Data: 2009-06-05 14:59:42 | |
Autor: raff | |
Euro, Euro, praca wre | |
Jest tutaj rowniez Tuskowe 6km ?
http://moto.wp.pl/kat,106636,title,Smutny-zart-Mapa-Polskich-Autostrad-2009,wid,11188309,wiadomosc.html R. |
|
Data: 2009-06-05 15:06:36 | |
Autor: Farfocel | |
Euro, Euro, praca wre | |
Prawdš jest, że premier Donald Tusk przez rok zrobił więcej niż premier Jarosław Kaczyński przez 2 lata! Oj jak to was boli! Prezydent robi co się da by w RP był kryzys,a tu kicha. PO przetrwała kryzys pomimo katastroficznych wizji PiS.
Farfocel Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomoci news:h0b4s2$74f$1news.onet.pl... Jest tutaj rowniez Tuskowe 6km ? |
|
Data: 2009-06-05 06:15:04 | |
Autor: mrdevilyn | |
Euro, Euro, praca wre | |
On 5 Cze, 15:06, "Farfocel" <farfo...@02.pl> wrote:
Prawdą jest, że premier Donald Tusk przez rok zrobił więcej niż premier Jarosław Kaczyński przez 2 lata! Więcej czego, wrzawy medialnej wokół siebie, długów, obietnic bez pokrycia? Zgoda, niemniej nie jest to szczególny powód do chwały. J-23 |
|
Data: 2009-06-05 15:10:47 | |
Autor: raff | |
Euro, Euro, praca wre | |
Farfocel pisze:
Prawdš jest, że premier Donald Tusk przez rok zrobił więcej niż premier Jarosław Kaczyński przez 2 lata! Oj jak to was boli! Prezydent robi co się da by w RP był kryzys,a tu kicha. PO przetrwała kryzys pomimo katastroficznych wizji PiS. Tak Farfoclu ? 6km to wiecej niz zrobil Kaczynski ? Buehehe God Bless Grabarczyk! Bedziemy jeszcze jego imieniem ulice nazywac. Moze te autostrady ktore wybudowal. R. |
|
Data: 2009-06-05 16:34:24 | |
Autor: Pit Kowalski albo Nowak | |
Euro, Euro, praca wre | |
Farfocel wrote:
Prawdą jest, że premier Donald Tusk przez rok zrobił więcej niż premier Czas nie stoi w miejscu, już mięło ponad półtora roku od powołania Rządu Tuska - 16 listopada 2007 r. (1,5 roku minęło 16 V, a dziś mamy 5 VI). Kaczyński był premierem niespełna półtora roku - dokładnie rok, cztery miesiące i dwa dni (od 14 lipca 2006 r. do 16 listopada 2007 r.). -- Pit |
|
Data: 2009-06-05 19:01:23 | |
Autor: Anatol | |
Euro, Euro, praca wre | |
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:h0baco$meo$2news.onet.pl... Farfocel wrote: Rząd PiS, w prawie nie zmienionym składzie (Ministerswo Infrstruktury na pewno), ktory wcześniej i tak podlegał realnej władzy Jarosława, trwał dłużej. Marcinkiewicz nadzorował jedynie marketing rządowy. A tu troche statystyk : http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=37685028&postcount=2126 Umowy na budowę dróg podpisane w danym roku w kilometrach: Rok .. A . S 2x2/2x3 .. S 1x2 . Ogółem 2x2/2x3 ... Ogółem 2007 ..55,3 . 88,2 ...... 6,5 .... 143,5 ........... 150,0 2008 211,4 . 99,1 ..... 23,3 .....310,5 ........... 333,8 2009 .170,7 . 57,3 ...... 0,0 .... 228,0 ........... 220,8 Anatol |
|
Data: 2009-06-05 23:33:36 | |
Autor: Pit Kowalski albo Nowak | |
Euro, Euro, praca wre | |
Anatol wrote:
Niech będzie, że z Marcinkiewiczem, ale ile dłużej niż obecny? Tylko niecałe pół roku dłużej, jak na razie. A tu troche statystyk : Obecnie są zupełnie inne warunki niż za rządów PiS, bo wówczas nie było jeszcze celu jakim jest organizacja Euro 2012, który obecny rząd wziął za sprawę priorytetową i całą parę dmucha w ten gwizdek. Niemniej jednak to rząd PiS specjalnie dla realizacji tego celu sporządził tuż przed odejściem ustawę o EURO, która m.in. ułatwiła przeprowadzanie przetargów i umożliwiła "wysępienie" na ten cel olbrzymich środków z budżetu. Tak więc dla obecnego rządu PiS zostawił dobre warunki do prowadzenia inwestycji drogowych. Sam działał w dużo trudniejszych. -- Pit |
|
Data: 2009-06-06 11:03:35 | |
Autor: Anatol | |
Euro, Euro, praca wre | |
Użytkownik "Pit Kowalski albo Nowak" <pit@poczta.pit> napisał w wiadomości news:h0c2ne$j7g$1news.onet.pl... A tu troche statystyk : Był cel wykorzystania funduszy UE, spełnienia norm unijnych w zakresie standardów infratruktury w ramach warunkówz taktatu akcesyjnego oraz realizacji harmonogramu nakreślonego przez sam PiS (np. cała A1 do 2010 - czyli najpóźniej w 2007 powinna ruszyć budowa na całej długości). Niestety autostrady nie miały żadnego większego zainteresowania władz PiS, może poza rolą narzędzia do walki z "układem". Niemniej jednak to rząd PiS specjalnie dla realizacji tego celu sporządził Specustawa dotyczy jedynie stadionów, dworców, lotniski komunikacji miejskiej w miastach gdzie będzie EURO. Sama ustawa musiała być poźniej jeszcze kilka razy nowelizowana bo. np. procedury nie spełniały norm UE. Kasa z budżetu Polski i UE nie dotyczy odcinków prywatnych czyli ok. już 250 km w podpisanych w ciągu statnich 8 miesięcy umów. Obecny rząd natomiast uprościł prawo dotyczące ochrony środowiska oraz usprawnił pozostałe procedury dotyczące przygotowania i organizacji przetargów m.in. na autostrady i ekspresówki. Tak więc dla obecnego rządu PiS zostawił dobre warunki do prowadzenia Oprócz żółwiego tempa prac i błędów formalnych (np. Rospuda) najważniejsze było zablokowanie z powodów ideologicznych praktycznie gotowych do budowy odcinków koncesjonariuszy : GTC 50 km A1 Grudziądz-Toruń oraz Kulczyka 100 km A2 Nowy Tomyśl-granica. Spowodowało to olbrzymie straty - kilkuletnie opóźnienie wzrost kosztów budowy oraz możlwe gigantyczne odszkodowania z przypadku utrzymania stanowiska rządu. Odblokowanie projektów powiększyło dorobek obecnego rządu. Anatol |
|