Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.dom   »   Electro.pl Opineo i Monster

Electro.pl Opineo i Monster

Data: 2013-09-11 00:26:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo i Monster
Post wychodził z oporami i nie widzę go tam, gdzie trzeba, zatem ponawiam wysyłkę.


Eneuel do Opineo 2 września 2013:

    1. Zero wsparcia technicznego ze strony sklepu.
    2. Mija miesiąc od kupna -- nadal brak obiecanego
       bonu wakacyjnego (wartego 100 złotych) i brak
       odpowiedzi sklepu w tej sprawie, choć były dwie
       formalne reklamacje, jedna rozmowa telefoniczna
       i kilka m@ili.
    3. Telefon otrzymałem z drobną wadą.




Odpowiedź ELECTRO.pl z  10 września 2013:

     Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres e-mail
     podany w zamówieniu podczas jego realizacji. Stosowna
     wiadomość została wygenerowana ponownie i przesłana do
     Klienta. W kwestii usterki telefonu klient otrzymał
     wyczerpujące informacje i instrukcje dotyczące sposobu
     rozwiązania problemu. W ocenie sklepu opinia jest
     nierzetelna i krzywdząca w związku z powyższym
     wnosimy o usunięcie opinii.



Eneuel odpowiada:

     Electro.pl pisze -- 'Bon wakacyjny standardowo został wysłany na adres
     e-mail podany w zamówieniu podczas jego realizacji'. Tymczasem 2 dni po
     odbiorze smartfonu rozmawiałem telefonicznie i dowiedziałem się o tym,
     że bon **zostanie dopiero wysłany** w ciągu 7 dni. (nie wiem, jak te
     dni miałyby być liczone) ZTCP rozmowa była rejestrowana, dlatego można
     słowa moje sprawdzić/zweryfikować.

     W kwestii złej (fabrycznej) konfiguracji APN nie dostałem żadnej
     podpowiedzi czy pomocy, choć zapewne taka zła konfiguracja dotyczy
     nie tylko tego egzemplarza, ale każdego takiego smartfonu.

     W kwestii żółtej plamki na dole ekranu (wady tego egzemplarza) Electro.pl
     zwodził mnie -- najwyraźniej w celu przeciągnięcia sprawy w czasie tak,
     abym nie mógł skorzystać z czasu danego mi ustawowo na rezygnację z zakupu.

     Do tej pory nie mam obiecanego mi bonu wakacyjnego, choć otrzymuję od
     Electro.pl często korespondencję (spam) co wskazuje na to, że Electro.pl
     zna mój @dres m@ilowy. Dziś (10 września) otrzymałem taką informację:

          Bon wakacyjny został wysłany na podany adres
          e-mail podczas realizacji zamówienia.
          W dniu wczorajszym została przekazana informacja do działu IT
          o ponownej wysyłce bonu na Pana adres e-mail. Proszę zatem
          o weryfikację skrzynki pocztowej z uwzględnieniem folderu spam.


          W przypadku odpowiedzi prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.


     Nie ma bonu ani w spamie (są tam dwa m@ile z 09 września i 4 m@ile z 10 września,
     ale żaden z nich nie zawiera wiadomego bonu) ani wśród m@ili użytecznych. Bon to
     m@ilowy przekaz, numer -- bez możliwości wielokrotnego wykorzystania, dlatego moim
     zdaniem jego ewentualna ponowna wysyłka nie może być problemem.


     Nie znam innych przypadków niedocierania m@ili do mnie na to konto.


--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-09-12 01:19:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo i Monster

"Eneuel Leszek Ciszewski" l0o6a7$hka$1@node1.news.atman.pl

Electro.pl przysłał kolejny m@il (o wymiataniu
cenowym) ze spamem -- ale bonu wakacyjnego nie
przysłał. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-09-12 14:41:22
Autor: Jingiel
Electro.pl Opineo i Monster
W dniu 2013-09-11 00:26, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
Post wychodził z oporami i nie widzę go tam, gdzie trzeba, zatem
ponawiam wysyłkę.


Eneuel do Opineo 2 września 2013:

    1. Zero wsparcia technicznego ze strony sklepu.
    2. Mija miesiąc od kupna -- nadal brak obiecanego
       bonu wakacyjnego (wartego 100 złotych) i brak
       odpowiedzi sklepu w tej sprawie, choć były dwie
       formalne reklamacje, jedna rozmowa telefoniczna
       i kilka m@ili.
    3. Telefon otrzymałem z drobną wadą.



No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak cię wydymano?

Data: 2013-09-12 16:02:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo i Monster

"Jingiel" l0scpo$ok0$1@node2.news.atman.pl

No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak cię wydymano?

Napisałem, aby przestrzec i aby wyjaśnić.

Szkoda, że jesteś niedomyślny?

Może Ty jesteś domyślny, ale inni są i niedomyślni, i nieśmiali,
więc modlili się, aby ktoś inny zapytał -- i padło na Ciebie. :)


Moim zdaniem należy omijać takie sklepy jak Electro.pl
pomimo rzekomo dobrej renomy/reputacji tych sklepów.

-=-

Bonu nadal nie ma. Sprawdziłem też, czy aby na pewno podałem poprawny
@dres m@ilowy -- podałem poprawny. Skopiowałem (za pomocą CtrlC i CtrlV)
@dres podany w zamówieniu (mam potwierdzenie zamówienia przysłane przez
Electro.pl -- odpada ewentualność pomyłki, skoro kopiuję to, co Electro
do mnie odesłał jako potwierdzenie składania zamówienia) podany @dres
i wysłałem nań pusty m@il, który doszedł do mnie bezproblemowo
i bezzwłocznie. Stosowny fragment potwierdzenia zamieszczam poniżej:



   Poniżej znajdziesz link, który pozwoli Ci dokonać szybkiej
   płatności za pomocą serwisu płatności.pl. Dokonanie płatności
   jest dla nas jednocześnie potwierdzeniem zamówienia.

   Po otrzymaniu z banku potwierdzenia przelewu, natychmiast
   przystąpimy do realizacji zamówienia.

   Możesz na bieżąco śledzić status realizacji Twojego zamówienia
   oraz przesyłki, na naszej stronie www.ELECTRO.pl po zalogowaniu
   się w panelu MOJE KONTO (tylko dla zarejestrowanych klientów).
   Tu dokonaj płatności:PayU

   DANE DO DOSTAWY:

   E-mail: eneuel@gmail.com
   Imię (lub nazwa firmy): Leszek
   Nazwisko (lub NIP): Ciszewski


--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-09-13 18:14:57
Autor: Jawi
Electro.pl Opineo i Monster
W dniu 2013-09-12 14:41, Jingiel pisze:

No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak
cię wydymano?

I bardzo dobrze, że napisał :)
Sklep reklamuje się w necie, cuda na kiju panie. To niech wszelkie opinie o nim tez będą w necie.

Data: 2013-09-13 20:31:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo i Monster

"Jawi" 52333a04$0$1212$65785112@news.neostrada.pl

No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak cię wydymano?

I bardzo dobrze, że napisał :)
Sklep reklamuje się w necie, cuda na kiju panie. To niech wszelkie opinie o nim tez będą w necie.

Dlatego napisałem, aby innych przestrzec.

Dlaczego sklep ma dobrą opinię? Wystarczy, że przyzwoicie szybko
dostarczy przesyłkę (2 czy 3 dni to raczej jeszcze przyzwoicie
szybko?) i przesyłka będzie przeciętnie zapakowana, a recenzja
będzie neutralna pomimo tego, że poziom obsługi określę jako
 ,,poniżej krytyki'' i zauważę, iż ,,nigdy w życiu nie polecę
tego sklepu''. Towaru może w ogóle nie być :) w przesyłce lub
może być kompletnie uszkodzony czy zniszczony -- oby przesyłka
szybko dotarła i nie była uszkodzona...

Jeśli ktoś nie wierzy -- niech spróbuje dodać opinię.

   http://www.opineo.pl/opinie/electro-pl

Nie trzeba wybierać sklepu,  nie trzeba wpisywać swoich danych, można
ograniczyć się do wybrania w formularzu tego, o czym wyżej napisałem.

-=-

Warto zastanowić się nad tym, kto sponsoruje akcje typu Opineo czy
opinie Ceneo i im podobne. Być może ten, kto jest ,,obiektywnie''
oceniany przez te ,,inicjatywy''.


Obiecanego bonu wakacyjnego nadal nie ma.

-=-

A Tobie dzięki za wsparcie. Ludzie szli na barykady, ginęli,
cierpieli -- aby teraz cwaniactwo drwiło z ludzi, zamykało
tak zwane usta itd... Nowa Polska.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2013-09-14 20:24:33
Autor: John Kołalsky
Electro.pl Opineo i Monster

Użytkownik "Jawi" <tajny@tajny.com>


No, i napisałeś na grupę news, żeby się wyżalić? A może pochwalić jak
cię wydymano?

I bardzo dobrze, że napisał :)
Sklep reklamuje się w necie, cuda na kiju panie. To niech wszelkie opinie o nim tez będą w necie.

Dokładnie. Dzięki takim informacjom możemy dowiedzieć się jakie problemy pojawiają się przy zakupach.

Niejakie Morele przesyłało mi np sprzęt komputerowy przez 2 miesiące (zamiast kilku dni) podając w międzyczasie kolejno 3 różne i generalnie wykluczacjące się powody niedostarczenia.

Data: 2013-09-15 15:48:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Electro.pl Opineo i Monster

"John Kołalsky" l12ab6$6cm$1@mx1.internetia.pl

Dokładnie. Dzięki takim informacjom możemy dowiedzieć
się jakie problemy pojawiają się przy zakupach.

Niejakie Morele przesyłało mi np sprzęt komputerowy przez
2 miesiące (zamiast kilku dni) podając w międzyczasie
kolejno 3 różne i generalnie wykluczacjące się powody
niedostarczenia.

IMO po 2 miesiącach powinni dać za freeko coś drobnego (kartę pamięci)
lub solidnie zmniejszyć cenę czegoś drogiego. (całego komputera)

-=-

Najfajniejsze są żale sklepów internetowych/wysyłkowych związane
z istnieniem wielkopowierzchniowych galerii handlowych zwanych
hipermarketami, z którymi te sklepy wysyłkowe ponoć nie mogą
konkurować.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... atman

Electro.pl Opineo i Monster

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona