Data: 2011-03-23 12:25:06 | |
Autor: rols rojs | |
Dziwne zachowanie Orange | |
Użytkownik "Orion" <orion_tnij_000@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imcfhf$ve$1news.onet.pl...
Doładowywałem niedawno telefon na kartę w Orange kwot± 50zł. To chyba jaki¶ żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba? Bardzo uczciwe podej¶cie, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK wszystko mogę załatwić. |
|
Data: 2011-03-23 14:56:23 | |
Autor: Orion | |
Dziwne zachowanie Orange | |
To chyba jaki¶ żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system billingowy wskazał problem. To chyba jaki¶ żart, że czytać nie umiesz. Napisali PUK _lub_ dane osobowe, nie znasz PUKu to podajesz PESEL, proste chyba? Bardzo uczciwe podej¶cie, sam mam nierejestrowanego POPa i na PUK wszystko mogę załatwić. W porz±dku. Tylko po co im PUK? Nie ż±dam zmiany taryfy ani podania mi jakich¶ danych wrażliwych. Chcę tylko naprawienia błędu Orange. |
|
Data: 2011-03-23 15:08:28 | |
Autor: Andrzej Libiszewski | |
Dziwne zachowanie Orange | |
Dnia Wed, 23 Mar 2011 14:56:23 +0100, Orion napisał(a):
To chyba jakiś żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system billingowy wskazał problem. Bo firmowa wróżka operatora nie ma jak inaczej potwierdzić twoich uprawnień do zgłaszania czegokolwiek wobec tego numeru. -- Andrzej Libiszewski; GG: 5289118 "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which dictate the course of history, nor is it necessarily the pontifications of priests which move the hands of God." |
|
Data: 2011-03-23 15:15:30 | |
Autor: Technolog | |
Dziwne zachowanie Orange | |
Dnia Wed, 23 Mar 2011 14:56:23 +0100, Orion napisał(a):
To chyba jaki¶ żart. Niby dlaczego mam podawać swoje dane osobowe skoro to telefon na kartę? Podałem nr telefonu i to powinno wystarczyć aby system billingowy wskazał problem. Tak kto¶ tam kiedy¶ wymy¶lił. Ja też dzwoni±c na infolinię Polsatu Cyfrowego muszę podawać za każdym razem numer buta i nazwisko panieńskie prababci ( ;) ), aby spytać, dlaczego mi telewizja nie działa, a przecież wiadomo, że tylko domownicy wiedz±, że akurat przestało działać i konsultant też to najczę¶ciej widzi w systemie. Więc nawet gdyby kto¶ się za mnie podawał, to co mu z tego, że konsultant każe zresetować tuner czy wybrać jaki¶ kanał. Co innego gdy chcę zmienić abonament, czy co¶ poważniejszego. No ale tak maj± nakazane, na dodatek wciskaj± mi za każdym razem VOD takich gniotów, których nawet za darmo bym nie obejrzał. Cóż poradzić. |
|
Data: 2011-03-23 17:06:41 | |
Autor: TGor | |
Dziwne zachowanie Orange | |
On 2011-03-23 15:15, Technolog wrote:
Tak kto¶ tam kiedy¶ wymy¶lił. Wymy¶lił, żeby nie robić instrukcji na kilka stron opisuj±cej wszystkie możliwe sytuacje, w których trzeba danych... ;-) Pro¶ciej ż±dać ich zawsze. -- ................................................................................ "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego) mam ple¶ń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm." |
|