin pisze: Jak pada konkretne pytanie, to zaczyna się zakopywanie głowy w piasek. |
|
Data: 2018-03-31 00:22:16 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Wed, 28 Mar 2018 15:47:07 +0200, w
<194hs41n37c4o$.1b17gekev600x.dlg@40tude.net>, Olin <kuku@adres.w.stopce> napisał(-a): Dnia Wed, 28 Mar 2018 14:17:01 +0200, radekp@konto.pl napisał(a): Tak, słyszałem że pracuje z mechanizmami wytryskowymi :) |
|
Data: 2018-03-28 16:36:56 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-28 o 14:17, radekp@konto.pl pisze:
Ministerialni są z politycznego nadania. Ci z politycznego nadania zawsze są kompetentni i dostają premie zgodnie z prawem, regulaminem tworzonym przez nich lub ich, wyżej postawionych, towarzyszy partyjnych. Złodziej od polityka różni się tym, że złodziej przy swojej pracy łamie prawo a polityk najpierw zmienia prawo i potem robi to co złodziej tylko że już zgodnie z prawem. Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-31 00:25:33 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Wed, 28 Mar 2018 16:36:56 +0200, w <p9g9df$vt9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
Wojtek <wojsal1960@o2.pl> napisał(-a): W dniu 2018-03-28 o 14:17, radekp@konto.pl pisze: Cóż za głębokie myśli. |
|
Data: 2018-03-21 11:13:18 | |
Autor: Olin | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Dnia Wed, 21 Mar 2018 10:39:44 +0100, Wojtek napisał(a):
A może i łapówek? Złożyłeś doniesienie do ziobrotury? -- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego, ani międzynarodowego, którego nie można byłoby rozwiązać przy pomocy Różańca" Matka Boża do s. Łucji https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums |
|
Data: 2018-03-21 11:32:12 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-21 o 11:13, Olin pisze:
Nie ma takiego urzędu, instytucji. Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-21 12:10:01 | |
Autor: Olin | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Dnia Wed, 21 Mar 2018 10:39:44 +0100, Wojtek napisał(a):
A PO nie mogłaby się podłączyć do akcji oddania pieniędzy podatnikom? Pobierali premie tak jak dobra zmiana. Wbrew topornej propagandzie dla ciemnego ludu, nie pobierali: https://oko.press/dobra-zmiana-dobrze-sie-nagradza-bez-zadnego-trybu-innowacja-takich-nagrod-wczesniej-bylo/ -- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl "Przez stulecia Kościół święty był ofiarą prześladowań, z wolna pomnażających szeregi bohaterów, którzy wiarę chrześcijańską pieczętowali własną krwią; ale dzisiaj piekło wspiera straszniejszy jeszcze oręż przeciw Kościołowi, zdradliwy, banalny i szkodliwy: złowrogą maszynę drukarską." przedmowa do Indeksu Ksiąg Zakazanych z 1564 roku https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums |
|
Data: 2018-03-21 13:11:08 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-21 o 12:10, Olin pisze:
Wbrew topornej propagandzie dla ciemnego ludu, nie pobierali: Skoro politycy PO mówią, że nie pobierali to widocznie nie pobierali. A Al Capone nie był gangsterem, tylko pomylił się w zeznaniach podatkowych i za to został ukarany. Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-21 13:44:38 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-21 o 12:10, Olin pisze: Rozumiem, że tylko w ten sposób potrafisz się przyznać do rozpowszechniania kłamstw. Partia to docenia. |
|
Data: 2018-03-21 14:03:43 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-21 o 13:44, radekp@konto.pl pisze:
http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/nagrody-w-platformie-obywatelskiej-rzad-donalda-tuska-wydal-majatek/1q3whdm Domyślam się, że Adamowicz swoje mieszkania też kupił za premie (no bo nie za łapówki, jak uważają źli ludzie). Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-21 14:31:01 | |
Autor: Olin | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Dnia Wed, 21 Mar 2018 14:03:43 +0100, Wojtek napisał(a):
Domyślam się, że Adamowicz swoje mieszkania też kupił za premie (no bo nie za łapówki, jak uważają źli ludzie). Ach, jesienią mamy wybory samorządowe, więc Nowogrodzka już w marcu rusza do boju. Zainteresowanie akurat mieszkaniami nietrudno wyjaśnić: http://www.newsweek.pl/polska/polityka/mateusz-morawiecki-ukrywa-majatek-oswiadczenia-majatkowe-morawieckiego,artykuly,424476,1.html -- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl "Dzięki Radiu Maryja wiadomo, jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie." autor nieznany https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums |
|
Data: 2018-03-21 15:31:22 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-21 o 13:44, radekp@konto.pl pisze: Wydaje mi się, że pomyliły ci się wątki. W tym wątku poruszamy temat premii dla ministrów i rozpowszechniania przez ciebie kłamstw na ten temat. O mieszkaniach bezpartyjnego Adamowicza czy siedmiu mieszkaniach Jackowskiego (PiS) jest inny wątek. |
|
Data: 2018-03-22 12:56:22 | |
Autor: z | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-21 o 15:31, radekp@konto.pl pisze:
Wydaje mi się, że pomyliły ci się wątki. Sprytny jesteś. Chodzi o inne stanowiska Ale czy to Kowalskiego obchodzi czy dostał wiceminister czy podsekretarz czy inna biurwa? przcież oni rotują i to nawet między rządami i partiami z |
|
Data: 2018-03-23 09:29:05 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-21 o 15:31, radekp@konto.pl pisze:
Oczywiście, jeśli zawęzysz temat do premii ministrów PiS to masz rację: w dojeniu budżetu państwa, przez ministrów PiS, PiS prowadzi z PO 1:0. Jeśli zaś, uwzględniając że temat (słusznie skądinąd) nagłaśnia PO, to warto rozszerzyć temat na aktywność PO w dojeniu budżetu. I wtedy PO będzie prowadziła w tej dyscyplinie. Aczkolwiek PiS nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. Krótko mówiąc: jedni są warci drugich. Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-23 09:42:06 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-23 o 09:29, Wojtek pisze:
W dniu 2018-03-21 o 15:31, radekp@konto.pl pisze: no ja bym powiedział ze w sprawie o której piszesz to tam był raczej remis ze wskazaniem na PO.... Bo jakby nie było to było ustalane wraz z opozycją i doili wszyscy obecni w sejmie... Co nie znaczy, że popieram to co roniło PO -- http://zrzeda.pl |
|
Data: 2018-03-23 09:50:55 | |
Autor: Wojtek | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-23 o 09:42, Tomasz Kaczanowski pisze:
Jeśli PO dogadywała się z opozycją to nie z miłości do opozycji, ale widocznie tego wymagała arytmetyka sejmowa. PiS działa wg tej samej arytmetyki, tylko inne są liczby w sejmie niż przedtem, więc teraz nie musi się z nikim dogadywać. Prawo w tym zakresie nie zmieniło się. Natomiast interesujący byłby wynik dojenia budżetu w ujęciu wartościowym. Tutaj liderem byłaby PO. Chociaż, jak powiedziałem wcześniej, PiS dzielnie walczy i nie składa broni. Pozdrawiam, Wojtek |
|
Data: 2018-03-23 09:55:54 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
W dniu 2018-03-23 o 09:50, Wojtek pisze:
W dniu 2018-03-23 o 09:42, Tomasz Kaczanowski pisze: Jeśli dobrze kojarzę, to mówimy o nagrodach dla prezydium sejmu, to opozycja uczestniczyła w tym, bo chętnie brała te premie. Zresztą w czasach PiS-u też były przyznane nagrody dla prezydium i tam z opozycyjnych vice marszałków wyłamał się Tyszka z K15... -- http://kaczus.ppa.pl |
|
Data: 2018-03-23 14:25:00 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Fri, 23 Mar 2018 09:29:05 +0100, w <p92dva$kl0$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
Wojtek <wojsal1960@o2.pl> napisał(-a): Jeśli zaś, uwzględniając że temat (słusznie skądinąd) nagłaśnia PO, to warto rozszerzyć temat na aktywność PO w dojeniu budżetu. I wtedy PO będzie prowadziła w tej dyscyplinie. Nie sądzę - trzeba doliczyć 70 czy już 100mln na Rydzyka. Aczkolwiek PiS nie powiedział jeszcze ostatniego słowa. A to na pewno. |
|
Data: 2018-03-21 15:28:22 | |
Autor: Olin | |
Facjata Gowina jeździ po Polsce | |
Dnia Wed, 21 Mar 2018 13:11:08 +0100, Wojtek napisał(a):
Al Capone nie był gangsterem, tylko pomylił się w zeznaniach podatkowych i za to został ukarany. Czyżby robił jakieś szachu-machu z KRUS-em? -- uzdrawiam Grzesiek adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl "Dzięki Radiu Maryja wiadomo, jak wiele pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie." autor nieznany https://www.flickr.com/photos/146081681@N02/albums |