Data: 2010-06-15 19:31:26 | |
Autor: Katanka | |
E3 - Na szybko po konferencji Nintendo | |
Jak inna była ta konferencja :) Była prowadzona z jajem :)
Z gier na poczatku mnie nie interesowało nic, ale jak pokazali Kirbiego to odpłynąłem. Genialny patent !!! Donkey Kong rozczarował, bo zrobili z niego Sonica :( Najwazniejsze - Nintendo 3DS oceniając po tej gierce "IKARUS" wydaje się być nieco mocniejsze od PSP i trochę mniej od PS2. Progres w stosunku do NDS jest znaczny. Na plus kompatybilność z NDS, co oznacza, że szybko mojego muszę sprzedac i czekac na premierkę 3DS. Zastanawia mnie tylko jak to 3D wygląda i jak to może działać bez okularów? Macie pojęcie na jakim patencie to się opiera? Jak oni ten efekt uzyskują od storny technologicznej? Nie ma sensu opisywac wszystkich gier, niestety nie interesowało mnie z nich wiele. Dodam tylko że Epic Mickey ślicznie wygląda, ale skakało to jak cholera i nie mógłbym w nia grać jesli by nie poprawili kodu :( -- Kacper Potocki vel Katanka PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy! www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl |
|
Data: 2010-06-15 19:46:17 | |
Autor: KILu | |
E3 - Na szybko po konferencji Nintendo | |
Zastanawia mnie tylko jak to 3D wygląda i jak to może działać bez okularów? Macie pojęcie na jakim patencie to się opiera? Jak oni ten efekt uzyskują od storny technologicznej? Konsola generuje grafike dwukrotnie - dla kazdego oka osobno (tak, jakby obraz rejestrowany byl przez dwie umieszczone obok siebie kamery - zwykla stereoskopia). Oba obrazy wyswietlane sa jednoczesnie przez klasyczny wyswietlacz o odpowiednio duzej rozdzielczosci - podejrzewam, ze co druga linia wyswietla inny obraz, a specjalna powloka sprawia, ze poszczegolne linie widoczne sa tylko pod odpowiednim katem (czyli kazde z oczu widzi jedynie te linie, ktore sa dla niego przeznaczone). Zgaduje, ze najlepszy efekt uzyskamy tylko w pewnym zakresie odleglosci. Oczywiscie moge sie mylic. W ww. sposob dzialal ekran, na ktorym gralem kilka lat temu. Efekt byl bardzo dobry, jedynie rozdzielczosc byla stosunkowo niska. -- KILu |
|
Data: 2010-06-15 16:17:02 | |
Autor: dziki | |
E3 - Na szybko po konferencji Nintendo | |
On 15 Cze, 19:46, "KILu" <by...@wp.pl> wrote:
podejrzewam, ze co druga raczej dobrze podejrzewasz; w specyfikacji pisza, ze ma byc rozdzialka 800x240 (po 400 punktów dla każdego oka). Nie moge sie doczekac zeby zobaczyc to na zywo :D pozdrawiam, dziki. |
|
Data: 2010-06-17 10:01:59 | |
Autor: kamil | |
E3 - Na szybko po konferencji Nintendo | |
"KILu" <byter@wp.pl> wrote in message news:hv8e97$un$1inews.gazeta.pl... Zastanawia mnie tylko jak to 3D wygląda i jak to może działać bez okularów? Macie pojęcie na jakim patencie to się opiera? Jak oni ten efekt uzyskują od storny technologicznej? Na tej samej zasadzie maja dzialac monitory i telewizory 3D bez okularow? Pozdrawiam Kamil |