EUROBANK - od kiedy oplata za konto?

Data: 2011-03-12 08:50:20
Autor: Piotr
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
W dniu 2011-03-12 00:17, twoj wladca pisze:

Czy ktos z posiadaczy eurokonta pamieta czy taki zapis byl od poczatku
czy wprowadzono go 08.2010?

Z tego co pamiętam to był od pocz±tku, były tylko drobne zmiany w warunku zwolnienia z tej opłaty.

pozdrawiam

Data: 2011-03-12 09:29:33
Autor: RobertS
[...]

wniosek taki, że te 4 zł zapłacić przy zamknięciu trzeba?

RobertS

Data: 2011-03-12 09:44:27
Autor: cspol
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?

wniosek taki, że te 4 zł zapłacić przy zamknięciu trzeba?

4 zł za każdy miesi±c, w którym nie były spełnione warunki bezpłatno¶ci konta. Czyż nie tak ?

CzS

Data: 2011-03-12 09:53:15
Autor: RobertS
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
W dniu 2011-03-12 09:44, cspol pisze:

wniosek taki, �e te 4 z� zap�aci� przy zamkni�ciu trzeba?

4 z� za ka�dy miesi�c, w kt�rym nie by�y spe�nione warunki bezp�atno�ci
konta. Czyďż˝ nie tak ?

CzS

ale ta opłata jest pobierana od razu, a nie przy zamykaniu konta

RobertS

Data: 2011-03-12 10:07:11
Autor: wiatrak
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w

wiadomoś> ale ta opłata jest pobierana od razu, a nie przy zamykaniu konta

To jak nie trzymał tam kasy, to zrobił sobie debet.
 Ilość miesiÄ™cy *4.

wiatrak

Data: 2011-03-12 10:11:19
Autor: spa

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ilfc9t$r7i$3opal.icpnet.pl...
ale ta opłata jest pobierana od razu, a nie przy zamykaniu konta

Jak jest z czego :-)
Z pustego powstaje debet i dodatkowy wydatek :-(
Przekroczenie salda rachunku 10 PLN
Korzystanie z tokena sprzętowego - miesięcznie 2PLN
Posiadanie karty (miesiÄ™cznie za kaĹĽdÄ… kartÄ™ )  0,95 PLN

Data: 2011-03-12 10:56:30
Autor: cspol
[...]

Posiadanie karty (miesięcznie za każd± kartę )  0,95 PLN

To jest szczególny przypadek jak z niczego powstaje co¶.

Może kto¶ pokusi się o zestawienie podobnych kont z zastawionymi pułapkami ?

Pozdrawiam
CzS

__

Data: 2011-03-12 11:40:13
Autor: twoj wladca
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
karty ani tokena nie bralem, na rachunku przez caly okres widnialo 0zl. Przy probie zamkniecia dowiedzialem sie ze w blokadach jest 44 zl (4zl x 11 miesiecy)

Użytkownik "cspol" <cspol@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:4d7b4355$0$2459$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2011-03-12 14:00:47
Autor: RobertS
W dniu 2011-03-12 11:40, twoj wladca pisze:
karty ani tokena nie bralem, na rachunku przez caly okres widnialo 0zl.
Przy probie zamkniecia dowiedzialem sie ze w blokadach jest 44 zl (4zl x
11 miesiecy)

no to masz szczę¶cie, że przez te opłaty nie wszedles w debet, bo od razu oplaty za przekroczenie salda, monity itp...

RobertS

Data: 2011-03-12 15:28:17
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 12 Mar 2011 14:00:47 +0100, RobertS napisał(a):

[...]

 To też zależy od banku... Ja się dowiedziałem o niedozwolonym debecie w
BZWBK sprzed roku czy dwóch dopiero z raportu BIK (¶ci±gnęli mi za kartę
25zł, spłaciłem dopiero po 3-4 tygodniach jak zauważyłem). --
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-12 18:43:51
Autor: ±ćęłń󶼿
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
Dlatego lepiej nie rezygnować z tradycyjnego pocztowego powiadamiania przez bank.

-- -- -

Data: 2011-03-12 20:50:08
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 12 Mar 2011 18:43:51 +0000 (UTC),  ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Dlatego lepiej nie rezygnować z tradycyjnego pocztowego powiadamiania przez bank.

 Z tradycyjnego odpisywania pod postem też nie warto rezygnować, panie
beton.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-14 18:58:40
Autor: glaukonWYTNIJTO
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?

no to masz szczę¶cie, że przez te opłaty nie wszedles w debet, bo od razu oplaty za przekroczenie salda, monity itp...

czy debet jest domy¶lnie dostępny dla każdego posiadacza konta, czy musi być
jako¶ aktywowany? czy można płacić w sklepach debetówk± przy pustym koncie?

Data: 2011-03-14 22:00:18
Autor: Jarek Andrzejewski
On Mon, 14 Mar 2011 18:58:40 +0100, glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:

czy debet jest domy¶lnie dostępny dla każdego posiadacza konta, czy musi być

na pewno nie.
Mam konto, ale nie mam debetu.
--
pozdrawiam,