EUROBANK - od kiedy oplata za konto?

Data: 2011-03-12 00:24:27
Autor: Sławomir Szyszło
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
Dnia Sat, 12 Mar 2011 00:17:10 +0100, "twoj wladca" <nospam@vp.pl> wklepał(-a):

Witam

Dzis chcialem zamknac konto online i dowiedzialem sie ze moge to zrobic dopiero po uiszczeniu oplaty za prowadzenie konta. Wydaje mi sie ze gdy to konto zakladalem (poczatek 2010) takiej oplaty nie bylo ale nie jestem pewien bo nie pamietam. Konto otworzylem ale szybko przestalem go uzywac i o nim zapomnielem. Rzeczywiscie w  TOiP (z data 11.08.2010) taka oplata istnieje (4zl/miesiac badz 0 jesli wplywy = 800zl badz srednie saldo = 10000).

Czy ktos z posiadaczy eurokonta pamieta czy taki zapis byl od poczatku czy wprowadzono go 08.2010?

Na pewno był w kwietniu 2010, wcześniej to nie wiem.

--
Sławomir Szyszło

EUROBANK - od kiedy oplata za konto?