Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   Dziwne zachowanie Orange

Dziwne zachowanie Orange

Data: 2011-03-23 12:25:06
Autor: rols rojs
Dziwne zachowanie Orange
Użytkownik "Orion" <orion_tnij_000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imcfhf$ve$1news.onet.pl...
Doładowywałem niedawno telefon na kartę w Orange kwot± 50zł.
Ważno¶ć konta powinna zostać przedłużona o 90 dni. Zamiast tego została przedłużona o 14dni.
Zgłosiłem to mailowo do BOK Orange.
Odpisano mi:
"Rozumiemy, że sprawa, któr± została przedstawiona jest dla Pana bardzo istotna, dlatego też zrobimy wszystko, aby wyja¶nić tę sytuację jak najszybciej.

W tym celu proszę o przesłanie, z zachowaniem dotychczasowej korespondencji, numer telefonu, kodu PUK lub szczegółowych danych wła¶ciciela numeru ( imię, nazwisko, adres zamieszkania, serię i numer DO, PESEL). Otrzymane informacje pozwol± nam na przeprowadzenie analizy i udzielenie odpowiedzi. "

To chyba jaki¶ żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system billingowy wskazał problem.

To chyba jaki¶ żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba?
Bardzo uczciwe podej¶cie, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK wszystko mogę załatwić.

Data: 2011-03-23 14:56:23
Autor: Orion
Dziwne zachowanie Orange
To chyba jaki¶ żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system billingowy wskazał problem.

To chyba jaki¶ żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane
osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba?
Bardzo uczciwe podej¶cie, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK
wszystko mogę załatwić.

W porz±dku. Tylko po co im PUK? Nie ż±dam zmiany taryfy ani podania mi jakich¶ danych wrażliwych. Chcę tylko naprawienia błędu Orange.

Data: 2011-03-23 15:08:28
Autor: Andrzej Libiszewski
Dziwne zachowanie Orange
Dnia Wed, 23 Mar 2011 14:56:23 +0100, Orion napisał(a):

To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system billingowy wskazał problem.

To chyba jakiś żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane
osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba?
Bardzo uczciwe podejście, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK
wszystko mogę załatwić.

W porządku. Tylko po co im PUK? Nie żądam zmiany taryfy ani podania mi jakichś danych wrażliwych. Chcę tylko naprawienia błędu Orange.

Bo firmowa wróżka operatora nie ma jak inaczej potwierdzić twoich uprawnień
do zgłaszania czegokolwiek wobec tego numeru.


--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which
dictate the course of history, nor is it necessarily the
pontifications of priests which move the hands of God."

Data: 2011-03-23 15:15:30
Autor: Technolog
Dziwne zachowanie Orange
Dnia Wed, 23 Mar 2011 14:56:23 +0100, Orion napisał(a):

To chyba jaki¶ żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system billingowy wskazał problem.

To chyba jaki¶ żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane
osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba?
Bardzo uczciwe podej¶cie, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK
wszystko mogę załatwić.

W porz±dku. Tylko po co im PUK? Nie ż±dam zmiany taryfy ani podania mi jakich¶ danych wrażliwych. Chcę tylko naprawienia błędu Orange.

Tak kto¶ tam kiedy¶ wymy¶lił. Ja też dzwoni±c na infolinię Polsatu
Cyfrowego muszę podawać za każdym razem numer buta i nazwisko panieńskie
prababci ( ;) ), aby spytać, dlaczego mi telewizja nie działa, a przecież
wiadomo, że tylko domownicy wiedz±, że akurat przestało działać i
konsultant też to najczę¶ciej widzi w systemie. Więc nawet gdyby kto¶ się
za mnie podawał, to co mu z tego, że konsultant każe zresetować tuner czy
wybrać jaki¶ kanał. Co innego gdy chcę zmienić abonament, czy co¶
poważniejszego.

No ale tak maj± nakazane, na dodatek wciskaj± mi za każdym razem VOD takich
gniotów, których nawet za darmo bym nie obejrzał. Cóż poradzić.

Data: 2011-03-23 17:06:41
Autor: TGor
Dziwne zachowanie Orange
On 2011-03-23 15:15, Technolog wrote:

Tak kto¶ tam kiedy¶ wymy¶lił.

Wymy¶lił, żeby nie robić instrukcji na kilka stron opisuj±cej wszystkie możliwe sytuacje, w których trzeba danych... ;-)

Pro¶ciej ż±dać ich zawsze.

--
................................................................................
"Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
mam ple¶ń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

Dziwne zachowanie Orange

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona