Dzi¶ zasłyszane w serwisie

Data: 2012-06-07 09:57:58
Autor: Lisciasty
Dzi¶ zasłyszane w serwisie
Szukam sobie wła¶nie serwisu w swojej okolicy, i natrafiłem na jeden
adres wraz z opiniami klientów. Oto jedna z nich:

"dałem zwykły rower górski mało jeżdżony i używany do przegl±du i
wymiany łańcucha i okazało się że ta przyjemno¶ć będzie mnie
kosztowała tyle co nowy rower górski w supermarkecie odradzam ten
serwis bo ceny s± wysokie i jak kto¶ przyjdzie z naprawdę trochę
zdezelowanym rowerem by go u nich odratować to polecam od razu kupić
nowy rower gdzie¶ indziej bo u nich nie opłaca się naprawiać
cokolwiek."

:>
L.

Data: 2012-06-07 21:52:29
Autor: jacek
Dzi¶ zasłyszane w serwisie

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty@post.pl> napisał w wiadomo¶ci news:a2b3da53-0b33-43ab-8ac4-c0eb89bffb60k5g2000vbf.googlegroups.com...
[...]

hmm
wymiana lancucha wiaze sie z wymiana kasety
jak piasta aluminiowa to pasuje cos na pajaku
czyli od slx w gore czyli okolo 300 czesci plus robocizna
Czyli czasem taka usluga jest drozsza od taniego roweru

pozdrawiam

Jacek

Data: 2012-06-07 22:28:52
Autor: Bartłomiej Zieliński
Dzi¶ zasłyszane w serwisie
Użytkownik jacek napisał:
wymiana lancucha wiaze sie z wymiana kasety

Je¶li rower był "mało używany" to wymiana łańcucha mogła być podyktowana czym innym niż jego naturalne rozci±gnięcie się. Może się urwał, może zardzewiał... wtedy nowy może jeszcze pasować do kasety.

Data: 2012-06-07 22:38:29
Autor: szufla
Dzi¶ zasłyszane w serwisie
wymiana lancucha wiaze sie z wymiana kasety

Ta, z pewnoscia :)

sz.

Data: 2012-06-07 21:56:20
Autor: Titus Atomicus
Dzi¶ zasłyszane w serwisie
In article <a2b3da53-0b33-43ab-8ac4-c0eb89bffb60@k5g2000vbf.googlegroups.com>,
 Lisciasty <lisciasty@post.pl> wrote:

[...]

No, bez jaj. (Chodzi mi o nazywanie makrokesza 'rowerem gorskim').

--
TA

Dzi¶ zasłyszane w serwisie