Data: 2010-06-30 21:29:37 | |
Autor: krzyss | |
ER300, Uniroyal Rain Expert itp. | |
W dniu 2010-06-30 20:06, Krzysztof pisze:
Witam Grupowiczow. Prawde mowiac nie zmieniaj na nic innego kup Bridgestony jeszcze raz. Ja kupilem Vredestein Sportrac 3 205/55 R16 mialy byc taki wypas na mokrym, a prawda jest taka ze ER300 lepiej sie spisywaly i byly cichutkie. Ja napewno wracam do ER300 przy najblizszej okazji. -- ===-- -- -== krzyss vel Qkill ==-- -- -=== -- -- ===-- -- www.krzyss.com -- -- ===-- -- ===-- -- -- === A3 TDI Power ===-- -- -- -=== |
|
Data: 2010-07-01 00:22:52 | |
Autor: Bugatti | |
ER300, Uniroyal Rain Expert itp. | |
Użytkownik "krzyss" napisał w wiadomości:
W dniu 2010-06-30 20:06, Krzysztof pisze: Jeśli masz wracać do Bridgstone'ów to wybierz RE050A - oponki ciut lepsze od ERów. Obie należą do klasy UHP lecz RE050A ma więcej zwolenników wród "torowców". Jest dość sztywna i świetnie trzyma na suchym lecz troszkę słabiej na mokrym - no ale tutaj pojęcie słabiej nie oznacza tak samo jak jakaś debica itp. Pozdr. -- Bugatti |
|
Data: 2010-07-01 01:33:04 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
ER300, Uniroyal Rain Expert itp. | |
Bugatti pisze:
Jeśli masz wracać do Bridgstone'ów to wybierz RE050A - oponki ciut lepsze od ERów. Obie należą do klasy UHP lecz RE050A ma więcej zwolenników wród "torowców". Jest dość sztywna i świetnie trzyma na suchym lecz troszkę słabiej na mokrym - no ale tutaj pojęcie słabiej nie oznacza tak samo jak jakaś debica itp. Mam 2xTuranza i 2xPotenza w tej chwili w samochodzie. Przekładałem je kilka razy przód/tył próbując się zorientować jak będzie lepiej i doszedłem do wniosku że te opony mają w zasadzie takie same osiągi i na suchym i mokrym. Sądzę że gdybym jedne założył po lewej, drugie po prawej, to też bym się nie połapał że jest coś nie tak. Jak dla mnie ten podział to zabieg marketingowy, gdzie Potenzy niby "szybsze", a Turanzy "wolniejsze", ale jak dla mnie jeżdżą bardzo podobnie. Trochę opon już zjeździłem i prawdę mówiąc nic lepszego jeżeli chodzi o uniwersalne opony na sucho i mokro nie spotkałem. Jedyne co jest niezadowalające to trwałość, ale to już jest raczej nie do pogodzenia z osiągami. No i jak dla mnie jeszcze wadą jest brak rozmiaru 13". |
|
Data: 2010-07-01 06:49:17 | |
Autor: Krzysztof | |
ER300, Uniroyal Rain Expert itp. | |
Trochê opon ju¿ zje¼dzi³em i prawdê mówi±c nic lepszego je¿eli chodzi o Ja na swoich ER300 zrobilem 50.000 km i sadze ze jeszcze jeden sezon by wytrzymaly.Zalezy jaka bedzie zima w tym roku. Niemniej jednak moje pytanie o zmiane na inny model dotyczylo wprowadzenia nowej odmiany ERow- ECOPIA, i malej ilosci opini o nich. A ERy chyba coraz trudniej kupic. Z Polski nie bedzie mi sie ich oplacalo specjalnie przywozic. K |
|
Data: 2010-07-03 21:09:33 | |
Autor: to | |
ER300, Uniroyal Rain Expert itp. | |
Tomasz Pyra wrote:
No i jak dla mnie jeszcze wadÄ… jest brak rozmiaru 13". 13" to dobry rozmiar dla tarczy hamulcowej, nie felgi... -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-07-05 18:12:44 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
ER300, Uniroyal Rain Expert itp. | |
to pisze:
Tomasz Pyra wrote: No taka uroda mojego bolidu. Za to za 300zł można dostać całkiem przyzwoitą oponę, co w moim drugim aucie na 18" już się nie uda. |
|
Data: 2010-07-05 16:16:59 | |
Autor: to | |
ER300, Uniroyal Rain Expert itp. | |
Tomasz Pyra wrote:
No taka uroda mojego bolidu. Ostatnio 18" mocno staniały... -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-07-05 19:09:14 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
ER300, Uniroyal Rain Expert itp. | |
to pisze:
Tomasz Pyra wrote: No mimo wszystko przy nowych cena x3. A przez ostatni rok zjechałem kilkanaście opon, więc na 18" to bym nie zarobił ;) Nie wiem też jak używane, bo używane 13" w jeszcze całkiem niezłym stanie to dostaję za 50zł razem z wymianą. Tyle, że oczywiście trudno trafić dobrej klasy używane opony 13". W sumie to hurtownie w Polsce rzadko mają w ogóle jakiekolwiek przyzwoite opony 13", więc nawet Yokohamy a539 musiałem za granicą zamawiać. Swoją drogą dobry przykład cen ustalanych przez księgowych - gdzie opona na felgę nawet o jeden cal większą potrafi kosztować sporo więcej niż taka sama, o takich samych parametrach na felgę o cal mniejszą. |
|