Data: 2010-02-04 19:56:07 | |
Autor: RobertS | |
Eurobank - reklamacja karciana | |
Ale biuro ktore platnosc przyjelo jest w stanie upadlosci i samo napisalo zebym z bankiem sie kontaktowal.ale co tak naprawde sie stalo? dlaczego chcesz reklamowac transakcje? -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-02-04 20:23:26 | |
Autor: Sinus | |
Eurobank - reklamacja karciana | |
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
ale co tak naprawde sie stalo? dlaczego chcesz reklamowac transakcje? Kupiłem bilety w biurze podróży, później anulowałem i mieli mi oddać za nie (taryfa na to pozwalała). Najpierw tłumaczyli się awarią systemu, później napisali że są w stanie upadłości i po zwrot mam się zgłaszać do linii lotniczej lub banku. Linia nie chce ze mną rozmawiać (no i ma rację bo to biuro w tym wypadku musi dokonać zwrotu na kartę) więc bank to ostatnia szansa. Taką samą reklamację złożyłem w Citi, bez szemrania wysłali dokumenty do podpisu. -- Sinus -- |
|
Data: 2010-02-04 21:36:49 | |
Autor: RobertS | |
Eurobank - reklamacja karciana | |
Kupiłem bilety w biurze podróży, później anulowałem i mieli mi oddać za niekiepska sprawa skoro nawet bank umywa ręce, ale spróbuj zgłosić temat do VISY... karty Citi czasem wychodzą drożej, ale w takich sytuacjach ich obsluga jest bezkonkurencyjna... -- pozdrawiam RobertS |
|
Data: 2010-02-04 21:39:53 | |
Autor: Mithos | |
Eurobank - reklamacja karciana | |
W dniu 2010-02-04 21:36, RobertS pisze:
karty Citi czasem wychodzą drożej, ale w takich sytuacjach ich obsluga Zwłaszcza jak tu ktoś ostatnio opisywał, że mu Citi kazało spłacić fraud, a dopiero po rozpatrzeniu reklamacji oddało pieniądze. Sytuacja IMO karygodna, bo przy niewielkich kwotach jeszcze jakoś można sobie poradzić ale co w sytuacji, gdy ktoś wyczyści cały limit ? -- Mithos |
|