EUROBANK - od kiedy oplata za konto?

Data: 2011-03-12 00:24:17
Autor: Bogdan B.
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
W dniu 2011-03-12 00:17, twoj wladca pisze:
Wydaje mi sie ze gdy
to konto zakladalem (poczatek 2010) takiej oplaty nie bylo ale nie
jestem pewien bo nie pamietam. Konto otworzylem ale szybko przestalem go
uzywac i o nim zapomnielem. Rzeczywiscie w TOiP (z data 11.08.2010) taka
oplata istnieje (4zl/miesiac badz 0 jesli wplywy = 800zl badz srednie
saldo = 10000).
> Czy ktos z posiadaczy eurokonta pamieta czy taki zapis byl od
> poczatku czy wprowadzono go 08.2010?

Ta opłata dla konta online była przez cały rok 2010.
O ile ja pamiętam, nawet od czasu jak to konto jest w ofercie.

Data: 2011-03-12 00:44:42
Autor: twoj wladca

Użytkownik "Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> napisał w wiadomości news:4d7aaf22$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Ta opłata dla konta online była przez cały rok 2010.
O ile ja pamiętam, nawet od czasu jak to konto jest w ofercie.

No coz, za gapowe sie placi

Pozdrawiam

EUROBANK - od kiedy oplata za konto?