Data: 2012-01-20 21:26:45 | |
Autor: | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Witajcie.
Ostatnio noszę się z zamiarem przeniesienia konta (głównego) z ING do jakiego¶ innego banku. W sumie ING niczym wielkim nie zawinił, po prostu denerwuje mnie ichnia obsługa rachunku przez WWW oraz brak obsługi kasowej we wszystkich placówkach (czasami mam potrzebę skorzystania z okienka). Kiedy¶ miałem konto w Eurobanku i byłem zadowolony (podobał mi się wygl±d i funkcje WWW oraz token sprzętowy), jednak nie wiem jak z jako¶ci± jest w chwili obecnej. Najważniejsz± dla mnie spraw± jest bezawaryjno¶ć i terminowo¶ć wykonywania wcze¶niej ustalonych przelewów - rachunki płacę zwykle w ostatnim możliwym dniu, ustawiam je czasami pół roku do przodu :) ING nie mogę nic zarzucić pod tym względem; jak obecnie jest w Eurobanku? pozdrawiam -- |
|
Data: 2012-01-21 14:04:08 | |
Autor: witrak() | |
Eurobank - niezawodność systemu online. | |
<arka.dio@NOSPAM.gazeta.pl> wrote on 2012-01-20_22:26
Kiedyś miałem konto w Eurobanku i byłem zadowolony (podobał mi się wygląd i funkcje WWW oraz token sprzętowy), jednak nie wiem jak z jakością jest w chwili obecnej. Jeśli będziesz przelewał z oszczędnościowego na bieżący dzień wcześniej to wszystko będzie ok. (Z samą terminowością ja nie miałem nigdy problemów.) Natomiast jeśli w tym samym dniu ("bo przelewy wewnętrzne powinny chodzić przed zewnętrznymi"), to zdarzało się różnie. Ale ostatnio trochę typowych blędów polikwidowali. jedyny upierdliwy,jaki został, to nieodnawianie się stanu na koncie po przelewie na to konto: czasem aż do ponownego zalogowania. Więc jak się człowiekowi spieszy, to odczekać na historii aż będzie "wykonany" i nie czekając dalej - przelogować... witrak() |
|
Data: 2012-01-21 14:00:45 | |
Autor: | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
witrak() <witrak@hotmail.com> napisał(a):
<arka.dio@NOSPAM.gazeta.pl> wrote on 2012-01-20_22:26Rozumiem, że z trzema sesjami eliksira nie ma problemu? Pieni±dze przyjmowane i wysyłane s± wszystkimi? Pamiętam też, że około północy nie można było się zalogować na konto, trzeba było poczekać ok. godziny, bo bank szedł spać na jaki¶ czas. Jak to jest w tym momencie? -- |
|
Data: 2012-01-21 20:07:55 | |
Autor: witrak() | |
Eurobank - niezawodność systemu online. | |
Rozumiem, że z trzema sesjami eliksira nie ma problemu? Pieniądze przyjmowane i wysyłane są wszystkimi? Wszystkie są używane i raczej punktualnie, więc jakichś wyraźnych problemów z tym nie ma. Natomiast jeszcze w listopadzie faktycznie od 22 nie można było zrobić niektórych rzeczy. W tym na przykład nie dawało się złożyć zlecenia przelewu wewnętrznego na dzień następny. Handryczyłem się z nimi o to jakiś czas (łącznie ze skargą do KNFu). EB twierdził, że przecież można zrobić zamiast tego przelew od razu, a ja, że traci się procenty. Ostatecznie stanęło na tym (to zalecenie EB), że należy w takim przypadku zrobić przelew z datą bieżącą, a potem składać reklamację o utracone oprocentowanie - że uznają. Obecnie wygląda na to że "nie da się" jakby mniej rzeczy, ale to takie tylko wrażenie - nie robiłem poważnych testów. W każdym razie używam EB jako głównego banku (tylko masowe zakładanie lokat robię z Toyoty, bo tam jest koszyk). witrak() |
|
Data: 2012-01-22 00:31:29 | |
Autor: BI | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Mam EB jako konto główne. Stosuję się do zaleceń by zapewnić ¶rodki na
ROR w przeddzień realizacji zlecenia zewnętrznego oraz nie robię operacji pomiędzy 22.00 a 6.00 i nie mam problemów. Prawie wszystko załatwiam zleceniami (przelewy z dat± przyszł±) w tym również pomiędzy rachunkami wewnętrznymi - jak do tej pory wszystkie zlecenia wykonuj± się terminowo; na zewn±trz id± I sesj±. Jedyny mankament jaki się pojawia i wkurza, to sporadyczny brak od¶wieżenia stanu konta po wykonaniu operacji bezpo¶rednio przez użytkownika w systemie transakcyjnym (po zrealizowanych zleceniach zawsze mam stan prawidłowy). Nie znoszę celowego rzucania przez banki kłód pod nogi w postaci limitowania przelewów wewnętrznych z RO na ROR co sprawia że EB pozostanie nadal moim głównym bankiem. |
|
Data: 2012-01-25 18:56:28 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
"witrak()" jff2an$9b4$1@srv.cyf-kr.edu.pl tego przelew od razu, a ja, że traci się procenty. Ostatecznie Było sobie kiedy¶ 3 króli i na ten dzień przygotowałem przelewy. Choć załapałem na czas, :) że to ¶więto, przelewy zleciłem. :) KB zatrzymał szmal do poniedziałku, EB wylał i szmal wisiał bez %% w za¶wiatach, :) innych banków nie pamiętam, za wszystkie te przelewy serdecznie żałuję. :) Jako pokutę -- zamkn±łem konto (wydajesz/zarabiasz czy jako¶ tak -- z jakim¶ Francuzem, ale chyba ;) nie z Pierre Teilhardem de Chardin) w BZ WBK. :) Tu antyZONK -- wypowiedzenie trwa 2 tygodnie, czyli można unikn±ć opłaty 7 złotych. Co więcej -- można zlikwidować ROR bez likwidowania bezpłatnych oszczędnych. :) Kolejn± pokut± będzie zamknięcie debetówek w 50%Banku i konta (jest za mało wygadane -- wiem, miałem tam mieć przez pół miesi±ca półtora tałzena złotych) z debetówk± w DojczeBanku. -=- Ogólnie nie jest Ľle, o ile człowiek nie oczekuje zbyt wiele po bankach. ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-01-21 16:52:05 | |
Autor: cef | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Użytkownik wrote:
Kiedy¶ miałem konto w Eurobanku i byłem zadowolony (podobał mi się Nie wiem jak można chcieć wrócić do Eurobanku? Założyłem tam konto jako opcję wyżej oprocentowanego rachunku a vista i ten rachunek tylko do takiego celu się nadaje. Nie powierzyłbym im żadnego ważnego przelewu - spłaty czego¶, pilnego transferu pieniędzy czy spłaty KK w ostatnim dniu. To najgorszy bank, w którym mam/miałem rachunek. Jako konto główne to już w ogóle nieporozumienie. |
|
Data: 2012-01-21 17:26:36 | |
Autor: Bogdan B. | |
Eurobank - niezawodność systemu online. | |
W dniu 2012-01-21 16:52, cef pisze:
To najgorszy bank, w którym mam/miałem rachunek. A miałeś w Polbanku? |
|
Data: 2012-01-21 17:33:21 | |
Autor: cef | |
Eurobank - niezawodność systemu online. | |
Bogdan B. wrote:
To najgorszy bank, w którym mam/miałem rachunek. Czytam grupę, więc wiedziałem, żeby tam nie próbować :-) |
|
Data: 2012-01-21 18:50:52 | |
Autor: herdak | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
"cef" <cezfar@interia.pl> skrev i meddelandet
news:4f1adf2a$0$1265$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik wrote: To najgorszy bank, w którym mam/miałem rachunek. Mógłby¶ sprecyzować? HBG |
|
Data: 2012-01-23 23:18:13 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
"cef" 4f1adf2a$0$1265$65785112@news.neostrada.pl Nie powierzyłbym im żadnego ważnego przelewu - spłaty czego¶, Ja nie powierzyłbym żadnemu bankowi. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-01-22 12:00:01 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
<arka.dio@NOSPAM.gazeta.pl> jfcm6l$rat$1@inews.gazeta.pl Najważniejsz± dla mnie spraw± jest bezawaryjno¶ć i terminowo¶ć W KB jest 7% brutto do 3 tałzenów (trzeba płacić debetówk± 5 razy i zasilać konto łantałzenem) i można z tego zlecać odroczone lanie za free. Dla mnie to całkiem dobre rozwi±zanie. Mankamentem jest brak kodów/haseł SMS w miejsce których jest papier :) z kodami. Debetówk± można pobierać w Polsce z każdego bankomatu za free. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-01-22 12:29:37 | |
Autor: | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
Pamiętam ten bank z czasów jak jeszcze do obsługi WWW była javowa kobyła. Niestety nie odpowiada mi kilka rzeczy w tym koncie - kartka z kodami, obsługa WWW mało seksi ;), limit darmowych przelewów z konta oszczędno¶ciowego na a'vista. Co do samego Eurobanku i wcze¶niejszych odpowiedzi - widzę, że przez 2 lata nie wyeliminowano kilka wkurzaj±cych przypadło¶ci (vel dziwne działanie banku w godzinach nocnych, od¶wieżanie stanów konta po transakcji - chociaż tego akurat nie do¶wiadczałem). Jest nawet kilka osób, których eurobank jest głównym bankiem. Chyba przekonam się ponownie do jego oferty :) -- |
|
Data: 2012-01-22 14:01:41 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
<arka.dio.SKASUJ@gazeta.pl> jfgvfh$eba$1@inews.gazeta.pl WWW mało seksi ;), limit darmowych przelewów z konta Na awi¶ta jest 7% brutto. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-01-22 13:59:05 | |
Autor: | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
Tylko do 3.000 PLN ;) Nie lubię trzymać kasy na a vi¶cie żeby po ewentualnym skopiowaniu karty kto¶ nie zrobił mi dużego kuku. Przelewam z oszczędno¶ciowego na ROR zawsze kiedy potrzebuję zrobić jaki¶ większy przelew/wypłatę. W KB bez prowizji mógłbym zrobić tylko jeden taki myk w miesi±cu. -- |
|
Data: 2012-01-22 14:50:35 | |
Autor: Zbigniew Demidowicz | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
Na awi¶ta jest 7% brutto. ...ale za konto+karta debetowa płacisz od 12...60 PLN/mc ! Ten bank jest obci±żony grzechem pierworodnym (dojenie i inne utrudnienia). -- |
|
Data: 2012-01-22 16:58:18 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
"Zbigniew Demidowicz" jfh7nr$b42$1@inews.gazeta.pl ..ale za konto+karta debetowa płacisz od 12...60 PLN/mc ! Nie płacę. Bank płaci (czy choćby płacił) 50 wi¶ni za otworzenie. <arka.dio.SKASUJ@gazeta.pl> jfh4n9$11k$1@inews.gazeta.pl Na awi¶ta jest 7% brutto. Tylko do 3.000 PLN ;) Pisałem o tym. Nie lubię trzymać kasy na a vi¶cie żeby po ewentualnym skopiowaniu karty kto¶ Nie mam peRFIDno¶ci w tej karcie. I płacę ni± tylko w Lidlu oraz galeriowych marketach. (IMO tam jest całkiem/dostatecznie bezpiecznie) Na przykład płacę za 100 gramów ErlGrejowej herbaty (279 groszy) czy za 10 bawełnianych ręczników 30 cm na 30 cm (500 groszy za komplet, za 10 sztuk) lub za 3 paczuszki sezamków (aż 129 groszy) b±dĽ za 275 gramów białego sera (około/pond 20% białka -- to ze 2 razy więcej niż w najgorszym wypadku, jaki widziałem; aż 249 groszy) itp... Żartuję... Czasami to aż 15 złotych płacę naraz... :( nie zrobił mi dużego kuku. Przelewam z oszczędno¶ciowego na ROR zawsze kiedy Na oszczędnym (u mnie) jest 0%. :) Trochę mało. ;) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-01-30 21:30:15 | |
Autor: | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :)
Akt 1. Moje stare konto nie zamknęło się przez 1,5 roku z powodu kilku groszy na saldzie. Nowego nie mogę otworzyć dopóki stare konto się nie zamknie. Wypłacić podczas wizyty w placówce nie mogłem, bo eurobank nie prowadzi obsługi kasowej w weekendy. Akt 2. Definitywne zamknięcie starego konta - wypłata kilku groszy. Nowego nie udaje mi się otworzyć, bo w placówce nie ma kopert z hasłami jednorazowymi do bankowo¶ci elektronicznej. Akt 3. Otwarcie nowego konta. Niestety pani ekspedientka zapomniała uprzedzić mnie, że nie ma ani haseł jednorazowych ani tokenów. W celu uruchomienia dostępu online zostaję wysłany do innej placówki. Akt 4. W innej placówce okazuje się, że maj± komplet potrzebnych "gadżetów" ale system odmawia przyznania mi dostępu do konta przez WWW (bł±d aplikacji). Zgłoszenie zostaje zdeponowane u informatyków, ja dostaję zapewnienie, że następnego dnia wszystko będzie sprawne. Akt 5. Rozwi±zanie. Niestety w placówce nie ma tokenów sprzętowych, nic to, decyduję się na tokenGSM. Jednak nie tak prędko, bł±d z dnia poprzedniego nie został naprawiony. Nie mog± przyznać mi dostępu do WWW. Po konsultacji z helpdeskiem dostaję informację, że w najbliższ± sobotę będzie wgrywane uaktualnienie systemu, więc może wtedy co¶ się zmieni. Ale może nie... Jako, że podczas 5 wizyt w różnych placówkach nie udaje mi się uzyskać w pełni działaj±cego konta - rozwi±zuję umowę. Podsumowuj±c - syf, kiła i mogiła. Na infolinii nie można uzyskać informacji czy konkretna placówka dysponuje kompletem koperta z hasłem+token sprzętowy. Pracownicy placówek oszukuj±, mówi±c, że co¶ się stanie, a to co¶ się nie dzieje :) W placówkach nie można NIC zrobić pomiędzy 19 a 19:30. Helpdesk nie wie czy, i kiedy bł±d systemu zostanie naprawiony. Może dobrze się stało, że nie powierzyłem swoich pieniędzy tej instytucji? Chęć zmiany konta nadal jest. Na szort li¶cie mam jeszcze Dobre Konto (Millennium) i Konto z podwyżk± (BGŻ). Która z w/w ofert jest fajniejsza? Zależy mi na dobrym WWW (sprawnym i bezawaryjnym), dodatkowych bonusach, braku ukrytych dziwnych opłat, ogólnej niezawodno¶ci rachunku. Nielimitowane przelewy pomiędzy kontem oszczędno¶ciowym a ROR sobie daruję :) -- |
|
Data: 2012-01-30 23:01:37 | |
Autor: Waldek | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Użytkownik <arka.dio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jg7256$goe$1inews.gazeta.pl... Chęć zmiany konta nadal jest. Na szort li¶cie mam jeszcze Dobre Konto W BGZ jestem od kilku m-cy i jak do tej pory zadnych wpadek (u mnie) nie zaliczyli. Mille - nie wiem, nie znam. Co do bonusow - w bgz jest podwyzka w mille o ile pamietam cofka 3% za okreslone zakupy - zalezy co ci wyjdzie lepiej. Ale jesli chodzi o "sprawne www" to raczej obstawialbym Inteligo a pozniej mB±ka ;) |
|
Data: 2012-01-31 00:14:05 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
"Waldek" jg7401$8fr$1@node2.news.atman.pl Mille - nie wiem, nie znam. Jest OK. Co do bonusow - w bgz jest podwyzka w mille o ile pamietam Nie można polać do BGŻ i odlać natychmiast (lub choćby następnego dnia) do Mille? Ale jesli chodzi o "sprawne www" Ten ostatni jest IMO OK. Z Inteligo na razie :) nie korzystam, choć mam tam konto. :) -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2012-01-31 00:30:48 | |
Autor: Waldek | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomo¶ci news:jg7882$6pm$1inews.gazeta.pl...
mB±ka i Inteligo mam prawie od poczatku powstania. Nie korzystam z niech intensywnie (obecnie) Inteligo glownie ze wzgledu 1zl / za debet w r-ku - czasami sie przydaje na 2-3 dniowa doraĽn± pozyczke |
|
Data: 2012-01-31 12:25:24 | |
Autor: witrak() | |
Eurobank - niezawodność systemu online. | |
<arka.dio.SKASUJ@gazeta.pl> wrote on 2012-01-30_22:30
Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :) Sądząc po tym, co piszesz, to raczej Ty jesteś d... Akt 1. I to jest wina banku ? Zabałaganiłeś i jeszcze masz pretensje ? Normalnie każdy rozwiązując umowę pdaje konto na które bank musi przelać saldo zamknięcia (i wtedy jest to za darmo). A tu pretensje, że nie ma pełnej obsługi w weekend ? Trzeba było spróbować w innym banku - od drzwi byś się odbił ;-) [Choś nie przeczę, brak łatwo dostępnej informacji, że kasy w soboty nieczynne, jest wkurzający.] Akt 2. Nie ma obowiązku uzyskiwania dostępu do konta w tej samej placówce, gdzie się konto otwiera. Mogłeś załatwić połowę i zażądać na miejscu informacji gdzie mają koperty i tokeny - pan/ienka zadzwoniłaby i dowiedziała się, dzięki czemu...
....nie traciłbyś czasu w placówce, gdzie nie ma tokenów i kopert.
No cóż, domyślam się, że to skutek małego odstępu czasowego od likwidacji starego konta - czyszczenie systemu on-line z informacji o zlikwidowanych kontach na pewno nie jest robione on-line, a podejrzewam, że w najlepszym razie w cyklu dziennym, jeśli nie tygodniowym. Niemniej jednak numer konta już miałeś i zlecenia przelewu na nie mogłeś zrobić, zdefiniować w okienku odbiorców/przelewy wzorcowe a operacje wychodzące zlecić po wpływie kasy przy okazji kolejnej wizyty - za darmo. Akt 5. Rozwiązanie. Z tych co najmniej dwie były skutkiem: małego obycia z bankami ? roztargnienia/bałaganiarstwa ? pośpiechu (o którym mawiają, że potrzebny tylko przy łapaniu pcheł) i załatwiania w ostatniej chwili (wpadałeś otwierać konto 5 minut przed zamknięciem placówki) ? Podsumowując - syf, kiła i mogiła. Na infolinii nie można uzyskać informacji czy konkretna placówka dysponuje kompletem koperta z hasłem+token sprzętowy. LOL! Byłeś w placówce nieodpowiednio zaopatrzonej i nie potrafiłeś wyegzekwować tej informacji ?!? Pracownicy placówek oszukują, mówiąc, że coś się stanie, a to coś się nie dzieje :) W placówkach nie można NIC zrobić pomiędzy 19 a 19:30. Helpdesk nie wie czy, i kiedy błąd systemu zostanie naprawiony. Pokaż bank, w którym wiedzą... :-) Może dobrze się stało, że nie powierzyłem swoich pieniędzy tej instytucji? Obawiam się, że nie powinieneś powierzać pieniędzy żadnemu bankowi :-) Ale i w skarpecie mogą Ci gdzieś zawieruszyć, albo zrobi się supeł i co wtedy? :-) Pozdr. witrak() |
|
Data: 2012-01-31 13:43:36 | |
Autor: MK | |
Eurobank - niezawodno¶ć systemu online. | |
Użytkownik <arka.dio.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jg7256$goe$1inews.gazeta.pl...
Eurobank jest do dupy! Czyli dramat w pięciu aktach :) BYlo reaktywowac stare konto :).
Tez mialem taki problem przy ponownym otwieraniu rachunku. W jednej placowce przez tydzien nie mogli sobie dac rady mimo kontaktow z supportem. W drugiej zalatwiono to w ciagu 5 minut... okazalo sie, ze dostep do przez www do starego rachunku nie zostal dezaktywowany. Musialem podpisac dyspozycje dezaktywacji do rachunku zamknietego 2 lata temu, po chwili otrzymalem nowy dostep. MK |