EUROBANK - od kiedy oplata za konto?

Data: 2011-03-12 00:17:10
Autor: twoj wladca
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
Witam

Dzis chcialem zamknac konto online i dowiedzialem sie ze moge to zrobic dopiero po uiszczeniu oplaty za prowadzenie konta. Wydaje mi sie ze gdy to konto zakladalem (poczatek 2010) takiej oplaty nie bylo ale nie jestem pewien bo nie pamietam. Konto otworzylem ale szybko przestalem go uzywac i o nim zapomnielem. Rzeczywiscie w  TOiP (z data 11.08.2010) taka oplata istnieje (4zl/miesiac badz 0 jesli wplywy = 800zl badz srednie saldo = 10000).

Czy ktos z posiadaczy eurokonta pamieta czy taki zapis byl od poczatku czy wprowadzono go 08.2010?

Co ciekawe pan w oddziale powiedzial ze bank nie musi i nie informuje klientow o zmianach w TOiP.
Wydaje mi sie ze chodzilo mu o indywidualne informowanie bo informawac, chodzby na stronie www musi. Zgadza sie?

--
Pozdrawiam,

Data: 2011-03-12 00:24:17
Autor: Bogdan B.
W dniu 2011-03-12 00:17, twoj wladca pisze:
> [...]
saldo = 10000).
> Czy ktos z posiadaczy eurokonta pamieta czy taki zapis byl od

Ta opłata dla konta online była przez cały rok 2010.
O ile ja pamiętam, nawet od czasu jak to konto jest w ofercie.

Data: 2011-03-12 00:44:42
Autor: twoj wladca

Użytkownik "Bogdan B." <goodbody@rocketmail.pl> napisał w wiadomości news:4d7aaf22$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Ta opłata dla konta online była przez cały rok 2010.
O ile ja pamiętam, nawet od czasu jak to konto jest w ofercie.

No coz, za gapowe sie placi

Pozdrawiam

Data: 2011-03-12 00:24:27
Autor: Sławomir Szyszło
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
Dnia Sat, 12 Mar 2011 00:17:10 +0100, "twoj wladca" <nospam@vp.pl> wklepał(-a):

[...]

Na pewno był w kwietniu 2010, wcze¶niej to nie wiem.

--
Sławomir Szyszło

Data: 2011-03-12 07:11:57
Autor:
twoj wladca <nospam@vp.pl> napisał(a):
Czy ktos z posiadaczy eurokonta pamieta czy taki zapis byl od poczatku czy wprowadzono go 08.2010?

Na pewno ten warunek był już w 2009 roku

Data: 2011-03-12 08:50:20
Autor: Piotr
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
W dniu 2011-03-12 00:17, twoj wladca pisze:

Czy ktos z posiadaczy eurokonta pamieta czy taki zapis byl od poczatku
czy wprowadzono go 08.2010?

Z tego co pamiętam to był od pocz±tku, były tylko drobne zmiany w warunku zwolnienia z tej opłaty.

pozdrawiam

Data: 2011-03-12 09:29:33
Autor: RobertS
[...]

wniosek taki, że te 4 zł zapłacić przy zamknięciu trzeba?

RobertS

Data: 2011-03-12 09:44:27
Autor: cspol
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?

wniosek taki, że te 4 zł zapłacić przy zamknięciu trzeba?

4 zł za każdy miesi±c, w którym nie były spełnione warunki bezpłatno¶ci konta. Czyż nie tak ?

CzS

Data: 2011-03-12 09:53:15
Autor: RobertS
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
W dniu 2011-03-12 09:44, cspol pisze:

wniosek taki, �e te 4 z� zap�aci� przy zamkni�ciu trzeba?

4 z� za ka�dy miesi�c, w kt�rym nie by�y spe�nione warunki bezp�atno�ci
konta. Czyďż˝ nie tak ?

CzS

ale ta opłata jest pobierana od razu, a nie przy zamykaniu konta

RobertS

Data: 2011-03-12 10:07:11
Autor: wiatrak
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w

wiadomoś> ale ta opłata jest pobierana od razu, a nie przy zamykaniu konta

To jak nie trzymał tam kasy, to zrobił sobie debet.
 Ilość miesiÄ™cy *4.

wiatrak

Data: 2011-03-12 10:11:19
Autor: spa

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:ilfc9t$r7i$3opal.icpnet.pl...
ale ta opłata jest pobierana od razu, a nie przy zamykaniu konta

Jak jest z czego :-)
Z pustego powstaje debet i dodatkowy wydatek :-(
Przekroczenie salda rachunku 10 PLN
Korzystanie z tokena sprzętowego - miesięcznie 2PLN
Posiadanie karty (miesiÄ™cznie za kaĹĽdÄ… kartÄ™ )  0,95 PLN

Data: 2011-03-12 10:56:30
Autor: cspol
[...]

Posiadanie karty (miesięcznie za każd± kartę )  0,95 PLN

To jest szczególny przypadek jak z niczego powstaje co¶.

Może kto¶ pokusi się o zestawienie podobnych kont z zastawionymi pułapkami ?

Pozdrawiam
CzS

__

Data: 2011-03-12 11:40:13
Autor: twoj wladca
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
karty ani tokena nie bralem, na rachunku przez caly okres widnialo 0zl. Przy probie zamkniecia dowiedzialem sie ze w blokadach jest 44 zl (4zl x 11 miesiecy)

Użytkownik "cspol" <cspol@poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci news:4d7b4355$0$2459$65785112news.neostrada.pl...

Data: 2011-03-12 14:00:47
Autor: RobertS
W dniu 2011-03-12 11:40, twoj wladca pisze:
karty ani tokena nie bralem, na rachunku przez caly okres widnialo 0zl.
Przy probie zamkniecia dowiedzialem sie ze w blokadach jest 44 zl (4zl x
11 miesiecy)

no to masz szczę¶cie, że przez te opłaty nie wszedles w debet, bo od razu oplaty za przekroczenie salda, monity itp...

RobertS

Data: 2011-03-12 15:28:17
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 12 Mar 2011 14:00:47 +0100, RobertS napisał(a):

[...]

 To też zależy od banku... Ja się dowiedziałem o niedozwolonym debecie w
BZWBK sprzed roku czy dwóch dopiero z raportu BIK (¶ci±gnęli mi za kartę
25zł, spłaciłem dopiero po 3-4 tygodniach jak zauważyłem). --
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-12 18:43:51
Autor: ±ćęłń󶼿
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?
Dlatego lepiej nie rezygnować z tradycyjnego pocztowego powiadamiania przez bank.

-- -- -

Data: 2011-03-12 20:50:08
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Sat, 12 Mar 2011 18:43:51 +0000 (UTC),  ±ćęłń󶼿 napisał(a):

Dlatego lepiej nie rezygnować z tradycyjnego pocztowego powiadamiania przez bank.

 Z tradycyjnego odpisywania pod postem też nie warto rezygnować, panie
beton.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-03-14 18:58:40
Autor: glaukonWYTNIJTO
EUROBANK - od kiedy oplata za konto?

no to masz szczę¶cie, że przez te opłaty nie wszedles w debet, bo od razu oplaty za przekroczenie salda, monity itp...

czy debet jest domy¶lnie dostępny dla każdego posiadacza konta, czy musi być
jako¶ aktywowany? czy można płacić w sklepach debetówk± przy pustym koncie?

Data: 2011-03-14 22:00:18
Autor: Jarek Andrzejewski
On Mon, 14 Mar 2011 18:58:40 +0100, glaukonWYTNIJTO@op.pl wrote:

czy debet jest domy¶lnie dostępny dla każdego posiadacza konta, czy musi być

na pewno nie.
Mam konto, ale nie mam debetu.
--
pozdrawiam,